Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A13] Klaipėda - Šventoji - Liepoja. Klaipėdos ir Palangos aplinkkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tiesiog padarytas pigus nepagalvotas variantas.
    Taigi kelią tiesė koncesininkas. O jam svarbu kuo didesnis pelnas iš projekto. Nesvarbu, kad projektą darė valstybė, projektas pasenęs, baksnoti į galimas problemines vietas neapsimoka, nes pinigų daugiau valstybė tikriausiai neduotų, o projektą pakoreguotų ir pasakytų, kad reikia įsitekti į esamas lėšas. Užtat paliekamos zanačkos ateičiai. Probleminė vieta, norite sprendimo - mokėkite koncesininkui. Kelią jis prižiūri, kol galioja koncesija, tai jam atiteks automatiškai ir visa nenumatyta nedidelė plėtra, korekcijos.

    Comment


      Pas mus apskritai greitėjimo lėtėjimo juostų tradicija labai sunkiai skinasi kelią. Net ir greitkeliuose jos vis dar netobulos
      O čia garantuotai bus avarinės situacijos, kai iš Palangos neskubėdamai išsuks koks "sodininkas"...

      Comment


        Planuojami du arba trys transporto viadukai, trys pėsčiųjų viadukai, dviračių ir pėsčiųjų takai, jungiamieji keliai abiejose arba vienoje pusėje.

        INFORMACIJA APIE PARENGTĄ KELIO A13 KLAIPĖDA-LIEPOJA RUOŽO NUO 12,10 IKI 19,20 KM REKONSTRAVIMO STRATEGINIŲ PASEKMIŲ APLINKAI VERTINIMO (SPAV) ATASKAITĄ

        Informuojame, kad yra parengta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda-Liepoja ruožo nuo 12,10 iki 19,20 km rekonstravimo strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita.

        Plano rengėjas - UAB „Kelprojektas.

        Supažindinimo tvarka: su parengta magistralinio kelio A13 Klaipėda-Liepoja ruožo nuo 12,10 iki 19,20 km rekonstrukcijos strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita visuomenė gali susipažinti Klaipėdos rajono savivaldybės administracijoje, Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargžduose, UAB „Kelprojektas“, Aplinkosaugos ir investicinių projektų skyriuje, I. Kanto g.25, LT-44296 Kaune, UAB „Kelprojektas“, Klaipėdos padalinyje, Taikos pr. 24, LT-91222 Klaipėdoje, bei Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos, J. Basanavičiaus g. 36/2, LT-03109 Vilniuje. Taip pat rengėjo internetiniame tinklapyje: www.kelprojektas.lt nuo 2015 m. liepos 14 d. iki 2015 m. rugpjūčio 10 d. imtinai.

        Viešas supažindinimas su SPAV ataskaita įvyks 2015 m. rugpjūčio 12 d., 17 val., Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos posėdžių salėje adresu Klaipėdos g. 2 (I aukštas), Gargždai.
        http://kelprojektas.lt/lt/content/in...10-iki-1920-km

        Comment


          Informacija apie parengtą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja ruožo nuo 12,10 iki 19,20 km rekonstravimo specialųjį planą Klaipėdos rajone
          Planuojama teritorija yra Klaipėdos rajono Kretingalės seniūnijoje, abipus magistralinio kelio A13 Klaipėda–Liepoja ruožo nuo 12,10 iki 19,20 km (t. y. nuo šio kelio rekonstruoto ruožo pabaigos ties Normantų kaimu iki šio kelio sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 2253 Palanga–Nemirseta–Graudūšiai).

          Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 18 d. nutarimu Nr. 967 „Dėl Planų ir programų strateginio pasekmių aplinkai vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, buvo atliktas rengiamo specialiojo plano strateginis pasekmių aplinkai vertinimas.

          Planavimo tikslai ir uždaviniai – suformuoti ir rezervuoti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A13 Klaipėda‒Liepoja ruožui nuo 12,10 iki 19,20 km rekonstruoti reikalingo žemės sklypo (kelio juostos) ribas, nustatyti visuomenės poreikiams paimti reikalingos žemės plotą (nustatyti ar pakeisti planuojamos teritorijos naudojimo ir tvarkymo režimą).

          Susipažinti su parengtu specialiojo plano projektu nuo 2016 m. sausio 12 d. iki 2016 m. vasario 12 d. galima:
          •Klaipėdos rajono savivaldybėje, 310 kab., Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai;
          •Klaipėdos rajono savivaldybės Kretingalės seniūnijoje pas seniūną, Klaipėdos g. 12, LT-96322 Kretingalė.

          Vieša specialiojo plano sprendinių ekspozicija nuo 2016 m. sausio 21 d. iki 2016 m. vasario 12 d. vyks:
          •Klaipėdos rajono savivaldybės I aukšto skelbimų lentoje, Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai;
          •Klaipėdos rajono savivaldybės Kretingalės seniūnijos skelbimų lentoje, Klaipėdos g. 12, LT-96322 Kretingalė.

          Taip pat su parengto specialiojo plano sprendiniais nuo 2016 m. sausio 12 d. iki 2016 m. vasario 12 d. galima susipažinti UAB „Kelprojektas“ Klaipėdos padalinyje (Taikos pr. 24, IV aukštas, LT-91222 Klaipėda) ir Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (206 kab., J. Basanavičiaus g. 36, LT-03109 Vilnius).

          Parengto specialiojo plano sprendiniai visuomenei bus pristatyti viešame susirinkime, kuris įvyks 2016 m. vasario 15 d. 1700 val. Kretingalės kultūros centro salėje (Klaipėdos g. 10, Kretingalė, LT-96330 Klaipėdos rajonas).
          (...)
          http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...s_rajone/20284
          Įdomu, kodėl iki šiol medžiaga susipažinimui su projektais kabinama tik skelbimų lentose, bet nėra talpinama internete

          Comment


            A13 Klaipėda–Liepoja ruožo nuo 12,10 iki 19,20 specialusis planas

            http://www.klaipedos-r.lt/go.php/lit/Gruodis/1547





            Comment


              Brėžiniai. Visus juos galima rasti: http://www.klaipedos-r.lt/go.php/lit/Gruodis/1547 .

              Paspaudus brėžiniai padidės.







              Comment


                neįžiūriu brėžinių ar bus viadukai nusukimams į Karklę ir senąjį Palangos kelią?

                Comment


                  /\ Jei neklystu, 2-me brėžinyje yra Karklės sankryžos mazgas

                  Comment


                    Kodėl šiam keliui negali suteikti greitkelio statuso? Bent nuo Jakų žiedo iki Kalotės viaduko. Visus apsisukimus panaikino, o greitis kaip buvo, taip ir liko 90.

                    Comment


                      Ar yra terminai kada bus įvykdytas ši ruožas su viadukais?

                      Comment


                        Gal yra kokių žinių dėl šio projekto?

                        Comment


                          Klaipėdos r. savivaldybė 2018-07-17
                          Kviečiame susipažinti su tunelio po magistraliniu keliu A13 ir kelių (gatvių) Sendvario seniūnijoje specialiojo plano su žemės paėmimo visuomenės poreikiams sąnaudų ir naudos analize sprendiniais

                          Informuojame apie parengtus tunelio po magistraliniu keliu A13 Klaipėda-Liepoja (7,8 km) ir kelių (gatvių) Sendvario seniūnijoje specialiojo plano su žemės paėmimo visuomenės poreikiams sąnaudų ir naudos analize sprendinius (toliau – Sprendiniai). (TPD Nr. S-VT-55-16-277, www.tpdris.lt).

                          Rengimo pagrindas – 2016-05-26 Klaipėdos rajono savivaldybės tarybos sprendimas Nr. T11-183 “Dėl pradėjimo rengti tunelio po magistraliniu keliu A13 Klaipėda-Liepoja (7,8 km) ir kelių (gatvių) Sendvario seniūnijoje specialųjį planą su žemės paėmimo visuomenės poreikiams sąnaudų ir naudos analize” ir 2016-06-29 Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtinta Planavimo darbų programa Nr. REG 7391.
                          Planavimo organizatorius – Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktorius, (...). Specialiojo plano rengėjas – UAB „Geometra“, (...)
                          Planuojama teritorija – Teritorija prie ir po magistraliniu keliu A13 Klaipėda-Liepoja (7,8 km) Sendvario seniūnijoje.
                          Planavimo tikslas – užtikrinti darnią susisiekimo komunikacijų infrastruktūros plėtrą savivaldybės teritorijoje, nustatyti plėtros kryptis. (...)
                          Specialiojo plano viešinimo procedūros vykdomos supaprastinta tvarka.

                          Su parengtais Sprendiniais bei sprendimu dėl SPAV reikalingumo galima bus susipažinti nuo 2018-07-17 iki 2018-07-31 Klaipėdos rajono savivaldybės patalpose (Klaipėdos g. 2, Gargždai, 307 kabinete), Sendvario seniūnijos patalpose (Saulės g. 1, Slengiai, Klaipėdos r.), Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje www.tpdris.lt. (TPD Nr. S-VT-55-16-277) bei teritorijų planavimo dokumento rengėjo patalpose (Taikos pr. 88A, LT-51183, Kaunas).

                          Sprendinių vieša ekspozicija vyks nuo 2018-07-17 iki 2018-07-31 Klaipėdos rajono savivaldybės patalpose (Klaipėdos g. 2, Gargždai, 307 kabinete) ir Sendvario seniūnijos patalpose (Saulės g. 1, Slengiai, Klaipėdos r.).

                          https://www.klaipedos-r.lt/go.php/li...e-sprendiniais

                          Comment



                            TPD Nr. S-VT-55-16-277
                            Dokumento tipas TPD sprendiniai (aiškinamasis raštas ir brėžiniai)
                            TPD pavadinimas Tunelio po magistraliniu keliu A13 Klaipėda-Liepoja (7,8 km) ir kelių (gatvių) Sendvario seniūnijoje specialusis planas su žemės paėmimo visuomenės poreikiams sąnaudų ir naudos analize
                            Pateikimo data 2018-06-27 13:37
                            Dokumento registracijos numeris REG73850


                            Brėžiniai

                            Situacija


                            Pagrindinis brėžinys
                            Paspaudus - didesnė versija



                            Šiaurinis viadukas


                            Pietinis tunelis



                            http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas
                            Įvesti paieškoje dokumento numerį S-VT-55-16-277
                            Paskutinis taisė Romas; 2018.07.25, 08:24. Priežastis: Pataisytas didelio brėžinio rodymas

                            Comment


                              Pataisytas pagrindinio brėžinio rodymas. Sumažintas nuo 8,7 iki 2,6 MB.
                              Gero žiūrėjimo

                              Comment


                                Pradėti A13 tarp Kalnuvėnų (Klaipėda-šiaurė) ir Nemirsetos (Palanga-Nemirseta) perasfaltavimo darbai. Šaltinis: eismoinfo.lt

                                Papildau:
                                Pakeliui į Palangą, ten, kur vairuotojai būdavo priversti mažinti greitį dėl itin prastos kelio dangos, jau prasidėjo darbai. Juos baigti ketinama kitų metų pavasarį.

                                Per keturis darbo mėnesius rangovas turės atlikti asfalto dangos paprastąjį remontą visu esamos asfalto dangos pločiu, įskaitant esamas greitėjimo, lėtėjimo juostas, kraštines saugos juostas ir autobusų stotelių įvažas, sutvarkyti kelkraščius, sankryžas ir nuovažas. Remonto metu eismas nukreipiamas iš vienos kelio pusės į kitą.
                                Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...palanga-932404
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.28, 12:18.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Pradėti A13 tarp Kalnuvėnų (Klaipėda-šiaurė) ir Nemirsetos (Palanga-Nemirseta) perasfaltavimo darbai. Darbai turėtų būti baigti iki metų pabaigos.

                                  Šaltinis: eismoinfo.lt
                                  Apie tai galima kiek ir čia paskaityti:

                                  https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...palanga-932404

                                  Comment


                                    Palangos meras apie pagaliau rekonstruojamą „tankų plentą“ kelyje Klaipėda–Palanga: „Buvo gėda“


                                    Važiuojantys pasigrožėti rudenišku pajūriu į Palangą gali pajusti šiokių tokių nepatogumų. Šiuo metu kelyje Klaipėda–Palanga verda rekonstrukcijos darbai, tad eismas abiem kryptimis vykdomas kelio Palanga–Klaipėda pusėje. Palangos meras Šarūnas Vaitkus 15min teigė, jog pagaliau bus sutvarkytas kelias, kuris būdavo tikra gėda prieš poilsiautojus.

                                    Rugsėjį į kurortą vedančiame kelyje užvirė remonto darbai. Beveik 7 kilometrų ilgio kelio ruožą tarp Klaipėdos ir Palangos už 2,4 mln. eurų remontuoja Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“.

                                    „Eurovia Lietuva“ iki metų pabaigos turi suremontuoti itin prastos būklės asfalto dangą nuo 11,9 iki 19 kilometro. Bus sutvarkyti kelkraščiai, nuovažos, autobusų stotelės, pranešė Kelių direkcija. Kelias bus rekonstruojamas tik viena kryptimi – nuo Klaipėdos į Palangą, nes kitoje pusėje jo būklė yra patenkinama.

                                    „Aiškinome, kad kelio būklė, kur važiuoja milijonai poilsiautojų ir automobilių, yra tragiška, kaimuose geresnė būklė. Pasibaigus sezonui ėmėsi priemonių. Apie 3 mln. vertės projektas bus įgyvendintas iki šių metų pabaigos. Daromi remonto darbai, lyginamas sluoksnis, dedamas apie 9–10 cm storio asfaltas. Bus lygu“, – džiaugėsi Palangos meras Š.Vaitkus. Jo teigimu, šis kelias būdavo kurorto gėda, tad valdininkai judinti jau keletą metų.

                                    „Tai pagrindinis Klaipėdos kelias. Pažiūrėkite, autostrada žmonės atvažiuoja, o toliau kratosi. Seniai kalbėjome, dar prieš porą metų, kad yra blogai. Šiemet padarė konkursą. Kita kelio pusė žymiai geresnė“, – sakė meras.

                                    Dėl prastos šio kelio ruožo dangos ir avaringumo leistinas greitis jame ribojamas iki 70 kilometrų, čia dažnai patruliuoja policijos pareigūnai. Anksčiau senasis kelias Klaipėda–Palanga buvo dviejų eismo juostų, o vėliau nutiestos dar dvi papildomos vienos krypties eismo juostos.

                                    Kelių direkcija vasarą paskelbė konkursą, kad darbai galėtų būti pradėti rudenį, kada automobilių srautas šiame kelyje sumažėja.

                                    Comment


                                      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                      Planuojami du arba trys transporto viadukai, trys pėsčiųjų viadukai, dviračių ir pėsčiųjų takai, jungiamieji keliai abiejose arba vienoje pusėje.

                                      http://kelprojektas.lt/lt/content/in...10-iki-1920-km
                                      Ar teisingai supratau, kad prieš 6 metus buvo brangiai rengiama dokumentacija kelio rekonstrukcijai, išleisti mokesčių mokėtojų pinigai, o dabar tai pamiršta ir laukiama kol sprendiniai morališkai, technologiškai pasens, o paskui reiks viską daryti iš naujo? LABAI ūkiška. O gal yra kokių NAUJIENŲ?

                                      Comment


                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                        Ar teisingai supratau, kad prieš 6 metus buvo brangiai rengiama dokumentacija kelio rekonstrukcijai, išleisti mokesčių mokėtojų pinigai, o dabar tai pamiršta ir laukiama kol sprendiniai morališkai, technologiškai pasens, o paskui reiks viską daryti iš naujo? LABAI ūkiška. O gal yra kokių NAUJIENŲ?
                                        Kas liečia ruožą tarp Klaipėdos ir Palangos, šiuo metu ten vienas avaringas ruožas ties Karklės sankryža. Bent jau tą vietą sutvarkius, galima kol kas turėti palyginti normalų kelią be jokių grandiozinių rekonstrukcijų.

                                        Nėra kelyje ir toks didelis eismo intensyvumas, aišku, gal tas priklauso nuo sezono.

                                        Dar vienas avaringas ruožas yra Klaipėdos aplinkkelyje A13, nuvažiavimuose į Radailius ir Klaipėdos centrą. Ten problemą išspręstų jungiamieji keliai, nes problemą kelia trumpos persirikiavimo juostos.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2021.11.18, 21:29.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Kas liečia ruožą tarp Klaipėdos ir Palangos, šiuo metu ten vienas avaringas ruožas ties Karklės sankryža. Bent jau tą vietą sutvarkius, galima kol kas turėti palyginti normalų kelią be jokių grandiozinių rekonstrukcijų.

                                          Nėra kelyje ir toks didelis eismo intensyvumas, aišku, gal tas priklauso nuo sezono.
                                          Grandiozinių rekonstrukcijų artimiausiu metu nesišviečia, nes pernai ruožas nuo Kalotės iki Nemirsetos buvo naujai išasfaltuotas. Ir eismo intensyvumas, tiesa, nedidelis.
                                          Karklės mazge reikalinga lėtėjimo juosta sukantiems kairėn/apsisukantiems.

                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Dar vienas avaringas ruožas yra Klaipėdos aplinkkelyje A13, nuvažiavimuose į Radailius ir Klaipėdos centrą. Ten problemą išspręstų jungiamieji keliai, nes problemą kelia trumpos persirikiavimo juostos.
                                          Jungiamieji keliai vargu bau ar padėtų, ten visa problema yra dobilo sankryžoje. Variantas - dvi žiedinės sankryžos abiejose viaduko pusėse. Dviračių ir pėsčiųjų takas būtų pilnai apsaugotas, neliktų nei vieno kirtimosi su keliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X