Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[141] Kaunas - Jurbarkas - Šilutė - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41


    Matosi posūkis į Sovietską.


    Nemunas Viešvilėje


    Upė Jūra "šiek tiek" išėjus į krantus


    Raudondvaris
    Visoje šioje didelėje baloje yra:
    1 tvenkinys su mokama žūkle, karpiais ir tt
    1 Nevėžis - ilgas, siauras ir vingiuotas
    1 Lampėdžių karjeras, kuris nesusijungdavo su upėmis tiesiogiai



    Daugiau potvynio http://www.facebook.com/photo.php?pi...d=152655947051
    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.06, 20:26. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"
    AerialMedia.LT
    žvilgsnis į pasaulį kitu kampu...

    Comment


      #42
      Kovo 29 d.
      Dubysa ties santaka su Nemunu. Nuo Seredžiaus pusės.


      Toliau važiuojant palei Nemuną, vaizdai visai kiti, nei buvo kovo 24 d. Ledus Nemunas nunešė...


      Kovo 24 d. truko tik apie 20 cm, kad kelias būtų apsemtas, o po 5 dienų vandens lygis apie 1,5 m žemesnis.


      Nemunas ties Jurbarku nuo Kauno pusės.


      (...)

      Nemuno ir Šventosios santaka žvelgiant nuo Smalininkų įlankos apsauginio pylimo.
      Paskutinis taisė Romas; 2010.04.06, 20:35. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

      Comment


        #43
        Į šią temą įkėliau kelis pranešimus iš temos 2010 m. pavasario potvynis .
        Pranešimai kiek patrumpinti (o Fotopiloto - papildyti Raudondvariu iš viršaus)

        Stabtelėjimas ties Raudondvario tiltu
        Foto 2010.03






        Comment


          #44
          Raudondvario tiltas

          Kita 141-o kelio pusė.

          Matosi kelio Raudondvaris - Babtai tiltas per upeliuką, vardu Gyris










          Ant krašto reikia būti atsargiam


          Comment


            #45
            Raudondvario tiltas per Nevėžį

            Foto 2010.03
            Platinama senojo Raudondvario tilto dalis




            Raudondvario aplinkkelis turėtų būti tiesiamas kažkur tose užliejamose pievose.
            Kai prisiruoš tą kelią statyti, turėtų būti atliekama nemažai žemės darbų.










            Comment


              #46
              Raudondvario tiltas per Nevėžį

              Kelios didesnės nuotraukos




              Comment


                #47
                AerialMedia.LT
                žvilgsnis į pasaulį kitu kampu...

                Comment


                  #48
                  Atidaroma antroji Raudondvario tilto juosta

                  Pirmadienį vakare bus atidaryta antroji Raudondvario tilto eismo juosta.

                  Nuo 2008 m. rugsėjo remontuojamu tiltu per Nevėžį buvo galima važiuoti tik viena eismo juosta, todėl prie tilto rytais ir vakarais nutįsdavo ilgos automobilių eilės. Dėl ilgai vykusios tilto remonto burnoję vairuotojai pagaliau sulaukė ilgai lauktos dienos. Pirmadienį apie 16 val. ketinama paleisti automobilių eismą abiem eismo juostomis.

                  Pasak tiltą stačiusios bendrovė atstovų, darbai būtų užtrukę trumpiau, jei tiltas būtų statomas iš naujo arba rekonstruojamas, o šiuo atveju vienu metu vyko ir dalies tilto rekonstrukcija, ir statyba. Darbų grafikas visą laiką buvo įtemptas.

                  „Pagal projektą turėjome ne tik pastatyti naują tiltą ir nugriauti senojo perdangą, tačiau visuomet privalėjome išlaikyti ir transporto judėjimo tęstinumą“, - sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius V. Popovas.

                  Remonto metu tiltas buvo praplatintas daugiau nei penkiais metrais ir šiuo metu jo plotis siekia 14,6 metro. Per tiltą taip pat buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas.

                  Šalia tilto darbininkai krapštysis visą birželį. Iki mėnesio pabaigos ketinama sutvirtinti šlaitus, paženklinti kelio dangą, įrengti apsauginius metalinius aitvarus, sutvarkyti aplinką.

                  Bendra darbų sąmata – apie 25 mln. litų.

                  Daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-281195

                  Comment


                    #49
                    Rekonstrukcija numatoma Klaipėdos prieigose
                    Publikavimo data 2010-05-05. Pirkimo Nr. 2002523524
                    Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)
                    SKELBIMAS APIE SUTARTIES SUDARYMĄ

                    Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92 km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu
                    http://cvpp.lt/index.php?option=com_..._id=2002523524

                    Comment


                      #50
                      Bus platinamas kelias Jakų žiedo link

                      http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...o-link-473096/
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        #51
                        Šiemet prasidės Priekulės ir Palangos aplinkkelių statybos
                        Situaciją esą iš esmės esą pakeis apie 11 km ilgio aplinkkelis, kuris aplenks Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau kaip kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Šiais metais bus pradėtas tiesti pirmasis šio dviejų juostų aplinkkelio etapas - 6,5 km ilgio ruožas.

                        Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Investicijų skyriaus vedėjo pavaduotojos Kristinos Petrauskienės, darbai prasidės 209-ajame kelio kilometre, kur bus įrengta vieno lygio sankryža su rajoninės reikšmės keliu Dreižiai-Agluonėnai. Darbai bus baigti, kai antrojo projekto įgyvendinimo etapo metu bus nutiestas įsijungimas į esamą kelią Dituvos gyvenvietėje (215,70 km).

                        "Viso aplinkkelio trasoje bus įrengtos 25 tipinės nuovažos. Aplinkkelio trasoje yra numatyti trys tiltai - per Griaudės, Agluonos ir Minijos upes", - pasakojo K. Petrauskienė.

                        Darbus atliksiančio rangovo konkursas dar nepaskelbtas - šiuo metu rengiami pirkimo dokumentai. Preliminari pirmo projekto etapo darbų kaina - 31,6 mln. litų. Jį numatoma įgyvendinti iki 2012-ųjų pabaigos. Antrąjį etapą žadama pradėti po 2015 m.

                        Tai - ne vieninteliai darbai, kuriuos ketinama atlikti minėtame kelyje. "Vakarų ekspresas" jau rašė, kad iki keturių juostų bus rekonstruojamas šio kelio ruožas nuo viaduko ties Rimkų gatve iki žiedinės Jakų sankryžos. Per parą minėtu ruožu važiuoja apie 11 tūkst. automobilių. Čia yra net dvi vadinamosios juodosios dėmės, kur eismo įvykių koncentracija yra ypač didelė. Transporto srautą turėtų dar gerokai padidinti aplinkinių teritorijų plėtra bei planuojamas nutiesti pietinis kelias iš Klaipėdos uosto. Įvertinus visus šiuos veiksnius ir buvo nuspręsta dviejų eismo juostų kelio ruožą platinti iki keturių.

                        Pasak K. Petrauskienės, šiuo metu pagal sutartį rengiami projektiniai šios rekonstrukcijos sprendiniai. Techninį projektą numatoma turėti 2012 m. balandį.
                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...atybos-558179/

                        Comment


                          #52
                          Nuo tranzitinio transporto gelbės keturi nauji aplinkkeliai
                          Saugant miestus nuo tranzitinio transporto srautų, šiais metais Lietuvoje numatoma pradėti tiesti keturis naujus aplinkkelius - Vilniaus išorinį pietinį, Kairių, Priekulės ir Palangos.
                          (...)


                          Nutiesus aplinkkelį (...) taps ramiu miesteliu, pagerės eismo sauga, sumažės triukšmas ir oro tarša, o magistraliniu keliu bus galima važiuoti greičiau ir saugiau.

                          Panašias problemas padės spręsti ir šiemet pradedamas Priekulės aplinkkelis. Pusiaukelėje tarp Klaipėdos ir Šilutės esantį miestelį kerta intensyvaus eismo kelias Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda, šiuo keliu taip pat važiuoja krovininis transportas tarp Klaipėdos ir Kaliningrado srities. Šiuo metu kelio ruožas ties Priekule yra vienas problemiškiausių: kelias eina siauromis miestelio gatvėmis, transporto srautas kelia triukšmą ir oro taršą, eismas nesaugus. Situaciją iš esmės pakeis apie 11 km ilgio aplinkkelis, kuris aplenks Priekulę iš rytinės pusės ir bus daugiau kaip kilometrą nutolęs nuo miestelio ribų. Šiais metais bus pradėtas tiesti pirmasis šio aplinkkelio etapas - 6,5 km ilgio ruožas.
                          http://www.alfa.lt/straipsnis/107126...11-03-07_14-45

                          Comment


                            #53
                            Ačiū už naujienas

                            Priekulės aplinkkelyje rimčiausias objektas - tiltas per Miniją. Jis, turbūt, bus statomas II etape. Kuri atkarpa bus nutiesta I etape?

                            Priekulės aplinkkelio schema (2005 m.) yra pirmame šios temos pranešime.
                            Bet ten aplinkkelio ilgis tik 9 km (207-216 km), o ne 11 km - gal kas nors keitėsi.

                            Lauksime konkurso dokumentų.
                            Paskutinis taisė Romas; 2011.06.18, 09:15.

                            Comment


                              #54
                              Kaip visada, Kelprojektas skelbia informaciją svarstymui be jokių brėžinių internete.
                              Paskelbta 2010-10-21

                              Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (planavimo organizatorius) informuoja, kad parengtas krašto kelio Nr. 141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 205,38 km iki 216,30 km rekonstravimo specialiojo plano sprendinių pakeitimo ruože nuo 215,70 km iki 216,30 km specialusis planas (planuojama teritorija yra Klaipėdos rajono Priekulės seniūnijos Dituvos kaime).

                              Vieša projekto ekspozicija vyks nuo 2010 m. lapkričio 8 d. iki gruodžio 9 d. Viešas susirinkimas vyks 2010 m. gruodžio 10 d.

                              http://www.klaipedos-r.lt/?lt=1287668715

                              Comment


                                #55
                                Oho, nejau pagaliau pajudės (apie Priekulės aplinkelį). Prie šio projekto teko "prisiliest" dar ~2001'ais metais, kai buvo topografuojama būsima trąsa. Tuomet kelias žadėtas 2004'iems metams.

                                Beje, kelias suprojektuotas ~24 metrų pločio, vadinasi, jei viskas pagal planą, tai bus tiesiama 2+2. Taip pat atsiras naujas tiltas per Miniją.

                                Comment


                                  #56
                                  projektas - tai viena, o realybej, prisidengdami krize, pastatys 1+1, o kainuos jis vistiek tiek pat.
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #57
                                    Pirkimas 104651
                                    Paskelbtas: 2011-05-06; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-05-18; Peržiūrėta 13 kartų
                                    Pirkimo objektas: Tilto per Perkasą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 208,99 km rekonstravimas
                                    Perkančioji organizacija: Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (188710638)

                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5112&LID=61558

                                    Tilto vieta - tarp Vilkyčių ir Priekulės

                                    Žemėlapis iš 2001 m. kompaktinio disko LGZ

                                    Comment


                                      #58
                                      Tilto per Perkasą (Piktvardę) remontas

                                      Tas paminklinis tiltas ties Priekule yra gana susidėvėjęs

                                      Projektą rengė "Kelprojektas"
                                      Keli esamos būklės dokumentai iš pirkimo dokumentų rinkinio.

                                      Tilto pažeidimų sąrašas


                                      Fotofiksacija
                                      1.


                                      2.


                                      3.


                                      4.


                                      5.

                                      Pirkimo objektas: Tilto per Perkasą valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 208,99 km rekonstravimas
                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5112&LID=61558

                                      Comment


                                        #59
                                        2011 05
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #60
                                          Gaila, kad tokių tiltų nedaug Lietuvoje teliko.
                                          DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                          Comment

                                          Working...
                                          X