Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo, Suvalkų ir Lomžos aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Radau šioje temoje, ką lenkų kelininkai planavo 2011 metais.
    Parašė IksEr Rodyti pranešimą
    Skyscrapercity forume radau nuoroda į vieną iš galimų Lenkijos kelių biudžetavimo scenarijų:

    Tad tikriausiai neverta artimiausiu metu tikėtis kažkokių poslinkių atkarpoje nuo LT/PL sienos iki S8, nes po 2013 m smarkiai apkarpomas biudžetai keliams? Žinoma, per tiek laiko gali daug kas pasikeisti, bet dabartinės tendencijos daugmaž aiškios...
    Įdomu, kokai tų planų įgyvendinimo būklė dabar.

    Via Baltica buvo planuojama tik apie 2026 metus, kai S8 keletą tarp Balstogės ir Varšuvos metų yra pabaigtaa
    S61 liko tik trys atkarpos, iš jų dvi (prie Elko ir Śniadowo - Ostrów Mazowiecka) bus baigtos šiemet., Lomžos aplinkeliu viena juosta bus atidaryta anksčiau, nelaukiant 2025 metų.

    Šiek tiek liūdna lyginant su mūsų Susisiekimo ministerija ir LAKD, kurie tik žada, kad A5 [net] 40 km atkarpa ik Lenkijos sienos bus atidaryta "dviem metais anksčiau", bet vienas etapas iki šiol rimtai įstrigęs..

    https://ssc.siskom.waw.pl/

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Kad būtų aiškiau dėl "gabaritų" ir "negabaritų", pateiksiu leistinus "gabaritinės" transporto priemomės matmenis, o kas juos viršija - jau yra "negabaritas".

    Maksimalūs leidžiami transporto priemonių, išskyrus tas, kurios turi ne daugiau kaip 8 sėdimas vietas keleiviams ir 1 vietą vairuotojui, matmenys (metrais):
    1. Ilgiai:
    1.1. pavienio automobilio - 12,00 m;
    1.2. priekabos - 12,00 m;
    1.3. sujungtos transporto priemonės (vilkikas su puspriekabe) - 16,50 m;
    1.4. autotraukinio (automobilio su priekaba) - 18,75 m;
    1.5. sujungto autobuso - 18,00 m.
    2. Pločiai:
    2.1. visų kelių transporto priemonių - 2,55 m;
    2.2. refrižeratoriaus su šilumą izoliuojančiomis sienelėmis - 2,60 m.
    3. Aukštis:
    visų kelių transporto priemonių - 4,00 m.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiesiog buvo mandagiai pastebėta, kad vienas kolega suka jau kelintą ratą tame Kisielnicos žiede, t.y., šiek tiek užsciklino.
    O įžeidžimus epitetus, kurie visai ne vietoje, prašom pasilaikyti temoms apie Viršuliškių šaligatvius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dauguma čia besilankančių neturi profesionalo teisių ir jų nelabai jaudina 20 m negabaritinės fūros sukeliojimosi žiede niuansai. Išssuko "fūra", tai ir gerai - kam kartoti tą patį kažkelintą kartą
    Tiesiog keli skirtingi žmonės paprieštaravo tamstos teiginiui - manau nereikėtų kaltinti, kad jie nesekė ar jau buvo paprieštarauta, ar ne, dėl to kaltinimas kartojimu yra kvailas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dauguma čia besilankančių neturi profesionalo teisių ir jų nelabai jaudina 20 m negabaritinės fūros sukeliojimosi žiede niuansai. Išssuko "fūra", tai ir gerai - kam kartoti tą patį kažkelintą kartą
    Svarbiau, kad lengvosios mašinos važiuotų geresniu keliu - tam ir įdėtos tos schemos
    Parašė Negabaritas Rodyti pranešimą
    Jūsų schemos yra neabejotinai oficialios ir pateiktos teisingai.
    Šiaip tai ten ne oficialios schemos, o realių kelioniių žemėlapiai iš telefoninio mapy.cz.

    Palauksime, kol lenkai nuties visą S61 ir nereikės sukti galvos kokiu keliu važiuoti.

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Racionali priežastis būtų mažas spindulys žiede prieš S61, o jei atsirado istorija su namu, tai čia jau prieskonis kaip kartais priimami sprendimai.
    Jūsų schemos yra neabejotinai oficialios ir pateiktos teisingai.
    Mažas žiedo spindulys neturi nieko bendro su realybe - 20m sąstatas jį pravažiuoja be jokių problemų.
    Problemų yra smailiame posūkyje iš 61/63 link Kiselnicos - ten tenka rimčiau užsimest, kad priekabos ratai išliktų ant asfalto. Čia legalusis maršrutas 12+t TP.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Man tai priešingai buvo, navigacija vedė trumpuoju keliu, bet tilte virš greitkelio buvo kažkoks kamštis, ir šitas ilgas ratas pasirodė protingesnis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame mazge Exit 8 Kolno prieš Kisielnicą fūroms yra aplinkkelis per pačią Kisielnicą ir senuoju keliu DK 63.
    Racionali priežastis būtų mažas spindulys žiede prieš S61, o jei atsirado istorija su namu, tai čia jau prieskonis kaip kartais priimami sprendimai.

    Lengvosis mašinos turi važiuoti tiesiai į greitekelį ir iš jo abiem kryptimis. Todėl smulkiai ir papasakojau kaip ten yra važiuojama
    Įdedu dvi schemas kaip važiavau iš Lietuvos link Lomžos tuo mazgu

    Taip važiavau pagal kelio ženklus 2022.07 - link senojo kelio DK63 į Kono pusę, o paskui atgal

    Taip važiavau 2023.05 - tiesiai ignoruodamas krypčių nuorodas ir sutaupiau šiek tiek laiko

    Komentuoti:


  • Negabaritas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Fūros negali sukti į kairę, nes nusukimas į kairę kitoje žiedinėje sankryžoje iš naujo kelio DK61/ DK 63 į greitkelį S61 yra per mažo spindulio

    Čia truputi pafantazavote apie per mažą spindulį teko ne kartą ir be jokių papildomų pastangų(tik trupučiu baimės) tuo žieduku su negabaritu(20m) - jokių problemų.
    Lenkiškam Lomžos apvažiavimo forume buvo pletkas, kad prie to keliuko, jungiančio S61 ir senąjį 61 kažkas iš Lomžos komendos(policijos nuovados) pasistatė nuosavą namą, ir tik todėl atsirado 12t ribojimas... Jis sukelia daug problemų, nes aplinkelis ir daug laiko, ir keli papildomi km ir ypač antras žiedukas po S61 važiuojant link Lomžos yra visai ne dovana. Todėl truputi drąsos, sėkmės ir su Waze pagalba 12t įveikiamas sutaupant daug brangaus laiko
    Paskutinis taisė digital; 2023.08.09, 16:35. Priežastis: citavimas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pernai atidaryta greitkelio S61 23 km atkarpa tarp mazgo Guty ir pietinio Elko mazgo




    Greitkelyje S61 kol kas dar nėra degalinių, išskyrus esančią prie S61 / DK8 mazgo Racki (ex Szkocja)




    Išansktinis įspėjimas apie galimus kamščius prieš 3 kilometrus




    Mazgas Ełk Południe (Elkas Pietūs) su DK 65








    Deja, šį kartą nepavyko numažiuoti greitkeliu iesiai į Suvalkus


    Tikėkimės, kad eismas tarp mazgų Ełk Południe ir Kalinowo (ex Wysokie) bus atidarytas jau rugpjūčio mėnesį
    Paskutinis taisė Romas; 2023.08.07, 00:03.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S61 tarp Kisielnicos (#8 mazgas Kolno) ir Ščučyno šiaurės rytų (#12 mazgas Guty)
    Foto 2023.07


    Vietinio kelio viadukas ir žvėriukų pralaida




    Dar viena gyvūnų pralaida




    Ščučyno aplinkelis. Prieš 10-15 metų tai buvo didžiulis palengvinimas, o dabar S61 įsijungimas šiaurės rytų bent žemėlapyje atrodo kaip kelio pailginmas


    Įspėjimai apie mazgus prieš 3 kilometrus


    Mazgas Guty.


    Nusukimas į senąjį kąlią DK61 link Grajevo - Augustavo - Lazdijų.
    Beje, nuo 2022 m. rudens krašto kelio Nr 61 Varšuva-Ostrolenka-Lomža Augustavas trasa nuo šios vietoss nužymėta į Elką -Suvalkus -Kalvariją, o senajam keliui kik Augustavo suteikta DW 655 numeris.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Priešpaskutinė apie 70 km ilgio greiteklio S61 atkarpa nuo Kisielnicos (mazgas Kolno) yra vienas malonumas - kelio kokybė geraesimas kol kas nėra intensyvus, ,

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kol nėra nutiestas Lomžos aplinkeklis, teks taikytis prie lėto esimo 8 km kilometrų senojo kelio DK61 atkarpoje tarp Lomžos ir Kisielnicos - ten vėl prasideda greitkelis S61

    Foto 2023.07
    Tiltas per Narevą tarp Lomžos ir Piontnicos (Piątnica Poduchowna)


    Šeštadienio popietę Į Lietuvos pusę dar pakenčiamas srautas (ypač kai palenki kokią fūrą),o iš anos pusės - kelių kilometrų kamštis
    Darome prielaidą, kad Augustave poilsiautojų pamainos keičiasi šeštadieniais






    Pora laisvesnių kilometrų


    Žiedinė sankryža Kisielnicos priegose.
    Reikia sukti kairėn į greitkelį į S61 nekreipiant dėmesio į apvažiavimo ženklus
    Geltoni apylankos adresuoti fūroms.


    Fūros - tiesiai, lengvosios - suka į kairę


    Fūros negali sukti į kairę, nes nusukimas į kairę kitoje žiedinėje sankryžoje iš naujo kelio DK61/ DK 63 į greitkelį S61 yra per mažo spindulio
    Jos važiuoja per pačią Kisielnicą, toliau - senąja kelio DK63 trasa ir paskui beveik atgal link šio žiedo ir tik tada sukti į dešinę

    Beje, yra niuansų kaip per Kisielnicos mazgą (pasibaigus greitkeliui) važiuoti judant priešinga kryptimi - iš Lietuvos (t.y. reikia važiuoti nekreipiant dėmesio į klaidinančias navigacijas ir fūroms skirtas kelio nuorodas).
    Kam aktualu, gali susirasti Kisielnicos mazgo eismo schemas šioje temoje prieš porą puslapių.

    Sėkmingai pasukome į greitkelį S61,
    Ta žiedinė sankryža yra mažo spindulio, todėl fūros daro kelių kilometrų "garbės ratą"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atkarpa nuo S61 iki Lomžos eina kelis kilometrus senuoju keliu DK 61 Varšuva-Ostrolenka-Lomža
    Foto 2023.07








    Visiems žinoma Lomžos centre esanti žiedinė sankryža iš vakarų pusės

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Łomża Południe - Łomża Zachód

    Nauja greitkelio S61 atkarpa tarp Lomžos pietinio ir Lomžos vakarinio mazgų nutiesta prieš du mėnesius
    Foto 2023.07






    Lomžos vakarinis mazgas - už 3 km










    Greitkelio pabaiga




    Łomża Zachód / Lomžos vakarinis mazgas




    Priekyje tiesiama paskutinė Lomžos aplinkkelio atkarpa

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2023.07
    2021 metais nutiesta greitkelio S61 atkarpa nuo Śniadowo iki pietinio Lomžos mazgo






    Pietinis Lomžos mazgas - už 3 km


    Lomžos pietinis mazgas / Łomża Południe




    Iki šios vasaros čia autostrados atkarpa ir baigėsi


    Dabar miname į priekį greitkeliu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išbandėme naują Lomžos aplinkeklio atkarpą tarp Lomžos pietinio ir Lomžos vakarinio mazgų (Łomża Południe - Łomża Zachód)
    Važiavimo laikas nauju maršrutu per Łomża Zachód ar S61-Łomża Południe - DW 677 nurodomas teoriškai tas pats (praktiškai tikrai ne)
    Be to, ta Lomža per porą dešimtmečių važinėjimų jau gerokai nusibodo

    https://en.mapy.cz/turisticka?planov...3.1192205&z=11

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas į Lietuvą nuo Mazovijos Ostruvos (Ostrów Mazowiecka) iki Elko;
    Už Elko - 70 km greitkelio iki Lietuvos sienos
    Foto 2023.07

    Senasis kelias DW677 iš Mazovijos Ostruvos į Lomžą


    Dešinėje pusėje vyksta greitkelio S61 atkarpos Ostrów Mazowiecka Północ (ex Podborze) - Śniadowo darbai
    Tos atkarpos pabaiga SISCOM žemėlapyje rodoma 2023 m. spalis.


    Taisoma pralaida ar tiltas




    Kelyje S61 jau nutiestas asfaltas




    Śniadowo mazgas.
    DW677 susikirtimas su greitekliu S61 -juo važiuosime iki Lomžos vakarinio mazgo (Łomża Zachód)


    Skaistus vakaro dangus prieš nusukant į greitkelį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lenkiška "Via Baltica"

    SISCOM žemėlapis: https://ssc.siskom.waw.pl/

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Elko ruože lyg tai rado broko. Atidarymas perkeltas į rugpjūčio 15 d.

    Komentuoti:

Working...
X