Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Vilniaus pietiniame aplinkkelyje (1000-mečio gatvė) ir gretimose gatvėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietis
    replied
    Mano pastebėjimai (dirbu Panerių g., gyvenu Viršuliškėse, taigi kasdien matau):

    Išnyko (arba bent jau smarkiai sumažėjo) Panerių - Burbiškių, Burbiškių - Naugarduko ir Naugarduko - G. Vilties g. sankryžose buvęs kamštis. Vakarais ten būdavo vientisa eilė mašinų nuo Panerių - Smolensko g. sankryžos, pėsčiomis G. Vilties gatve nusileisti iki Savanorių pr. būdavo ne ką lėčiau, negu mašina.

    Ištirpo siaubingas kamštis nuo Kauno - Smolensko iki Žemaitės - Savanorių pr. sankryžų. Anksčiau 16 trol. nuo "Dailės" iki "Savanorių" nuvažiuodavo per 20 - 25 min., dabar jam užtenka tik sustoti prie šviesoforų, jokio kamščio nėra.
    Išaugo spūstys Laisvės prospekte - kamštis būdavo nuo "Paukščių Tako" (po Lazdynų gatvės viaduku) iki Narbuto g./Justiniškių g. (per estakadą) sankryžų, dabar jis prasideda iškart po Oslo gatvės atsišakojimo.

    G. V. žiede irgi kamščiai - mačiau, kad smarkiau užkimšta Gel. Vilko g. nuo Ž. Panerių pusės, daug gudručių bando į ją patekti važiuodami žiedu ir taip blokuodami eismą į Laisvės pr. važiuojančiam transportui, įskaitant tą patį 16 trol.

    Įdomu, gal planuojama 13 trol. maršrutą pratęsti iki dabartinio 6/73 aut. žiedo Vilkpėdėje? Arba vieną iš minėtų autobusų pasukti arčiau Savanorių pr.? Dabar tenka arba žygiuoti G. Vilties gatve (po 1 juostą į abi puses, joks transportas nepravažiuos) žemyn, arba gaudyti autobusą iki Kauno - Švitrigailos sankr. ir persėsti į 16, arba paėjėti iki "Dailės" ir vistiek į 16, dar kaip nors tiesiai per aplinkui, nepatogu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nors aplinkkelis eksploatuojamas tik 4 dienas ( iš jų tik 1½ - darbo dienos), jau galima daryti kai kuriuose apibendrinimus.

    Beje, kaip ši greito eismo gatvė vadinasi - Laisvės pr. tęsinys ar Žirnių prospektas?

    Žemėlapis http://www.vilnius.lt/newtestweb/ind...d=%7Blt;3;3%7D

    Išsipildę lūkesčiai:
    1. Greita. Ypač smagu važiuoti į Liepkalnio pusę. 3 km naujo kelio galima važiuojant pagal taisykles nuvažiuoti per 3-4 minutes.
    2. Saugu. Net ten, kur kelias pasisuka (nuo geležinkelio link Naugarduko g. viaduko), galima važiuoti gana greitai
    3. Turėtų sumažėti eismas:
    - Žemaitės g.
    - Dariaus ir Girėno g. Naujininkuose
    - Panerių g.
    - Gerosios Vilties g.
    - Vilkpėdės g.

    Labai pagerėjo susisiekimas su Kirtimais, Liepkalniu, pietiniais priemesčiais (Rudamina, Kalnėnais), net Antakalniu (per Dunojaus g.).

    Nemalonios staigmenos:
    1. Važiuojant nuo Lazdynų nemalonus įsiliejimas į Oslo g. (tai buvo ir anksčiau, bet dabar nuo Lazdynų važiuos daugiau mašinų)
    2. Važiuojant nuo Gerosios Vilties žiedo link Lazdynų - vietoj buvusio ištisinio eismo

    Pablogėjo eismas:
    1. Laisvės prospekte - dalis važiuoja ne Geležiniu Vilko ir Narbuto gatve, o nauju keliu
    2. Savanorių prospekte prieš Gerosios Vilties žiedą
    3. Naugarduko gatvėje nuo Gerosios Vilties link Žemaitės gatvės

    Padidėjo (ar padidės) kai kurių gatvių reikšmė:
    Naugarduko, Panerių, Liepkalnio.
    Labai gaila, kad Naugarduko gatvės svarbos padidėjimas buvo neįvertintas

    Padidėjo (ar padidės) sankryžų apkrovimas:
    1. Liepkalnio / Žirnių g.
    2. Kauno / Žemaitės / Naugarduko g.

    Kol kas nepasikeitė apkrovimas, nors turėtų sumažėti eismas šiose sankryžose (turbūt kas nors turėtų sutvarkyti ir šviesoforus):
    1. Žemaitės g. / Savanorių pr.
    2. Kauno / Švitrigailos g.

    Jau dabar galima kalbėti apie kai kurių maršrutų korekcijas:
    1. Kadangi dabar nuo GV žiedo į Gariūnus bus gana sunku persisirikiuoti, geriau į Kauno pusę važiuoti vengiant patekimo į GV žiedą:
    - nuo naujojo kelio - per Gariūnus
    - nuo miesto centro - per Gerosios Vilties g. ir toliau Geležinio Vilko gatve
    2. Kadangi labai mažas Švitrigailos/Kauno g. ir Naugarduko/Žemaitės/ Kauno g. sankryžų apkrovimas, geriau važiuoti Panerių gatve - tiek važiuojant link aplinkklelio, tiek bandant patekti į Zarasų g. (vad. Pietinį Vilniaus aplinkkelį)

    Atsiras ir naujų maršrutų, kuriuos įdomu bus sužinoti.
    Paskutinis taisė Romas; 2008.11.30, 20:12.

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Kad būtų tvarkingiau, tikriausia reiktų atskirti temą.

    p.s. buvo išskirta tema "Kliūtys, trukdančios tiesti pietinį aplinkelį".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ AplikKKKKK...

    O kaip nuomonės dėl temų atskyrimo - iki statybos pabaigos ir atidarius aplinKKelį?

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jos pavadinimas galėtų būti, pvz., Eismas pietiniame aplinkkleyje ir gretimos gatvėse
    Romai, žinau kad pats pyksti ant kitų už klaidas, tad ...

    p.s. aplinkelis rašomas su viena k.

    Sorry, panašu, kad mane spauda suklaidino. Vienur rašo su viena, kitur su dviem.
    Pagal LKŽ - su dviem. Tad sužiūrėk tik kitas klaidas.
    Paskutinis taisė Kema; 2008.11.29, 22:33. Priežastis: Aplinkkelis - su dviem K :)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Važiuoti tuo keliu vienas malonumas

    Vienas pastebėjimas dėl ženklinimo. Ta gatvė pateisina aplinkkelio pavadinimą tik Minsko - Kauno kryptimi (ir tai su pritempimu primerkus kairę akį).
    Šiandien pravažiavau tuo keliu nuo Liepkalnio pusės. Įdomiausia, kad prieš Žirnių - Dariaus ir Girėno sankryžą kelias į Kauną ir Gardiną rodomas ne tiesiai, o kilpos pavidalu (sukite į viršų ir važiuokit senuoju Eišiškių plentu).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal reikėtų esamą pietinio aplinkkelio temą palikti tik statybų reikalams (ar, pvz., išaiškėjusiems statybų brokui ar neišbaigtiems dalykams).

    Aplinkkelio eksploatavimui, naujiems maršrutams, poveikiui kitoms gatvėms gal reikėtų atskiros temos.
    Jos pavadinimas galėtų būti, pvz., Eismas pietiniame aplinkkleyje ir gretimos gatvėse

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Pravažiavau vakar ir aš nuo pat Nemėžio iki Spaudos rūmų
    Nauja atkarpa - liuks, bet įvažiavimas į Vilnių nuo Minsko pusės iki pat Naujininkų (visa Žirnių gatvė) pobaisiai atrodo vakare: jokio apšvietimo, tik styro sulužę stulpai, kelio danga apgailėtina. Užtai kai važiuoji virš Savanorių prospekto, apima tikras didmiesčio jausmas! Dar matau didelį pliusą tame, kad dabar tas kelias - gera proga apsitvarkyt Naujininkams aplinkui.

    Komentuoti:


  • Kaštonas
    replied
    Reikia aplinkelyje važiuojant link laisvės prospekto pastatyt ženkla , kad tai pagrindinis kelias. Nes važiuojantiems nuo žiedo toks ženklas yra, o kai kurie važiuojantis nuo aplinkelio sustoja ir praleidžia nors jų pagrindinis kelias.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Na kai praplatins lazdynų tiltą iki 8 juostų nebeliks didelių problemų. Beje, dabar kai 4 juostos susilieja į 3, tai vienoje juostoje kas ką turi praleisti? Nuo naujos estekados besileidžiantys važiuojančius nuo žiedo, ar atvirkščiai?
    Kelias nuo žiedo - šalutinis. Pastatyti ženklai "Sankryža su pagrindiniu keliu".

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Teko ir man pasivažinėti šiuo grožiu vakar naktį, paliko labai teigiamą įspūdį. Atrodo kaip jo galėjo ten kada nors nebūti!

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Visai smagiai vaziuojasi. Tiesa yra ir trukumu, kaip jau ivardino, vietomis reikia greitos reakcijos, kad spet persirikiuot i reikiama juosta. Taip pat pataupyta ant nuvaziavimu/uzvaziavimu, tad ne visomis kryptimis galima patekti, tenka daryti nemazus lankstus per aplinkui.
    Vakarinio piko metu siek tiek komplikuota situacija prie Lazdynu tilto. Susiliejantys srautai konfliktuoja tarpusavyje, sukelia transporto grustis bei avarines situacijas. Ryte vaziavimas smagus. Susitaupo tikrai nemazai laiko.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atidarytas pietinis Vilniaus aplinkkelis
    Atnaujinta 14.58, Darius Švenčionis, www.DELFI.lt, www.lrt.lt
    2008 lapkričio mėn. 27 d. 07:55
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19447627

    Paskaičius pirmuosius įspūdžius (praleidžiant kažkokio dviratininko klejones ir "ekologų" pasakas, kad aplinkkeliai turi būti 20 km už miesto), jau dabar aiškėja, kad nuo GV žiedo gali būti sunku sukti į Laisvės pr. ir dar sunkiau, jei reikės važiuoti link Gariūnų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Išbandžiau naująjį kelią nuo Kirtimų pusės.

    Iš pradžių neįprasta važiuoti 80 km/h; nuo Panerių g. - jau 60 km/h.
    Prieš Savanorių pr. žiedą posūkis atsišakoja kažkaip nepastebimai. Gerai, kad įdėtas atšvaitas, dalinantis kryptis.

    O pati nemaloniausia vieta yra už estakados - ten, kur įsilieja senasis srautas nuo žiedo į Laisvės prospektą. Iš dabar jau šalutinio kelio mašinos įvažiuoja dviem eilėmis (kaip estakadoje prie Spaudos rūmų). Net gana vėlai ten kažkas šoko po ratais.
    Turbūt tai greit pasidarys gana avaringa vieta, nes susikerta srautai - iš GV žiedo daug kas važiuos link Gariūnų, o nuo estakados dauguma važiuos link Lazdynų. Visas persirikiavimo malonumas vyks(ta) ant "tik" trijų juostų pločio Lazdynų tilto.
    Na kai praplatins lazdynų tiltą iki 8 juostų nebeliks didelių problemų. Beje, dabar kai 4 juostos susilieja į 3, tai vienoje juostoje kas ką turi praleisti? Nuo naujos estekados besileidžiantys važiuojančius nuo žiedo, ar atvirkščiai?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal kai žmonės apsipras, nebus ten taip avaringa. Šiandien tikriausiai ne vienam buvo staigmena jog nuo estakados važiuoja mašinos, nes abejočiau ar visi žinojo apie aplinkkelio atidarymą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išbandžiau naująjį kelią nuo Kirtimų pusės.

    Iš pradžių neįprasta važiuoti 80 km/h; nuo Panerių g. - jau 60 km/h.
    Prieš Savanorių pr. žiedą posūkis atsišakoja kažkaip nepastebimai. Gerai, kad įdėtas atšvaitas, dalinantis kryptis.

    O pati nemaloniausia vieta yra už estakados - ten, kur įsilieja senasis srautas nuo žiedo į Laisvės prospektą. Iš dabar jau šalutinio kelio mašinos įvažiuoja dviem eilėmis (kaip estakadoje prie Spaudos rūmų). Net gana vėlai ten kažkas šoko po ratais.
    Turbūt tai greit pasidarys gana avaringa vieta, nes susikerta srautai - iš GV žiedo daug kas važiuos link Gariūnų, o nuo estakados dauguma važiuos link Lazdynų. Visas persirikiavimo malonumas vyks(ta) ant "tik" trijų juostų pločio Lazdynų tilto.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    [VLN] Eismas Pietiniame aplinkkelyje ir gretimose gatvėse

    Parašė SPX Rodyti pranešimą

    Nuorodos prieš estakadą.
    Atvaizdas


    Ramybė prieš eismą.
    Atvaizdas
    Man labai dažnai iškyla klausimas, kokiu tikslu pas mus statomos nuorodos, nes važiuodamas pirma juosta ir pamatęs nuorpdą "Kaunas" persirikiuot į antrą juostą jau nebegalėsi. Gal kelininkai galvoja, kad mūsų keliais važinėjantys puikiai viską patys žino, o nuporodos tik tam kad toks reikalavimas yra.
    Kiek teko užsienio keliais važinėti tai niekur nemačiau kad nuorodos būtų statomos ant posukio arba netgi kartais už posukio pas mus pastato.

    Komentuoti:


  • [VLN] Eismas Vilniaus pietiniame aplinkkelyje (1000-mečio gatvė) ir gretimose gatvėse





    Prie to paties. Gan didelės nuorods Dariaus ir Girėno g.:




    Tai tiek
    Paskutinis taisė Romas; 2008.11.30, 18:53. Priežastis: Sukurta nauja tema - kopija iš temos [VLN] Pietinis Vilniaus aplinkkelis
Working...
X