Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko gatvės pratęsimas iki Molėtų pl.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Nu va, štai čia labai aiškiai matosi, kad duobėje nuleido dar žemiau, o kalvas paliko tie "berazumiai"...

    Komentuoti:


  • waidz
    replied
    Vaizdine medziaga:

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Ir nuo senosios (aukstesnes) dalies "skuta" asfalta

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    /\ Šiandien važiavau, tai jau leidžia eismą per naują, žemesniąją dalį

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Aš taip supratau, kad jie tyčia jau dabar išasfaltavo ir baigia viską sutvarkyti ten, kur žemiau (iš Molėtų pusės), tuoj turbūt ten nukreips mašinas, o senąją kelio dalį irgi nukas ir padarys tame pačiame aukštyje. Kodėl taip daro, sunku pasakyti, gal taip išlygina kelią ar pan.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Dėl tų aukščių skirtumų, tai man pasirodė šiek teik keistai. Ten vienoje vietoje, duobėje, naują asfaltą kloja žemiau nei buvo senasis. O tai reiškia, kad duobė pasidarys dar gilesnė kalvų atžvilgiu - važiuojant reikės dar žemiau nusileisti ir po to pakilti. Savotiškas "patobulinimas", vietoj to, kad kaip tik supilti pylimą ir iškelti
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.07.10, 09:15.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Čia mes apie gatvių ilgumą diskutuojam ar apie GV pratesimą?

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Na, Vilniuje yra ir daugiau ilgų gatvių. Tikslaus ilgio nepasakysiu, bet Verkių gatvė yra ~10 km ilgio (gal net ilgesnė); Ukmergės gatvė, skaičiuojant iki miesto ribos, turbūt netrumpesnė nei 10 km ir t.t.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
    Būtų įdomu turėt tokią vietą, kur būtų surašyti tie gatvių ilgiai.
    Laisvės prospektas, spėju ~8,5 km.
    Beje, keista, kad ilgiausias ne Savanorių pr. Nežinau, kiek jis tęsiasi Kaune, bet vien Vilniaus savivaldybės teritorijoje jis lyg ir turėtų būt ilgesnis už Nemenčinės pl.. Nebent fiksuojant rekordus svarbus ne gatvės ilgis savivaldybės teritorijoje, o paties miesto teritorijoje (kaip žinom, Grigiškės, per kurias eina gabalas Savanorių, laikomos atskiru miestu Vilniaus savivaldybės žinioje).
    Savanorių pr. ilgis su Grigiškėmis iki miesto ribos būtų apie 17km. O jeigu skaičiuoti iki Gariūnų sankryžos - apie 9,8km.

    Komentuoti:


  • furtivete
    replied
    Būtų įdomu turėt tokią vietą, kur būtų surašyti tie gatvių ilgiai.
    Laisvės prospektas, spėju ~8,5 km.
    Beje, keista, kad ilgiausias ne Savanorių pr. Nežinau, kiek jis tęsiasi Kaune, bet vien Vilniaus savivaldybės teritorijoje jis lyg ir turėtų būt ilgesnis už Nemenčinės pl.. Nebent fiksuojant rekordus svarbus ne gatvės ilgis savivaldybės teritorijoje, o paties miesto teritorijoje (kaip žinom, Grigiškės, per kurias eina gabalas Savanorių, laikomos atskiru miestu Vilniaus savivaldybės žinioje).

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
    Čia gal kiek nukrypsiu nuo temos, bet įdomu:
    Kiek pastebėjau, visas GV ilgis siekia apie 10 km (patikslinkit, jei kas žinot geriau). Nauja atkarpa sieks ~2 km (1.98 km, kiek skaičiau). Taigi, iš viso pabaigus turėtų susidaryti apie 12 km.
    Dabar gi, jei duomenys nepasenę, skelbiama:

    Ilgiausia gatvė - Nemenčinės plentas - yra Vilniuje. Jos ilgis -11 km 902 m.

    ( http://www.asa.lt/cgi-bin/sna.cgi?grp=729 )

    Ar tik neturėsim naujos ilgiausios gatvės?
    Visada galvojau, kad ilgiausia gatvė yra Laisvės prospektas... Įdomu, koks jo ilgis?

    Komentuoti:


  • furtivete
    replied
    Čia gal kiek nukrypsiu nuo temos, bet įdomu:
    Kiek pastebėjau, visas GV ilgis siekia apie 10 km (patikslinkit, jei kas žinot geriau). Nauja atkarpa sieks ~2 km (1.98 km, kiek skaičiau). Taigi, iš viso pabaigus turėtų susidaryti apie 12 km.
    Dabar gi, jei duomenys nepasenę, skelbiama:

    Ilgiausia gatvė - Nemenčinės plentas - yra Vilniuje. Jos ilgis -11 km 902 m.

    ( http://www.asa.lt/cgi-bin/sna.cgi?grp=729 )

    Ar tik neturėsim naujos ilgiausios gatvės?

    Komentuoti:


  • molotov_47
    replied
    Parašė Artyi Rodyti pranešimą
    Manau, kad dabartiniam moletu plente visas daroma tam, kad truputi palengvint eisma, nes kamsciai susidaro del tu siauru dabartiniu pravaziavimu - ziaurus.
    Pravažaivimai tikrai "žiaurūs". Neseniai teko savaitgalį Molėtuose praleisti, tad teko važiuoti ties ta vieta. Netgi ir lengvieji automobiliai sunkai prasilenkia (vienas ratas ant asfalto, kitas- ant kelkraščio). Pasisekė, kad vėlai grįžau, tad kamščių neteko pamatyti.

    Komentuoti:


  • Artyi
    replied
    Manau, kad dabartiniam moletu plente visas daroma tam, kad truputi palengvint eisma, nes kamsciai susidaro del tu siauru dabartiniu pravaziavimu - ziaurus.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Šeštadienio (2007.06.30) atnaujinimas

    Fotografuota buvo pro autobuso langą, todėl nebus nei vienos nuotraukos, žiūrinčios tolyn į priekį

    Pradžia (nuo Vilniaus pusės)


    Nauja degalinė


    Kelininkų technika





    Už "Neste" degalinės kelias tiesiamas prie pat dabartinio Molėtų plento












    Truputį keista - iš pradžių paasfaltavo nuo Vilniaus pusės, o tada ėmėsi asfaltuoti pačią pratęsimo pabaigą, ties sodais. Taigi per vidurį vis tiek dar nieko nepadaryta - kokia prasmė?




    Nors ir šeštadienis, bet darbai vyksta




    Naujasis kelias yra smarkiai žemiau - negi šitiek asfalto jie dar žada pakloti? Ar gal čia toks sumanymas?


    Pratęsimo pabaiga

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Kaune Savanorių pr. šuliniai buvo pakraščiuose. Prieš kažkiek metų platinant gatvę jie pasidarė toliau nuo krašto ir taip liko iki dabar. Gali būt, kad ir kitose gatvėse tas pat nutiko.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Savanoriu prospekte bent nuo telekomo iki ziedo irgi ziaurus suliniu kiekis.
    O beje tai tie apvalieji gi yra komunikaciniai, vandeniui rinkt stovi pakrassciuose. Man ir keista, kodel tas angas butina ant vaziuojamosios dalies palikt.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė keen Rodyti pranešimą
    Nesu specialistas (todėl ir klausiau autoritetingųjų), bet kaip paprastam eismo dalyviui iš asmeninė patirties susidaro įspūdis, kad Lietuvoj apskritai nėra ir neatsiranda kokybiškų kelio ruožų, tokių kaip Ispanijoj, Suomijoj ar Vokietijoj (kurie buvo tiesiami ankščiau). Negi pas juos mažiau lyja ar automobilų mažiau ? Juokinga. Gal tai tiesiog subjektyvi nuomonė - asfalto spalva ten gražesnė...
    Ispanijoj ir Vokietijoj tai klimatas kitoks. Pas mus per vienerius metus daug kartų atšyla-atšala.

    Beje jei kalbėti pie gerą asfaltą, tai Maironio g. berods prieš 7 metus rekonstravo. Asfaltas iki šiol idealus. Išskyrus ten, kur jau buvo kasinėta ir žinoma išskyrus šulnius

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ne, tai aš ir tokiais latviškais ir dar baisesniais lenkiškais keliais važiavęs, bet gi nebūtina lygintis su prastesnius kelius turinčiais kaimynais, tiesiog man įdomu pasidarė čia ar technologija prasta, ar lėšų taupymas kaltas

    Komentuoti:


  • sigius
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Man tai dar įdomu, kaip vakaruose, kada lopo asfalto dangą, sugeba uždėti tuos lopinius taip, kad nesijaučia, kad jie ten būtų. Ta prasme, lygūs sulyg asfaltu, o pas mus tai žiaurūs nelygumai jaučiasi važiuojant per lopinius
    Jeigu tau atrodo, kad pas mus žiauriai lopo, tai siūlau pasivažinėti latviškais keliais (ne via Baltica, o kokiais nors vietinės reikšmės) Va ten tai siaubų siaubas.

    Komentuoti:

Working...
X