Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] P. Vileišio (Vilijampolės) tilto rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Tilto prieigose išliejo betoninius atitvarus, šioje vietoje, kiek atsimenu, buvo tik betoniniai stulpeliai.

    Comment


      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
      Tilto prieigose išliejo betoninius atitvarus, šioje vietoje, kiek atsimenu, buvo tik betoniniai stulpeliai.
      Nea... taip ir buvo... perziurek visa tema, pamatysi fotkiu-irodymu...

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą

        Fotografijos iš šio kampo, iki tilto restauracijos, neradau, bet iš šios tikrai matosi, kad atitvarai išlieti naujai, senieji nugriauti. Senieji buvo tamsiai pilkos spalvos, todėl iš aplinkos neišsiskyrė, naujieji šviesūs, todėl man atrodė tarsi nauja detalė šiame kontekste .

        Stulpeliai buvo šiame posūkyje iki tilto atitvarų:

        Comment


          Tai si Penktadieni turet atidaryt ,ar ne?

          Comment


            Parašė Rutualda Rodyti pranešimą
            Tai si Penktadieni turet atidaryt ,ar ne?
            /\
            Tiltas po remonto pakvips mandarinais

            Prie tilto dar triūsia darbininkai. Kaip jau skelbta, gruodžio 12 dieną 12 val. bus iškilmingai atidarytas suremontuotas P.Vileišio tiltas (buvęs Vilijampolės), vėl sujungsiantis Vilijampolę ir miesto centrą. Eismą tiltu numatoma atidaryti naktį iš gruodžio 12-osios į 13-ąją.

            Tilto atidarymo ir vardo suteikimo proga bus perkirpta simbolinė juosta ir atidengta atminimo lenta, o pirmiesiems praeiviams bus dalijami mandarinai.

            Tilto kapitalinį remontą atliko bendrovė „Kauno tiltai". Kapitalinio remonto techninį projektą atliko bendrovė „Miestprojektas" ir valstybės įmonė „Transporto ir kelių tyrimo institutas".

            Rekonstrukcija kainavo apie 17 mln. litų.

            Dabartinis tiltas, jungiantis Kauno senamiestį ir Vilijampolę, buvo pastatytas 1960 metais pagal „Pramtransprojekt" projektą. Bendras tilto ilgis - 287,55 metro.

            Pasak „Kauno tiltų" techninio direktoriaus Aldo Rusevičiaus, remontuojant buvo suremontuotos ir perdažytos metalinės tilto konstrukcijos, kurių bendras plotas daugiau kaip 12 tūkst. kvadratinių metrų, įrengta 534 metrai metalinių turėklų, paklota nauja danga, sutvarkyti prietilčiai ir konusai. Taip pat buvo rekonstruoti ryšių bei troleibusų kontaktiniai tinklai, pastatytos naujos tilto apšvietimo atramos. „Kauno tiltai" švenčių proga savo lėšomis ant tilto įrengė šventines girliandas.

            Įamžinant P. Vileišio vardo suteikimą Vilijampolės tiltui, abiejuose tilto galuose bus įmontuotos atminimo lentos.
            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...arinais-188754
            Sekite savo banknotus

            Comment



              iPhone foto

              Comment


                Maniau bus praplatinta važiuojamoji dalis labiau. Rašė, kad platins. Tai čia jau išplatinta? Nes vienguba ištisinė linija ant kelio išduoda, kad keturios eismo juostos yra siauresnės nei standartinio pločio. Problema prasilenkti su troleibusais išliks...
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Maniau bus praplatinta važiuojamoji dalis labiau. Rašė, kad platins. Tai čia jau išplatinta? Nes vienguba ištisinė linija ant kelio išduoda, kad keturios eismo juostos yra siauresnės nei standartinio pločio. Problema prasilenkti su troleibusais išliks...
                  Sprendžiant iš paskutinėje nuotraukoje troleibusų laidų, galės teoriškai du troleibusai tilpti viena kryptimi. Įdomu, koks buvo tilto važiuojamosiso dalies plotis pries rekonstrukciją ir dabar?
                  Flickr

                  Comment




                    Pagal sita foto galima sprest , kad du automobiliai siaip ne taip dar issiteks vienoj pusej, bet kad du troleibusai.....

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Sprendžiant iš paskutinėje nuotraukoje troleibusų laidų, galės teoriškai du troleibusai tilpti viena kryptimi. Įdomu, koks buvo tilto važiuojamosiso dalies plotis pries rekonstrukciją ir dabar?
                      Iki rekonstrukcijos vienu metu vos ne vos galėdavo prasilenkti 3 troleibusai. Vienas į centro pusę ir nuo centro. Situacija bus geresnė tik dėl to, kad nebebus duobių palei kraštą ir vairuotojai nebevažiuos pusiau pirmoj, pusiau antroj juostoj, nors turėtų būti pirmoje.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        O linijas normaliai nuopieš, kad būtų 4 juostos ar paliks tas dvi su galimybe nelegaliai keturiomis važiuoti?
                        Flickr

                        Comment


                          Įtariu bus 2 juostos oficialiai, o nelegaliai bus galima 4 juostom, nes galbūt yra per siaura 4 juostom pagal standartus. Bet čia tik mano mintis.

                          Comment


                            Kas per legaliai ar nelegaliai. Čia bus legalios 4 juostos, kaip ir anksčiau. Tik siauresnės, nei įprasta. Tokiu atveju nebūna dvigubos ištisinės, o tik vienguba. Tas pats ir Kovo 11-osios g. tarp Taikos pr. ir Krėvės pr. Ten gi 4 juostos.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Praplatejo puse metro, nes isgriove pagal vaziuojamaja dali buvusius blokus..

                              Comment


                                Šiandien toptelėjo tokia mintis, kad nuvažiuojant nuo tilto iki vilijampolės žiedo išliks problema, kad sustojus troleibusui labai sunku prasilenkt su prieš priešais atvažiuojančiomis mašinomis, na nebent nebebus taip pat tvarkomas eismas kaip prieš rekonstrukcija, galėjo ir šita gatvės dalį kažkiek praplatint.
                                Kairiarankių klubas - Left.lt

                                Comment


                                  Tai atidarė





                                  http://www.kaunas.lt/1207

                                  Comment


                                    Brr kaip akį rėžia... O dėl juostų, tai geriausias sprenndimas būtų kaip ant Aleksoto tilto... 3 juostos. Ryte 2 į centrą, vakare 2 iš centro... Beje Aleksoto prietilčiuose tie ženklai jau nebenaudojami, taigi galėjo tuos pačius perkelti čia...

                                    Comment


                                      Kaunas atsikvėpia - atidaromas buvęs Vilijampolės tiltas

                                      http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...efda&open=four

                                      Vz.lt
                                      Kairiarankių klubas - Left.lt

                                      Comment


                                        Kodel juostu nenupiese jei po dvi "legalias" juostas gaunasi?

                                        Comment


                                          17 mln. isleido, bet isorinio apsvietimo nepadare...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X