Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lenkijos autostradose esančios laukinių gyvūnų perėjos
    Tego nie zobaczysz, jadąc autem.
    To nepamatysi važiuodamas mašina




    https://dziennikzachodni.pl/tego-nie...ar/c1-14659829

    Comment



      Lenkija pradeda tiesti Lietuvą su Balkanais sujungsiančios „Via Carpatia“ atkarpas


      Lenkijoje pradedamos tiesti Klaipėdos uostą su Balkanų valstybių uostais prie Viduržemio ir Juodosios jūrų sujungsiančios automagistralės „Via Carpatia“ atkarpos, skelbia Lenkijos radijas.

      Lenkijos automobilių kelių direkcija pranešė pasirašiusi pirmosios „Via Carpatia“ atkarpos šalyje – nuo Balstogės į pietus – tiesimo sutartį. 13 kilometrų ilgio automagistralės atkarpa už beveik 400 mln. zlotų (89 mln. eurų) bus nutiesta iki 2024-ųjų. Pasak Lenkijos infrastruktūros viceministro Rafalo Weberio, „Via Carpatia“ turės neabejotinai teigiamos ekonominės įtakos šalies rytiniams regionams bei visos šalies ekonomikos plėtrai. „Via Carpatia“ yra ne tik strateginis transporto maršrutas, bet ir kelias, kuris prisidės prie rytinės mūsų šalies dalies ekonominės plėtros. Ten, kur nutiesti greitkeliai, kuriasi verslas“, – Lenkijos radijas cituoja R. Weberį.

      Click image for larger version

Name:	via-carpatia-85874263.jpg
Views:	2246
Size:	64,7 kB
ID:	1843192

      Pagal „Via Carpatia“ projektą, automobilių greitkelis nuo Klaipėdos per Kauną, Lenkijos Balstogę ir Liubliną, Slovakijos Košicę, Vengrijos Debreceną pasiektų Rumunijos Lugojų, kur atsišakotų į šios šalies Konstancos uostą, Bulgarijos Svilengradą pasienyje su Turkija ir Graikija, taip pat į svarbų Graikijos uostą Salonikuose. Delfi primena, kad 2019 m. balandį pranešta, kad Lietuva kartu su Vidurio ir Pietų Europos šalimis pasirašė deklaraciją dėl tolimesnės tarptautinio kelio „Via Carpatia“ plėtros bei glaudesnio bendradarbiavimo stiprinant transporto sektorių. „Via Carpatia“ yra strategiškai svarbus transporto koridorius, sujungsiantis Baltijos jūrą su Juodąja bei Egėjo jūromis, todėl tai turėtų tapti neatsiejama transeuropinio transporto tinklo TEN-T dalimi“, – 2019 m. sakė tuometinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. Teigta, kad sujungus šalių transporto infrastruktūrą į vieningą, šiuolaikinius reikalavimus atitinkančią sistemą pagerės susisiekimas tarp Šiaurės ir Pietų Europos, Lietuvos bei Lenkijos uostai Baltijos jūroje bus sujungti su uostais Viduržemio ir Juodojoje jūrose. Įgyvendinus „Via Carpatia“ atsiras galimybės pritraukti didesnius krovinių srautus, paskatins investicijas, aktyvės prekyba bei šalių ekonominis augimas. Gyventojams pagerės susisiekimas tarp Šiaurės Europos, Baltijos jūros ir Pietų Europos šalių. Projektą „Via Carpatia“ įgyvendina Baltarusija, Bulgarija, Kroatija, Vengrija, Lietuva, Lenkija, Slovakija, Turkija ir Ukraina. 2019 m. taip pat skelbta, kad prie projekto prisijungė Latvija ir Estija.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=85873353

      Comment


        13 km atkarpą
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Lenkijoje praeitą savaitę vyko oficiali diskusija dėl Lietuvai aktualaus S16 maršruto atkarpos Knyšyn (Baltstogė) - Grajewo variantų: https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/40311...ekawa-dyskusja
          Iš esmės pas bendruomenės yra nerimo dėl gamtos, bet man asmeniškai panašiausia, kad projektas vyks.
          Lygiagrečiai šiemet vyko diskusijos ir paruošiamieji darbai irgi dėl Lietuvai labai aktualaus S16 maršruto Elk - Mragowo (realiai - Kalvarija-Gdanskas) variantų per ežerų kraštą. Ten mano akimis aiškumo dar kiek mažiau, bet tikrai yra judesys į greitkelio buvimo ateityje pusę.

          Comment


            S16 Elk - Knyšyn kažkas naujo, bet mums (tranzitui) tas menkai aktualu. Kol bus baigtas S61 Budzisko - Ostr Maz, aktualiau būtų Suchowola - Augustow atkarpa, bet spėju greičiau baigs S61. Dėl S16 tai aktualiau būtų į priešingą pusę, link Gdansko, bet ten tuos ežerus aplenkti bus reikalų, jei net dėl Augustavo aplinkelio tiek metų derinosi per visus teismus.
            As much power as necessary, as much freedom as possible

            Comment


              S16 Elk-Olsztyn visai juda - neseniai buvo išrinktas kelio variantas nuo Elko iki Mragovo. Tai koks bus kelias ir kad bus kaip ir aišku, klausimas tik kiek užtruks. Šitas kelias šiaip ne tik į Gdanską, jei kada pastatys visus planuojamus kelius, tai S16, S51, S5, A2 iki Berlyno gausis vos arčiau nei per Varšuvą S61, S8, A2. Tik problema, kad S5 atkarpa tarp S7 ir A1 nejuda visai, tolimuose planuose.

              Planuojamas kelių tinklas:
              Click image for larger version

Name:	nowe_rozp_AiS_2019_popr.jpg
Views:	1781
Size:	309,1 kB
ID:	1845518


              S16 Elk - Knyšyn dabar sprendžiama kaip eis kelias. Dabar siūlomi variantai labai kreivi, eina vos ne iki Grajevo, tada suka į kairę ir su S61 susijungia ties Ščučinu (o ne taip kaip aukščiau planuojamų kelių žemėlapyje), kad važiuot S19 į pietus gan didelis lankas gausis. Yra siūlomas alternatyvus variantas tiest kelią iki Augustavo, iki dabartinio aplinkkelio, kuris būtų kaip ir naudingesnis mums. Atrodo ten nuo Via Baltikos varianto per Balstogę laikų yra daug norinčių būtent tokio kelio. Bet kol kas visai neaišku kas bus išrinkta.
              Click image for larger version

Name:	12-opis-i-charakterystyka-png.809435.png
Views:	1753
Size:	722,3 kB
ID:	1845519

              kaip?

              Comment


                Lenkijos LAKD'as pateikė paraišką Lietuvai labai aktualios S16 trasos Elkas-Mragowo (>> Gdanskas) aplinkosauginiam leidimui. Nuorodoje bus rekomenduojamas trasos žemėlapis. Du rimti tiltai per ežerus virš Mikolaikos ir Oršyčiaus. https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/40531...owo-Orzysz-Elk

                Comment


                  Sveiki, planuoju maršrutą iki Zakopanės nuo šiaurės Lietuvos per Kauną.
                  Ar turėtumėte rekomendacijų kaip keliauti per Lenkiją ar pasikliauti google? Suvalkai - Augustovas - Balstogė (ne visai ją pasiekiant) - Varšuva ir S7 keliu iki Krokuvos ir galiausiai Zakopanė.
                  Būsiu dėkingas už rekomendacijas.

                  Comment


                    Parašė skliautas Rodyti pranešimą
                    Sveiki, planuoju maršrutą iki Zakopanės nuo šiaurės Lietuvos per Kauną.
                    Ar turėtumėte rekomendacijų kaip keliauti per Lenkiją ar pasikliauti google? Suvalkai - Augustovas - Balstogė (ne visai ją pasiekiant) - Varšuva ir S7 keliu iki Krokuvos ir galiausiai Zakopanė.
                    Būsiu dėkingas už rekomendacijas.
                    Tikrai galima pasikliauti, Lenkijoje Google Maps greičiau atnaijina žemėlapius.
                    Tik kur siūlo apvažiuoti Balstogę per 671 kelią, siūlyčiau pagalvoti, nes teko važiuoti, tai yra atkarpų kur labai siaura ir labai nelygi danga bei maršrutas eina per istorinį Tikocinų miestelį, ten - akmenų grindinys (iš kitos pusės lankytinas objektas )

                    Comment


                      Diena.lt 2021.08.10
                      Lenkija į kelių infrastruktūrą investuos milijardus
                      https://m.diena.lt/naujienos/pasauli...jardus-1037891

                      Išsamiau - Lenkijos premjero M.Morawieckio kalboje atidarant Via Balticos greitkelio S61 atkarpas Kolno-Stawiski Ir Stawiski -Szczuczyn.
                      Numatoma baigti autostradą A1, didinti autostradų A2 ir A4 juostų skaičių, tiesti S11 link Košalino, S16 Varmijos-Mozūrijos vaivadijoje ir naujus S61 ruožus ties Lomža.

                      Raudio Białystok 2021.08.09
                      Uroczyście otwarto kolejne odcinki przyszłej Via Baltiki
                      https://www.radio.bialystok.pl/wiado...ndex/id/203106

                      Comment


                        Teko šiek tiek pasivažinėti po kaimyninę su Lietuva Varmijos - Mozūrijos vaivadiją (województwo warmińsko - mazurskie)

                        Žemėlapis

                        Per kelis pranešimus įdėsiu savo įspūdžius ir nuorodas į projektus.
                        Kaip yra atskira tema apie lenkišką Via Baltica trasą, taip kažkada gali atsirasti poreikis turėti vienoje vietoje visą informaciją apie kelius teritorijoje tarp Gdansko, Olštyno ir Lietuvos sienos.

                        Comment


                          Varmijos - Mozūrijos vaivadijos keliai
                          Pirmiausiai įspūdžiai, kaip buvo anksčiau.

                          Kažkada teko kelis kartus važinėti į Gdanską ar Gdynę. Važiuojant ten ir atgal buvo išbandyti visi įmanomi koridoriai:
                          1 Pagrindinis DK16: Augustów - Ełk - Mikołajki - Mrągowo - Olsztyn - Ostróda. Kelias siauras ir vingiuotas, atkarpa tarp Mrongovo ir Orzyszo buvo reto bjaurumo
                          2. Pietinis. DK61-DK58 Augustów - Szcuczyn - Szczytno - Olsztynek. Nieko gero, didesnis atstumas neatpirko kokybės
                          3. Šiaurinis DW513-DW594-DW592-DW655 Pasłęk - Lidzbark Warmiński - Reszel - Kętrzyn - Giżycko -Olecko - Suwałki. Gražus maršutas, bet vakarinėje pusėje labai prasta danga
                          4. Palei Kaliningrado sieną DW650--DW651 Kętrzyn - Węgorzewo - Gołdap - Szypliski. Kelias vietomis buvo neremontuotas nuo vokiečių kaikų

                          Kol dar nebuvo vizų. porą karų važiavome per Kaliningradą keliai ten buvo geresni, sutaupoma važiavimo laiko.
                          Bet stovėti ant Rusijos sienos du kartus po tris valandas visiškai nepatiko, ypač su vaikais.

                          Po bandymų nusistovėjo toks kelis kartus pakartotas maršrutas: Suwałki - DW655- Olecko - Giżycko - DK59 - Ryn - Mrągowo - DK16 Olsztyn- Ostróda (pažymėtas žydrai).

                          Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                          Variantas Suwałki - DW655- Giżycko - DK59 - Ryn - Mrągowo - DK16 Olsztyn iš esmės tinka ir dabar.
                          Link Torunės ir Gdansko geriau važiuoti Olštyno aplinkkeliu S16, paskui sukti į S51 link Olštyneko (Olsztynek) ir toliau S7 link Ostrudos (Ostróda).

                          Kitur veiksmas irgi nestovi vietoje:
                          - DK 16 jau prasidėjo greitkelio tiesimas tarp Olštyno ir Mrongovo (Olsztyn-Mrągowo),
                          - Kelio DW 655 Olecko-Giżycko būklė suprastėjo , o anksčiau buvęs pasibaisėtinas kelias Kaliningrado pasienyje DW651-DW650 Szypliszki-Goldap-Węgorzewo buvo rekonstruotas (dar nebandžiau po rekonstukcijos).

                          Comment


                            Varmijos - Mozūrijos vaivadijos keliai
                            (kaip buvo anksčiau)

                            Apie ankstesnius kelius Lenkijoje kiekvienas gali papasakoti istorijų. Keliai buvo neadekvatūs intensyviam eismui, siauri, vingiuoti, su bloga danga; eismą lėtino traktoriai, autobusai ir fūros, daug kur nėra šaligatvių ir dviračių takų, kelkraščiais vaikščiojo pėstieji. Monotonišką lygumų kraštovaizdį praskaidrindavo tik kryžiukai su riebiu tašku ir užrašu "czarny punkt" (juodasi taškas).
                            Vienintelis pagrindinių Lenkijos kelių pliusas - aiškiai pažymėtos pagrindinės kryptys (bent jau kol neišsuki iš pagrindinio kelio).

                            Varmijoje-Mozūrijoje prisideda ir regioninė specifika:
                            - Paveldėta tankus kelių tinklas iš buv. Rytprūsių, nebuvo poreikio tiesti tiesiama naujus kelius
                            - Buvo daug kelių su prasta danga - net bruku nuo viokiečių laikų
                            - Išliksios neisivaizduojamos konfigūracijos ankryžos, viadukai ir kiti gausūs senų laikų infrastruktūros likučiai
                            - Prie pat kelio - siauri medžiai. To gero užteks ilgam

                            Dviženkliai krašto keliai (DK droga krajowa - DK16, DK58, DK63) mažai kuo skyrėsi nuo triženklių vaivadijų kelių (DW droga wojewódzka DW592, DW650, DW655) . Krašo keliose buvo kiek geresnė asfalto danga ir žymiai intensyvesnis eismas, ypač sunkiojp. Tačiau ir tie ir tie kelia buvo siauri, vingiuoti ir apsodinti medžiais. Pagrindinais keliais Mozūruose ramiau važiuoti buvo galima tik savaitgaliais ar naktimis.

                            Vietiniai keliai - dauguma metu buvo kaip ir asfaltuoti, bet dažniausiai su duobėta ir lopyta danga bei su gan prastu kryopčių žymėjimu.

                            Kelios 2007-2016 m. darytos nuotraukos, kokios vairavimo sąlygos buvo įvairuose Varmijos-Mozūrijos keliuose.

                            Krašto keliai (DK)
                            DK65 Olecko - Gołdap


                            Lietuviams pagrindinis kelias - Olštyno kryptimi į DK16 Augustów - Ełk - Orzysz -Mikołajki - Mrągowo - Olsztyn -Ostróda
                            Tos atkarpos , kurios per 20 metų iki šiol nelabai pasikeitė.
                            Tarp Ožyšo ir Mikolajkų yra patu bajuriausi atkarpa




                            Tarp Mikolajkų ir Mrongovo




                            Už Olštyno
                            Paskutinis taisė Romas; 2021.09.05, 19:33.

                            Comment


                              Varmijos - Mozūrijos vaivadijos keliai
                              (kaip buvo anksčiau)

                              Vaivadijos keliai (DW)

                              Kelias DW655 Giżycko-Olecko
                              ​​

                              Vaivadijos kelias DW655 Giżycko-Olecko
                              ​​

                              Sena DW 650 atkarpa
                              ​​

                              Dabar vietoj šito šepšelyno yra dvi žiedinės sankryžos
                              ​​​​​

                              Seno tipo sankryža su DW 650 Węgorzewo-Gołdap


                              Kelyje DW650 ​​​​​​tarp Unguros (Vengoževo Węgorzewo) ir Geldapės (Goldapo /Gołdap) tuo metu buvo 3 atkarpos su bruku _Banie Mazurskie, Boćwinka ir Grabowo


                              Banie Mazurskie


                              Boćwinka


                              Rekonstruota DW 650 atkarpa Węgorzewo-Gołdap


                              Grabowo




                              Kelias DW 651 tarp Geldapės (Gołdap) ir Lietuvos nors visas asfaltuotas, bet kelio danga iki 2012 metų buvo prasta. Kai paskutinį kartą važiavau, tas kelias buvo rekonstruojamas.
                              Riba tarp Varmijos-Mozūrijos ir Palenkės vaivadijų yra prie pat Lenkijos-Lietuvos-Rusijos trijų sienų taško.

                              Comment


                                Varmijos - Mozūrijos vaivadijos keliai (kaip buvo anksčiau)
                                Vietiniai keliai be numerio.

                                Kai kurie kelia labai vaizdingi
                                ​​​​​

                                Viaduka su Buvusio geležinkelio viadukas
                                ​​​​

                                Autentiška kelio danga ir dviratininkas
                                ​​​​

                                Pėstysis
                                ​​​​​

                                Ten nesunkiai galima surasti nuo Rytprūsių laikų nepasikeitusių kelių, ypač Kaliningrado srities pasienyje.




                                Bet tokių yra viavadijos viduryje - net turistiniame regione prie buv. Hitlerio Vilko urvo (Wolfschanze)



                                Lenkijoje prieš dešimtmetį-du buvo nedekvatūs srautams pagrindiniai keliai, ir gana prasti kiti keliai.
                                O Mozūrijoje keliai buvo patys patys blogiausi.

                                Comment


                                  Po ilgesnės pertraukos pasivažinėjus po Mozūriją labiau nustebino ne pagrindinių kelių pokyčiai, o pažanga tvarkant vaivadijų ir vietinius kelius.

                                  1. Autostradų ir greitkelių link Olštyno dar teks teks palaukti, bet darbai jau vyksta.
                                  2. Atsirado keletas aplinkeklių su charekateristikomis panašiomis į greitkelius
                                  3. Labai pagerėjo daugelio vaivadijų kelių (DW) dangos. Nors jie liko siauri ir vingiuoti, bet kai kelias lygus, o eismas nėra labai intensyvus, tokiais keliais važiuoti vienas malonumas.
                                  4. Atsirado daug naujų vietinių kelių (be numerių). Ten tokių kelių tiesimu rūpinasi valsčiai (gminos). Pas mus kelių tiesimo finansavimas labiau centralizuotas.
                                  5. Nereikia iki galo tikėti navigacija, nes ji Lenkijoje atsilieka nuo realybės. Porą kartų kirtau kampą puikiasiu keliu kuris žemėlapyje buvo pažymėtas vios ne kaip lauko šunkelis.

                                  Labiausiai Lenkijoje patiko, kad keliuose nėra absurdiškų greičio ribojimo kalnelių. Jei yra tik ten, kur tai yra būtina - senamiesčiuose ir poilsio zonose.
                                  Ten kur lenkai nutiesia aplinkkelius, lietuvių kelininkai imituoja veiklą - dalsi biudžeto nueina sekti pasakoms apie "darnų judumą" ir "žaliąjį kursą", o likusi dalis pinigų nueina kokiems 5-6 kalneliams (kaip pvz. Rūdiškėse ar Šalčininkėliuose) ar radarams - ten, kur nėra jokių eismo įvykių.

                                  Kelių dangos pas mus jau žymiai labiau pavargusios net nei Mozūrijoje.
                                  Net pagrindiniai mūsų keliai iš Vilniaus į Lenkiją ir Europą , pvz. KK 132 Alytus-Seirijai-Lazdijai prašosi rekonstrukcijos ar bent dangos sutvarkymo.
                                  Bet apie Lietuvos kelius yra kitos temos.

                                  Comment


                                    Varmijos - Mozūrijos vaivadijos keliai (DW)

                                    Investicijos į vaivadijos lygio (triženklius) kelius
                                    Paspaudus - didesnis vaizdas

                                    https://radioolsztyn.pl/wp-content/u...2016.08.02.jpg

                                    Vaivadijos lygio keliais (DW - droga wojewódzka) rūpinasi Olštyno vaivadijos kelių administracija (Zarząd dróg wojewódzkich Olsztyn)
                                    Administracijos puslapyje pateikiama informacija apie vykdomus ar įvykdytus projektus.

                                    www.zdw.olsztyn.pl/

                                    Aktualijų informacija gana chaotiška. https://www.zdw.olsztyn.pl/strona-gl...tualnosci.html


                                    Bendrą įspūdį apie darbų mastą vaivadijos lygio keliuose galima susidaryti iš nuotraukų galerijos - iš kelių remonto ir atidarymo iškilmių.
                                    Tik nėra nei užrašų, nei datų



                                    Kelio DW650 rekonstrukcijos eiga

                                    www.zdw.olsztyn.pl/strona-glowna/galeria.html

                                    Comment


                                      Kelis DW 512 Bartoszyce - Pienężno
                                      Vienas kelias Rusijos pasienyje DW 512 Bartoszyce - Górowo Iławeckie - Pienężno buvo mano maršrute, kai planavau kelionę iš Mozūrų ežerų link Aistmarių.
                                      Žemėlapyje pamačiau, kad šis kelias pažymėtas kita spalva ir pagūglinau.

                                      https://conadrogach.pl/droga-wojewodzka/512/

                                      Pasirodo, tame kelyje vyksta esminė rekonstrukcija.
                                      Šio kelio rekonstrukcijai yra sukurtas puslapis, kur reguliaria pranešama ne tik apie apribojimus keliuose, bet ir kas savaitę įkeliamos nuotraukos apie darbų eigą

                                      Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 512 na odcinku pieniężno-Bartoszyce


                                      Pernai


                                      Šiemet


                                      2021 m. birželis


                                      2021 m. rugpjūtis

                                      http://dw512pieniezno-bartoszyce.pl/galeria/

                                      Tapo aišku, kad važiuojant link Aistmarių reikės ieškoti kito maršruto
                                      Važiavome per Kentšyną - Bartošycus - Varmijos Lidzbarką (Lidzbark Warmiński) - Pieniężno-Braniewo .


                                      Kelias DW592 Kętrzyn - Bartoszyce neįprastai tiesus ir platus.
                                      Vokietijos laikais tai buvo kelias iš Karaliaučiaus į Hitlerio būstinę Vilko irštvą (Königsberg-Bartenstein-Rastengurg).

                                      Stabtelėjome Bartošycuose. Gražus miestas, reikės kada nors užsukti.
                                      Prie Lidzbarko pilies tik trumpam stabtelėjome, nes skubėjome toliau.

                                      Pavyko nukirsti 15 km kampą puikiu naujai asfaltuotu vietiniu keliu Babiaty - Pieniężno lyginant su maršrutu viavadijos keliais DW513-DW507 per Ornetą

                                      Comment


                                        Marštute pasitaikė vienas iš Mozūrijos kelių investicijų žemėlapyje pažymėtų kelių - DW507 Orneta-Pieniężno-Braniewo.
                                        Rekonstrukcija ten jau ėjo į pabaigą..

                                        Įspūdingas ne pats kelio remontas, o tai kad iš karto rekonstuojama keliolika kilometrų.
                                        Jei imamasi rekonstruoti kelią, tai ir padarome per 2-3 metus.
                                        Ten nežaidžiama, kaip Lietuvoje kokį dešimtemetį, tvarkant kelią keliomis atkarpomis po 3-4 kilometrus (pvz KK131 Alytus Simnas-Kalvarija).

                                        Stabtelėjus prie šviesoforo buvo proga padaryti porą kadrų.

                                        DW507 atkarpa Pienieżno - Braniewo
                                        Foto 2021.07
















                                        Apie krašto kelius Mozūrijoje - kitą kartą

                                        Comment


                                          Savaitgalį teko išbandyti 2 alternatyvius maršrutus iki Varšuvos (startuota iš Vilniaus).
                                          - Penktadienį į Varšuvą pro Augustow, Lomža, Ostrow Mazowiecka.
                                          - Sekmadienį atgal į Vilnių pro Bialystoką (netrumpinant kampo ir važiuojant iki paties Bialystoko).

                                          Kelionės trukmė buvo 5 min greitesnė pro Bialystok, Varšuva - Bialystokas laikant 140 km/h greitį.
                                          Šiaip pro Lomžą jau visai malonumas - puikios atkarpos tarp Sczcuczyn ir Lomža, bei neilga, bet kokybiška atkarpa tarp Lomža ir Ostrow Mazowiecka su 4 juostų ekspresowka.
                                          Praktiškai vietomis net smagiau važiuoti nei pro Bialystoką. Tarp Augustow ir Bialystoko pasivijus vilkikus juos gerokai sunkiau lenkti dėl vingiuoto kelio, nei važiuojant Augustow - Ostrow Maz. atkarpa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X