Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus tiltas šiaurinėje miesto dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na bet jei technika stovi ant tilto, vadinasi darbai vyksta. Jei darba ibūtų sustoję ilgam, technikos niekas ant tilto nelaikytų.
    o kas sakė kad sustoje? vyksta, tik liūtys pridare nemažai nuostolių kurie matosi nuotraukose ir kuriuos reiks taisyt

    Comment


      #82
      gerai pagalvojus tai kas iš to ad jie vyksta. vistiek metus ar du juo nevažinėsim, nes kelio nėra ;] vietomis, ten kur turės būti kelias nutiestas, dar net medžiai neiškirsti. Nejau negalėjo visko iškart daryt.

      Comment


        #83
        Nereikia verkti,viskas savo laiku. Pastatys tilta,suties visa infrastruktura pramones parke,nes kiek maciau kelias nuo tilto eis kiaurai pramones parka ir prie lytagros bus nauja sankryza. Tada ir ties kelia vienu metu. Bus priduotas objektas.

        Comment


          #84
          Laba,

          Gal kas zinote ar eis kokia kelio atsaka i Kalnenu gatve nuo tilto? Nes manau ten gyvenamasis rajonas ir reiketu visa eisma nukreipti pramones rajonu.
          Gal kas turite nauju foto nepasykstekite ir idekite.
          Nes esu toli nuo Alytaus ir kazkaip malonu matyti atsinaujinanti gimtaji miesta.
          Visiems gero laiko

          Comment


            #85
            2010 08 05, iš apačios:


















            Comment


              #86
              Buvau pasiziuret kaip juda tilto statybos.Is principo jau viskas kaip ir baigta.Like smulkus apdailos darbai.Tik va kad kol kas jis veda i niekur.Daznai vaziuoju pirmam alytuj pro tas vietas kur turetu but kelias.Niekas ten nevyksta.Jau ir nauji medeliai paaugo kur pries du metus viska ispjove naujam keliui.Bandziau dometis kada planuoja pratest darbus,bet niekas konkreciai nieko nezino.Tik kalba kai galutinai pabaigs tilta tada pereis prie kelio tiesimo.Gal kas ka zino konkreciau?

              Comment


                #87
                Privažiuojamojo kelio konkursas

                Geros naujienos. Paskelbtas konkursas kelio tiesimui iki tilto
                Pirkimas Nr. 100222
                Pirkimo objektas: Privažiuojamojo kelio į Alytaus miesto pramonės rajoną ruožo nuo 0,00 iki 3,48 km tiesimas
                Paskelbtas: 2011-02-03; Pasiūlymų teikimo terminas: 2011-02-17;
                II. PIRKIMO OBJEKTAS
                Darbų pavadinimas, kiekis (apimtis), darbų atlikimo terminai
                4. Darbų pavadinimas – „Privažiuojamojo kelio į Alytaus miesto pramonės rajoną ruožo nuo 0,00 iki 3,48 km tiesimas“.
                5. Darbų kiekis (apimtis) – 3,48 km.
                6. Darbų atlikimo terminai: nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo iki 2011-12-15. Sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių gali būti nukelta darbų atlikimo termino pabaiga, bet ne ilgiau kaip 3 mėn., termino pabaigos nukėlimą fiksuojant papildomu susitarimu.

                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=35680
                Dabartinė padėtis

                Ruožas prie tilto


                Rožas prie Alytaus I (Pivašiūnų g.)

                Žemėlapis iš www.maps.lt
                Paskutinis taisė Romas; 2011.02.10, 20:36.

                Comment


                  #88
                  TECHNINĖS SPECIFIKACIJOS
                  Aiškinamasis raštas

                  1. Įvadas
                  Privažiavimo kelio į Alytaus miesto pramonės rajoną techninio projekto pataisymas atliktas UAB „Kelprojektas” kelių skyriuje 2009 m. pagal Alytaus miesto savivaldybės užsakymą.
                  (....) Pagal užduotį kelias projektuojamas III-os kategorijos.
                  Techninis darbo projektas sudarytas privažiavimo kelio atkarpai nuo krašto kelio Nr.220 Alytus-Pivašiūnai (prisijungimo vietoje numatyta įrengti vieno lygio žiedinę sankryžą) iki statomo tilto per Nemuną.
                  Privažiavimo kelio trasa praeina Alytaus miškų urėdijos ir Alytaus miesto žemėmis. Projektuojama privažiavimo kelio trasa kerta visą eilę komunikacijų: dujotiekį, vandentiekį, ryšių kabelius, telefono kanalizaciją ir elektros oro linijas. (...) Prieš pradedant darbus, visos inžinerinės komunikacijos turi būti rekonstruotos.

                  2. Projektiniai sprendimai
                  2.1 Kelio trasa
                  Privažiavimo kelio į Alytaus miesto pramonės rajoną trasa parinkta pagal patvirtintą Alytaus miesto teritorijos nuo A.Juozapavičiaus gatvės iki Putinų gatvės detalųjį planą. Taip pat įvertinta būsimojo tilto per Nemuną statybos patikslinta vieta. Privažiavimo kelias prasideda nuo krašto kelio 220 Alytus-Pivašiūnai, prisijungimo vietoje įrengiant žiedinę vieno lygio sankryžą. Atkarpoje tarp 0,0-1,1 km privažiavimo kelio trasa yra perkelta į kairę pusę nuo esamo žinybinio kelio ašies 18 m, nes jo kelkraštyje yra paklotas vidutinio slėgimo dujotiekis. Tarp 1,1-2,0 km kelio trasa pravesta, įvertinant Alytaus chemijos gamyklos perspektyvinį išplėtimą.
                  Projektuojamo privažiavimo kelio trasa turi 3 posūkio kampus. Posūkiai šiame kelio ruože padaryti, siekiant apeiti Alytaus miesto pramonės įmonų teritoriją. Posūkio kampų vietose įrašytos kreivės su R=400 m; R=800 m ir R=10000 m. Didžiausias posūkio kampas Nr.2–76°.
                  Kelio statybai reikalingų žemių plotai yra nusavinti pagal patvirtintą detalųjį planą ir sudaro iki statinio raudonųjų linijų po 35 m nuo kelio ašies į abi puses.

                  2.2 Žemės sankasa
                  Projektuojamo privažiavimo kelio projektinė linija pravesta, atsižvelgiant į ladšaftinio projektavimo principus ir žymi važiuojamosios dalies ašį. Kelio trasa praeina palyginti ramiu reljefu.
                  Didžiausias projektuojamo kelio išilginio profilio nuolydis – 34‰. Atkarpoje 0,0-1,1 km kelio trasa kerta eilę mažų slėnių, todėl šio kelio ruožo išilginiame profilyje yra aukštesnių pylimų ir gilesnių iškasų. Tarp 1,1-3,48 km kelio išilginis profilis suprojektuotas neaukštais pylimais.
                  Projektuojant išilginį profilį buvo atsižvelgta į tai, kad kelias nebūtų užpustomas. Vyraujantis sankasos aukštis yra 0,85-1,2 m.
                  Minimalus vertikalių įgaubtų kreivių spindulys R-5000 m, išgaubtų – R-12000 m. Išilginis profilis suprojektuotas absoliutiniais aukščiais Baltijos sistemoje.
                  Projektuojamo kelio žemės sankasos plotis priimtas 11,0 m su 8,0 m važiuojamąja dalimi. Žemės sankasos šlaitų nuolydis – 1:2. Žemės sankasa daugiausia rengiama iš vietinio grunto.

                  2.4 Kelio dangos konstrukcija
                  Būsimasis kelias susideda iš dviejų atkarpų.
                  Pirmoji atkarpa (0,0-1,1 km) sutampa su esamu Alytaus miškų urėdijai priklausančiu keliu. Šis kelias – tai praeityje buvusio Kauno-Merkinės kelio ruožas. Kelias yra asfaltuotas, tačiau asfalto danga bloga. Kelkraštyje yra vidutinio slėgimo dujotiekis. Todėl esamos atkarpos panaudoti būsimai trasai negalima.
                  Kelio atkarpa nuo 1,1 iki 3,45 km praeina teritorija, kurioje auga miškas.
                  Dangos konstrukcija parinkta pagal projektinės apkrovos A skaičiavimus (ekvivalentinės 10 t svorio ašies apkrovų skaičius), mln.
                  Prognozuojamas eismo intensyvumas būsima nauja trasa ir nauju tiltu gautas iš VĮ „Transporto ir kelių tyrimo institutas“ atlikto darbo „Alytaus miesto šiaurinio apvažiavimo su tiltu per Nemuną ekonominis vertinimas“.
                  Bendras intensyvumas (kasmet auga 1%):
                  2010 15628 (...)
                  2013 16101
                  2020 17263
                  Pasirinktai apkrovai taikomi III dangos konstrukcijos klasei nustatyti reikalavimai.

                  Privažiavimo kelyje numatoma įrengti tris vieno lygio sankryžas:
                  prisijungimo vietoje su krašto keliu 220 Alytus-Pivašiūnai Pk 0+00 ir Pk 14+70 žiedinės sankryžos, o Pk 11+00–trišalė sankryža.
                  Taip pat numatyta įrengti dvi 3 tipo ir devynias 4 tipo nuovažas su juoda danga.

                  2.5.1 Žiedinė sankryža Pk 0+00
                  Esama keturšalė sankryža yra A.Juozapavičiaus, Druskininkų ir į Alytaus pramonės rajoną gatvių susikirtime. Eismo saugumo pagerinimui sankryžą numatoma rekonstruoti į žiedinę. Vidinis žiedo spindulys priimtas R-15,0 m; išorinis R-22,5 m. Pgrindiniame žiede priimta 6,0 m pločio asfaltbetonio danga.
                  (...)
                  2.5.2 Vieno lygio sankryža Pk 11+00
                  Privažiavimo kelio susikirtime su Pivašiūnų gatve projektuojama trišalė sankryža.
                  Kairiesiems posūkiams iš pagrindinio kelio į Pivašiūnų gatvę numatoma įrengti palaukimo 3,50 m pločio juostą, kuri atitinka Automobilių kelių techninių reikalavimų reglamentą STR 2.06.03:2001. Eismo saugumui užtikrinti pagrindiniame kelyje rengiamos pakeltos saugumo salelės (h-0,07 m) grįstos betoninėmis plytelėmis (žiūrėti sankryžos planą).
                  Įsijungime į aplinkkelį iš Pivašiūnų gatvės numatoma eismo srautus atskirti pakeltomis betoniniais borteliais apribotomis lašo formos salelėmis, apstatant nukreipiančiaisiais ženklais. Salelių vidus grindžiamas betoninėmis trinkelėmis.

                  2.5.3 Žiedinė sankryža Pk 14+70
                  Privažiavimo kelias į Alytaus pramonės rajoną Pk 14+70 kerta esamą kelią. Susikirtimo vietoje projektuojama žiedinė sankryža.
                  Išorinis žiedo diametras 35,0 m. Žiedo važiuojamosios dalies plotis 6,0 m, grįsto vidinio žiedo plotis 1,5 m.
                  (...)

                  2.6 Pėsčiųjų ir dviratininkų takas
                  Nuo Pk 14+75 iki Pk 34+80 dešinėje kelio pusėje suprojektuotas pėsčiųjų-dviratininkų takas. Tako juodos dangos plotis priimtas 2,5 m su 0,25 m pločio kelkraščiais. Takas rengiamas už kelio griovio. Kertant gilesnes griovas bei nuvažiuojant nuo tilto, pėsčiųjų-dviratininkų takas glaudžiamas prie pagrindinio kelio sankasos. Pėsčiųjų-dviratininkų tako dangos konstrukcija:
                  – apsauginis šalčiui atsparus sluoksnis – 0,20 m;
                  – žvyro mišinys 0/45 – 0,15 m;
                  – asfaltbetonis 0/8 V (naujas žymėjimas AC 8 VL) – 0,05 m;
                  Tako padėtį plane ir išilginiame profilyje statybos metu pagal vietovės sąlygas galima koreguoti.

                  2.7 Kelio apstatymas
                  Projektuojamame privažiavimo kelyje numatoma pastatyti signalinius stulpelius pagal PNT-K-95 reikalavimus, o ten, kur pylimas aukštesnis kaip 3,0 m, aptverti metaliniais atitvarais ant metalinių stulpelių.
                  Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541
                  Žr. doc. failą: Konk. dok. Privaz. i Alytaus pram. rajona 4.doc

                  Comment


                    #89
                    Sudariau apibendrintą privažiavimo kelio schemą
                    Kilometražas - nuo Pivašiūnų gatvės pusės


                    Žemėlapio pagrindas - iš www.maps.lt

                    Comment


                      #90
                      Dviračių takas link tilto

                      Ruožas nuo antros žiedinės sankryžos


                      Ruožas ties tiltu


                      Išdidintas ruožas ties tiltu


                      Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541

                      Comment


                        #91
                        Trys sankryžos.
                        Ženklinimas suprojektuotas absurdiškas - nuorodos tik į Pivašiūnus.
                        Tie Pivašiūnai - turbūt pagrindinis kelionės tikslas važiuojantiems naujuoju tiltu ir iš abiejų Alytaus pramonės rajonų

                        Žiedinė sankryža 1,47 km


                        "T" formos sankryža 1,1 km


                        Žiedinė sankryža 0,0 km su Pivašiūnų ir Druskininkų gatvėmis (dabartinis išvažiavimas iš Alytaus nuo Juozapavičiaus tilto)
                        Tik čia yra kukli nuoroda į Kauną (nors dauguma ten važiuoja per Prienus).
                        Ir čia nėra nuorodos į Vilnių


                        Šaltinis: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5680&LID=49541

                        Comment


                          #92
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Geros naujienos. Paskelbtas konkursas kelio tiesimui iki statomo tilto



                          Sudariau apibendrintą privažiavimo kelio schemą
                          Atvaizdas

                          Žemėlapio pagrindas - iš www.maps.lt

                          Kitos diskusijos apie statomą tiltą ir privažiavimo kelius -
                          temoje [ALY] Alytaus tilto statyba šiaurinėje miesto dalyje
                          Tuos ziedus pats nupiesiai ar ten jie numatyti?

                          Comment


                            #93
                            Sakykime per vienus metus yra imanoma nutiesti beveik 4 km naujo kelio. Taciau terminai nustatomi tai svelniai tariant idiotiskai. Negana to, kad pradeti reiks nuo zemes darbu per pavasarini atlydi, o uzbaigti jau per kaledinius speigus, tai dar nustatyta pratesimo galimybe 3 menesiams, t.y. tarp gruodzio ir kovo. Ka tokiu laiku galima padaryti? Nebent sedeti ir laukti pakol zole suzaliuos

                            Comment


                              #94
                              Parašė digital
                              žr. čia:
                              dziugu, kad jie ten bus, galetu dar daugiau prideti ziedu alytuje!!!

                              Comment


                                #95
                                Atnaujinta 2011-03-14

                                Lietuvos automobilių kelių direkcija
                                2011 m. planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė (pdf failas, 685 kB )

                                Pirkimo objekto pavadinimas ir BVPŽ kodas(-ai) Privažiavimo kelio į Alytaus miesto pramonės rajoną tiesimas (45233142-6)
                                Numatomų pirkti prekių kiekiai bei paslaugų ar darbų apimtys 0,0-3,48 km
                                Numatoma pirkimo pradžia I ketv.
                                Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais), 14 mėn. Pirkimo būdas Supaprastintas atviras konkursas
                                Žr. 37 psl.
                                http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2011.pdf

                                Comment


                                  #96
                                  Teko trumpai apžiūrėt šį tiltą nuo viršaus, o fotografijos iš

                                  http://www.kelprojektas.lt/lt/projek...=Tiltai&page=2







                                  DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                  Comment


                                    #97
                                    Oho, koks gražuolis

                                    Comment


                                      #98
                                      Tikrai gražus

                                      Comment


                                        #99
                                        Tiltas kaip tiltas.

                                        Comment


                                          Parašė Depeche Rodyti pranešimą
                                          Teko trumpai apžiūrėt šį tiltą nuo viršaus, o fotografijos iš

                                          http://www.kelprojektas.lt/lt/projek...=Tiltai&page=2

                                          Atvaizdas

                                          (...)
                                          Praleista nelabai esminė smulkmena nuorodoje
                                          Parašė Kelprojektas
                                          Tilto per Nemuną Alytuje darbo projektas
                                          Techniniai parametrai: tilto ilgis – 257,74 m, tarpatramiai – 42,3+42+63+63+42,3 m, tilto plotis – 14,37 m. Konstrukcija – plienbetoninė nekarpyta perdanga ant gelžbetoninių atramų.
                                          Projektavimo metai: 2008
                                          http://www.kelprojektas.lt/lt/projek...=Tiltai&page=2
                                          Parašė Al1
                                          Tai jau ir eismas vyksta?
                                          Ačiū už gražias nuotraukas, ir aš spėjau pagalvoti, kada gi jie tą tiltą tyliai atidarė, jei kelias anoje pusėje tik žadamas tiesti
                                          Paskutinis taisė Romas; 2014.10.05, 07:35.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X