Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

    Parengtas Šiaurinės gatvės detalusis planas.
    Planavimo tikslas – gatvės ribų formavimas ir gretimų teritorijų užstatymo galimybių analizė.
    Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
    Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
    Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.

    Susipažinti su parengtu detaliuoju planu galima nuo spalio mėn. 30 dienos iki lapkričio mėn. 28 dienos nuo 8 iki 16 val. SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, tel. 2112448 ir ekspozicijos metu Vilniaus miesto savivaldybės vestibiulyje II a. lapkričio mėn. 14 - 28 dienomis nuo 9 iki 17 val. Viešas projekto svarstymas įvyks ten pat esančioje salėje (patalpos Nr. 239) lapkričio mėn. 29 d. 17 val. Planavimo pasiūlymai, pastabos ir pretenzijos pateikiami detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui iki viešo susirinkimo dienos raštu.

    Asmenys gautą atsakymą, kad į jų pateiktus pasiūlymus neatsižvelgta parengtame teritorijų planavimo dokumente, gali apskųsti Vilniaus apskrities viršininko administracijos Valstybinei teritorijų planavimo ir statybos inspekcijai (Europos a. 1, Vilnius) per mėnesį nuo jiems išsiųsto laiško (atsakymo į pateiktą pasiūlymą ) siuntimo paštu dienos.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=83742

    Į "Vilniaus planą" reikia 1 aukšte išsirašyti leidimą. Ten niekas jūsų perdaug nelaukia, bet parodyti planus sutinka.
    Kalvarijų gatvėje (prie "Norfos") planuojama šviesoforinė sankryža. Kamščiai garantuoti

    Palyginimui - 1965 m. genplano ištrauka. Ten su Žirmūnų ir su Kalvarijų gatvėmis buvo planuotos dviejų lygių sankryžos


    Be to, ši gatvė yra visiškai neprioritetinė, kai kalbama apie jos finansavimą.

    Kam tai svarbu, pareikškite savo nuomonę per viešą svarstymą.
    Po to teliks dėti pasisakymus dėl šios gatvės į "Nevykusių infrastruktūros sprendimų" temą.
    46
    Reikia ją nutiesti pagal parengtą detalųjį planą.
    10,87%
    5
    Reikia ją nutiesti, tačiau vieno lygio sankryža su Kalvarijų g-ve turi būti pakeista į 2 lygių.
    89,13%
    41
    Neigiamai. Gatvės tiesti nereikia.
    0%
    0

    The poll is expired.


    #2
    Šiandien Savivaldybėje šiaip ne taip pavyko rasti tą planą.
    Jis eksponuojamas ne pirmo aukšto salėje, o antro aukšto fojė

    Comment


      #3
      Šiaurinės gatvės trasa (pradžia - nuo Pašilaičių)

      Sankryžos su vakariniu aplinkkeliu (2 lygių) ir su Justiniškių gatve


      Sankryžos su Laisvės prospektu ir su Ukmergės gatve (2 lygių mazgas)

      Atsiprašau, šioje vietoje buvo sulenkimas

      Sankryžos su Ukmergės gatve (2 lygių mazgas) ir viadukas po S. Stanevičiaus gatve


      Trasa po Stanevičiaus g. viaduku, sankryža su Geležinio Vilko gatve


      Ruožas tarp Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvių
      Čia verta pasižiūrėti įdėmiau:
      - numatyta dviejų lygių sankryža prie įvažiavimo į Rubikono parką
      - numatyta šviesoforinė sankryža su Kalvarijų gatve


      Beje, čia bangas kelia ir sodininkai, per kurių sklypus eis kelias.

      Ruožas nuo Kalvarijų iki Žirmūnų gatvių - visur vieno lygio sankryžos, tame tarpe ir su Verkių gatve


      Sutartiniai ženklai - verta giliau pastudijuoti, koks užstatymas planuojamas gretimybėse

      Įdomu, tai, kad nauji namai daugiaaukščiai projektuojami ir ten, kur jų nėra - tarp šios naujos gatvės ir Fabijoniškių gatvės, bei už autobusų parko (gal būsimo tramvajų depo...).

      Comment


        #4
        Ačiū už pastangas ir išsamią info

        Neesu tikras, bet Žirmūnuose daugiabučiai ten gal jau yra? O tas kampas su Fabijoniškių gatve keistai atrodo...

        Comment


          #5
          Gal, kas nepatingėtu nupiešti per kur tiksliai eis šitas kelias ant vilniaus žemėlapio. Nes dabar nelabai suprantu kur jis egzistuoja

          Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

          --------------------------------------------------

          Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

          Comment


            #6
            As buvau imetes keleta nuotrauku jei neklystu i Infrastrukturos projektai tema. Laukuose tarp Pasilaiciu ir Justiniskiu yra supiltas didelis zemiu pylimas, bet taip daugiau nejudinamas jau gal pora metu guli. Kiti darbai dar tik popieriuje.
            gera gyventi gerai

            Comment


              #7
              Sutinku- sankryža su kalvarijų g.- betvarkė. Gal įmanoma kur nors savo nuomonę dėl šio projekto internetu pareikšti?
              Kaip po dykumą blaškiausi

              Comment


                #8
                Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                Gal, kas nepatingėtu nupiešti per kur tiksliai eis šitas kelias ant vilniaus žemėlapio. Nes dabar nelabai suprantu kur jis egzistuoja
                taigi šitame žemėlapyje gan aiškiai galima įsivaizduoti. Taškais pažymėta linija, einanti virš Pramogų parko (ne pati viršutinė, o visai šalia). Jungianti Žirmūnus ir Vakarinį aplinkelį.
                Parašas :)

                Comment


                  #9
                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                  taigi šitame žemėlapyje gan aiškiai galima įsivaizduoti. Taškais pažymėta linija, einanti virš Pramogų parko (ne pati viršutinė, o visai šalia). Jungianti Žirmūnus ir Vakarinį aplinkelį.
                  Dar nebuvau apstebėjas tų taškų. Dėkui

                  Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                  --------------------------------------------------

                  Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                  Comment


                    #10
                    Aciu uz info
                    beje su kalvariju gatve kazkaip iz brezinio panasu kad bus dvieju lygiu sankryza kur kalvariju gatves viena juosta eina virs siaurines gatves. ar cia toks netikslus brezinys ar cia taip man pasirode?

                    Comment


                      #11
                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                      Aciu uz info
                      beje su kalvariju gatve kazkaip iz brezinio panasu kad bus dvieju lygiu sankryza kur kalvariju gatves viena juosta eina virs siaurines gatves. ar cia toks netikslus brezinys ar cia taip man pasirode?
                      Ten gali būti tramvajui numatyta estakada. (spėju)
                      Parašas :)

                      Comment


                        #12
                        Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                        Gal, kas nepatingėtu nupiešti per kur tiksliai eis šitas kelias ant vilniaus žemėlapio. Nes dabar nelabai suprantu kur jis egzistuoja
                        Bendras vaizdas


                        Stambesnio mastelio žemėlapyje gal pavyks palyginti , kur yra esami namai, o kur numatoma nauja gyvenamoji statyba šalia gatvės
                        Vakarinė dalis - Pašilaičiai, Justiniškės Šeškinė


                        Centrinė dalis - Šeškinė, Fabijoniškės, sodai prie Gel. Vilko


                        Rytinė dalis - Kalvarijų gatvės ir Žirmūnų rajonas

                        Comment


                          #13
                          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                          Sutinku- sankryža su kalvarijų g.- betvarkė. Gal įmanoma kur nors savo nuomonę dėl šio projekto internetu pareikšti?
                          Reikia pabandyti parašyti detaliojo plano rengėjui ir organizatoriui:
                          Planavimo organizatorius – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto plėtros departamentas,
                          Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112528, detaliojo planavimo skyriaus vedėjas E. Dedūra, egidijus.dedura@vilnius.lt.
                          Detaliojo plano rengėjas - SĮ “Vilniaus planas”, Konstitucijos pr. 3, LT-09601, tel. 2112448, projekto vadovas Vladas Treinys, vladas.treinys@vilnius.lt.

                          Comment


                            #14
                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Aciu uz info
                            beje su kalvariju gatve kazkaip iz brezinio panasu kad bus dvieju lygiu sankryza kur kalvariju gatves viena juosta eina virs siaurines gatves. ar cia toks netikslus brezinys ar cia taip man pasirode?
                            Gal ir tramvajaus estakada, bet kitur (pvz., sankryžoje su Stanevičiaus gatve ar su nauja gatvele į Rubikono parką) viadukai pažymėti tamsiai pilkai

                            Įdedu didesnį tos sankryžos su Kalvarijų gatve planą

                            Šviesiai mėlyna spalva kairėje pažymėti esami pastatai:
                            "Norfa" (pačiame viršuje, tik kamputis), už Kazlausko gatvės - autoservisas ir "Alaušos" degalinė, apačioje kairėje



                            Toje sankryžoje tikrai reikalingas viadukas.
                            Jau dabar kamščiai nuo pat ankstaus ryto

                            Comment


                              #15
                              Kažkas nepaaiškinamo
                              Mano galerija Flickr'yje

                              Comment


                                #16
                                Ar gali taip buti, kad tie visi planuotojai suplanavo, kad, nutiesus tramvajaus liniją, gatvė bus vis tiek siaura ir nepralaidi (nu kaip kokia Rinktinės ar pan.), tai todėl ir deda šviesoforus (3 prie Norfos ir t.t.)? Tipo, jei nori važiuoti didesnį atstumą, važiuok Geležinio Vilko g., o Kalvarijų g. tik iki savo kiemo. Nu tai ir čia suplanavo 1 lygio sankryžą.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                  Ar gali taip buti, kad tie visi planuotojai suplanavo, kad, nutiesus tramvajaus liniją, gatvė bus vis tiek siaura ir nepralaidi (nu kaip kokia Rinktinės ar pan.), tai todėl ir deda šviesoforus (3 prie Norfos ir t.t.)? Tipo, jei nori važiuoti didesnį atstumą, važiuok Geležinio Vilko g., o Kalvarijų g. tik iki savo kiemo. Nu tai ir čia suplanavo 1 lygio sankryžą.

                                  Pilnai galima tokia projektuotojų logika ir gali būti net sąmoningas siekimas, kad mažiau maišytusi tramvajui nuosavų auto vairuotojai arba persėstų į tramvajų
                                  Parašas :)

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                    Pilnai galima tokia projektuotojų logika ir gali būti net sąmoningas siekimas, kad mažiau maišytusi tramvajui nuosavų auto vairuotojai arba persėstų į tramvajų
                                    O aš siūlau tramvajaus liniją tiesti ne esančia Kalvarijų gatve, o lygiagrečiai maždaug Kernavės g. vietoj (per naują tiltą). Toks sprendimas iš viso leistų išvengti trasos vingių ir neliestų Senamiesčio.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      O aš siūlau tramvajaus liniją tiesti ne esančia Kalvarijų gatve, o lygiagrečiai maždaug Kernavės g. vietoj (per naują tiltą). Toks sprendimas iš viso leistų išvengti trasos vingių ir neliestų Senamiesčio.
                                      Man atrodo kaip tik, kadangi Kalvarijų gatvę plėsti nėra galimybių, ten planuojama paleisti tramvajų, o Kernavės g. būtų nauja ir plati magistralė.

                                      Kalbant apie prioritetus - Šiaurinė g. numatyta naujame miesto bendrajame plane ir įvardijama kaip viena iš prioritetų. Laiko iki 2015 m. yra, o kolkas finansuoti pietinį aplinkkelį, Ukmergės - GV g. sankryžą, Dariaus ir Girėno viaduką, Laisvės - Ateities g. sankryžą ir GV pratęsimą miestui manau ir taip jau nemažai...

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                        Pilnai galima tokia projektuotojų logika ir gali būti net sąmoningas siekimas, kad mažiau maišytusi tramvajui nuosavų auto vairuotojai arba persėstų į tramvajų
                                        ŠIANDIEN Jeruzalėje ir Baltupiuose gyvena dešimtys tūkstančių žmonių ir stovi kilometriniuose kamščiuose
                                        Užmiršau pasakyti, kad VAKAR (t.y per praėjusius rinkimus) Jeruzalės apylinkėse buvo didžiausias balsavusių už liberalus procentas.
                                        RYTOJ įsikels tūkstančiai žmonių į butus Visoriuose ir Santariškėse, namus Gulbinuose, Riešėje ir Balsiuose
                                        O tramvajus bus NEŽINIA KADA (tos trasos jau buvo paišytos prieš 20 ar 25 metus),

                                        DABAR lygioje vietoje daromi labai keisti dalykai.
                                        Pasikartosiu apie savotiškus miesto planuotojų prioritetus - vieno lygio sankryža su Kalvarijų gatve ir dviejų lygių sankryža ten, kur eina kelias į metalinius garažus (ateity - į "Rubikono" parką + kvartalą)
                                        Dar kartą pasikartosiu dėl savivaldybės prioritetų keistumo - kalbama apie visuomenio transporto prioritetą, bet Kalvarijų gatvėje nepadaryta bent juosta visuomeniniam transportui

                                        Šiek tiek nukrypau nuo Šiaurinės gatvės temos, bet tame kamštyje Kalvarijų g. / Šiaurinės g. (dab. Žvalgų g.) sankryžoje kamštyje bus sėdima taip kaip ir dabar (tiksliau, labiau), tik abiejose gatvėse



                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        O aš siūlau tramvajaus liniją tiesti ne esančia Kalvarijų gatve, o lygiagrečiai maždaug Kernavės g. vietoj (per naują tiltą). Toks sprendimas iš viso leistų išvengti trasos vingių ir neliestų Senamiesčio.
                                        Tai būtų atskira tema - visa vadinamoji "darnioji plėtra" - tai 20 ar 30 metų pavėlavusių projektų įgyvendinimas.
                                        Būtų puiku pagalvoti apie galimus naujus sprendimus
                                        Paskutinis taisė Romas; 2006.11.16, 19:58.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X