Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Laisvės-Ateities / Ukmergės g. sankryžoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Vis dar atkelti seni pranešimai apie eismą
    Statybų nuotraukos paliktos temoje
    Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje



    2007.03.13, 23:11
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Žadeikos - S.Nėries g. sankryža šeštadienį (2007.03.10) tarp 11:00 ir 11:30
    Išjungtas šviesoforas šioje sankryžoje ir Pašilaičių g. sankryžoje.

    Pagal pakeistą schemą pagrindinis kelias yra apvažiavimui nuo centro. Pažiūrėsim, kaip veikia savireguliacijos mechanizmas...

    Tolumoje, už garažų turėtų būti nutiesta jungtis pasukimui nuo Pašilaičių pusės į užmiestį. Ginthus minėjo, kad buvo kažkokios problemos dėl žemių išpirkimo



    Žadeikos - S.Nėries g. sankryžos vaizdas nuo kalnelio ties mokykla.
    Nors pirmenybė važiuojantiems nuo centro, bet šie kažko laukia.
    Visi iš įpratimo laikosi istorinių taisyklių.


    Sankryža link Laisvės pr. gana laisva


    Priežastis paprasta - išjungtas šviesoforas su Pašilaičių gatve


    Nedidelis laiko tarpas, kai eismas vyksta pagal taisykles


    Nedidelis stabtelėjimas, ir jau kaupiasi kamštis nuo Ukmergės g. pusės


    Pagal taisykles važiuojantieji Žadeikos gatve nuo Ateities g. turėtų praleisti ne tik atvažiavusius nuo centro (pagrindinis kelias), bet ir nuo "Mabiltos" S.Neries gatve (dešinės rankos taisyklė).
    Realybė - kitokia


    Savireguliacija...


    Savireguliacija iš jėgos pozicijų






    Pusė minutės pagal taisykles - ir Ukmergės g. sankryža užkimšta

    Comment


      #22
      2007.03.13, 23:24
      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Čia tas draudžiantis sukti į dešinę (tik į degalinę) ženklas
      Bet sukant į į gatvę dešinėje nėra draudžiančio ženklo , tik aklavietės ženklas.
      Važiuojantieji senuoju keliu į degalinę tik pasukę pamato "plytą" arba ... iš priekio atvažiuojančią mašiną

      Autobusas ir ta mašina kiek nustemba pamatę viens kitą prieš nosį


      Traukiasi silpnesnis


      Tam baltam mikriukui pasisekė prasmukti "po plyta"


      Savireguliacija tęsiasi




      Sankryža vėl kemšasi


      Dar vienas ištroškęs važiuoja į degalinę


      Graži mašinytė.
      Būtų gaila, jei čia ištikštų į kokią nors fūrą


      Beje, kaip patekti į tą degalinę iš Ukmergės g. sankryžos, nepažeidžiant taisyklių?



      P.S. Statybų nuotraukos paliktos temoje
      Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
      Paskutinis taisė Romas; 2007.03.18, 08:26.

      Comment


        #23
        2007.03.13, 23:49
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Paskutinė nuotraukų porcija - apie visokius žioplius
        Iš pirmos ir antros juostų reikia sukti į dešinę. Vienas pilietis užkimšo sankryžą. Trečia juosta beveik laisva.


        Dar vienas panašus pilietis užkimšo eismą.
        Vis atsiranda koks nors pilietis, kuris bando sukti ir į kairę
        Beje, kelininkai galėjo ir nutrinti tas senas rodykles, nukreipiančias tiesiai, ir geltonais dažais užpaišyti naujas rodykles


        Vaizdelis po 15 sekundžių.



        Tuo tarpu anoje sankryžoje sėkmingai vyksta savireguliacijos procesas





        Dar pora nesukančiųjų į dešinę žiopliukų ir viską už savęs užkemšančių




        Stovinčias kliūtis bandoma apvažiuoti ir šaligatviu



        Raudonosios mašinytės bandymas sukti į kairę








        Atkreipkim dėmesį į tas dvi mašinas eilės priekyje


        Šie du piliečiai nesinaudojo pagrindinio kelio taisykle


        Vaizdelis po 2 min ir 30 sekundžių
        Atsilaisvino šoniniai keliai, bet už nugaros suidarė kamštis



        Ačiū visiems už kantrybę
        Forumiečiams - sulaukusiems, kol užsikraus nuotraukos
        Vairuotojams – sulaukusiems, kol priekyje stovintis ... pradės važiuoti


        P.S. Statybų nuotraukos paliktos temoje
        Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
        Paskutinis taisė Romas; 2007.03.18, 08:51.

        Comment


          #24
          2007.03.14, 05:17
          Parašė BrokenCloud Rodyti pranešimą
          Fantastika! Lyg pats kamštyje stovėčiau
          Ačiū!

          2007.03.14, 07:08
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Parašė Romas
          Buvo toks atvejis kurią čia dieną, su draugu Statoile stovėjom, ir kaip tik policija atvarė, nusipirko mineralinio, atsisėdo į mašiną, ir kažkoks veikėjas palei jų nosį prieš eismą į Ateities gatvę numovė, aišku policija mineraliniu nebepasimėgavo
          Paskutinis taisė Romas; 2007.03.18, 08:38.

          Comment


            #25
            2007.03.14, 15:06
            Parašė NoBoDyX Rodyti pranešimą
            Parašė Romas
            Per vieną taktą į kairę sugeba pasukti gal kokie 2-3 vairuotojai. Tuo tarpu kaupiasi kamštis
            http://foto.terpe.lt/inkelti/20070313/IMG_50201.jpg
            Patarimas, kad nereikėtų stovėti šioje vietoje

            Raudonu kvadratu pažymėjau šviesoforą. Kai jis užsidega raudona šviesa važiuojantiems Ukmergės g. yra laiko apsisukti nurodytoje vietoje.

            2007.03.14, 19:20
            Parašė MantuxWRC Rodyti pranešimą
            /\ Ta Gabijos žiedo dalis labai užstatyta automobiliais, jei daug kas važiuos (jau ir dabar važiuoja) sunku prognozuoti kas darysis

            2007.03.14, 19:26
            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            /\ Bus taip, kaip ir Fabijoniškių gatvėj. Kimšis, trankysis ir tt. Vien šiandien 8.00 kas darėsi trasoj: Liudo Giros, Stanevičiaus, Gelvonų iki pat Ozo (Akropolio sankryžos) Kamštis prasidejo Nuo Ateities gatvės sankryžos.

            Comment


              #26
              2007.03.15, 16:11
              Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
              Toj sankryžoj tiesiog būtina padaryti laikiną kelio žymėjimą ir užbraukti senąjį (kur rodo kur galima sukti iš kurios juostos). Beveik kiekvieną rytą piko valandom važiuoju nuo baltupių pusės per tą saknryžą ir visada būna kažkoks žioplys, kuris iš dešiniausios juostos, iš kurios galima tik sukti į dešinę, važiuoja tiesiai. Beto gal kokie 80% mašinų iš vidurinės juostos už sankryžos atsiduria antroje (kairėje) juostoje, nors turėtų atsidurti dešinėje ir visi tie, kas bando važiuoti iš kairiausios lieka "be juostos". Jau porą kart teko "nert" prieš šalia važiuojančią mašiną. Manau laikinos juostos, kurios parodytų, jog reikia pervažiuot sankryžoj į kitą juostą tikrai padėtų.

              Ten su pagrindiniu-šalutiniu keliu tai irgi bardakas visad dedasi. Kelis kart, kai sustojau praleisti pagrindiniu keliu važiuojančius, gavau signalą iš iš galo stovinčios mašinos ir aišku vis pasitaiko kadrų, kurie į nieką nekreipdami dėmesio pralekia visu greičiu pro tą sankryžą, nors jiems ir šalutinis. Dėl to manau ir bijo kai kurie važiuot per sankryžą, nors jiems yra pagrindinis kelias...
              P.S. VW nuotrauką ir jos komentarus palikau senoj temoj.
              Pranešimų perkėlimas baigtas


              O dėl to žymėjimo visiškai pritariu - ten persirikiuojant nuolat kyla avarinės situacijos - net autobusai važiuoja per sankryžą iš vidurinės į kraštinę kairę

              Comment


                #27
                Foto 2007.03.16
                Penktadienį vakare šioje sankryžoje nebuvo kamščių - abiejose sankryžose puikiai dirbo kelių policininkai


                Nebuvo problemų ir pasukant nuo Laisvės pr. link Ukmergės


                Trumpas pokalbis su norinčiais pasukti į kairę. Ten kelio jau nėra - tik iškasa




                Paskutinis taisė Romas; 2007.03.18, 09:37.

                Comment


                  #28
                  Ženklinimo ir reguliavimo problemos
                  Foto 2007 03 16

                  Laisvės pr. / Baltrušaičio g. neįjungtas šviesoforas, tad susidaro didžiuliai kamščiai. Negi statysi trečią policininką



                  Pagaliau aiškiai pažymėta, kad iš Ukmergės g. sankryžos važiuoti į degalinę draudžiama
                  Draudžiama sukti ir į kairę (į S.Nėries gatvę)



                  Jei kam nors labai reikia, į degalinę gali patekti apvažiavęs visą kvartalą Žadeikos - Fabijoniškių - Ateities gatvėmis. Tačiau turbūt bus daugiau norinčių palįsti "po plyta".

                  Draudimas sukti į S.Nėries gatvę matyt padidins srautus Žadeikos ir L.Giros gatvėse - juk pasukti iš Laisvės pr. į Ukmergės g. beveik neįmanoma, kol nėra sekcijos

                  Tačiau Žadeikos gatvėje nėra jokio draudimo sukti į kairę, nors ten laukia "plyta". Tėra aklavietę žymintis ženklas, liaudyje vadinamas "tupyku".


                  Išvažiavimas iš Baltrušaičio g. į Ukmergės gatvę - "aklas".
                  Tereikia normaliai nužymėti juostas.



                  Ukmergės Žadeikos g. sankryžoje pagal dabartinį ženklinimą:
                  1) Iš pirmos ir antros juostos sukama į dešinę,
                  2) Iš antros ir trečios - tiesiai.
                  3) Sukimas į kairę draudžiamas

                  Jau ne kartą čia buvo minėta, kad didžiausia problema eismo saugumui ir kamščių šaltinis - paliktas senas gatvių žymėjimas ir nenužymėtos juostos per sankryžą.
                  Geriausia, kad čia būtų šviesoforo sekcija sukimui į kairę iš Laisvės pr. į Ukmergės g. Tarkim, tam reikia labai daug pinigų. Tačiau pinigų juostų žymėjimui visai nedaug reikia.

                  Trečia juosta lieka laisva nepriklausomai nuo automobilių srauto.

                  Per porą minučių teko matyti bent kelias avarines situacijas, kai žmonės iš kairės ir vidurinių juostų maksimaliu greičiu bando "prastintis" į vieną juostą.

                  Jei juostos būtų normaliai nužymėtos, tam VW autobusiukui nereikėtų rodyti dešiniojo posūkio - juk jis važiuoja savo juosta


                  Ypač pavojingi autobusai. Jų turbūt niekas neinformavo apie pasikeitusį eismą ir jie važinėja kaip įpratę


                  Tos juostos bus nužymėtos tik tuomet, kai kažkas užsimuš
                  Paskutinis taisė Romas; 2007.03.18, 15:44.

                  Comment


                    #29
                    Puiku, dalinsimės transporto problemom toj dalyje čia. Dėkui už pastangas ir triūsą, perkialiant info į šią temą.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #30
                      Kažkodėl šviesoforus pastatė jau seniai, bet iki darbų pradžios nesugebėjo tinkamai sureguliuot. Rimtos bėdos dabar... Vat ir kaimynai keikiasi pro ten važiuodami. Visai nepasirūpinta pėsčiųjų judėjimu. Užtvertos buvusios perėjos, tenka bristi per purva. Gal rangovai turi kokių komentarų?
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #31
                        Jau uždarytas eismas Ateities gatvėje, todėl aplenkti sankryžos ir šviesoforų ja nebegalima. Norinčint greičiau patekti į namus nuo centro, pasidarė pakankamai sudėtinga. Galimas variantas važiuoti nuo centro Geležinio vilko gatve ir Baltupiuose sukti į Ateities gatve, bent pažįstami taip daro.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          #32
                          /\ Kuri Ateities g. dalis uždaryta?

                          Comment


                            #33
                            labai gražios foto, romai! vilnių šitose vietose matau retai, todėl ne tik infrastruktūrine, bet ir vizualine prasme vertingos šios foto

                            Comment


                              #34
                              daktaras:
                              palauk kol Kaune atidarys Akropolį - tada ir ten bus pirmosiom dienom ką veikti

                              Comment


                                #35
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                /\ Kuri Ateities g. dalis uždaryta?
                                Uždaryta senoji Ateities gatvės dalis. Nuo Ukmergės iki Fabijoniškių gatvių.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  #36
                                  Teko ir man siandien pravaziuoti sias sankryzeles... Naglumas tik ir padejo, kitaip AMEn...

                                  Comment


                                    #37
                                    Uždarytas eismas ir senąja Ateities gatvės dalimi visomis kryptimis: Nuo Fabijoniškių iki Ukmergės gatvės. kemšamės Žadeikos gatvėj

                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      #38
                                      Visas eismas butu pakankamai pakenciamas jei kaikurie vairuotojai nebutu tokie "atsigave" ir nors kiek ziuretu i zenklus (visgi akivaizdu kad eismas pertvarkytas, tai reiktu paziuret i naujus nukreipiamuojus zenklus). Kiekviena karta kai tenka vaziuot pro sias sankryzas is anksto uzsidedu ranka ant "pypsiko", nes be jo pravaziuot beveik neimanoma. Vaziuojant nuo centro ukmerges g. ir patenkant per apylanka i zaideikos g., issukant atgal i ukmerges g. pirmumu sankryzoje su fabijoniskiu gatve pasinaudot praktiskai neimanoma, nebent buna didelis sanbruzdis. Kadangi visi vaziuojantys nuo pasilaiciu g. isibegeja ir visai nepastebi, kad yra salutiniam kely. Todel islyst pries ~50km/h vaziuojancias masinas drysta ne kiekvienas.

                                      Ir dar didele beda del tu sviesoforu. Dabar pastoviai mirksi geltona, tai nors savaitgaliais galetu jie kazkaip veikt, nes kai nebuna reguliuotoju.... Pro laisves pr. - baltrusaicio sankryza esu vaziaves tik 3 kartus. Is ju 2 kartus man pries akis ivyko avarijos

                                      Comment


                                        #39
                                        Dziaugiuosi, kad ta sankryza pravaziuoju tik koki karta i menesi ir tai ne piko metu. Vakar vaziavau vakare, tai kosmaras, sviesoforai neveikia, visi vaziuoja kaip kokiam Bangladese, dar smulkute avarija ir iskarto kamstukas.

                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          #40
                                          Siaip tai keistai atrodo...nejaugi niekas negalvojo apie eismo pasekmes? Truksta atsakingo asmens, kuris sureguliuotu tas tris sankryzas...Ir reikia ne tiek daug lesu..Kaip pagalvoji, kiek zmones nervu ir laiko praranda...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X