Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Šis kelias nebuvo nurodytas žvyrkelių programoje. Bus susisiekimas asfaltuotu keliu nuo Gilūtų su rajono centru Ignalinoje ir išasfaltuotos prieigos prie Paliesiaus dvaro.

    Pirkimas 311229. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1408 Mikalavas–Paringys–Bernotai–Gilūtos ruožo nuo 15,971 iki 20,706 km ir kelio Nr. 1414 Mielagėnai–Paliesius ruožo nuo 2,080 iki 2,359 km kapitalinis remontas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=311229

    Žemėlapis iš maps.lt

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Dėl siauro asfalto krašto keliuose, tai įtariu tokia situacija susiklostė todėl, kad tie keliai tiesiog išasfaltuoti buvo seniai, kai intensyvumas net magistraliniuose keliuose buvo ne daugiau, kaip 10 automobilių per parą. Turbūt kokiam 7 ar 8 praeito amžiaus dešimtmetyje. Tuo metu tokio asfalto pločio pakako. Tuo labiau, kad net šiandien magistraliniai laikomi keliai iš pradžių buvo asfaltuojami tik tokio pločio. Ten kur įvyko rekonstrukcija išplatino, o kur ne, tiesiog palaikė afalto dangą tokią kokia yra nurodyta projekte.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
    Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
    Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.
    Skamba įtikinamai, tik taip išeitų, kad Latvijoje ir Lietuvoje eismo intensyvumo suvokimas labai skiriasi, bent rajoniniuose/krašto keliuose. Ten pasitaiko, kad iki 10 km gali ir visai nieko nesutikti sąlyginai plačiame kelyje, o pas mus automobilių gerokai tirščiau, o kai kurie keliai, kaip čia pasakius...

    Pamenu, dar visai „žalias“ pasukau iš Kėdainių link Kauno pro Labūnavą/Babtus, tai drabužius po to gręžti buvo galima Matomumas vietomis prastas, kelias siauras, pakraščiai ištrupėję, o mašinų - tikrai nemažai. Dabar, aišku, jau gal visai kitoks būtų jausmas, patirties atsirado.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?
    Galiu paliudyti, kad bent mano vairavimo mokykloje buvo akcentuojama, kad saugus ir leistinas greitis skiriasi. Tačiau važinėjant būna akivaizdu, kad arba ne visur aiškinama, arba toli gražu ne visi klausosi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Palyginimui, neseniai skersai išmaišiau didelę dalį Latvijos Kuršo, tai ten asfaltas tikrai prastesnės kokybės, bet keliai, kaip čia pasakius, „sąžiningesni”, platesni. Jei yra asfaltas – jis yra, tegu ir nelygus, užlopytas, o ne palikta per pusę su žvyru. Jei lėšų asfaltuoti nėra - neasfaltuoja, palieka geresniems laikams.

    Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
    Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
    Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
    Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.

    O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė
    Geriau sveiki priekiniai šviestuvai ir stiklai, negu žvyras.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu
    Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kelio Nr 4729 Lentvaris - Kariotiškės - RaudonėI ruožo kapitalinis remontas.









    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Siauri keliai

    Turiu vieną tokį mėgėjišką klausimą. Ne taip seniai išsilaikiau teises, o iki tol mažai važinėjau Lietuvos keliais. Tačiau kuo daugiau keliauju, tuo dažniau nustembu.

    Jau kurį laiką mane kamuoja klausimas, kaip suprasti štai tokius „asfaltuotus” kelius (atsiprašau už kokybę, ypač antrosios nuotraukos):





    Konkretus kelias – Igliauka-Verebiejai (181), labai tiksliai vietos nebepasakysiu.

    Asfaltas neblogos kokybės, palyginus naujas, tačiau vietos akivaizdžiai palikta tik vienam automobiliui, prasilenkimas – tik atsitraukus į neasfaltuotą dalį.

    Ar reikia taip suprasti, kad tokie keliai atitinka saugos reikalavimus, net kai (vietomis) paliekamas greitis 90? Kodėl apskritai imamasi asfaltuoti, jei trūksta lėšų?

    Dar įdomesnė vieta šia prasme yra gal daugeliui žinomas kelias Nemenčinė-Gėla (https://www.google.lt/maps/@54.84602...!6m1!1e1?hl=en). Ten šalia asfalto – duobė prie duobės. Kiek esu girdėjęs, bent anksčiau pasitaikydavo ir mirtinų avarijų.

    Palyginimui, neseniai skersai išmaišiau didelę dalį Latvijos Kuršo, tai ten asfaltas tikrai prastesnės kokybės, bet keliai, kaip čia pasakius, „sąžiningesni”, platesni. Jei yra asfaltas – jis yra, tegu ir nelygus, užlopytas, o ne palikta per pusę su žvyru. Jei lėšų asfaltuoti nėra - neasfaltuoja, palieka geresniems laikams.

    Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
    Paskutinis taisė Kecal; 2016.09.16, 13:53.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Jau išasfaltuota pusė kelio nuo Varėnos iki Rudnios.

    Komentuoti:


  • atomas
    replied
    Labas vakaras, norėjau paklausti, kada bus asfaltuojami mano pažymėti keliai? Vienas kelias (1) jungia Abromiškes ir kelią Vievis - Pakalniškės, antras (2) kelias jungia Vievį ir Vilkabalius. Iš Abromiškių, Elektrėnų pirmuoju keliu automobiliai važiuoja dažnai į Vievio ar Pakalniškių pusę, kelias judrus ir naudojamas, bet pastaruoju metu kelio būklė labai prasta, retai greideruojamas, tad žmones renkasi aplinkkelius, asfaltuotus kelius, taip darydami ratą, bet tausodami automobilį. Sekantis kelias taip pat naudojamas, prie pat Vilkabalių kuriasi nauja gyvenvietė Vievio šilas, bus keliasdešimt naujų namų, taip pat ir netoli šilo statomi namai, yra ir senųjų gyventojų, visiems šiems žmonėms tenka kas dieną važinėti prastai prižiūrimais žvyrkeliais, nes nei 1, nei 2 kelias nėra asfaltuoti.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.06.23, 21:27. Priežastis: Buvo pasislinkęs tekstas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK1926 Vilkija-Liučiūnai. RK1925 Liučiūnai-Cinkiškiai

    Per Vilkiją - Liučiūnus - Cinkiškius aplenkėme rekonstruojamą kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas ruožą tarp Kulautuvos ir Batniavos (Bubių) su trimis šviesoforais

    Foto 2016 05
    2015-aisiais metais išasfaltuota atkarpa nuo Vilkijos




    Greičio ribojimo kalneliai įrengti prieš staigesnius posūkius




    Pagiriai. Toliau asfaltas buvo paklotas jau anksčiau


    Posūkis prieš Gaigalus






    Sankryža su 1925 keliu Čekiškė-Liučiūnai-Cinkiškiai


    Cinkiškių kryžkelė - dešinėje pusėje


    Kelias 1925 į Cinkiškius






    .
    Paskutinis taisė Romas; 2016.05.09, 22:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK1926. Vilkija-Pagiriai-Liučiūnai

    Asfaltu galima nuvažiuoti iš Panevėžio - Kėdainių per Cinkiškių sankryžą į Vilkiją ir toliau į Jurbarką ar (per keltą) į Šakių rajoną.
    Skubantiems iš Kauno į Jurbarką tai yra gera apylanka apvažiuojant rekonstruojamą ruožą tarp Raudondvario ir Vilkijos.

    Pernai išasfaltotas paskutinis rajoninio kelio 1926 ruožas nuo Vilkijos iki Pagirių. Kelias 1925 Čekiškė-Liučiūnai-Cinkiškiai buvo išasfaltuotas dar 2007-2008 metais.

    Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

    Internete yra išlikęs video (filmuota apie 2013 metus), kaip rajoninis kelias Nr 1926 kelias atrodė, kai dar buvo žvyrkelis

    http://youtubic.ru/demo1/1.php?keywo...4%8Di%C5%ABnai)
    Paskutinis taisė Romas; 2016.05.09, 22:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiemet bus išasfaltuota likusi 5 km kelio 2804 atkarpa. Želvos gyventojai galės pasiekti Vilnių asfaltu nevažiuodami kampais per Ukmergę ar Molėtus

    Pirkimas 283845. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.2804 Giedraičiai–Bekupė–Želva ruožo nuo 9,30 iki 14,04 km rekonstravimas: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...der_id=283845#


    Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

    Asfaltuoto kelio pabaiga nuo Giedraičių pusės


    Asfaltuoto kelio pabaiga nuo Želvos pusės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar du asfaltuojami ruožai Latvijos pasienyje

    Iš Lietuvos pusės bus galima nuvažiuoti asfaltu bent iki Latvijos sienos važiuojant iš Pakruojo ar Žeimelio į Bauskę ir iš Rokiškio ar Pandėlio į Neretą-Jekabpilį



    Pirkimas 173213
    Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 2912 Žeimelis–Vileišiai–Adiūnai (Ādžūni) ruožo nuo 0,00 iki 5,10 km ir Nr. 3647 Pandėlys–Suvainiškis–Nereta ruožo nuo 13,30 iki 18,30 km rekonstravimas

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=280859
    Kelias Pakruojo rajone. Buv. pasienio punktas Ādžūni-Žeimelis


    Kelias Rokiškio rajone tarp Suvainiškio ir Panemunio
    Paskutinis taisė Romas; 2016.04.19, 21:25. Priežastis: Pridėtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žvyrkelių asfaltavimas (visi 20 konkursų) pajudės jau šį pavasarį

    http://www.cvpp.lt/?option=com_vpt&I...1&vpt_bussect=

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis 2016 - 2017 m.

    Pietinė Lietuvos dalis

    Svarbesni ruožai, kur bus sukurtas ištisinis eismas asfaltu
    > 1111, 2618, 3303 Tarp Simno, Balbieriškio ir Gudelių beveik visi rajoniniai bus asfaltuoti
    > 5010 Babriškės-Tolkūnai-(Nedzingė-Merkinė) Dar vienas alternatyvus maršrutas važiuojant į Druskininkus
    > 1816 Žiežmarių apyliinkėse asfaltas eis lygiagrečiai autostradai nuo Bačkonių iki Dovainonių
    > 4736 Vievininkai-Rusakalanis -Daugirdiškės. Ištaisytas absurdiškas apie 2006 m. atsiradęs kuriozas, kai į golfo laukų nutiesta 10 km nuo autostrados, kai iki kito asfaltuoto kelio buvo tik 4 km
    > 5207 Nemenčinė-Eitminiškės-A14- (Paberžė)
    > 5235 Šumskas-Vindžiūnai-medininkai
    > Asfaltuojami žvyrkeliai Kalvarijos, Dieveniškių, Birštono, Semeliškių apylinkėse; kol kas dar nesujungti su kitais keliais

    7.


    8.


    9.


    Stambesnis planas
    Žiežmarių apylinkės. Asfaltas esi lygiagrečiai autostradai nuo Bačkonių Liukonių iki Dovainonių


    Šaltinis: Numatytų asfaltuoti žvyrkelių ruožai (žemėlapis)
    http://lakd.maps.arcgis.com/apps/web...index.html?id=

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis 2016 - 2017 m.

    Rytinė Lietuvos dalis

    Svarbesni ruožai, kur bus sukurtas ištisinis eismas asfaltu
    >2804 Giedračiai-Bekupė-Želva - atsiranda tiesus susisiekimas su Vilniumi
    > 1201 Želva-Balninkai Liks tik 6 km žvyrkelio, kad atsirastų vaizdingas turistinis kelias Vilnius-Želva-Anykščiai
    > 4806 Balninkai-Žemaitkiemis-(Ukmergė)
    > 1210 Svėdasa-Aulelai-Užpaliai
    > 4311 Šešuolėliai-Kiaukliai
    > 4807 Ukmergė-Pagiriai
    > Asfaltuojami žvyrkeliai Biržų, Raguvos, Alantos, apylinkėse; kol kas dar nesujungti su kitais keliais

    5.


    6.


    Stambesnis planas
    Civilizacijos šuolis Balninkų apylinkėse (Molėtų r.). Šiuo metu yra 1 asfaltuotas kelias, po poros metų bus 4 keliai - važiuok asfaltu iki Vilniaus ar Ukmergės


    Šaltinis: Numatytų asfaltuoti žvyrkelių ruožai (žemėlapis)
    http://lakd.maps.arcgis.com/apps/web...index.html?id=

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis 2016 - 2017 m.

    Šiaurinė ir vidurinė Lietuvos dalis

    Svarbesni ruožai, kur bus sukurtas ištisinis eismas asfaltu
    > 3403 - Atsiras asfaltas į Tyrulių miestelį
    > 2914, 3408 - Atsiranda asfaltas iškart iš trijų pusių Stačiūnų miestelio
    > Atsiranda dvi alternatyvos "Via Balticai" (jei nusibos važinėti paskui fūras)
    -- 2008 Krekenava-Surviliškis Kėdainiai
    -- 3018 (Šėta)-Truskava -Krekenava
    > Asfaltuojami žvyrkeliai Papilės, Šeduvos, Grinkiškio, Biržų apylinkėse; kol kas dar nesujungti su kitais keliais

    3.


    4.


    Stambesnis planas
    Civilizacijos šuolis Stačiūnų apylinkėse (Pakruojo r.). Gaila, kad liko pamirštas kelias 2908 Pakruojis-Lygumai


    Šaltinis: Numatytų asfaltuoti žvyrkelių ruožai (žemėlapis)
    http://lakd.maps.arcgis.com/apps/web...index.html?id=

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis 2016 - 2017 m.

    Ištraukos iš žvyrkelių asfaltavimo žemėlapio
    Paspaudus - didesnis žemėlapis

    Vakarinė Lietuvos dalis

    Svarbesni ruožai, kur bus sukurtas ištisinis eismas asfaltu
    > 2255 - Atsiras dar vienas išvažiavimas iš Klaipėdos pro Baukštininkus į 216 kelią
    > 3209 Rietavas-Žadvainiai-A1-Judrėnai
    > 3516 atsiranda asfaltas iki Lyduvėnų miestelio ir garsiojo Lyduvėnų tilto
    > Asfaltuojami žvyrkeliai Kražių, Kaltinėnų, Vilkyškių, Papilės apylinkėse; kol kas dar nesujungti su kitais keliais

    1.


    2.


    Stambesnis planas.
    Asfaltuojamas 2255 kelias į tankiai apgyvendintus Klaipėdos priemiesčius


    Šaltinis: Numatytų asfaltuoti žvyrkelių ruožai (žemėlapis)
    http://lakd.maps.arcgis.com/apps/web...index.html?id=

    Komentuoti:

Working...
X