Keista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKeista, kad žalstiečiai nesirūpina savo elektoratu, kuris pagrinde ir yra provincijoje.
Aš, kaip suprantu, jie labiau norės gerinti esamos infrastruktūros situaciją, o grandiozinių projektų, aišku, stigs. Nebent jau esat užtikrinti, kad 2035 m. keliai dar labiau bus sugedę negu dabar. Jei jau taip sakot, tai gal tada iš vis išstojam iš ES, jei nesugebam būt normalia ES nare, galėsim suartėti su tokia Moldova no problem. Aš galėsiu pasirinkt kokį geresnį būstą Olandijoje ar Danijoje, panašų kur Varlamovas Kopenhagoj rodė Emigruosiu ne dėl to, kad babkių trūksta, o kad aplinkos tvarkymas ir vystymas (urbanistika + aplinkinė infrastruktūra) manęs netenkina.Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.24, 11:02.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąAr taip pinigų trūksta, kad nebuvo įmanoma organizuoti naujos atkarpos tiesimą iškart pabaigus ankstesnes? Dabar gaunasi bus bent 7 metai nuo autostrados pabaigimo iki Marijampolės ir tuomet iki sienos su Lenkija Man šiaip smalsu už kokius pinigus ir kaip taip sėkmingai kelius per kalnus tiesė kroatai ir dabar tiesia serbai ir kodėl Baltijos šalims taip sunkiai sekasi šita veikla.
2) Tiesiant greitkelį lygumoje, pagerėja pagrinde tik saugumas, o kelionės trukmė labiau sutrumpėja nebent statant aplinkkelius, todėl ir matosi pas lenkus, kad jie pirma pasistato miestelių aplinkkelius, o paskui jau dėl komforto ir likusias atkarpas nusitiesia. Statant greitkelį kalnuose, laiko trukmė sutrumpėja kartais, nes kalnų keliai labai trumpina kelionės laiką. Jei daug serpantinų, tai autostrada su keliais tuneliais ir estakadom gali sutrumpinti kelionę keliais kartais. Kalnų keliai neretai eina didesniuose aukščiuose (500 m v.j.l ir daugiau), todėl su aukščiu didėja tikimybė, kad tokie keliai bus užpustyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, bet finansavimo klausimas lieka. Juolab, visur triūbijama, kad Lietuva jau pralenkė Pietų Europą pagal BVP. Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 12:01.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, bet finansavimo klausimas lieka.
Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, dabartinės Lietuvos kelių direkcijos problema yra ne pinigų, o ambicijų trūkumas.
Net perspektyviniuose planuose numatomas vos vienas aplinkkelis per dešimtmetį.
Pinigų gali trūkti dėl surenkamo akcizo mažėjimo.
Comment
-
Man geriau, kad visur daugmaž geras asfaltas su logiškai sutvarkyta smulkia infrastruktūra, nei visi pinigai kišami į grandiozinius projektus tokius kaip nauji aplinkkeliai, kai daug ruožų lieka netvarkingi.
Ir iš vis neaišku kaip čia viskas keisis, gal pagaliau ateis VT ir kito ekologiško transporto populiarėjimo banga per ateinančius pora dešimtmečių (jei bandyt nujaust tendencijas), tai kelių tinklo plėtros kryptys gali keistis, gal labiau apsimokės išnaudoti esamą tinklą nei statyt dar daugiau naujų kelių.Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 21:03.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNa tas ekologiškas transportas turbūt nebus skraidantis...Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.10, 21:21.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Skraidančius elementus sunkiau valdyti nei važiuojančius Ekologiškam transportui nebūtų poreikio aplinkkeliams, nes neterštų oro, o eismo saugumu jau vis labiau pasirūpintų AI AI turbūt progresuos, bet lėtai, kiekvieno nenuspėjamo dunduko manevro nenumatysi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, bet finansavimo klausimas lieka. (...) Tačiau "bapkių nėra" ir sprendžiant iš planų, bus dar mažiau.
Susisiekimo ir Energetikos ministerijoms – perspėjimas dėl nepanaudotų ES lėšų
Daugiausiai 2019 metams skirtos Europos Sąjungos (ES) paramos lėšų iki rugsėjo buvo nepanaudojusios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos. Pasak Finansų ministerijos, kyla reali rizika, kad lėšos nebus įsisavintos.
Vyriausybei pateiktoje ataskaitoje, kurią ji svarstys trečiadienį, nurodoma, kad Susisiekimo ministerija nesuplanavo 41 proc. numatytų ES lėšų, Energetikos ministerija – 26 proc.
Finansų ministerija pabrėžia, kad atsiliekama įgyvendinant Europos regioninės plėtros fondo (ERPF) lėšomis finansuojamus projektus – suplanuota 61 proc., pasirašyta sutarčių 21 proc. ir investuota 13 proc. Susisiekimo ministerijai skirtų ES lėšų.
https://www.15min.lt/verslas/naujien...su-662-1233456
Naujas irgi neblogas.
Comment
-
Šeduva-Jonava, 144 kelyje, Kėdainių raj. tvarkoma įkalnė/nuokalnė
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ka-221-1242110Paskutinis taisė Dariukas; 2019.12.05, 20:17.
- 1 patinka
Comment
-
Vyriausybė įšaldė lėšas keliams: bus išasfaltuota daug mažiau kelių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83065317
Čia jau sąmoningas kenkimas, ar aš ko nors nesuprantu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDVhttp://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/suma...isipareigojimu
Trečdalį biudžeto užšaldė.
Įtariu susipjovė ten kažkas valdžioj.
Taip nieko neinvestuoja į tuos kelius, tai dar užšaldymus organizuoja. Man du dalykai nepatinka Lietuvoje dėl kurios norėtųsi iškeisti Lietuvą į kitą šalį, tai korupcija ir infrastruktūra. Gali būti, kad Lietuva neatitiks mano poreikių gyvenimui gal kokius dar 20 m. mažiausiaiShow must go von!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Iki. Gero kelio.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nutraukite patyčias.
Bet dėl kelių tai jau ir mane gliučina, jau maniau ant racionalaus minimalaus kiekio darbų kažką sutvarkys (tiek to tie grandioziniai aplinkkeliai gyvenvietėms su stipriausiai Europoje mažėjančiomis populiacijomis), o čia jau net tas minimalus racionalus kiekis tampa svajone
Su tokia užšaldymų mintimi, tai kyla tokių minčių, kad nei Via Baltikų ir iš vis nieko nebestatys Nebent kažko nežinau... būtų puiku sužinot.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.17, 13:12.
Comment
Comment