turbūt pačiam niekada neteko susidurti su gerai veikiančia logistika ir tiekimu, todėl tenka išgalvoti sąmokslo teorijas, konspiracijas ir pateisinimų sąrašus. Kaip nemokamam advokatui jau nemažai pastangų įdėjai, dar pora dienų parašinėk gal lenkų kelininkai ir perves kažkiek zlotų.
O kiek prokurorui zlotų jau pervedė, kad taip skubi nuteisti kelininkus?
Aš tik konstatavau faktą, kad kelininkų pajėgos nukreiptos į kitus objektus. Tada atbėgo advokatas ir pradėjo marškinius draskytis, taigi atidirbinėk savo zlotus nes vienintelis juos imi
Aš tik konstatavau faktą, kad kelininkų pajėgos nukreiptos į kitus objektus. Tada atbėgo advokatas ir pradėjo marškinius draskytis, taigi atidirbinėk savo zlotus nes vienintelis juos imi
Pas tiekėjus nebūna kitų užsakymų? Aišku visada galima mokėt papildomai ir gaut be eilės. Bet jei į sutarties terminus telpa, kokia prasmė rangovui skubėt?
Na taip kokia prasmė rangovui skubėt, juk gi niekur neskubi gali papildomus mėnesius remonto darbų zonos kamščiuose pastovėti
Na taip. Čia kaip klaust kokia prasmė darbuotojui draskytis ir savo iniciatyva dirbt viršvalandžius jei už tai nemokės papildomai.
Konteksto dėlei verta paminėti, kad "didžiojo autostradų statybos sprogimo" metu, apie 2010-2014 rangovai Lenkijoje tikrai galėdavo gauti finansines paskatas, atidavę ruožus eksploatuoti anksčiau kontrakto termino. Kažkuriuo metu to neliko, tai dabartinis rangovų, šokinėjant tarp objektų (pagal svarbą ir terminus), elgesys - pilnai suprantamas.
Konteksto dėlei verta paminėti, kad "didžiojo autostradų statybos sprogimo" metu, apie 2010-2014 rangovai Lenkijoje tikrai galėdavo gauti finansines paskatas, atidavę ruožus eksploatuoti anksčiau kontrakto termino. Kažkuriuo metu to neliko, tai dabartinis rangovų, šokinėjant tarp objektų (pagal svarbą ir terminus), elgesys - pilnai suprantamas.
Ačiū už daugiau informacijos. Kaip rašiau tas ir matosi, kad pajėgumai perkelti į kitus objektus. Daliai forumiečių dabar bus aiškiau, kad tai niekaip nesusiję su kelio ženklų tiekimo terminais.
Jau tilto prietilčiai užbaigti, išlietas asfaltas. Dalį trasos padengė bitumu ir ruošia paskutiniui sluoksniui.
Tiek vienoj kelio pusėje tiek kitoje, dar trūksta daugybės atitvarų, nors nemaža dalis yra, bet matyt ir atitvarininkai buvo perkelti kitur
Tiek Lenkijoje prie Lomzos, tiek Lietuvoje prie pasienio liko darbų maksimum iki Naujųjų metų. Taip, kad džiaukimes, kad neužilgo važiuosim be problemų iki Varšuvos ir toliau. Kaip tik vakar atvykus iš Kauno iki Krokuvos tai labai smagu už abu šalis.
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
Bet Thomciaus nuomone, kritinių komponentų stabdančių projektą, atitvarų ir kelio ženklų dar nematyti
Dėkui už didžiąją raide, matau, kad gerbi ir įsiskaudines esi vis mini ir mini zlotų emėją.
Tai viršutinis asfalto sluoksnis jau paklotas didesnėje kelio pusėje nuo estakados link Varšuvos. Link Suvalkų dar pajėgos ne atkeltos iš kitų objektų.
Važiuojant iš Vilniaus iki Lenkijos yra įvairūs variantai, bet nė vieno tobulo www.mapy.cz
Per sieną važiavome tiesiausiu keliu per Merkinę, Veisiejus sienos punktą Nr.14 Kalėdiškiai - Markiszki ir nuo Berznyko iki Gibų kirtome kampą. To maršruto kol kas nepatariu kartoti, nes po mūsų kelionės kelyje Berżniki - Kukle - Giby prasidėjo rekonstrukcija
Smulkiau apie kelionės iki Augustavą ypatumus - temose [LT/PL] Lietuvos - Lenkijos pasienis bei [PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė
Nuo Augustavo iki S61/ DW655 mazgo Nr. 12 Guty yra apie 56 km, kelionė nuo Augustavo užtruko apie 40-45 minučių.
Nuo seno (kokių 2015 metų) yra vietovių Bargłów Kościelny ir Barszcze aplinkkelis (antra eilė Barszcze, atrodo, buvo pastatyta vėliau), kurio ilgis apie 10 km..
Yra Raigardo (Rajgród) miestelis ir Grajevo miestas su keletu šviesoforų.
DW665 Augustów - Grajewo - Guty - (Szczuczyn - Łomża)
Kelios nuotraukos iš seniau buvusio pagrindinio kelio iš Lietuvos į Lenkiją DK61 Augustavas - Grajevas - Lomža, kuris iki Gutų mazgo (S61 mazgas Nr. 12) turi vaivadijos kelio numerį DW 655
Foto 2025.07
Augustavas. kelių DK8 (Suwałki) - Raczki - Augustów - Białystok, DK16 Augustów -Ełk ir DW 665 Augustów - Grajewo dviguba žiedinė sankryža.
Kelio Nr. 665 pradžia
Bargłów Kościelny miestelio aplinkkelis
Šviesoforinė sankryža su nuvažiavimu į senąjį kelią Augustavas - Lomža, kuris ėjo tiesiai per Bargłów Kościelny ir Barszcze gyvenvietes
Barszcze kaimo aplinkkelis
Rajgrudo (Rajgród) miestelis neturi aplinkkelio, bet jo poreikis turbūt sumažėjo nutiesus greitkelį S61 Suvalkai - Elkas - Lomža.
Nors savaitgalinai keliautojai iš Varšuvos į Augustavą dažniausiais važiuoja šiuo keliu
Comment