Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas žino kodėl šiame kelyje kol nebus A kategorijos, nedaroma kaip 50 kelyje (jungtis už Varšuvos tarp A2 ir E67). Ten fiziškai atskirtos juostos, kelias pakaitomis būna tai 1+2 tai 2+1 galima lengvai aplenkti lėtaeigį transportą. Taip pat nėra galimybes lėkti nes tavo pusėje susiaurėjus iki vienos juostos lėtaeigis transportas pristabdo visa srautą. Vizualiai asfalto plotis ten toks pat.

    Comment


      Prie Marijampolės – didelė sunkvežimių avarija, paralyžiavusi „Via Baltica“ eismą

      "Eilinis" įvykis via Baltica
      Kiek dar metų turės mirti ir būti luošinami žmonės?
      Kadaise planavo, kad 2004-2005 metais bus vakarietiška autostrada.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Prie Marijampolės – didelė sunkvežimių avarija, paralyžiavusi „Via Baltica“ eismą

        "Eilinis" įvykis via Baltica
        Kiek dar metų turės mirti ir būti luošinami žmonės?
        Kadaise planavo, kad 2004-2005 metais bus vakarietiška autostrada.
        Tol, kol vairuotojai nesilaikys KET: lens aklai, per ištisines linijas, viršys greitį, nesilaikys saugaus atstumo ir t.t. Vakarų Europoje pilna gerokai didesnio intensyvumo ir siauresnių kelių, bet avarijų ten labai mažai, nes vairavimo kultūra visai kita.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Tol, kol vairuotojai nesilaikys KET: lens aklai, per ištisines linijas, viršys greitį, nesilaikys saugaus atstumo ir t.t. Vakarų Europoje pilna gerokai didesnio intensyvumo ir siauresnių kelių, bet avarijų ten labai mažai, nes vairavimo kultūra visai kita.
          Belaukiant kol pageres vairavimo kultura Lietuvoje, pradekime pagaliau gerinti infrastruktura !
          Jei Lietuvoje gyveni , tai nesnekek apie vakaru europos infrastruktura, nes tai nepalyginami dalykai !
          aciu
          France

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Tol, kol vairuotojai nesilaikys KET: lens aklai, per ištisines linijas, viršys greitį, nesilaikys saugaus atstumo ir t.t. Vakarų Europoje pilna gerokai didesnio intensyvumo ir siauresnių kelių, bet avarijų ten labai mažai, nes vairavimo kultūra visai kita.
            Tai gal čia vienintelė iš nedaugelio vietų, kur vairuotojams "užplaukia"?
            Kažkaip Lenkijoje, garsėjusioje tragiškais keliais, tokių vietų sparčiai mažėja. Matyt, "gydosi" vairuotojai.
            Kadangi pats dirbu panašioje sferoje, tai vairuotojai pasakoja, išmalę tūkstančius km po Europą daug kur sudėtingesnėse vietose, bet bijo mūsų šios atkarpos.
            P.S. neneigiu ir žmogiškojo faktoriaus.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kiek žinau, projektuotojai tiesiogiai nekalti. Kai buvo statoma via Baltica, buvo galvojama, kad ji bus 2x2, bet "laikinai" tiesė tiktai vieną kelią. Tas "laikinai" užtruks dviem dešimtmečiams, jeigu ne daugiau. Tai tiesiogiai politikų ir juos rinkusių rinkėjų atsakomybė. (Ar ne p. Algirdas-Jonas iš to krašto?)
              Lenkai aplenks.
              Na nuo Kauno link Lenkijos bus 2x2, kitur 1+2 arba 2+1. Ir tai turbūt bus greičiau nei už dviejų dešimtmečių.

              Gal kokiais 2040 m. (ar 2050 m. ) ir bus 2x2 autostrada Varšuva-Ryga

              Comment


                /\ Tada jau nereikės, nes visi pervežimai bus automatizuoti ir nebebus jokios rizikos keliuose

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  /\ Tada jau nereikės, nes visi pervežimai bus automatizuoti ir nebebus jokios rizikos keliuose
                  Kroviniai bus vežami Rail Baltica ir pakraunami naujuose terminaluose.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    /\ Tada jau nereikės, nes visi pervežimai bus automatizuoti ir nebebus jokios rizikos keliuose
                    Yra dalykų, kurie išsisprendžia savaime Gamta, taip sakant, prisitaiko prie naujų sąlygų

                    Comment


                      „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ dėl „Via Balticos“ eis iki aukščiausiojo teismo
                      ...„Penktadaliu mažesnę kainą siūliusios „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“, išnagrinėjusios Apliacinio teismo nutartį, dėl šio konkurso ketina kreiptis į Aukščiausiąjį teismą. Jo bus prašoma įvertinti žemesnės instancijos teismų sprendimus ir iš esmės išnagrinėti, ar konkursas vyko skaidriai“, – rašoma bendrovių išplatintame pranešime.
                      Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/nekilnojamasi...#ixzz3jwj1dQpV

                      Na, tikiuosi aukščiausiasi teismas nepriims ieškinio. Tikiuosi valstybinės svarbos statusas šiam keliui taip pat ir neužvilkins teismų sprendimų.

                      Comment


                        Tegul eina „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ nors iki mėnulio. Užtat prasidės pirmojo ruožo rekonstrukcija . "Kauno tiltai" rekonstrukciją baigs tik per 9 mėn., vietoje planuotų 24 mėn.

                        VIA BALTICA taps saugesnė ir vairuotojams, ir pėstiesiems

                        Šiandien, rugpjūčio 28 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Kauno tiltai“ pasirašė rangos sutartį, pagal kurią Kauno rajone esantys intensyvaus eismo VIA BALTICA kelio ruožai (17,34 - 23,40 km (dešinėje pusėje) ir 21,84 - 23,40 km (kairėje pusėje)) bus rekonstruoti iki automagistralės kategorijos reikalavimų.

                        Rangovai per 9 mėnesius įsipareigojo rekonstruoti vieno lygio sankryžas, pastatyti pėsčiųjų viadukus Stanaičiuose (18,34 km) ir Juragiuose (20,85 km), viaduką virš geležinkelio Mauručiuose (22,70 km) ir tunelinį viaduką (23,10 km), įrengti triukšmą slopinančias sienutes, apšvietimą Stanaičių ir Juragių gyvenvietėse, jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviratininkų taką, rekonstruoti inžinerinius tinklus.

                        Atviram konkursui pateikti pasiūlymai buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kurio vienas iš kriterijų buvo darbų atlikimo terminas. AB „Kauno tiltai“ pasiūlė 9 mėn. darbų atlikimo terminą vietoj numatyto maksimalaus 24 mėn. termino. Priimta sutarties suma – 38 516 676,82 Eur.
                        http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tiesiems/19855

                        Comment


                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Tegul eina „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“ nors iki mėnulio. Užtat prasidės pirmojo ruožo rekonstrukcija . "Kauno tiltai" rekonstrukciją baigs tik per 9 mėn., vietoje planuotų 24 mėn.


                          http://www.lakd.lt/lt.php/naujienos/...tiesiems/19855
                          Pritariu, tegul eina n...... Ir dar tie aiškina, kad stabdydami per teismus gina visuomenės interesą.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Gal kas žinote kur rasti šio projekto brėžinius?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Gal kas žinote kur rasti šio projekto brėžinius?
                              Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                              Paskelbtas Via Balticos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstravimo į automagistralę viešasis konkursas: Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo Kaunas–Marijampolė plėtra. Sutartis Nr. 1

                              Galima panagrinėti brėžinius : nuoroda
                              .
                              Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.28, 13:02.

                              Comment


                                Dėkui
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  O keturių eismo juostų kelias iki Kauno jau pertvarkomas į AM?

                                  Comment


                                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                    O keturių eismo juostų kelias iki Kauno jau pertvarkomas į AM?
                                    Niekas dar nepertvarkoma. Dabar ir buvo pasirašyta sutartis dėl 2+2 atkarpos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstrukcijos į AM kategoriją.

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Niekas dar nepertvarkoma. Dabar ir buvo pasirašyta sutartis dėl 2+2 atkarpos tarp Garliavos ir Mauručių rekonstrukcijos į AM kategoriją.
                                      Pagal brėžinius aš matau, kad čia jau bus daroma nauja 4X4 atkarpa, o klausiu aš apie jau esama nuo Garliavos iki šitos pradedamos rekonstruoti atkarpos.

                                      Comment


                                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                        Pagal brėžinius aš matau, kad čia jau bus daroma nauja 4X4 atkarpa, o klausiu aš apie jau esama nuo Garliavos iki šitos pradedamos rekonstruoti atkarpos.
                                        Tikrai ne 4X4 (16 juostų) . Pagal šiandien pasirašyta sutartį ir bus pradėta rekonstruoti atkarpa nuo Garliavos ir Mauručių, esama 2+2 atkarpa, plius 1,5 km 1+1 ruožo ties viaduku per geležinkelį. Kiti ruožai, bent kol kas, nebus pradėti rekonstruoti.
                                        Paskutinis taisė Xedos; 2015.08.28, 21:48.

                                        Comment


                                          Kaina visiškai nelogiška. O rekonstrukcija bus tame ruože kur mažai avarijų. Absurdas. Nuo Mauručių iki Lenkijos sienos svarbiausia reikia rekonstruoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X