Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.
Collapse
X
-
Man tai dar įdomu, kaip vakaruose, kada lopo asfalto dangą, sugeba uždėti tuos lopinius taip, kad nesijaučia, kad jie ten būtų. Ta prasme, lygūs sulyg asfaltu, o pas mus tai žiaurūs nelygumai jaučiasi važiuojant per lopinius
-
Nesu specialistas (todėl ir klausiau autoritetingųjų), bet kaip paprastam eismo dalyviui iš asmeninė patirties susidaro įspūdis, kad Lietuvoj apskritai nėra ir neatsiranda kokybiškų kelio ruožų, tokių kaip Ispanijoj, Suomijoj ar Vokietijoj (kurie buvo tiesiami ankščiau). Negi pas juos mažiau lyja ar automobilų mažiau ? Juokinga. Gal tai tiesiog subjektyvi nuomonė - asfalto spalva ten gražesnė...
Komentuoti:
-
Jei nesugeba net Gedimino pr. dangčių lygiai padaryt, tai ko tikėtis kitose gatvėse...
Beje pastebėjau, kad vakaruose net nesijaučia kada pervažiuoji dangtį,
o pas mus tai tikrai per visus bilda
Komentuoti:
-
Taip dazniausiai atsitinka su taip vadinamais "plaukiojancio tipo" liukais. Jie nesideda ant gelzbetoninio ziedo, bet "kabo" ant asfalto sluoksnio. Su laiku nuo transporto dinaminiu apkrovu asfaltas istrupa ar paprasciausiai isispaudzia ir liukas nuseda. Nezinau ar yra budu isspresti sia problema. Manau jos nebus isvega ir sioje gatveje, nes transporto srautas gan intensyvus.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kaip su šuliniais? kokios čia bėdos mūsų kelininkus kamuoja? Praeina metai, ar keli, asfaltas dar lygus, o šulinių dangčiai jau nusėdę, ir apvažiuoti juos stengiamasi.
O suliniu remontui savivaldybe pinigu beveik neskiria.
Beja, statybos parodoje maciau irengini, skirta apipjauti asfalta aplink sulini. Su tokiu daiktu turetu buti patogiau ir taupiau pataisyti liukus. Bet nezinau ar bent viena firma Vilniuje toki turi.
Paskutinis taisė Ginthus; 2007.06.26, 19:15.
Komentuoti:
-
Čia kur taip? Bent jau aplink mane tokių atvejų nėra, neskaitant tų vietų, kur dar nuo rusų laikų nerekonstruotaParašė Eimantas Rodyti pranešimąO kaip su šuliniais? kokios čia bėdos mūsų kelininkus kamuoja? Praeina metai, ar keli, asfaltas dar lygus, o šulinių dangčiai jau nusėdę, ir apvažiuoti juos stengiamasi.
Komentuoti:
-
O kaip su šuliniais? kokios čia bėdos mūsų kelininkus kamuoja? Praeina metai, ar keli, asfaltas dar lygus, o šulinių dangčiai jau nusėdę, ir apvažiuoti juos stengiamasi.
Komentuoti:
-
Na yra visokiausiu konstrukciju. STR'e yra pamineta ir asfaltas ant betono. Bet tai gerokai brangiau, o be to prisiminkime visiems gerai zinoma eksperimentini Moletu plenta, kas ten dedasi per karscius. Betono ir asfalto reakcija i temperaturinius svyravimus smarkiai skiriasi, tad remontas visvien neisvengiamas.Parašė Classicc Rodyti pranešimąKažkada mačiau kaip tiesia Vokietijoje autostrada, tai prieš asfalto sluoksnį jie deda stora betoninę plokštę, o pas mus jei neklystų tik skalda po asfaltu
Komentuoti:
-
Kažkada mačiau kaip tiesia Vokietijoje autostrada, tai prieš asfalto sluoksnį jie deda stora betoninę plokštę, o pas mus jei neklystų tik skalda po asfaltuParašė keen Rodyti pranešimąKas išmanot apie kelių tiesimą Lietuvoj paaiškinkit - kodėl iki šiol tiesiama tokios prastos kokybės danga ? Centrinėj Europoje ir kaimyninėje Lenkijoje naujų kelių kokybė kelis kartus geresnė. Ten juk naudojami tie patys Europos sąjungos pinigai. Daroma iš karto stora, lygi danga, kuri lengvai netrukinėja ir nesideformuoja. Negi išvogia tuos pinigus statybų bendrovės ir daro "chaltūrą" ? Ar tiesiog tokie prasti standartai ?
Komentuoti:
-
Visų pirma, jei kalbi apie FOTO, tai čia matomas tik pirmas asfalto sluoksnis, ant jo bus dedamas smulkesnis. Antra - dangos sutrūkynėjimas normalus reiškinys., tai labai priklauso nuo esimo srauto ir oro salygų. Pvz, Ateities g. rekonstruotoj daly 2002m., iki šiol praktiškai nėra sutrūkinėjimų ir nelygių vietų, o praėjo 5 metai. Ukmergės g. į Šeškinės kalną tikrai baisi praėjus 3 metams po rekonstrukcijos, bet ten visom prasmėm problemtiška vieta.Parašė keen Rodyti pranešimąKas išmanot apie kelių tiesimą Lietuvoj paaiškinkit - kodėl iki šiol tiesiama tokios prastos kokybės danga ? Centrinėj Europoje ir kaimyninėje Lenkijoje naujų kelių kokybė kelis kartus geresnė. Ten juk naudojami tie patys Europos sąjungos pinigai. Daroma iš karto stora, lygi danga, kuri lengvai netrukinėja ir nesideformuoja. Negi išvogia tuos pinigus statybų bendrovės ir daro "chaltūrą" ? Ar tiesiog tokie prasti standartai ?
Komentuoti:
-
Kas išmanot apie kelių tiesimą Lietuvoj paaiškinkit - kodėl iki šiol tiesiama tokios prastos kokybės danga ? Centrinėj Europoje ir kaimyninėje Lenkijoje naujų kelių kokybė kelis kartus geresnė. Ten juk naudojami tie patys Europos sąjungos pinigai. Daroma iš karto stora, lygi danga, kuri lengvai netrukinėja ir nesideformuoja. Negi išvogia tuos pinigus statybų bendrovės ir daro "chaltūrą" ? Ar tiesiog tokie prasti standartai ?
Komentuoti:
-
Puse gatvės jau nutiesta, bet skaldos krūva žiūrint į nuotraukas nesumažėjo
Komentuoti:
-
Sankryžos su senuoju Molėtų plentu platinimas



Medžiai vis dar nenukirsti, nors pažymėti prieš porą mėnesių

Nuo Mokslininkų gatvės
Į miesto pusę

Į Molėtų pusę

Komentuoti:
-
Šios dienos nuotraukos.
Per mėnesį nemažai pasistūmėjo


Ši sankryža buvo įrengta vietoje, kur mažiausias matomumas


Žvilgsnis į priekį

Kaimynystėje Mokslų akademijos miestelis, anksčiau dėl nuošalumo vadintas BAM'u ir Visoriuose statomi namai,

Komentuoti:
-
Šiandien važiuodamas į Vilnių mačiau, jog jau dalis pirmosios asfalto dangos paklota, o Vilniaus prieigose jau montuojami bordiurai.
Komentuoti:
-
Vakar važiavau pro šalį, tad padariau vieną foto. Gal ir ne kokia, bet vis geriau, nei nieko
Komentuoti:
-
2007 05 19
Sankryža su senuoju Molėtų plentu



Vaizdas link Molėtų. Dar ne visi medžiai nukirsti


Senojo Molėtų plento platinimas nuo Santariškių pusės




Žmonės nekantriai laukia... kada baigs tiesti naująjį Molėtų plentą.
Arba autobuso


Komentuoti:
-
2007 05 19
Mokslininkų g.

Link Molėtų ir degalinės

Link miesto.
Čia tos skaldos krūvos, dėl kurių buvo diskutuojama.
Galiu patvirtinti, kad jos stovėjo nuo 1991 m.




Sankryža nuo Santariškių pusės, kaip visada, sunkiai pravažiuojama

Komentuoti:
-
Jei jau buvo numatyta ir kažkokiu būdu išsaugota vieta tokiai juostai, tai kam dabar ją siaurinti? Galbūt kada nors Utenos plentas taps autostrada
Aišku nebūtų nieko stebėtino, jei mūsų verslininkiška savivaldybė būtų susiaurinus juostą, o atlikusį laisvą plotą išpardavus kam nors arba "sau"
Bet dabar galim pasidžiaugti, kad taip nėra.
Komentuoti:
-
O kuom juosta blogai? Juk saugiau + ateity pletrai vietos palikta, nebutinai gatvei platint, bet visokiems viadukams statyti ir t.t
Komentuoti:
Komentuoti: