Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

    Man atrodo, kad padaryti tokius vienpusius nuvažiavimus kaip į Statetą/Hesburgerį tikrai neturėtų būti problemų niekam. Būtų keista, jei tokiais atvejais nepavyktų rasti kompromiso.
    Bijau, kad pagrinde čia degalinės kudakuoja dėl Trakėnų atkarpos, kuria nauja trasa nebeis. Ten 3-4 degalinės liks be tiesioginio išėjimo į autostradą. Na sutinku, strateginės reikšmės objektas šiek tiek keičia aukso gyslą, bet kas tuomet trukdo persikelti prie naujos trasos? Pilna tokių atvejų pasaulyje, pradedant pačia Lenkija - prisitaiko degalinės arba kraustosi. Ar jie čia bando pasakyti, kad jei prieš 25 metus kažkur pastatei kioską, tai valstybė artimiausia šimtmetį aplink jį turėtų vystytis? Absurdas.
    EMSI kudakuoja dėl mano nurodytos degalinės ir degalinės prie tilto į Puskelnius/Dženčialiauka. Trakėnų atkarpoje EMSI degalinių neturi. Prie Puskelnių tilto patekimas į degalinę per tiltą gal ir logiškas, bet degalinei https://maps.app.goo.gl/PUYeuBLwcnKAqCZG7 suprojektuotas patekimas tik iš jungiamųjų kelių, tai panašu, kad vis tik kažkas turi dėl to problemų ir kompromiso neieško ir nenori ieškoti.

    Aš nesu susijęs nei su EMSI nei su jokia kita degaline, mane tiesiog be galo erzina valstybės institucijų arogancija ir nesugebėjimas atsižvelgti į racionalius pasiūlymus/sprendimus. Tarsi tai būtų daroma piktybiškai, "mes taip sugalvojom ir taškas".

    Comment


      Na aš asmeniškai nematau problemų padaryti vienpusį tiesioginį nuvažiavimą į tą emsi aplinkkelyje ties Skaisčiūnais. Jei tik dėl to visas skandalas ir sabotažas, čia tikrai kompromisas turėtų būti įmanomas.Nes realiai čia yra keli papildomi metrai asfalto...
      Savaime suprantama, dviejų lygio viaduko kaip prie Puskelnių ten neverta tikėtis ir prašyti. Puskelnių atveju visiškai kitas gyventojų tankumas.
      Tik bijau, kad visas skandalas dėl Trakėnų atkarpos...

      Comment


        Aš manau, kad projektuotojai, projektavę šią atkarpą, pasigavo kažkokius naujausius europinius reikalavimus autostradoms ir bando jų laikytis pagal raidę. Atkarpa Kaunas-Marijampolė projektuota turbūt prieš 5 metus ar daugiau, per tą laiką pasikeitė valdžia, gal ir patys projektuotojai. Ar reikia čia tą maksimalumą laužti prieš sieną tai nežinau...

        Comment


          Parašė thomcius

          perskaičiau, tai pamatuok koks atstumas nuo tos degalinės iki nusukimo į Marijampolę. Berods autostradai turi būti mažiausiai 3-5 km, kad nenukentėtų saugumas ir norimas pasiekti greitis, pridėk lėtėjimo greitėjimo juostą ir gausis mažiau nei 1km.

          https://www.google.com/maps/dir/EMSI...583962!1m0!3e0
          Kaip tada šiai kolonėlei nuvažiavimą palikti pavyko? https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            Kaip tada šiai kolonėlei nuvažiavimą palikti pavyko? https://goo.gl/maps/dXm6Goss7XAC71Dk6
            Aš nesuprantu, jūs nematote ar nenorite matyti skirtumo tarp dviejų situacijų jei ne gyvai, tai google maps?
            Vienas atvejis aptarnauja mažiausiai 3 stambius verslo objektus ir dar tarnauja kaip shortcutas į krašto kelią bei gyvenvietę
            Antras atvejis yra plynas laukas realiai
            Bet tikrai sutinku, kad ten vertėtų paieškoti kompromiso, mano asmenine nuomone, saugumo rizika minimali, papildomos sąnaudos simbolinės.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Neseniai teko atlikti A5 inspekciją tarp Kauno ir Marijampolės ir kilo noras palyginti su naujomis Lenkijos ekspresowkomis.

              Tiek link Gdansko, tiek link Varšuvos yra bent kelios visiškai naujų S kelių atkarpos (kai kur dar oficialiai nepažymėtos kaip S). Kadangi A5 praktiškai irgi yra visiškai naujas kelias, tai puiki proga palyginti. Vienas dalykas, kuris iškart įstrigo - dangos lygumas. A5 yra tikrai lygus ir važiuojant 120-130km/h (ir matyt didesniu greičiu) nesijaučia jokio diskomforto ar kitokio pašalinio poveikio, kuris keltų kokias nors problemas dėl dangos lygumo. Bet visgi jaučiasi labai silpnas mašinos judėjimas ir dangos bangavimasis.
              Važiuojant naujomis S atkarpomis (kurios pastatytos per paskutinius 2 metus) Lenkijoje link Varšuvos ar Gdansko danga yra lygesnė. Ji tiek lygi, kad nesijaučia ir to vos juntamo bangavimo ir nelygumų. Tas galioja tiek paprastose atkarpose, tiek važiuojant per viadukų sudūrimus. Sudūrimai A5 jaučiami labiau, nei naujose Lenkijos S atkarpose.

              Kyla klausimas, kodėl taip yra? Kas Lenkijoje daroma kitaip, nei Lietuvos A5? Kitokios medžiagos? Standartai? Ar tiesiog mažiau kokybiškai atliktas rangovų darbas?
              Inspekciją ir aš dariau, ir ne nelygumas man kelia nerimą. Tą dieną lijo lietus, ne kokia liūtis, bet paprastas eilinis lietus, tai nedidelėje atkarpoje tik už Juragių link Marijampolės antroje juostoje du kartus patyriau akvaplaningą, tiesa neilgą ir nestiprų, nieko neįvyko, bet buvo labai nejauku. Svarbiausiai, nieko nesimatė. Važiuoji sau 120 ir staiga ratai nebe ant žemės. Tai man klausiams kas ten vyksta per stiprią liūtį. Ir ar tokie bajeriai yra normalu naujoje autostradoje. Po tokių įvykių jau ir tas Juragių apsisukimas tėra tik nelemtas pokštas. Atsargiai ten važiuokit.

              As much power as necessary, as much freedom as possible

              Comment


                Skelbia, kada pradės „Via Baltica“ ruožo iki Lenkijos sienos rekonstrukciją
                Kelių direkcija rengiasi maždaug 300 mln. vertės „Via Baltica“ atkarpos nuo Marijampolės iki sienos su Lenkija rekonstrukcijai.

                Pasak direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, darbus planuojama pradėti 2021 metais, baigus žemės paėmimo procedūras ir pasirinkus rangovus, o juos baigti ketinama iki 2025-ųjų pabaigos...

                ...Degalinių tinklų „Emsi“ ir „Alauša“ valdytojai dėl rekonstrukcijos specialiojo plano kreipėsi į Vilniaus apygardos administraciniame teisme. Pastarasis rugpjūčio pabaigoje „Emsi“ prašymą dėl plano keitimo atmetė, tuo metu „Alaušos“ prašymas, anot V. Andrejevo, kol kas nėra išnagrinėtas...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Ar taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.
                    Pas mus kiti prioritetai, numeris 1 yra žvyrkelių programa, kur paros eismo intensyvumai dažnai NET dešimtimis skaičiuojami. Ne ten pinigai eina, dėl to ir terminai tokie.
                    Magistraliniai keliai į antrą planą nustumiami. Kai A1, A2 per provėžas ir duobes kalatuojies ir A14 betonkę pabaigs geriausiu atveju iki 2030, krašto kelių būklė ne ką geresnė, tai turim ką turim.

                    Comment


                      Zmones kalba, kad nepatvirtino vyriausybe situ planu, kol antros degalines skundas teisme. Emsi atmestas jau buvo, bet Alausos dar nagrinejamas. Gaila.

                      Comment


                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                        Pas mus kiti prioritetai, numeris 1 yra žvyrkelių programa, kur paros eismo intensyvumai dažnai NET dešimtimis skaičiuojami. Ne ten pinigai eina, dėl to ir terminai tokie.
                        Magistraliniai keliai į antrą planą nustumiami. Kai A1, A2 per provėžas ir duobes kalatuojies ir A14 betonkę pabaigs geriausiu atveju iki 2030, krašto kelių būklė ne ką geresnė, tai turim ką turim.
                        Truputį jie ten persistengė aplenkt Švediją pagal asfaltuotus žvyrkelius. Nenustebčiau, kad iki 2040 m. gyventojų tankumas kaimuose sumažės iki Švedijos lygio. Nepanašu, kad per capita finansavimas keliams toks pat kaip Švedijoje, tai man skamba truputį nelogiškai tokiais dalykais užsiimti. Suprantu nebent jei turizmo/verslo skatinimui asfaltuot. Gal susiprotės ir liks šie lozungai tokiu daugiau PR. Pirmumas turėtų būti skiriamas intensyviausiems keliams, kelių informatyvumo gerinimui ir eismo saugumo elementų įrengimui.
                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.12, 23:13.

                        Comment


                          Na pagaliau kažkoks rimtesnis pajudėjimas!

                          Vyriausybė patvirtino „Via Baltica“ ruožo rekonstrukcijos specialųjį planą

                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-667-1235010

                          Comment


                            Kur galima rasti brėžinius?
                            Būtų įdomu palyginti su ankstesniais variantais.

                            Comment


                              Idėjiškai turėtų atsirasti http://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srity...ialusis-planas skiltyje "Baigiamasis etapas", kol kas tuščia.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                visi brėžiniai yra www.tpdris.lt puslapyje. greit atsiras ir www.TPDR.lt puslapyje.
                                deja iš šitų puslapių neįmanoma įdėti konkrečios nuorodos. vėliau pabandysiu įkelt
                                O techninio projekto dar nėra, tik TP dokumentas, nurodanti kelio vietą ir plotį ir sąnkryžas, tai konkrečių sprendinių nerasite.
                                Paskutinis taisė Premier; 2019.11.25, 20:49.

                                Comment


                                  Gerai būtų įdėti tiesioginę nuorodą į projektą.

                                  Comment


                                    Parašė Premier Rodyti pranešimą
                                    visi brėžiniai yra www.tpdris.lt puslapyje. greit atsiras ir TPDR puslapyje.
                                    dar nėra techninio projekto, tik TP dokumentas, nurodanti kelio vietą, tai konkrečių sprendinių nerasite.
                                    tikriausiai tokios pačios koncepsijos sukeltos ir puslapyje: sumin.lrv.lt
                                    Koncepsija I: http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...lternatyva.pdf
                                    Koncepsija II:http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/do...lternatyva.pdf

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Gerai būtų įdėti tiesioginę nuorodą į projektą.
                                      tai va, Specialusis planas patvirtintas, prašom susipažinti:
                                      Nutarimas Dėl Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstravimo specialiojo plano patvirtinimo ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožui nuo 56,83 iki 97,06 km rekonstruoti procedūros pradžios

                                      Comment


                                        Pagal sklypų formas matosi kaip atrodys sankryžos:
                                        • Naujai statomos skirtingų lygių sankryžos bus deimanto formos.
                                        • Turiu žinių, kad vyraus sklandus įsiliejimas, išvažiavimas iš kiekvienos sankryžos
                                        • Smulkios degalinės turėtų būti atskirtos (nebent pastatytų spec. dideles aikšteles kada nors, kur galėtų jos ir persikelti)
                                        Didelis pliusas, kad kelias turėtų būti gan artimas lenkiškos ekspresovkos standartams. Marijampolė-Kaunas turbūt liks kaip pereinamo standarto tarp Kaunas-Klaipėda, Vilnius-Kaunas atkarpų standarto ir lenkiškos ekspresovkos standarto.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.03, 21:54.

                                        Comment


                                          Tai jei suprantu teisingai, prasideda žemės paėmimas ir ten ~2 metus nieks nevyks, kol prasisuks visa procedura su visais teismais del skundų?
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X