Didžiausios eilės buvo turbūt P.Žadeikos gatvėje nuo "Mandarino" pusės, kiek mažesnės - nuo Pašilaičių pusės. Ukmergės gatvėje, galima sakyt, kad kamščių nebuvo

Labiausiai "patiko" šviesoforas P.Žadeikos gatvės sankryžoje su S.Nėries g., važiuojant nuo "Mandarino" link Ukmergės g.
Kam reikalinga papildoma sekcija posūkiui į kairę, taip ir nesupratau

Pasukt į kairę (kur buvo įvažiavimas į "Statoil") nebegalima - ten "plyta".
Lieka dvi versijos - paskutinis šansas apsisukt ir nelįst į Ukmergės gatvės sankryžą

Kita - tiesiog dėl simetrijos su kitoj sankryžos pusėj esančiu šviesoforu... Čia sekcija kairiajam posūkiui (į S.Nėries gatvę, kirtus Ukmergės g. nuo Pašilaičių pusės), žinoma, reikalinga.
Parašė nasu

Parašė nasu

Ten ir iki rekonstrukcijos buvo probleminė vieta, bet turbūt to šviesoforo į apvažiavimų kūrimo planus neįtraukė tikėdamiesi,
kad jis baigs savo dienas tik užbaigus visos sankryžos rekonstrukciją...
Ir dar praverstų žalios rodyklės dešiniesiems posūkiams:
- iš P.Žadeikos gatvės (nuo "Mandarino" pusės) į Ukmergės gatvę - būtina,
- iš J.Baltrušaičio g. (tęsinio *) sankryžos su Pašilaičių gatve (į Žadeikos g. įvadą *), kad priartėt prie sankryžos su Ukmergės gatve - gal kiek mažiau naudos, nes ten beveik visada kamščiai...
* - pagal maps.lt visas tas vingiavimas nuo plačiosios Laisvės prospekto dalies pabaigos/sankryžos su Baltrušaičio g. į kairę iki sankryžos su Pašilaičių g. ir į dešinę iki pat Ukmergės/Žadeikos g. sankryžos pažymėtas kaip Laisvės pr.

Dar meteliai kiti ir Laisvės pr., tikėkimės, išsitiesins

Komentuoti: