Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar teko važiuoti nuo Klaipėdos pusės link Vilniaus, ir man pasirodė, kad ten dviguba ištisinė, bet kažkoks "jaunuolis" su visureigiu, dėjo per visas įmanomas juostas kairėn.
    Taip ir likau nesupratęs ar ten bus galima nuo Klaipėdos pusės rikiuotis ir važiuoti atgal į Klaipėdą? (buvo tamsu ir šlapia, tad prie tokio matomumo nelabai susigaudžiau).

    Comment


      Kuoliukų užtektų.

      Comment


        Supratau. Teisingai, gi apsisukimas padarytas.
        Bet keista, kad taip suliejo kelius, galėjo iškarto palikti "žalią" juostelę t.y. panaikinti net teorinį patekimą į tas juostas. O dabar reikės "tiuninguoti" atitvarą statyt ar raudonus kuoliukus.

        Comment


          Parašė dinux Rodyti pranešimą
          Supratau. Teisingai, gi apsisukimas padarytas.
          Bet keista, kad taip suliejo kelius, galėjo iškarto palikti "žalią" juostelę t.y. panaikinti net teorinį patekimą į tas juostas. O dabar reikės "tiuninguoti" atitvarą statyt ar raudonus kuoliukus.
          "Žalia" juosta nelabai įmanoma, ten viadukas. O kad lietuviai nemato ar nenori suprasti kam yra braižomos ištisinės ar dvigubos ištisinės linijos, tai faktas. Tik laiko klausimas kaip greitai tas linijas "nuvažinės" ir jų nesimatys. Mano nuomone čia reikalingi fiziniai atitvarai, kuoliukai, ar geriausia metaliniai atitvarai, nes čia yra lengvas posūkis ir nori padaryti 110km/h tranzitinį Klaipėda - Vilnius eismą.

          Comment


            Kuoliukai prie 110 km/h greičio

            Comment


              Pilnu tempu jau vyksta darbai ties tilto statyba. Toliau nukasamas šlaitas šalia megos, pjaunami medžiai ir krūmai, iš jonavos gatvės tiesiamas privažiavimas iki upės. Smagu, kad nedaro pauzių

              Comment


                kaunas.kasvyksta.lt, 2020/01/23
                Kelio atkarpoje ties „Mega“ pradėta tilto per Nerį statyba

                Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos gavo informaciją iš rangovo, kad Kaune, kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, jau pradėta tilto per Nerį statyba.

                (...)

                Įgyvendinant šį projektą bus pastatytas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę ir jungiamasis kelias. Bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai, nes vietinis transportas bus nukreiptas jungiamuoju keliu į Lapes, o magistrale turėtų važiuoti tranzitinis transportas.

                Vykdant šį projektą vairuotojai galės naudotis A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais, bet bus įrengti įspėjamieji ženklai apie vykdomus darbus.

                Naujo tilto ir viaduko per Jonavos gatvę kartu su dešinėje magistralinio kelio pusėje įrengtu jungiamuoju keliu statybos darbų pabaiga numatyta 2021 metais, įgyvendinant Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimo projekto įgyvendinimo“. Bendra darbų vertė yra 32,34 mln. eurų su PVM.

                (...)
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/01/...YUrRLNS0QGcFu0

                Comment


                  Pilotas.lt 2020.01.22
                  Rūdintas šydas kalvai: magistralėje A1 pastebėta architektūriška detalė
                  Magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda rekonstruojama atkarpa ties Vytėnais pamažu įgauna utilitariai vietai neįprastą – architektūrinį – pavidalą. Čia įrenginėjama atraminė sienutė iš gelžbetonio ir rūdinto plieno profilių dar kartą patvirtina, jog kelio elementai yra ne vien techniniai, bet ir architektūros objektai.


                  Kalvą pridengia it architektūrinis šydas
                  Kauną kertančioje magistralės A1 atkarpoje ties Vytėnais ir prekybos centru „Mega“ kapitalinio remonto darbai jau eina link pabaigos (gen. rangovas – UAB „Fegda“). Čia jau įpusėjo ir atraminės sienutės rūdintos apdailos montavimo darbai (subrangovas UAB „Tilsta“). Pastarasis kelio elementas iš gelžbetonio bei „U“ formos rūdinto plieno profilių ties Vytėnais stūksančios kalvos šoną pridengs it šiuolaikiškos architektūros šydas.

                  Rūdintas atraminės sienutės fasadas nuo važiuojančių magistrale slepia itin utilitarios išvaizdos monolitinio gelžbetonio polius bei pasitarnauja apsauginiu turėklu panorusiems greta kelio pakopinėti. Jo ažūriška viršutinė dalis statinį kompoziciškai susieja su užnugaryje žaliuojančia kalva bei beveik plokščiam elementui suteikia daugiau gylio.
                  Architektas Mantas Mickevičius (projektuotojas „Kelprojektas“, konstruktorius Vygantas Šadauskas) magistralės kertamą kalvą įsivaizdavo it atriektą duonos kepalą, o sienutės apdailai jo parinktų 34 cm pločio „U“ formos rūdinto plieno profilių eilė čia yra savotiška „nuriektos“ kalvos molio architektūrinė interpretacija. Portalui PILOTAS.LT architektas sakė, jog sienutės skaidymą smulkesniais segmentais padiktavo besikeičiantis vietos reljefas (...)


                  http://pilotas.lt/2020/01/22/archite...uriska-detale/

                  Comment


                    Jau turbūt du mėnesiai kaip paleistas pilnai eismas nuo Klaipėdos pusės, bet ant kelio vis dar likęs geltonas žymėjimas prašantis visų rikiuotis į pirmą juostą. Ant šalia stovinčio ženklo vis dar užklijuotas žymėjimas, draudžiantis važiuoti antra juosta.
                    Paskutinis taisė dinux; 2020.02.03, 08:31.

                    Comment


                      Parašė dinux Rodyti pranešimą
                      Jau turbūt du mėnesiai kaip paleistas pilnai eismas nuo Klaipėdos pusės, bet ant kelio vis dar likęs geltonas žymėjimas prašantis visų rikiuotis į pirmą juostą. Ant šalia stovinčio ženklo vis dar užklijuotas žymėjimas, draudžiantis važiuoti antra juosta.
                      atvažiuojant nuo Marijampolės ir neaišku kurią juostą užsiimti norint važiuoti į Vilnių ar į Klaipėdą. Taip pat ir prie Akademijos, darbai baigti seniausiai, o ženklai neatstatyti leidžiantys sukti į Šakius.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        atvažiuojant nuo Marijampolės ir neaišku kurią juostą užsiimti norint važiuoti į Vilnių ar į Klaipėdą. Taip pat ir prie Akademijos, darbai baigti seniausiai, o ženklai neatstatyti leidžiantys sukti į Šakius.
                        Važiuota prieš pora savaičių- jau visos rodyklės atidengtos ir visi ženklai atstatyti.

                        Comment


                          Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

                          Važiuota prieš pora savaičių- jau visos rodyklės atidengtos ir visi ženklai atstatyti.
                          na važiavau gruodžio gale jie tikrai buvo dar uždengti, o kada nusukimas atidarytas? Šiai dienai nepasakysiu ar jau nuimta. Tai manau nenormalu kad tiek laiko klaidinami vairuotojai.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            na važiavau gruodžio gale jie tikrai buvo dar uždengti, o kada nusukimas atidarytas? Šiai dienai nepasakysiu ar jau nuimta. Tai manau nenormalu kad tiek laiko klaidinami vairuotojai.
                            Aš šnekėjau apie nusukimą į Akademiją. Ten matyt chebra buvo prisidarius broko, nes labai smarkiai dirbo, perdarinejo kažką tarpušvenčiu ir pirmomis sausio dienomis. Tai tikriausiai dėl to ir nebuvo dar sutvarkyti ženklai.
                            Dėl išvažiavimo į kelią A1, tai ten jau ženklai +- sutvarkyti. Toje vietoje asfalto danga debiliškai išfrezuota (bandyta naikinti linijas), todėl ten painoka važiuoti nežiūrint į ženklus.

                            Comment


                              Po tiltu. Darbai vyksta apačioje
                              Attached Files

                              Comment


                                Yra vaizdu is virsaus:
                                https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/02/...er-neri-video/

                                Comment


                                  tai jau dabar įvardijama, kad pastačius naują tiltą, senasis bus PLATINAMAS iki 4 juostų? Kaip o dievai tą padarys, juk skelbė kad jis per senas?

                                  Comment


                                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                    tai jau dabar įvardijama, kad pastačius naują tiltą, senasis bus PLATINAMAS iki 4 juostų? Kaip o dievai tą padarys, juk skelbė kad jis per senas?
                                    Tai kad nuo pat pradžių taip ir buvo kalbama kiek pamenu.

                                    Comment


                                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                      Tai kad nuo pat pradžių taip ir buvo kalbama kiek pamenu.
                                      Buvo kalbamas, kad griaus ir jo vietoje statys naują 4 juostų

                                      Comment


                                        Taigi jau buvo aptariama šioje temoje anksčiau. Nusprendėme, kad vidurinį tiltą "rekonstruos" taip, kad iš senojo liks, ko gero, tik pamatai ir dalis kolonų.

                                        Comment


                                          A1 tilto statybų vaizdas iš Vilijampolės (Megos) pusės
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X