Ačiū už atnaujinimą. Džiugu, kad stato garso sienelę prie miestuko, tai nebus pasipiktinusių miestelėnų tada, kad rekonstravo kelią 
							
						
					
							
						




























							
						
 kokybe ne stebuklinga
 idomus sprendimas..
							
						
 kelių direkcija tam nelabai noriai pinigų skyrė, bet vistik skyrė. Dar ir kažkokia aikštelė poilsinė netoli šniūraičių berods buvo ir tiesiant šitą naują kelią teko ją patraukt tolėliau, tiesa pasakius niekaip neatgaminu kas, kur ir kaip ten buvo/yra/bus, bet ir ten kelininkai menu užsiiminės 
 turėtų būti statomas kaip ir vežimas, konstrukcijos berods iš cor-ten plieno, kuriame bus prikrauta akmenų, vienas 40 tonų ir keli mažesni...
							
						
							
						




 Nes iš abejų šonų po kelkraštį ir dar per pus padalinta -  tai ne tiek jau daug erdvės plavinėt po juostą palikta 
 O dešinėje naujai tiesiamas kelias kaip supratau čia bus aptarnaujantis kelias, tiems, kas nepasieks 60 km/h būsimoje autostradoje/greitkelyje?

							
						
 Tas gretutinis kelias yra privalomas dalykas greitkelio statuso keliui, nes traktorius, kuris nebegalės įvažiuoti į greitkelį juk turės pro kažkur važiuoti. Šito dalyko trūksta tikrai Vilnius-Kaunas, kai kurioms atkarpoms taip pat, nes alternatyvos nelabai yra važiuoti ne pagrindiniu keliu.
 Kažkaip prajuokino šitas klausimas. Matyt žmogus nesugalvojo, kad galima kombinuoti statybas ir eismą 
							
						
 Kažkaip prajuokino šitas klausimas. Matyt žmogus nesugalvojo, kad galima kombinuoti statybas ir eismą 
Comment