Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A12] Ryga - Šiauliai - Tilžė / [E77] "Via Hanseatica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kadangi temos "seni keliai naujose nuotraukose" nėra nuotraukas įdėsiu čia .
    Nuotraukos iš išlikusio senojo Šiauliai - Bubiai kelio.
    Žemėlapis.
    Atvaizdas
    Ačiū už senojo tilto ir plento likučių nuotraukas
    Būtų įdomu pamatyti ir senojo Šiaulių - Kelmės plento (dab. rajoninis kelias 2106) nuotraukas.

    Susidomėjęs pažiūrėjau senus žemėlapius. Pasirodo, senasis kelias ir iki naujo plento nutiesimo ties Bubiais darė posūkį į kairę palei Ventos - Dubysos kanalą link Kelmės.
    Übersichtskarte von Mitteleuropa 1:300 000
    Lapas S56 Schaulen (1944 m.)

    Žemėlapis iš www.mapywig.org

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Ačiū už senojo tilto ir plento likučių nuotraukas
      Būtų įdomu pamatyti ir senojo Šiaulių - Kelmės plento (dab. rajoninis kelias 2106) nuotraukas.
      Senasis Kelmės plentas gali būti labai pasikeitęs, nes eismoinfo.lt vis pasirodydavo eilutės "medžių kirtimas kelio šalikelėse" būtent senajame Kelmės plente. Gal kada reikės pasižvalgyti .

      Visgi, gaila, kad neišliko tiltas per Ventos - Dubysos kanalą.

      Nuotraukos iš "Lietuvos tiltai senose nuotraukose' temos.

      Parašė laimutis Rodyti pranešimą
      Tiltas ir kanalas netoli Bubių, prie Šiaulių. 1891 m. Autorius Lancrenon, Paul (photographe, 1857-1922)



      http://www.culture.gouv.fr/public/mi...REL_SPECIFIC=3



      epaveldas.lt

      Kuri čia vieta tiksliai, ar tebėra šis tiltas?
      Jei senasis Šiauliai - Bubiai plentas iki pat susikirtimo su senuoju Kelmės plentu ėjo tiesia trajektorija (atrodo, kad taip ir buvo) jis turėjo būti kažkur čia:

      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.06, 22:27.

      Comment


        Nuotraukos iš dar vienos nebenaudojamos Via Hanseatica'os atkarpos einančios šalia Ventos - Dubysos kanalo ir dabartinio kelio 2106 Kelmė - Bubiai

        Žemėlapis (maps.lt)



        Palyginus šių dienų žemėlapį su Romo įmestu žemėlapiu matosi, kad dabar posūkis prieš sankryžą su keliu 215 Bubiai - Ramučiai netoli Bubių yra kur kas švelnesnis. Anksčiau toje vietoje buvo aštrus posūkis. Negaliu pasakyti tiksliai, bet atrodo, kad šis kampas buvo "nukąstas" apie 1975-1980 metus.

        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Übersichtskarte von Mitteleuropa 1:300 000
        Lapas S56 Schaulen (1944 m.)

        Žemėlapis iš www.mapywig.org
        Iš karto turiu pasakyti, kad kelios ganėtinai svarbios nuotraukos "nuplaukė", nes jas sugadino fotoaparatas (raudono linijos, gali būti, kad jo tarnavimo laikas jau eina į pabaigą)

        Taigi.

        Dabartinis 2106 link Kelmės



        Senoji dalis (atsiprašau už raudonas linijas)



        Štai kas slepiasi po asfaltu.

        Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:43.

        Comment


          Žvilgsnis atgal link Bubių.



          Važiuojame toliau



          Žvilgsnis atgal link Bubių.



          Nedidelis tiltas/prailada. (Jis vos matosi, pačioje nuotraukos apačioje)



          Atgal link Bubių

          Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

          Comment


            Išlikę kuoliukai.









            Po tiltu teka upelis.

            Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

            Comment


              Tiltas/pralaida iš šono.





              Iš čia gerai matosi dabartinio 2106 pylimas.



              Važiuojame toliau



              Nebenaudojama atkarpa ir senasis Kelmės plentas 2106 viename kadre nuo kelio per Ventos - Dubysos kanalą. Kanalo nuotraukos Kurtuvėnų regioninio parko temoje

              Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:44.

              Comment


                Pritraukus matosi geriau. Ypač jei nelabai aišku į ką žiūrėti .



                Judame toliau, minėtas staigus posūkis



                Žvilgsnis atgal



                Pritraukus



                Gerai matosi kelio sankasa.

                Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:45.

                Comment


                  Gamta susigrąžino šiek tiek teritorijos, bet kelias ir anksčiau buvo tikrai siauras. Akivaizdžiai siauresnis už dabartinį 2106, kuris buvo praplatintas. Nors, žinoma, eismo intensyvumas anksčiau buvo gerokai mažesnis.



                  Žvilgsnis atgal.



                  Link Kelmės



                  Atgal link Bubių



                  Nuo kelio atsiveria graži panorama. Gaila, kad nuotraukos to neperteikia. Vasarą vaizdas turėtų būti gerokai gražesnis.

                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.09.03, 17:46.

                  Comment




                    Link Kelmės



                    Čia kelias ėjo iškasoje.



                    Link Kelmės



                    Atgal link Bubių



                    Pritraukus

                    Comment


                      Artėjame prie atkarpos pabaigos



                      Žvilgsnis atgal. Kairėje pusėje matosi kokia iškasa turėjo būti įrengta tiesiant kelią.



                      Kairėje, 2106 link Bubių



                      Bubių bokštas



                      Čia baigiasi nebenaudojama atkarpa.



                      Senasis Kelmės plentas, vaizdas link Kelmės. Kaip matote, dabar kelias gerokai platesnis.



                      Tai tiek
                      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.11, 21:12.

                      Comment


                        Poilsio aikštelė tarp Aukštelkės ir Bubių, netoli Šiaulių.

                        Aikštelė įrengta prieš 10, 11 metų, rekonstruojant Šiauliai - Bubiai atkarpą.

                        07 06











                        Comment










                          Comment


                            Ties Aukštelke prasidėjo perėjos rekonstrukcija į šviesoforinę.



                            Įdomu ar ir toliau čia reikės sulėtinti iki 50 km/h ar padidins greitį iki 70 km/h...



                            Comment


                              Prie Aukštelkės jau įrengtas šviesoforas, liko tik įjungti. Pagal 2014 m. duomenis, šioje atkarpoje VMPEI 12446. Ir čia stovės šviesoforas......







                              Šių stulpų paskirtis man neaiški.



                              Comment


                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Prie Aukštelkės jau įrengtas šviesoforas, liko tik įjungti. Pagal 2014 m. duomenis, šioje atkarpoje VMPEI 12446. Ir čia stovės šviesoforas......

                                Atvaizdas


                                Atvaizdas


                                Atvaizdas


                                Šių stulpų paskirtis man neaiški.

                                Atvaizdas


                                Atvaizdas
                                Yra lentelė, kad I kategorijos keliai tiesiami esant VMPEI iki 15 000 (toliau jau AM kategorija). Tai galimas daiktas, kad ir šviesoforai leidžiami iki tokio VMPEI lygio Pvz. Kuršėnų kelio VMPEI nesiekia ir 10 000, todėl stato drąsiai šviesoforus. Tiesiog siekiama pigiausiais būdais užtikrinti eismo saugumą.

                                Žinoma, Radviliškis - Šiauliai iš vis yra greitkelis su gana žemu VMPEI. LAKD norėdama platinti užmiesčio kelią, tai stengiamasi padaryti viską iki galo. Įrengia ir požemines/viršžemines perėjas padaryti ir skiringų lygių sankryžas. Saugu ir gražu O esamuose panašiuose keliuose tiesiog išlaikyti saugumą. Yra kiti prioritetai - saugus koridorius į Palangą, Via Baltica ir taip toliau.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Yra lentelė, kad I kategorijos keliai tiesiami esant VMPEI iki 15 000 (toliau jau AM kategorija). Tai galimas daiktas, kad ir šviesoforai leidžiami iki tokio VMPEI lygio Pvz. Kuršėnų kelio VMPEI nesiekia ir 10 000, todėl stato drąsiai šviesoforus.
                                  Klystate. Šiauliai - Kuršėnai, 2014 m. 10036 VMPEI .

                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Žinoma, Radviliškis - Šiauliai iš vis yra greitkelis su gana žemu VMPEI. LAKD norėdama platinti užmiesčio kelią, tai stengiamasi padaryti viską iki galo. Įrengia ir požemines/viršžemines perėjas padaryti ir skiringų lygių sankryžas. Saugu ir gražu O esamuose panašiuose keliuose tiesiog išlaikyti saugumą. Yra kiti prioritetai - saugus koridorius į Palangą, Via Baltica ir taip toliau.
                                  Sutinku, kad saugumas yra pagrindinis prioritetas. Bet šiek tiek erzina, kai saugumas pasiekiamas stabdant tokio intensyvumo srautą. Bet viskas, kaip visada, atsiremia į lėšas.
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.02, 11:22.

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Klystate. Šiauliai - Kuršėnai, 2014 m. 10036 VMPEI .



                                    Sutinku, kad saugumas yra pagrindinis prioritetas. Bet šiek tiek erzina, kai saugumas pasiekiamas stabdant tokio intensyvumo srautą. Bet viskas, kaip visada, atsiremia į lėšas.
                                    A6 Kaunas - Jonava taip pat pristatyta šviesoforų. O VMPEI taip pat turėtų būti apie 10000.

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      A6 Kaunas - Jonava taip pat pristatyta šviesoforų. O VMPEI taip pat turėtų būti apie 10000.
                                      Ir ten jų neturėtų būti. VMPEI ten apie 11-12 tūkst., pagal 2014 m. duomenis.

                                      Comment


                                        Apie šviesoforą prie Auktelkės.

                                        Kelių erelius tramdys išmanusis šviesoforas

                                        Nuo šiol prie įvažiavimo į Šiaulius pro Aukštelkės gyvenvietę važiuojančius automobilius stabdys ne tik policijos pareigūnai, bet ir išmanus šviesoforas. Greitį viršijančius vairuotojus tramdys jame įmontuotas greičio matuoklis, kuris užfiksavęs per didelį leistiną greitį, įjungia raudoną šviesą. Kelininkai įsitikinę, kad įdiegta naujovė turėtų sumažinti nelaimingų įvykių skaičių.

                                        Pro Aukštelkės gyvenvietę šalia Šiaulių važiuojantys gyventojai nuo ryto užvertė skambučiais Bendrąjį pagalbos centrą, piktindamiesi, kad nors pėsčiųjų ir nėra, naujai įrengtame šviesofore nuolat dega raudona šviesa ir taip paralyžiuojamas automobilių eismas.

                                        „Pradžioje gyvenvietės yra pastatyti davikliai, kurie nustatyti tam tikram greičiui. Viršijus greitį atitinkamą, toje kryptyje įjungia raudoną šviesoforo signalą, – aiškina šviesoforo veikimo principą Vytautas Mačiulis, UAB „Šiaulių regiono keliai“ pavaduotojas kelių priežiūrai. – Šviesoforą galės reguliuoti ir pėstieji, kurie norėdami patekti į kitą kelio pusę, turėtų paspausti mygtuką“.

                                        Tokiu principu Lietuvoje veikia vienas kitas šviesoforas. Tikimasi, kad toks įrenginys padės sumažinti avaringumą. Per mėnesį greičio radaras prie Aukštelkės užfiksuodavo per tūkstantį greičio viršijimo atvejų. Šiaulių apskrityje tai – didžiausi skaičiai.
                                        http://etaplius.lt/keliu-erelius-tra...s-sviesoforas/

                                        Comment


                                          Šviesoforinė perėja prie Aukštelkės.

                                          Raudonu šviesoforo signalu auklės kelių erelius, bet kentės visi. Be to, dabar jau aišku kam skirti tie stulpai - tai greičio davikliai.





                                          Jau pasikartosiu, bet tokio intensyvumo kelyje šviesoforo neturėtų būti. Kaip ir A11 tarp Šiaulių ir Kužių (ar A6). Bet viskas vardan saugumo.



                                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.25, 22:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X