Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Eismas ir kamščiai Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Stovos skaitikliai iš centro išvaikys vairuotojus


    Dar šios kadencijos miesto Taryba gali įeiti istorijon kaip valdžia, apmokestinusi automobilių stovėjimą centrinėje miesto dalyje - kovą planuojama politikams teikti tvirtinti vadinamojo parkavimo sistemos sukūrimo Klaipėdos mieste programą.

    Už automobilių statymą centrinėje miesto dalyje iš tiesų teks mokėti, tik nuo kada ir kiek - neaišku.

    Kartu su transporto priemonių statymo apmokestinimu pakis ir eismo schema senamiestyje - vienose gatvėse bus uždrausta statyti mašinas, kitose galbūt pakis važiavimo kryptis ir pan.

    Pradžia - 2008 metais

    "Projektas yra, tiesa, kol kas preliminarus. Jį paruošę iki galo kovą teiksime svarstyti Tarybai. Nuo politikų ir priklausys, kada mieste įsigalios naujoji tvarka", - sako automobilių stovėjimo sistemos sukūrimo metmenis ruošiančios VšĮ "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis.

    Jei Taryba pritartų, už automobilio pastatymą centrinėje Klaipėdos dalyje tektų mokėti nuo ateinančių metų antrojo ketvirčio. Jei politikai sumanytų šį sprendimą patikėti ateinančios kadencijos Tarybai, pasak G. Neniškio, šis terminas nusikeltų dar toliau.

    "Kol kas neaiškūs kai kurie techniniai klausimai. Pavyzdžiui, kaip būtų administruojamos už stovėjimą surenkamos lėšos, kaip jos patektų pas operatorių, kuriuo, dar anksčiau patvirtintais planais, būtų "Klaipėdos keleivinis transportas", - projekto stadiją apibūdina įstaigos vadovas.

    Pirmą kartą panašus projektas buvo sukurtas dar 2004 metais, tačiau tąkart paruošta tik techninė jo dalis, be jokios visa apimančios sistemos, todėl tada jos teikti patvirtinimui nebūta jokios prasmės.

    Automobilių sumažės?

    "Būdas sutvarkyti automobilių statymą ir išspręsti dėl didėjančio transporto priemonių kiekio kylančias problemas yra vienas - stovos skaitiklių, paprastai vadinamų parkomatais, įrengimas", - aiškina "Klaipėdos keleivinio transporto" vadovas.

    Jo teigimu, stovėjimo apmokestinimas yra efektyvi priemonė siekiant apriboti automobilių judėjimą.

    "Tą įrodo užsienio pavyzdžiai. Žinoma, parkometrų įrengimas išspręstų tik dalį problemų - juk naujų stovėjimo vietų dėl to neatsiras. Tačiau žmogus, prieš važiuodamas į senamiestį savo automobiliu, pagalvos, ar verta jam išleisti kelis litus už mašinos pastatymą. Gal tada jis rinksis visuomeninį transportą ar, pavyzdžiui, dviratį. Taip automobilių centrinėje dalyje sumažės", - tikina transporto specialistas.

    Anot jo, už stovėjimą surenkamos lėšos irgi galėtų prisidėti prie problemos sprendimo.

    "Pavyzdžiui, yra minčių Pilies gatvėje, netoli "Baltijos" laivų statyklos ir "Klaipėdos laivų remonto", kur yra miestui priklausanti žemė, pastatyti daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę", - ateities vizijas dėsto G. Neniškis.

    Tarifas - 2 ir 3 Lt

    Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Valerijus Kuznecovas sako, jog, pasimokant iš Vilniaus pavyzdžio, atisakyta minčių apmokestinti įvažiavimą į senamiestį.

    "Dauguma turbūt prisimena, kuo įvažiavimo apmokestinimas sostinėje baigėsi - kilus ginčams, visa įranga, į kurią buvo daug investuota, buvo išmontuota, o po to vyko teismai", - primena jis.

    Rengiamame projekte centrinė miesto dalis susiskirstyta į tris zonas. Brangiausiai tektų mokėti tiems, kurie paliks stovėti savo mašinas Klaipėdos širdyje - senamiestyje, teritorijoje tarp Danės upės ir senojo turgaus.

    Preliminariais planais, čia kai kuriose gatvėse už valandą automobilio stovėjimo būtų imamas 3 litų mokestis, nors gali būti ir gatvių, kuriose, kaip ir kitose dviejose centrinės miesto dalies zonose, galiotų 2 litų už valandą tarifas.

    Paskaičiuota, kad "brangesnių" vietų miesto centre būtų 400, o tų, kuriose stovėjimas valandai kainuos du litus - 800.

    Pakis eismo schema

    Projekto įgyvendinimas suskirstytas į kelis etapus. Patvirtinus vietas, kuriose bus įrengti stovos skaitikliai, ketinama peržiūrėti eismo schemą senamiestyje.

    "Kai kur bus įrengti stovėjimą draudžiantys ženklai, kitose gatvėse gal pakis važiavimo kryptis. Vienas gatveles gal visai uždarysime, kitur akligatvius pašalinsime", - kol kas nieko konkretaus negalėjo pasakyti G. Neniškis.

    Anot jo, viskas priklausys nuo vietų, kuriose parkometrai bus įrengti, o kuriose - ne.

    Nepaisant ankstesnių miesto planų galutinai uždrausti transporto eismą Tiltų gatve, to padaryta nebus.

    "Tiltų gatvės uždarymas viską komplikuotų. Tą jau įrodė Biržos tilto remontas, kuomet buvo uždaryta ši gatvė, ir transporto srautai buvo nukreipti Pilies gatve", - paaiškino V. Kuznecovas.

    Beje, pasak jo, vairuotojų laukia dar vienas analogiškas išbandymas - planuojama uždaryti dėl to paties tilto remonto vėl planuojama uždaryti Tiltų gatvę nuo balandžio mėnesio iki pat Jūros šventės.

    Tomas GUKAUSKAS
    www.ve.lt
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #42
      Mieste pristatys naujoviškų kalnelių

      Vidmantas Matutis

      Mieste planuojama pristatyti daugybę eismą lėtinančių kalnelių.

      Tokį sprendimą savivaldybės Saugaus eismo komisijos nariams diktuoja susižavėjimas Jakų žiede įrengtais kalneliais. Nors vairuotojai tuos kalnelius tyliai keiksnoja. Anksčiau eilės prie įvažiavimų į Jakų žiedą susidarydavo tik vasarą, o dabar jos jau nutįso ir žiemą bei pavasarį.
      Savivaldybės miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus teigė, kad kalnelius įrengti nėra sudėtinga. Tik reikia, kad Eismo priežiūros tarnybos pateiktų kalnelių sąrašą ir tai bus padaryta iš gatvių asfaltavimo programos lėšų.

      Klaipėdos mieste dar šiemet kalnelius planuojama įrengti Giruliuose. Sprendimas buvo priimtas kiek anksčiau.

      Praėjusią savaitę nuspręsta kalnelius įrengti ir Herkaus Manto pėsčiųjų perėjoje ties Mažvydo alėja, ir Paryžiaus Komunos gatvėje.

      „Klaipėdoje“ rašėme, kad Herkaus Manto gatvėje pėsčiųjų perėjoje ties Mažvydo alėja kalnelį nuspręsta įrengti todėl, kad ten nepasiteisino žybčiojantis apšvietimas. Per metus įvyko net 10 avarijų, žuvo vienas žmogus, keturi – sužeisti.

      Paryžiaus Komunos gatvėje kalneliai bus įrengti todėl, kad važinėjant sunkiajam transportui ten greičiau nei per metus į asfaltą sulenda įrengti „gulintys policininkai“.

      Sutvarkyti eismą Paryžiaus Komunos gatve paprašė ten pastatyto kotedžo gyventojai. Jie tikino, kad šioje gatvėje gyvenantys tarsi kokios nors gamyklos teritorijoje. Gatvėje nuolat zuja sunkusis transportas, dėl didelės vibracijos skilinėja kotedžo langų stiklai, butuose krenta daiktai.

      Klaipėdos visuomenės sveikatos centro direktorius Rimantas Pilipavičius pastebėjo, kad kotedžo statytojai, taupydami pinigus, nepadarė jo aplinkos triukšmo tyrimo analizės. Dabar, kai kotedžai jau parduoti, visi rūpesčiai dėl aplinkos teko jų gyventojams.

      Paryžiaus Komunos gatvėje numatyta ne tik įrengti greičio slopinimo kalnelį, bet ir riboti krovininio transporto eismą.

      www.klaipeda.daily.lt
      Tokį sprendimą savivaldybės Saugaus eismo komisijos nariams diktuoja susižavėjimas Jakų žiede įrengtais kalneliais.


      Tikrai žavingai sukišta 140 (ar kiek ten) tūkst. litų.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #43
        Klaipėdos šviesoforai mirksės ryškiau

        GIEDRĖ BALČIŪTĖ

        Klaipėdoje vis daugiau senų šviesoforų keičiami į naujus diodinius.

        Šie šviesoforai nuo senųjų skiriasi savo ryškumu, o jų rodmenys gerai įžiūrimi net ir prieš saulę.

        Šiemet šviesoforus keis naujai konkursą trejiems metams laimėjusi bendrovė „Eismas“. Jai savivaldybė iš viso skyrė 1 mln. 13 tūkst. 857 litus už šviesoforų pakeitimą.

        Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Kazys Mažeikis žadėjo, kad šiemet bus pakeisti keturių sankryžų ir ties keturiomis perėjomis esantys šviesoforai.

        Visų pirma šviesoforai bus pakeisti Manto ir Danės gatvių sankryžoje ties rekonstruojamu Biržos tiltu.

        Bendrovės „Eismas“ projektų vadovė Lina Šimkevičienė teigė, kad jau šiandien čia prasidės žemės kasimo darbai, po kurių bus vedžiojami šviesoforų kabeliai.

        Taip pat šviesoforai bus pakeisti Vingio ir Smiltelės gatvių, Šilutės plento ir Statybininkų prospekto bei Smiltelės gatvės ir Šilutės plento gatvėse.

        Ryškesni šviesoforai atsiras ir Taikos prospekte ties „Pempininkų“, Klaipėdos pirminės sveikatos priežiūros centro ir „Eglės IKI“ parduotuvės perėjomis bei Mokyklos gatvėje.

        Jau numatyta ir kur šviesoforus keisti kitąmet.

        Kitais metais diodiniai šviesoforai atsiras Liepų ir Trilapio, Minijos ir Smiltelės bei Smiltelės ir Laukininkų gatvių, taip pat Minijos gatvės ir Statybininkų prospekto sankryžose.

        Nors dalis šviesoforų buvo keičiami ir anksčiau, pasak K.Mažeikio, dar liko daug sankryžų, kuriose tebemirksi seni šviesoforai.

        www.klaipeda.daily.lt
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Pirmoji juosta iš vairuotojų bus atimta


          Uostamiesčio vairuotojai ateityje neteks galimybės važiuoti pirmąja Taikos prospekto juosta ar čia stabtelėti - ją planuojama skirti tik maršrutiniam transportui.

          Pasak uostamiesčio Savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininko Valerijaus Kuznecovo, viešajam transportui atskirą juostą numatoma skirti iki pat Smiltelės gatvės.

          Kelių eismo taisyklės kitoms transporto priemonėms "A" raide paženklinta juosta važiuoti bei joje sustoti draudžia, išskyrus dviračius ir mopedus. Taisyklėse numatyta, kad jei ši juosta, skirta važiuoti maršrutiniam transportui ta pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra atskirta ištisine ženklinimo linija, į dešinę sukantys arba apvažiuojantys sustojusią sukti kairėn transporto priemonę vairuotojai privalo persirikiuoti į šią juostą.

          Tokie pokyčiai turėtų pradžiuginti uostamiesčio "maršrutininkus", pageidavusius, kad tik viešajam transportui skirta juosta atsirastų ir Herkaus Manto gatvėje nuo Vytauto gatvės iki Lietuvininkų aikštės.

          Žinia, praėjusį rudenį Kelių eismo taisyklėse atsirado pokyčių, dėl kurių maršrutinių taksi vairuotojai neteko galimybės sustoti ten, kur stovi tai daryti draudžiantys ženklai.

          Tačiau tokį "maršrutininkų" pageidavimą svarsčiusi Saugaus eismo komisija jam nepritarė motyvuodama tuo, kad čia eismo juostos tik dvi, ir iš lengvojo transporto vieną atėmus tikrai padidėtų spūstys. Pavyzdžiui, važiuojantieji šiaurės kryptimi ir sukantieji į kairę Daukanto gatvėn užkimštų antrąją eismo juostą, nes atskiros sukantiesiems čia nėra. Jei tuo pačiu metu kas nors suktų ir į dešinę, o perėja eitų bent vienas pėsčiasis, užblokuota būtų ir pirmoji eismo juosta.

          Taigi maršrutinių taksi vežėjams pasiūlyta grįžti prie jau anksčiau Saugaus eismo komisijos jiems rekomenduotos išeities - kiekvienoje Herkaus Manto gatvės pusėje išsirinkti po keturias papildomas vietas, kur norima sustoti įlaipinti ir išlaipinti keleivius. Tuomet būtų tiesiog atitinkamai perkelti sustoti draudžiantys ženklai.

          Giedrė NORVILAITĖ
          www.ve.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #45
            Atsisveikinimo dovana - nauja rinkliava

            Grindiniais - 30 km/h greičiu
            Paskutinis taisė Eimantas; 2007.04.06, 00:20.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #46
              Atsiras juosta tik autobusams

              Vincas Grigas

              Dar iki vasaros Taikos prospekte vairuotojai pirmąją juostą turės užleisti visuomeniniam transportui.

              Miesto taryba pritarė, kad Taikos prospekte tarp Sausio 15-osios ir Smiltelės gatvių viena juosta būtų skirta visuomeniniam transportui.

              Manoma, kad tokia juosta galėtų atsirasti dar iki šių metų vasaros.

              Ant „A“ raide pažymėtos juostos sustoti galės tik visuomeninis transportas, dviratininkai ir mopedų vairuotojai.

              Atsižvelgta į maršrutinių mikroautobusų vairuotojų siūlymą, kad būtų ne ištisinė, o punktyrinė linija.

              Į visuomeniniam transportui skirtą juostą vairuotojai prireikus galės įvažiuoti arba ją kirsti, bet ištisai ja riedėti bus draudžiama.

              Mikroautobusų vairuotojams ši atskira juosta naudinga tuo, kad bus galima joje sustoti įlaipinti ir išlaipinti keleivius.

              Pagal šiuo metu galiojančias Kelių eismo taisykles „mikriukininkai“ turi paisyti ženklų „Sustoti draudžiama“. Paskyrus vieną juostą visuomeniniam transportui visi šie ženklai būtų pašalinti.

              Juostą tik maršrutiniam transportui siūlyta įrengti ir Manto gatvėje tarp Vytauto gatvės ir Lietuvininkų aikštės.

              Tačiau Klaipėdos VPK Eismo priežiūros skyriaus vyresnysis specialistas Gintaras Ramanauskas tikino, kad tokia juosta paralyžiuotų eismą Manto gatve. Spūsties metu abi juostos būna užkimštos.

              Tokią galimybę būtų galima svarstyti tik atidarius šiaurinę išvažą ir ištyrus, kiek sumažės automobilių srautai Manto gatve.

              „Nupiešus „A“ raidę Manto gatvės pirmoje juostoje toje vietoje netenka galimybės sustoti ne tik paprasti vairuotojai, bet ir taksistai“, - teigė savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Valerijus Kuznecovas.

              Anot jo, autobusai turi stoteles, o maršrutiniai mikroautobusai irgi jas turės, tik reikia nuspręsti, kur tokias vietas geriausia būtų įrengti.

              Numatoma skirti aštuonias vietas sustoti mikroautobusams iš abiejų Manto gatvės pusių.

              www.klaipeda.daily.lt

              Visa pirma juosta nuo Smiltelės gatvės iki Žardės užstatyta automobiliais ir vienos juostos praradimas toje vietoje bent dabar netrukdo eismui. Gyventojams blogai bus, nes kiemai perpildyti, kaip ir lygiagreti Reikjaviko gatvė.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #47
                Į Klaipėdą atkeliauja greičio matuokliai
                http://www.ve.lt/?data=2007-04-16&ru...&id=1176651732
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #48
                  Šiandien iš ryto važiavau į mokyklą ir papuoliau į nemažą kamštį:
                  nuo Šilutės plento sankryžos su Statybininkų gatve, iki Šilutės plento sankryžos su Debreceno gatve autobusas važiavo ilgiau nei 30 minučių. blogiausia, kad ir atidarius Tiltų gatvę problema tikrai neišsispręs...
                  Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
                    Šiandien iš ryto važiavau į mokyklą ir papuoliau į nemažą kamštį:
                    nuo Šilutės plento sankryžos su Statybininkų gatve, iki Šilutės plento sankryžos su Debreceno gatve autobusas važiavo ilgiau nei 30 minučių. blogiausia, kad ir atidarius Tiltų gatvę problema tikrai neišsispręs...
                    Pestute ta atstuma butum iveikes per 15min

                    Comment


                      #50
                      Gaila, kad dviračiu infrastruktūra neišvystyta ir net nevystoma,nes ant jos valdininkėliams nusišvilpt. + vairuotojams dviratininkai visai neezistuoja ...


                      Geriau sėskit ant dviračių ir kamščių kaip nebūta. O nuo senojo turgaus iki BIG'o per 15 min nuvažiuoji ... privalumai tiesiog trykšta per kraštus
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        #51
                        Aš jau greičiau aplink Šilutės plentu i universitetą nuvarau su autiku negu Taikos prospektu...didžiausia kliūtis yra kamščiai , kuriuos patys darome ir patys bambame...reiktų pradėt nuo savęs ir po to pradėt reikalaut, kad valdžia ka darytų, kai net iki parduotuvės esančios šalia namų važiujame mašina...juokinga tai...

                        Comment


                          #52
                          Parašė Swinxas Rodyti pranešimą
                          Aš jau greičiau aplink Šilutės plentu i universitetą nuvarau su autiku negu Taikos prospektu...didžiausia kliūtis yra kamščiai , kuriuos patys darome ir patys bambame...reiktų pradėt nuo savęs ir po to pradėt reikalaut, kad valdžia ka darytų, kai net iki parduotuvės esančios šalia namų važiujame mašina...juokinga tai...
                          Šitie bukapročiai buvo už Akropolio atsiradimą esamoje vietoje, rekonstruotos dvi sankryžos, dėl kurių Taikos prospektą galima nurašyti kaip gatvę, kuria be didesnių kliūčių galima nuvažiuoti iš vieno miesto galo į kitą.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #53
                            taip, jokie kelių platinimai ar "tobuli" sviesaforai kamsciu problemu neispres, tai galima net vln pastebet, kisama daug bapkiu i infrastruktura o kamsciai tik dideja ir dides, jei nepasikeis zmoniu poziuris. Esme ta kad per mazai yra isnaudojamas viesasis transportas, ar dviraciiai. Issivysciusiose valstybese, maziau naudojamasi nuosavo transportu nei pas mus!!!
                            "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                            Comment


                              #54
                              Tipo pasirodyt norim kad krūtų mašinų turim...sutinku kad valdžia irgi mulkių armija...

                              Comment


                                #55
                                O ką daryt, aš į darbą irgi neprisiverčiu dviračiu važiuot, na gal vasarą reikės mėgint O patys ar vairuojat? Turėtumėt žinot, kaip prie gero priprantama... Žinau, kad negerai, bet... Aš irgi į parduotuvę netoli namų, mieliau važiuoju... Bet laimė, kad manp darbo valandos neatitinka kamščių laiko, tad jų išvengiu... p.s. 9-19h

                                Comment


                                  #56
                                  suprantu tave...prie gero visad priprantama...

                                  Comment


                                    #57
                                    Pažeidėjo atvaizdas - keturiais egzemplioriais



                                    Artimiausiu metu saugaus eismo taisyklių Klaipėdos gatvėse nepaisantys vairuotojai neturėtų stebėtis sulaukę paštu atsiųstų kvietimų apsilankyti Šermukšnių gatvėje įsikūrusiame uostamiesčio VPK Viešosios policijos Eismo priežiūros skyriuje.

                                    Šiuo metu skirtingose miesto gatvėse jau yra sumontuota penkiolika greičio matuoklių, pareigūnus pasiekė reikalinga programinė įranga, vyksta radarų bandymas ir paskutiniai pasiruošiamieji darbai.

                                    Jau rašėme, kad vienu metu veiks tik trys greičio matuokliai, o dvylika jų tuo metu tarnaus kaip muliažai prevenciniams tikslams. Planuojama, kad pažeidėjus fotografuojančių trijų matuoklių dislokacijos vieta bus keičiama kas tris savaites. Tačiau esant reikalui, intervalas gali būti keičiamas policininkų nuožiūra.

                                    Uostamiesčio Savivaldybės administracijos skelbtą viešą konkursą greičio matuoklių paslaugai teikti laimėjusios Kauno bendrovės "Technologinių paslaugų sprendimai" vykdantysis direktorius Eugenijus Rimkevičius vakar mūsų dienraščiui teigė, kad įsipareigojimai įvykdyti laiku.

                                    Planuojama, kad visi darbai bus baigti kitą savaitę, tačiau dar neaiški tiksli data, kada nufotografuoti pažeidėjai jau bus traukiami atsakomybėn.

                                    Eismo priežiūros skyriaus Administracinės veiklos poskyrio vyresniojo specialisto Gintaro Ramanausko teigimu, tai įvyks užbaigus įrangos bandymus ir sulaukus atitinkamo Klaipėdos VPK vadovybės įsakymo.


                                    Pirmasis greičio matuoklio užfiksuotas vaizdelis - iš toliau. Pažeidėjo automobiliui priartėjus, fotoaparatas spragtels antrą kartą ir įamžins ne tik transporto priemonės valstybinį numerį, bet ir patį vairuotoją


                                    Šiuo metu jau gaminami ir informacinio pobūdžio kelio ženklai "Automatinė greičio kontrolė", kurie bus statomi 50 m atstumu nuo radarų.

                                    Jau priimtas sprendimas, kad su greičio matuokliais dirbs trys pareigūnai, apdorosiantys gautą fotoinformaciją.

                                    "Darbo netrūks: juk kiekvienu atveju surašyti pažeidimo protokolą, pagal užfiksuotą automobilio valstybinį numerį duomenų bazėse nustatyti transporto priemonės savininką, atlikti tyrimą..." - "Vakarų ekspresui" vakar vardijo programinę įrangą apžiūrėjęs ir su stacionarių greičio matuoklių veikimo principais susipažinęs G. Ramanauskas.

                                    Bendrovės Technologinių paslaugų sprendimai" atstovas pasakojo, kad radarai, reaguodami į leistino greičio viršijimą ar eismą raudono šviesoforo signalo nepaisymą, fotografuos pažeidimą du kartus: pirmą kartą - mašinai esant 40 metrų atstumu nuo fotoaparato, antrą kartą - pažeidėjui priartėjus.

                                    "Iš viso bus įamžinami keturi kadrai, padaryti skirtingu apšvietimo režimu. Tai leis aiškiai matyti ne tik transporto priemonės valstybinį numerį, bet ir be ginčų nustatyti prie vairo sėdinčio asmens tapatybę",- pasakojo E. Rimkevičius.

                                    Fotografuojantys matuokliai per sekundę fiksuos po du pažeidimus, galima aparatų paklaida - 2 km/h.

                                    Informacija apie 150 tūkstančių užfiksuotų Kelių eismo taisyklių pažeidimų bus saugoma policijos kompiuteryje, kiti - archyvuojami ir saugomi elektroninėse laikmenose penkerius metus.

                                    Planuojama, kad nuotraukose bus įamžinti 20 km/h leistiną greitį viršiję pažeidėjai, tačiau neatmetama galimybė, jog "kartelė" gali būti nuleista ir iki 10 km/h.

                                    Automatinės greičio kontrolės sistema miestui kainavo 1,3 milijono litų.

                                    "Vakarų ekspreso" inf.

                                    Gal maziau buduliai lakstys

                                    Comment


                                      #58
                                      Klaipėda taps "kalnuotu" miestu

                                      Jau šiais metais Klaipėdoje konkrečiose vietose planuojama įrengti 11 greičio ribojimo kalnelių.
                                      ......
                                      Herkaus Manto gatvėje buvęs eksperimentinis greičio ribojimo kalnelis miesto valdžiai neįtiko dėl kokybės, tačiau jis laikinai bus įrengtas S. Daukanto gatvėje.

                                      Kitų būsimų greičio ribojimo kalnelių vietos:
                                      - Minijos g., ties turgeliu;
                                      - Smiltelės g., ties "Sodra";
                                      - H. Manto g., ties I. Simonaitytės biblioteka;
                                      - H. Manto g., ties "Čili kaimu";
                                      - Statybininkų pr., ties E. Balsio menų gimnazija;
                                      - Paryžiaus Komunos g., ties Ryšininkų g.;
                                      - Naikupės g., ties mokykla (Naikupės g. 25);
                                      - Pilies g., ties "Baltijos" laivų statykla;
                                      - Naujojo Sodo g., ties Jaunimo ugdymo centru.

                                      www.ve.lt

                                      Comment


                                        #59
                                        [KLP] Kamščiai Klaipėdoje

                                        Ši tema seniai pribrendo.
                                        Būtų prašymas dėti daugiau nuotraukų su kamščiais, pranešti apie naujus kamščius (arba išnykusius senus).

                                        Iš kitų temų atkelsiu įdomesnius pranešimus apie Klaipėdos kamščius.


                                        Pradžiai įdedu puikų straipsnį iš "Vakarų ekspreso", kuris forume buvo nepastebėtas dėl priešnaujametinio šurmulio.
                                        Tos problemos ir dabar liko.

                                        "Vakarų ekspresas" 2007 m. gruodžio 31 d.
                                        Tomas GUKAUSKAS
                                        Kiauliškiausios metų sankryžos ir gatvės

                                        "Autosalonas" skaitytojų dėmesiui siūlo šiemet [2007 m.] labiausiai vairuotojams prikiaulinusių uostamiesčio sankryžų bei gatvių dešimtuką. Tiesą pasakius, pririnkę būtume ir visą dvidešimtuką, tačiau minimos 10 yra daugiausiai vertos atstovauti nueinantiems Kiaulės metams.

                                        10 vieta Herkaus Manto ir P. Lideikio gatvių sankryža
                                        Ji baigiantis metams nustebino ne vieną klaipėdietį vairuotoją. Anksčiau ši sankryža garsėjo tuo, kad važiuojant kraštine kairiąja juosta nuo Liepojos plento miesto centro link, galėdavai atsidurti priešingos krypties eismo juostoje.
                                        Dabar joje buvo perbraižytos linijos, tačiau atsirado kita problema - vairuotojai senu įpročiu kairiąja juosta ir toliau važiuoja tiesiai, nors ženklai leidžia ja naudotis tik sukant kairėn.

                                        9 vieta Perkėlos gatvė
                                        (...) Pirmas dalykas, ką jūs pamatote nuostabioje mūsų šalyje, yra Perkėlos gatvė. Jūs galvojate, kad dar nepraėjo kelte išmaukto viskio poveikis, bet žiauriai klystate: Perkėlos gatvė yra pati realiausia lietuviška realybė. Vartai į stebuklų šalį.(...)

                                        8 vieta Turgaus gatvė
                                        Jei tie, kurie iš naujo klojo akmenis šioje gatvėje, mano, kad dabar ji labiausiai tinka tikrinti automobilio pakabos būklei, jie yra teisūs. (...)

                                        7 vieta Mokyklos gatvės tiltas
                                        Šio asfaltuoto stebuklo danga šiemet pakišo kiaulę ne vienam vairuotojui. (...) Belieka pasidžiaugti dėl vieno dalyko - dėl staiga atsivėrusių duobių Mokyklos gatvės tiltas pareikalavo tik automobilių remonto, ir nieko neteko lydėti į Lėbartus. (...)

                                        6 vieta Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinė sankryža
                                        Stovėti eilėje prie jos, ypač piko valandomis, tampa "geru tonu".
                                        (...) net ir tie, kurie šioje vietoje į žiedinę sankryžą įvažiuoja iš trečios eismo juostos, kažkodėl žiede nori atsidurti būdami jau antroje. To pasekmė - kelios dešimtys avarijų šiais metais. Laimei, metalinių.

                                        5 vieta Baltijos ir Taikos prospektų žiedinė sankryža
                                        Greiti, išgėrę ir iš kaimo. Tokie dažniausiai tampa Taikos ir Baltijos prospektų "gaudyklės" aukomis

                                        4 vieta Pilies gatvė
                                        Pilies gatvė automobiliais užkimšta būna net ne piko valandomis. Teisingiau, Pilies gatvė pati kuria piką.

                                        3 vieta Tiltų gatvė
                                        Tai - neabejotinas šių metų kelininkų topas, primenantis tarybinių laikų multiplikacinį (ne animacinį) filmuką apie pažaduką. (...) Panašu, pasikartos Turgaus gatvės scenarijus, ir senu nauju akmeniniu grindiniu automobiliais mes kratysimės it XIX amžiuje.
                                        Beje, o kur žiūri policija? Kol vyksta ši nelemtoji rekonstrukcija, po Tiltų gatvę savo prabangiais automobiliais pirmyn atgal nardo verslininkai, kaip jau įprasta, spjaudami į visus ženklus.

                                        2 vieta Rimkų kelias
                                        Rimkų gatvė labai tiktų filmuojant kiną apie karą. Balsas už kadro: "Ėjo paskutinieji karo metai. Artinantis frontui, klaipėdiečiai subombarduotu Rimkų keliu buvo priversti palikti savo mylimą miestą..."
                                        Tai, kas dabar yra Rimkuose, vadinti gatve galima tik parūkius suktinę su ne mažiau nei 2 gramais hašišo.

                                        1 vieta Jakų sankryža
                                        Jakų žiedą galima drąsiai vadinti Juokų žiedu - ne todėl, kad jį įveikti būtų vieni juokai. Juoką, tiesa, graudų, čia kelia rekonstrukcijos terminai (...)
                                        http://www.ve.lt/?data=2007-12-31&ru...&id=1199050922

                                        Kadangi straipsnyje buvo renkamos ne tik kamščius sukuriančios sankryžos, už "dešimtuko" ribų liko:
                                        - Tilžės-Mokyklos g. žiedas
                                        - Posūkis į kairę (į naują Šiaurinę gatvę) iš Liepų gatvės
                                        ir t.t.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2008.03.29, 09:17.

                                        Comment


                                          #60
                                          Atkelta ar nukopijuota 20 pranešimų iš temos [KLP] Pajūrio infrastruktūros projektai

                                          Kai kurie kamščiai atsiranda, kai pradedami kokie nors gatvių ir tiltų tvarkymo darbai, ypač miesto centre.
                                          Įdomu, ar kamščiai Klaipėdoje išnyksta, kai remontuojama ar asfaltuojama gatvė baigiama tvarkyti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X