Parašė Mettal
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A19 / 106] Vilniaus pietinis aplinkkelis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kurioj čia vietoj liks šviesoforas - Glavės g.?Parašė Victor Sierra Mike Rodyti pranešimąPasakysiu paprasciau - manau, kad tai yra visiska nesamone. Ir as visiskai nenoriu gaisti savo laiko ieskodamas breziniu, kurie, jei jus esate teisus, man akivaizdziai parodys, kad tas, kuris sugalvojo palikti ten sviesoforine sankryza yra, poetiskai tariant, uzsispyres ilgaausis naminis gyvunas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atleiskit, aš irgi nerandu, kur jis bus pastatytas. Už degalinės? Ir kokia jo paskirtis tuomet? Nebent stabdyti "klientus" degalinei.Parašė SPX Rodyti pranešimąKurioj čia vietoj liks šviesoforas - Glavės g.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ką, ten leis skersai važiuoti???   
 
 Visiškai nesuprantamas sprendimas - už 25 m. gi galima apsisukti...
 
 Ir kodėl jo čia nėra?
 
  
 
  Paskutinis taisė Sula; 2012.08.24, 09:30. Paskutinis taisė Sula; 2012.08.24, 09:30.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Esmė, kad aplinkkelyje nebus šviesaforų. O ten tokia sankryža reikalinga dėl Granito. g.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai ką, ten leis skersai važiuoti???   
 
 Visiškai nesuprantamas sprendimas - už 25 m. gi galima apsisukti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negi ten toks judėjimas? Jo ten ir dabar nėra. Granito g. yra neilgas akligatvis.Parašė Lettered Rodyti pranešimąEsmė, kad aplinkkelyje nebus šviesaforų. O ten tokia sankryža reikalinga dėl Granito. g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmuoju. Nuoroda į brėžinius: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=260Parašė SPX Rodyti pranešimąKuriuo brėžiniu čia dabar tikėti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vadinasi buvo keista projektavimo stadijoje. Buvo atsižvelgta į "darbo liaudies" pasiūlymusParašė Mettal Rodyti pranešimąPirmuoju.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip buvo prieš tai?Parašė Sula Rodyti pranešimąVadinasi buvo keista projektavimo stadijoje. Buvo atsižvelgta į "darbo liaudies" pasiūlymus 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo be šviesoforinės ir be žiedinės sankryžos.Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip buvo prieš tai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet viadukas tuomet dar labiau pastumtas į šoną, kad tilptų užvažiavimai?Parašė Sula Rodyti pranešimąBuvo be šviesoforinės ir be žiedinės sankryžos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kuriuo atveju? Viskas ten telpa. Pirminiu atveju - taip, viadukas mažiau patrauktas, bent jau iš brėžinio tai matosi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet viadukas tuomet dar labiau pastumtas į šoną, kad tilptų užvažiavimai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jus visiskai teisus. Ten judejimo nera ir nebus. Ir dar viadukas uz 20 metru stoves, kurio pagalba be jokiu problemu galima butu pasukti i kaire tiek vaziuojant nuo Traku, tiek is Granito g. Taciau kazkokiam encefalopatui ar ju grupelei susisviecia, kad reikia sviesoforu su begale pridetiniu sekciju ir prasom - pries visa logika ir sveika prota - tie sviesoforai ten, pasirodo, stoves ir situacija, vaziuojant nuo Traku puses, visiskai nepasikeis, t.y. liks labai prasta.Parašė Sula Rodyti pranešimąNegi ten toks judėjimas? Jo ten ir dabar nėra. Granito g. yra neilgas akligatvis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Is bedos sutikciau su jumis del pesciuju ir dviratininku, nors ir vieni ir kiti gali naudotis tuo paciu viaduku. Vienok paziurejau i brezinius, kaip cia anksciau siule kazkuris is forumieciu. Tai, deja, ten yra ne pesciuju sviesoforas, o pilnas transportui skirtas reikalas ir dar su kruva papildomu sekciju, kitaip tariant pilna neganda, kurios, turbut, net ir jos projektuotojai paaiskinti nesugebetu.Parašė Adaras Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.Paskutinis taisė Victor Sierra Mike; 2012.08.24, 16:15.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkodėl ties Vilijos g. ir Kazbėjų g. tenkinamasi nereguliuojamomis perėjomis?Parašė Adaras Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šviesoforas paliktas Galvės gatvėje dėl dviratininkų ir pėsčiųjų (labiau galbūt dėl jų). Juk abiejose gatvės pusėse yra viešojo transporto stotelės, kurios išliks po kelio rekonstrukcijos. Panaikinus šviesoforą, vis dėlto reikėtų įrengti nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, panašiai kaip Žirnių gatvėje. Tai labai pablogintų eismo saugumą šioje atkarpoje.
 Be to anksčiau perėja projektuota per patį viaduką, kas tikrai nėra blogai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abiejomis minėtomis perėjomis naudojamąsi žymiai mažiau, nei Galvės - Kirtimų g. sankryžoje.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkodėl ties Vilijos g. ir Kazbėjų g. tenkinamasi nereguliuojamomis perėjomis?
 Be to anksčiau perėja projektuota per patį viaduką, kas tikrai nėra blogai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nagi pasiteiravau kaip ir kas ten bus toje sankryzoje ir pasirodo, kad akurat. Bus ten sviesoforas ir netgi su pridetine rodykle i Lukoil vaziuojant nuo Traku. Sita reikala suprojektaves zmogus nesugeba paaiskinti kam to sviesoforo ten prireike, tik kazka miglotai murma apie pesciuosius ir dviratininkus. Paklausus, ar negalejo pestieji ir dviratininkai naudotis tuo paciu viaduku sako, kad is principo gali, bet is kitos puses, kad nelabai, taciau logiskai paaiskinti kodel nelabai - nesugeba. O klausimo apie tai, ka bendro sekcijos posukiams i kaire turi su pesciaisiais ir dviratininkais is viso nesupranta, arba nenori suprasti.
 Stai taip turime tokia grazia situacija. Yra pastatomas viadukas uz keleta milijonu, o tada apacioje dar irengiama viaduko funkcija dubliuojanti sviesoforine sankryza uz koki 600K ir nieko tokio. Nera jokio kontroles mechanizmo, kuris galetu tokiems smikiskiems planuotojams profilaktiskai trinktelti per negudria galva. Liudna.
 Comment





Comment