Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    DW650 Gołdap - Węgorzewo.
    Mes ten važiavome niekur nestodami, nes tuose kraštuose teko būti kelis kartus,
    Įdedu keletos vietinių įžymybių nuotraukas. Gal kam nors kils mintis ten apsilankyti per ilgąjį savaitgalį.

    Didžiausi tų apylinkių privalumai - puiki gamta prie didžiųjų Mozūrų ežerų ir visiška ramybė nuošaliose vietose prie Rusijos sienos
    Pasienyje galima rasti tokių egzotiškų prieškarinių kelių:




    Rapos piramidė


    Himlerio bunkeris Pozezdrze (Possessern)


    Stumbrynas Wolisko


    Neskubantiems rekomenduojams labai vaizdingas kelias Pozezdrze - Harsz - -Sztyntort, einantis šalia ežerų (vasarą yra gerų vietų pasimaudyti)
    Vaizdas nuo tilto per protaką tarp dviejų didžiųjų Mozūrų ežerų Mamary ir Dargin / Kirsajty


    Sztyntort (Groß Steinort).
    Ten yra jachtų uostas ir dvaras, kuris prieš karą priklausė Vokietijos užsienio reikalų ministerijai, kurios šefo vardą visi žino

    Daugiau - temoje PL. Varmija ir Mozūrija / Warmia i Mazury / Süd-Ostpreußen
    https://www.miestai.net/forumas/foru...stpreu%C3%9Fen

    Comment


      Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
      3 dalis. Węgorzewo - DW650 - Srokowo - bn - Barciany - DW590 - Korsze Gołdap - DW592 - Bartoszyce

      Žemėlapis iš www.mapy.cz

      Mes speciliai užsukome į Bartėnų pilį

      Žemėlapyje yra nurodyti du alternatyvūs keliai link Gdansko
      1. Greitas variantas yra vienareikšmiškas - važiuoti DW650 keliu iki pat Kentšyno (Kętrzyn) ir po to važiuoti gana plačiu tiesiu vokišku keliu DW594 iki Bartošycų
      2. Gal kiek tiesesnis, bet bet daugiau užtrunkantis yra maršrutas nuo Kentšyno (Kętrzyn) 594 keliu per Święta Lipka - Reszel - Bisztynek - DK57 - DW513 Lidzbark Warmiński Važiuojant pastaruoju maršrutu yra proga stabtelėti barokiniame Święta Lipka (Hieligenlinde) vienuolyne ir aplankyti Rešliaus bei Varmijos Lidzbarko pilis.
      Paskutinis taisė Romas; 2022.09.22, 10:18. Priežastis: Perkelta prie žemėlapio

      Comment


        Nuo Unguros / Vengoževo iki Bartėnų (Węgorzewo - Barciany )
        Kelias DW650 į Kentšyno (Kętrzyn, Rastenbur) pusę irgi rekonstruotas, šalia kelio iškirsti medžiai.
        Foto 2022.09


        Anksčiau šis kelias atrodė taip:


        Ties Przystań vietove buvo dviguba "žiedinė sankryža" abipus geležinkelio viaduko
        Matosi nuoroda į Mamerki (Mauerwal), kur buvo Vokietijos sausumos kariuomenės vadavietė, tik mažiau sugriauta nei Wol


        Dabar tos dvi žiedinės sankryžos atrodo rimčiau .






        Kitoje geležinkelio pusėje - posūkis link Srokowo - Kentšyno (Kętrzyn)


        Prieš 10 metų tas kelias atrodė taip:


        Ta pati vieta dabar






        Leśniewo (Fürstenau). Neprivažiavus šio kaimo šalia yra įspūdingi Mozūrijos kanalo šliuzai


        Senasis kelio vingis panaudotas dviračių takui


        Srokowo


        Toliau pasukome iš 650 kelio į kelią be numerio link Barciany
        Kelio danga nebloga,


        Įspūdinga ąžuolų alėja


        Barciany (Bartėnai)


        Pas lenkus, kaip ir pas mus, turbūt yra krypčių nuorodų schemos / algoritmai, kurios numato ne visus atvejus
        Pasienio užkampio kaimas Michałowce niekam nieko nesako, tai nuorodą į stambesnį miestą Korsze teko dubliuoti


        Tarpinis tikslas - Bartėnų pilis
        Tai buvo vienintelis aplankytinas objektas, nes kelionės tikslas buvo nuvažiuoti gerokai toliau už Gdansko
        Paskutinis taisė Romas; 2022.09.22, 10:17.

        Comment


          Kelios nuotraukos apie šoninius nepagrindinius kelius ir vietines įžymybes

          Net ir tose vietose buvo išlikusių prieškarinių keliukų atkarpų
          Mauerwaldo apylinkės


          Vilko irštvos (Wolfsschanze) apylinkės




          Žinomiausiai įžymybei - Wolfsschanze reikia laiko


          Šalia Przystań yra Mamerki - mažiau apgriauta Vokietijos vadavietę OKH Mauerwald .Jai irgi reikia laiko.


          Man įspūdingiausios Mozūrijso kanalo mega kontrukcijos kuriso yra priepat kelio DW650 ties Leśniewo kaimu
          Žemutinis šliuzas Leśniewo Górne Fürstenau ii yra prie pat kelio


          Aukštutinis šliuzas Leśniewo Górne (Fürstenau I) - kur kas įspūdingesnis


          Įžymybės važiuojant alternatyviu keliu
          Barokinis Święta Lipka vienuolynas. Būtina apsilankyti viduje


          Reszel -ten yra ne tik graži pilis, bet ir jaukus senamiestis


          Čia paminėjau keletą vertų lankyti vietų .
          Važiuojant tolimus atstumus reikia pasirinkti - važiuoti ir sustoti tik prie 1-2 objekto, arba formaliai stabtelėti prie 4-5 įžymybių, arba rimtai lankyti objektus, radus tam specialiai laiko.

          Comment


            Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
            Nuo Bartėnų iki Barštyno (Barciany - Korsze - Bartoszyce)

            Foto 2022.09
            Barciany. Trumputė kelio DW591 atkarpa


            Sukame į 590 kelią link Korsze




            Ir šito kelio danga yra normali


            Kiek prastesnė danga, bet nėra bangotumo ar "tarkos"


            Pervaža su geležinkeliu Ryga - Šialiai - Pagėgiai- Įsrūtis - Korsze


            Korsze (Korschen) - didelis geležinkelio mazgas


            Dar viena pervaža prie Korsze stoties




            Paskutiniai kelio DW590 kolometrai - be priekaištų


            Čia jau DW592 Giżycko - Kętrzyn -Bartoszyce.
            Jis kelis dešimtmečius buvo išskirtinis tuose kraštuose - tiesus, platus ir neapaugęs medžiais.
            Jau minėjau, kad tarpukariu jį nutiesė vokiečiai nuo Karaliaučiaus iki vadavietės Rastenburge




            Kentšyno ir Bartošycų pavietų (apskirčių) riba


            Bartoszyce (Barštynas)
            Čia stabtelėjome pripildyti degalų ir išgerti kavos


            Gana jaukus miesto centras
            Paskutinis taisė Romas; 2022.09.22, 01:39.

            Comment


              Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
              4 dalis. Bartoszyce - DW512 - Pienężno - DW507 - Orneta - DW513 Pasłęk - S7 - Elbląg

              Žemėlapis iš www, mapy CZ.

              Išbandėme naujai rekostruotą kelią DW 512 Bartoszyce - Górowo Iławeckie - Pienieżno.
              Kelio DW507 ttkarpa tarp Pienienžno ir Ornetos buvo pati prasčiausia visame kelyje

              Alternatyvūs greitesni maršrutai važiuojant nuo Barštyno (Bartoszyce) iki Elbliongo (abu juos išbandžiau pernai)
              1. Bartoszyce - DW512 - Pienężno - DW507 - Braniewo link - S22 - Elbląg Pernai suremontuotas kelias DW 507 link Braniewo, toliau vienos juostos greitkelis S22 "Berlinka" iš Karaliačiaus iki Elblioingo. Turint laiko verta užsukti į Fromborką
              2. Bartoszyce - DK 51 Lidzbark Warmiński - DW513 - Orneta - DW 513 - Pasłęk - S7 - Elbląg. Turint laiko verta užsukti į Varmijos Lidzbarko pilį

              Google žemėlapiai kaip greičiausią rodo 1-1 variantą.
              Jie dar siūlo:
              3. Mišrų kiek "kampuota" variantą Bartoszyce - DK 51 Lidzbark Warmiński - DW513 - Babiak - bn - Pienężno - DW507 - Braniewo link - S22 - Elbląg. Atkarpa be numerio Babiak - bn - Pienężno yra nesenai asfaltuota ir mažo intensyvumo.
              4. Važiuoti keliukais be numerio tiesiai iki Paslenko (tačiau tokia patirtis yra rekomenduojama tik turint gerą pakabų remonto meistrą)

              https://www.google.comhttps://www.go...54.1560613!3e0

              Comment


                DW512. Bartoszyce - Pienężno
                Lenkijoje rimtai investuojama į kompleksinį senų kelių pertvarkymą.
                Lietuvoje numatyta sutvarkyti labai siaursu krašto kelius, tik tas rimtai nepradėta (iškskyrus kelią KK105)

                Ištisai rekonstruota visa kelio DW 512 virš 50 km atkarpa Tarp Bartošycų (Barštynas, Bartenstein) ir Pienienžno (Mühlsack)

                Žemėlapis iš www.mapy.cz

                Rekonstrukcija užtruko trejis metus - nuo 2019 m. gegužės iki 2022 m. gegužės.

                Anksčiau šis kelias atrodė taip:

                http://dw512pieniezno-bartoszyce.pl/

                Nuotraukos iš remonto buvo atbaujinamos kas savaitę


                Rozbudowa drogi Nr, 512 na odcinku Pieniężno - Bartoszyce : http://dw512pieniezno-bartoszyce.pl/aktualnosci/

                Comment


                  DW512. Bartoszyce - Górowo Iławeckie - (Pieniężno)

                  Foto 2022.09
                  Net šiame pasienio su Kaliningradu užkampyje buvo viena iš vietų, kur navigacija nespėja pagal Lenkijos kelininkų tempus.
                  Padarytas tiesiai kelias link 512 kelio, bet navigacija rodė sukti aplinkkeliu . Buvo proga pasidairyti po Bartošycus




                  Puiku važiuoti tokiu tuščiu lygutėliu keliu




                  Pasirodė ir pirmosios mašinos


                  Veidrodis išvažiavimui iš šoninio keliuko




                  Piasek. Posūkis link pasienio perėjos punkto




                  Medžiai palikti tik vienoje pusėje. Dar vienas veidrodis


                  Dar vienas veidrodis


                  Ir vėl veidrodis


                  Artėja Górowo Iławeckie (Landsberg in Ostpreußen)


                  Važiuosime aplinkkeliu

                  Comment


                    DW512. (Bartoszyce )- Górowo Iławeckie - Pieniężno

                    Ylavos Gurovo aplinkkelis
                    Dar viena žiedinė sankryža






                    Aplinkkelio pabaiga


                    Įspėjimas apie medžius


                    Dar 4 (keturi) veidrodžiai


                    Dar 3 (trys) veidrodžiai




                    Prieš gyvenvietes ten visur yra tik saugumo salelės. Išvažiuojant iš gyvenvietės salelėje sukiotis nereikia.
                    Nėra jokių pakabų gadinimo kalniukų, kuriuos taip pamėgo lietuvių kelininkai.


                    Prieš gyvienvietes - ženklai sumažinti greitį iki 70 km/h


                    Dar viena išankstinė salelė


                    Išvirtę seni medžiai


                    Palikta autentiško kelio atkarpa, išorėje nutiesta dar viena juosta


                    Dar vienas dveijų juostų ruožas






                    Vėl išvirtę medžiai


                    Pieniężno (Mehlsack )


                    Turint laiko ten verta užsukti ne tik aplankyti pilį ar bažnyčią, bet ir didžiulėje tuščioje aikštėje pajusti Varmijos-Mozūrijos pasienio užkampio atmosferą

                    Comment


                      Vilnius - Gdanskas trumpuoju maršrutu
                      Paskutinė dalis. Pieniężno - DW507 - Orneta - DW513 - Pasłęk - Zielony Grąd - S7


                      Kelio 507 atkarpa nuo Pienienžno (Pieniężno) iki Ornetos priminė, kokie dauguma buvo Varmijos - Mozūrijos kelių prieš 15 ar 20 metų - siauri, su arti pasodintais medžiais ir su prasta kelio danga.
                      Apie 2000 - 2003 metus į Pietų Švediją patogiausia buvo važiuoti keltu per Gdynę. Tuomet išbandęs pagrindinį maršrutą 16 keliu per Elką - Olštyną su kamščiais, provėžomis ir lopais (ypač ruože Orzysz-Mikołajki kuris buvo pats prasčiausias iki kokių 2016 metų) ir užrašais "Czarny punkt" ties varingomsi vieotmis , bandai ieškoti alternatyvos:
                      - per šiaurę 651-65 keliais per Ungurą (Węgorzewo),
                      - įstrižai 655-59 kelias per Giżycko-Ryn ar per pietus 61-58 keliu per Augustavą - Pišą (Pisz) - Szczytno. Visur buvo beviek tas pats.
                      Porą kartų, kol nebuvo vizų, pravažiavau tranzitu ir per Kaliningradą, Ten pagrindiniai keliai yra tiesesni, o tuomet - ir kur kas geresni nei Lenkijoje; tik ant ant kiekvienos reikėdavo stovėti po 3-4 valandas (iškyrus Nidoje) bendraujant su reto bukumoRusijos pasieniečiais ir muitininkais.

                      Anksčiau pagrindiniuose Lenkijos keliuose buvo dažnas ženklas - "kolejiny" (provėžos). Šiuo metu tokį ženklą pamatyti dviženkliuse krašto (DK) ar triženkliuose vaivadijos reikšmės keliuose keliuose (DW droga wojewódzka). Triženkllų (DW) kelių būklė Lenkijoje iš esmės pagerėjo, nekalbant apie krašto kelius.
                      Lietuvoje prieš 15-20 metų, lyginant su Lenkija kelių dangos buvo labai lygios, nebuvo net kelio ženklo įspėjančio apie provėžas. Vėliau prioritetas buvo teikiamas ne kelių rekonstrukcijai ar palaikymui, o radarų pirkimui, "pilvelių" statymui ir kilometrinių metalinių aptvarų įrengimui. Keliai pas mus akivaidžiai degradavo ir dabar lyginamės ne su Lenkija, o su Latvija. bet apie Lietuvos kelius yra daug kitų temų.

                      Foto 2022.09
                      DW 507 Pieniężno - Orneta
                      ​​

                      Autentiškos lenkiškos "kolejinos".
                      Vis dėlto net toje atkarpoje guodėme save, kad neilgą atstumą kaip nors iškentėsime, o danga vis dėlto lygesnė nei mūsų "betonkėje" į Molėtus.
                      ​​

                      Orneta
                      ​​

                      ​​

                      Visas kelias Nr. 513 nuo Varmijos Lidzbarko (Lidzbark Warmiński) iki Ornetos ir nuo Ornetos iki Paslenko (Pasłęk) yra neseniai rekonstruotas, šiek tiek praplatintas ir patiesintas, nutiesti divračių takai, prieš gyvenvietes įrengtos saugumo salelės, vienoje kelio pusėje iškirsti medžiai, o tolaiu - pasidinta naujų. Teisą

                      DW 513 Orneta - Pasłęk
                      ​​

                      ​​

                      Kai mes važiavome, jau įdienojo ir greitis krito iki lėčiausios mašinos kolonoje greičio
                      ​​

                      Pasłęk (Paslenkas - "l" tarti kietai, o "e" - per nosį)
                      Dabar čia nesutojome, bet pernai ten buvome užsukę. Ta vienas geriausia išsilaikiusių Varmijos Mozūrijos miestų, turint laiko verta ten stabtelėti ilgiau ir pasivaikščioti po senamiestį
                      ​​

                      Kelio DW513 atkarpa sutampa su buvusia kelio DK 7 Varšuva - Gdanskas
                      ​​

                      Kelių DW513 ir greitkelio S7 mazgas.
                      Kol kas neskubame į greitkelį , o sukame link Zieliony Grondy (Zielone Grądy)
                      ​​

                      Už nepilno puskilometrio mūsų laukia užtaranauta atokvėpio valanda ir fantastiški pietūs žuvinėje "Ešerys".
                      Vis dėlto nuo namų nuvažiavome 467 km, o kelyje buvome virš 8 valandų

                      Pernai važiuodami iš Elbliongo kanąlą netyčia pamatėme ženklą prie greiteklio Smażalnia "Okoń".
                      ​​

                      Maršrutas ne veltui buvo sudėliotas taip, kad į greitkelį įvažiuotuime ties Pasłęku.
                      Mozūruose yra nemažai vietų kur galima paragauti skanios žuvies (jos paprastai pažymėtos Smażalnia ryb). Tačiau ši buvo pati geriausia. Jei ten teks būti , būtinai pabandykite žuvienės (zupa rybna) su plaukiojančiais žuvies gabalais, kepto starkio (sandacz), lydekos (szczupak) ar ešerio (okoń).
                      ​​

                      Paskutinė nuotrauka
                      Žuvinės iškaba Okoń / Ešerys nuo greitkelio S7


                      Toliau važiuojant greitkeliu S7 viskas vyko greit ir be nuotykių, kuriuos būtų verta fotografuoti.
                      Šalia Gdansko esantis kelių S7, S6 ir A1 mazgas yra tik už 75-80 km, nuo Paslenko; iki jo numažiavome per 40 minučių.

                      Bendrai vertinant, trumpasis maršrutas į Gdanską vietiniais keliais pasiteisino visomis prasmėnis.

                      Comment


                        Važiuojant turistiniu keliu nuo Elbliongo kanalo iki Paslenko (Kanał Elbląski - Pasłęk) užtikome įdomią kelio DW 526 atkarpą.
                        Kelias sutvarkytas, bet apie 1,5 km ilgio atkarpoje Kąty - Śliwica paliktas autentiškas brukas (apvalius akmenis lenkai meilai vadina "kocie łby" - "kačių kaktos") ir medžiai pakelėse.


                        Foto 2022 07






                        Pas mus grindinio ar bruko kelių yra (buvo) tarp Rykantų ir Lazdėnų (Trakų r.) bei tarp Kavarsko ir Kurklių (Anykščių r.).

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Pas mus grindinio ar bruko kelių yra (buvo) tarp Rykantų ir Lazdėnų (Trakų r.) bei tarp Kavarsko ir Kurklių (Anykščių r.).
                          Tarp Rykantų ir Lazdėnų toks pat betoninių plytelių grindinys kaip Kauno Vokės gatvėj Grigiškėse: nesiskaito.

                          Comment


                            Gdanskas -Vilnius "greituoju" maršrutu
                            Gdańsk - Elbląg - Olsztynek - Olsztyn (obwodnica) - Mrągowo - Mikołajki - Orzysz - Ełk - Suwałki (obwodnica) - Marijampolė (aplinkkelis)- Kauno HE - Vilnius

                            Žemėlapis iš www. mapy cz

                            Kai palyginau abiejų marštutų trukmę, tai ilgesnis maršrutas per Olštyną nebuvo toks jau ir greitas.
                            Jis tikrai ilgesnis apie 80 km (+15%), kelionės trukmė net šiek tiek ilgesnė , o važiuojant autostradomis gerokai daugiau sunaudojama degalų.
                            Didžiausias šio maršruto trūkumas - negali planuoti kelionės trukmės, jei yra intensyvus eismas "Via Balticoje" nuo Marijampolės iki Suvalkų arba kelyje DK 16 nuo Elko iki Olštyno.

                            Į tą pusę nuo Vilniaus iki Gdansko greitkelių mazgo (S7 / A1/ S6) atstumas trumpuoju maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Barciany - Bartoszyce - Orneta - Pasłęk yra apie 540 km. Aukščiau rašiau, kaip trumpajį maršrutą galima dar patrumpinti ir pagreitinti. Kelionės laikas buvo 9 val 10 min., gryno važiavimo buvo 7 valandos (google maps. rašo kad važiuoti reikia 7 val 50 min.). Čia tas greitumą lėmė gerai parinktas važiavimo laikas - sekmadienio ryte.

                            Atgal važiavome šeštadienį popiet. Atstumas nuo Gdansko autostradų mazgo (S6 / A1 / S7) - 620 km . Iš išvažiavome 12:50 (mūsų laiku), namie buvome 23:20 Kelionės trukmė 10½ val. , gryno važiavimo 7½ val.

                            Buvo prastas oras, lijo. Greitkeliais S 7 ir S 51 važiuoti buvo vienas malonumas, ypač kai yra nedidelis intensyvumas ir nevažiuoja fūros. Pagrindiniame Mozūrijos kelyje DK 16 už Olštyno reikėjo beveiki visur važiuoti kolonoje pagal lėčiausios mašinos greitį. Kažkiek greitį lėtino šalia tiesiamos autostrados statybos, bet palyginus su tuo, kas ten būna darbo dienomis, kai iš statybvietės išsuka savivarčiai, tai mums statybos eismo beveik nestabdė. Buvo nemažai eismo iki pat Mikolaikų (MIkołajki) - ten buvome apie 15:00 mūsų laiku. Paskui kelias buvo tuščias kaip ir turi būti šeštadienio popietę iki pat greitkelio S61 ("Via Balticos"), kuri prasideda už Elko.
                            Greitkelis S61 iki nuo Kalinowo (Wysokie) mazgo iki Racki (Szkocja) magų buvo absoliučiai turščias, paskui prasidėjo Via Baltica. Dabar situacijas yra kitokia, kai prieš kelias savaitęs paleistas eismas dar viena greitkelio S61 atkarpa nuo Elko pietų iki Ščučyno (Ełk Południe - Szczuczyn), todėl eismas nuo DK 16 nuo Elko iki Kalinowo (Wysokie) mazgo laikinai gali būti apsunkintas.
                            Iki Suvalkų važiuojant S61 viskas buvo labai gerai ir greit,.
                            Paskui reikėjo važiuoti "Via Baltica" fūrų kolonoje keliu DK8 - A5 iki pat Marijampolės. Lietuvos kelininkų trijų dešimtmečių darbo pasididžiavimas greitkelis Dženčialauka - Mauručiai po 35 km greit pasibaigė. Nesinorėjo važiuoti su fūromis Kauno Vakariniu aplinkkeliu, tai visai pasiteisino kampo kirtimas KK139 per Kauno HESą - susitaupė 7 km neprarandant laiko. Autostradoje A1 prieš vidurnaktį buvo dar gana intensyvus eismas. Namus pasiekeme tą dar pačią dieną.
                            Paskutinis taisė Romas; 2022.10.13, 22:37.

                            Comment


                              Anksčiau visi žemėlapiai pirmiausiai siūlė važiuoti į Gdanską "greičiausiu" maršrutu per Kauną - Suvalkus - Olštyną, skaičiuojant "fūras".
                              Atstumas (iki S7 / S6 / A1 mazgo) 630 km, ( gryno važiavimo 7½ val.

                              Tačiau dabar, kai norėjau patikslinti Google maršruto ilgį, nustebau, kad tuo maršrutu per Kauną - Olštyną DK nebesiūloma važiuoti.
                              Kažkodėl vengiama Kalvarijos / Budzisko pasienio punkto "Via Balticoje":



                              Rekomenduojami maršrutai :
                              - Šiauriniu maršrutu per Kalvariją - Gołdap - Węgorzewo - Kętrzyn - Bartoszyce - Pieniężno - E22 ties Braniewo - Elbląg , kaip aprašyta aukščiau.
                              - "Įstrižas" maršrutas per Olecko DW 655 - Giżycko - DK59 - Mrągowo, toliau DK16 per Olštyną.Tik nereikia apsigauti dėl Google Maps sūlomo varianto važiuoti kaimo keliukais per Hańcza. Tokais vaizdingais siauriais keliukais reikia važinėti dviračiais (kažkada taip ir važinėjau). Yra normalus kelias DW655 iš Suvalkų į Olecko - Giżycko (tik reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti ne pr Wydminy o kampu per Kruklanki)
                              - Siūlomas vidurinio DK 16 maršruto per Suvalkai - Elkas - Olštynas atmaina (reikia ignoruoti rekomendaciją važiuoti Mikołajki - Mrągowo per kampu per Ryn) ir šiek tiek pasivažinėti ratais kvadratais per Ryn , tik į Suvalkus siūloma važiuoti per Lazdijus.

                              Comment


                                Važiavau prieš porą sav. iš Kauno į Hel ir po savaitės atgal ilguoju "greituoju" maršrutu vadovaujantis Waze. Atstumas į vieną pusę ~600 km, trukmė abiem atvejais ~8,5 val. su 3 - 4 sustojimais užkąsti ir pramankštinti kojas.
                                Į priekį greitis iki 110kmh bet be kamščių, atgal iki 130kmh bet su kamščiais dėl kelio darbų ir avarijų.
                                Jei dar kada važiuosim, bandysiu trumpuoju.
                                Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.08, 16:47.
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Važiavau prieš porą sav. iš Kauno į Hel ir po savaitės atgal ilguoju "greituoju" maršrutu. Atstumas į vieną pusę ~600 km, trukmė ~8,5 val. su pora sustojimų užkąsti ir pramankštinti kojas.
                                  Į priekį greitis iki 110kmh bet be kamščių, atgal iki 130kmh bet su kamščiais dėl kelio darbų ir avarijų.
                                  Jei dar kada važiuosim, bandysiu trumpuoju.
                                  Važiavimo greitis labai priklauso nuo oro sąlygų ir eismo intensyvumo. Ilgajame maršrute A5-DK16 (per Kauną, Suvalkus Elką ir Olštyną sunku aplenkti mašinas, nes "Via Balticoje" yra intensyvus esimas, o DK 16 yra gana vingiuotas.
                                  Trumpasis maršrutas eina rečiau apgyvendintomis vietovėmis Kaliningrado srities pasienyje, yra sudarytos sąlygos lenkimui kelyje DK594 ir DW519 . Bet jei būtume išvažiavę pora valandų vėliau, kelionė būtų ilgesnė kokia valanda ar pusantros.

                                  Comment


                                    Gdanskas - Olštynas - Elkas - Suvalkai - Vilnius ilguoju ("greituoju" ) maršrutu
                                    1 dalis. Gdańsk - S7 - Olsztynek - S51 - Olsztyn (obwodnica / aplinkelis)

                                    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                    Nuo Gdansko iki Olštyno aplinkkelio rytinio pakraščio yra apie 190 km. Greitkeliais S7 ir S51 nuvažiavome per dvi valandas, įskaitant 15-20 minučių kavos pertraukėlę.
                                    Geresniu oru, netaupant degalų ar labai skubant galima važiuoti kur kas greičiau.
                                    Nuotraukų iš kelio S7 nėra, įkėliau jo nuotraukų gražesniu oru prieš 10 metų, kai greitkelis ką tik buvo pastatytas.

                                    Foto 2022.09
                                    S51. Olsztynek - Olsztyn




                                    Krypčių nuorodos į šoninį kelią. Pas mus nurodomų krypčių skačius, atrodo, ribojamas iki trijų




                                    Žvėriukų pralaida


                                    Už 3 km reikės sukti
                                    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.14, 08:03.

                                    Comment


                                      Romai, nesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Nesuprantu, kam šita detali maršrutų iki Gdansko studija? Kuo šita kryptis ypatinga? Alternatyvų kaip važiuot visada pilna: kad ir į Pšemyšlį Google mėtosi tarp trumpo per Balstogę ir Liubliną arba greitkeliais, bet per Varšuvą, net ir link tos pačios Varšuvos yra kelios daugmaž lygiavertės variacijos.
                                        Nesuprantu, iš kur pas patį atsirado noras paburbėti. (...)

                                        Tema vadinasi "Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė". Kaimyninėje šalyje kelių sąlygos keičiasi labai greitai, be to, į ten ar pro ten važiuoja nemažai lietuvių. Todėl visada naudinga informacija iš pirmų lūpų.
                                        Pvz. man buvo labai naudinga informacija, kad pasikeitė eismo organizavimas Olštyno pietinėje sankryžoje.
                                        Manau, kad jei atsiras bent pora žmonių, kurie nebijos išbandyti trumpąjį maršrutą į Gdanską išvengę blogų kelių atkarpų ar aplankę vietos įžymybes, tai kažkam bus nauda ir malonumas.
                                        Paskutinis taisė Romas; 2022.10.08, 17:51.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                          51/ Wulpinska ir 51/S16 sankryžos sujungtos į vieną, pasukimas iš 51 į S16 tik nuo 51/Wolpinska, kaip žemėlapyje: https://www.google.com/maps/@53.7162...4329365,14.33z
                                          Navigacija veda per tarpą tarp jų. Apsisukimas - kiek toliau, ties šviesoforu, BP degaline ir McDonalds
                                          Lenkijos greitkeliuose, ypač S6 prie Gdansko, norint pasukti reikia įdėmiai sekti kelio ženklus, nes nusukimas būna prieš 1 - 1,5 km iki viaduko. Tą savo žemėlapyje galima matyti tik labai pritraukus vaizdą, Jei praleidi posūkį, tenka važiuot iki kito mazgo.
                                          Navigacija Lenkijoje irgi ne visada padeda, nes ji dažnai nespėja nespėja paskui lenkų kelininkų darbus.

                                          S51 - S61 Olsztyn Południe
                                          Šis mazgas Olštyno pietuose k yra iš tų, kur visomis kryptimis iš kelio S51 sukantis eismas iš anksto yra atribotas nuo srauto važiuojančio tiesiai į Olštyną (pernai, atrodo taip nebuvo).

                                          Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                          Foto 2022.09
                                          Išankstinė nuoroda. Iki aplinkkelio viaduko dar yra virš kiilometro, sukti reikia iš anskto




                                          Tiesiai - dvi juostos į Olštyną, o mums reikia sukti


                                          Atskirti tiesiai važiuojantys ir besisukiojantys srautai


                                          Čia, atrodo, važiuoju ne ta juosta. Laikas rikuotis į dešinę


                                          Olštyno aplinkelis. Šį kartą pavyko teisingai pasukti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X