Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio I etapas
Collapse
X
-
Yra kelios autotransporto įmonės Šiltnamių g., priedo į Parodų rūmus reikia susisiekimo. Kitaip jie iš ten neišvažiuos, nes sunkvežimiams ir taip draudžiamas eismas per Lazdynus ir Lazdynų tiltu.
Komentuoti:
-
tai toje vietoje išvis turėtų uždrausti vilkikų eismą. Nes standartinių išmatavimų puspriekabė ten pravažiuoti negali. Ar dar laukia kol tiltą pora kartų apgriaus
Komentuoti:
-
Parašė Godo Rodyti pranešimąJau ryte perskaitęs šį straipsnelį galutinai taip ir nesupratau - ar viadukas per žemas, ar, kaip leidžia suprasti Panevėžio kelių atstovė, tai tik laikinos betono klojinių konstrukcijos yra žemos?
Komentuoti:
-
/\ Ir dar su žmogum? Nors pėstysis ant tilto irgi sustojo ir žiūrėjo kogero kas bus, uožuot bėgęs atgal... Nejuokinga...
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSpėju taip - čia laikinos konstrukcijos, todėl viadukas bus šiek tiek aukštesnis, bet kadangi virš jo bus dar vienas (ar estakada), tai labai aukštas jis nebus.
Komentuoti:
-
Spėju taip - čia laikinos konstrukcijos, todėl viadukas bus šiek tiek aukštesnis, bet kadangi virš jo bus dar vienas (ar estakada), tai labai aukštas jis nebus.
Komentuoti:
-
Jau ryte perskaitęs šį straipsnelį galutinai taip ir nesupratau - ar viadukas per žemas, ar, kaip leidžia suprasti Panevėžio kelių atstovė, tai tik laikinos betono klojinių konstrukcijos yra žemos?
Komentuoti:
-
Naujas viadukas vilkikams per žemas
http://www.lrytas.lt/?data=20100203&...u100203&view=2
Arūnas DUMALAKAS
LR korespondentas
2010-02-03
Vilniuje nuplėšęs daugiau negu porą tonų sveriančią metalinę siją, sunkvežimis ant puspriekabės ją dar vežė maždaug pusšimtį metrų. Panaši avarija po statoma estakada – jau antra.
Statomą Vilniaus vakarinio aplinkkelio estakadą griauna sunkvežimiai.
Pirmadienio vakarą po ja netilpo bendrovei „Translandija“ priklausantis vilkikas „Scania“. Jo vairuotojas Rimantas Milinkis neįvertino transporto priemonės matmenų.
Puspriekabė buvo aukštesnė
Važiuodamas Gariūnų link, vilkikas kliudė estakados konstrukciją – skersinę siją.
R.Milinkis nepaisė, kad prieš estakadą buvo transporto priemonių aukštį ribojantys ženklai. Šia vieta leidžiama važiuoti ne aukštesniems nei 4 metrų automobiliams.
Po avarijos paaiškėjo, kad vilkiko tempiamos puspriekabės „Schmitz“ aukštis – 4,1 metro.
Sija pakibo ant vilkiko pusprie kabės. Taip sunkvežimis dar nuvažiavo apie 50 metrų.
Metalinę siją privežė arčiau
R.Milinkis teisinosi pamanęs, kad po estakada sėkmingai pravažiuos, nes buvo įsitikinęs, kad tuščios puspriekabės aukštis nesiekia 4 metrų.
Į neįprastos avarijos vietą atvykę estakadą statančios bendrovės „Panevėžio keliai“ atstovai nutarė, jog geriausia bus, jei vilkikas atbulas priveš siją arčiau estakados, o vėliau ją įmonės „Vilniaus kranai“ technika užkels į vietą.
2,2 tonos sveriančią siją pavyko nukelti tiktai antradienio naktį. Tam teko pusvalandžiui sustabdyti eismą Oslo gatve.
„Panevėžio kelių“ atstovės Rasos Čepienės žodžiais, estakados konstrukcijai avarijos metu nuostolių nepridaryta – mat nuplėšta sija yra pagalbinė betonuoti skirtų pastolių konstrukcijos dalis.
Avarijos pasekmių likvidavimo išlaidos dar skaičiuojamos. Specialios technikos nuoma kainuos apie 2 tūkstančius litų.
Lenkas neigė savo kaltę
Tai per trumpą laiką jau antra avarija po šia estakada. Sausio 13-ąją po ja netilpo Lenkijos piliečio vairuojamas vilkikas „Volvo“. Jis vežė kitą tos pačios markės vilkiką.
Kliudęs siją lenkas iš įvykio vietos nuvažiavo. Tąkart konstrukcija nenukrito ant žemės ar automobilių.
Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai vilkiką sustabdė Vievyje.
Užsienietis vairuotojas mėgino neigti savo kaltę.
Nedirba dėl skolų
* Vilkikų gaudykle tapusios estakados statybos darbus „Panevėžio keliai“ sustabdė praėjusių metų gruodžio 18-ąją.
* Bendrovė sprendimą sustabdyti darbus Vilniaus vakariniame aplinkkelyje buvo priversta priimti dėl milžiniškų užsakovo skolų už atliktus darbus.
* Sostinės savivaldybė už vakarinio aplinkkelio darbus, kurie buvo atliekami nuo 2009 metų pradžios, „Panevėžio keliams“ skolinga 57 mln. litų. Delspinigių suma siekia 135 tūkst. litų.
Komentuoti:
-
Parašė Corsaro Rodyti pranešimąMaciau, kad jau apatiniojo viaduko is vieno galo klojinius pradejo nurinkineti - jau matosi kaip tiltas atrodys!!!
Kažin kada dabar sugrįš
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąTai kodėl nuotraukų nepadarei ???!!!!
Komentuoti:
-
Maciau, kad jau apatiniojo viaduko is vieno galo klojinius pradejo nurinkineti - jau matosi kaip tiltas atrodys!!!
Komentuoti:
-
Vilniaus diena 2009-12-15
„Panevėžio keliai“ stabdo Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybas
Pritrūkus finansavimo (...) "Panevėžio keliai" stabdo Vilniaus vakarinio aplinkkelio statybas.
"Kadangi stabdymo procesas jau prasidėjęs, kitaip šiomis dienomis jo pakreipti negalime. Po savaitgalio - gruodžio 18 dieną - į objektą nebeplanuojame grįžti. Nebeužsakome medžiagų tolesniems darbams. Tačiau manome, kad po mėnesio-dviejų - maždaug kitų metų vasarį - galėtume atnaujinti darbus, su sąlyga, jei gausime pinigų arba bus labai aiškios datos, kad tie pinigai bus sumokėti", - BNS sakė bendrovės "Panevėžio keliai" atstovė Rasa Čepienė.
Anot jos, Vilniaus savivaldybė, nepaisant sunkios ekonominės padėties, jau sumokėjo dalį skolos - pervesta 9,7 mln. litų, iš jų 840 tūkst. litų savivaldybės lėšų ir apie 9 mln. litų Europos Sąjungos lėšų.
"Savivaldybė labai rimtai sureagavo į problemą, paspartino ES pinigų išmokėjimą. Manau, kad miesto valdžios požiūris yra labai rimtas. Kita vertus, įsiskolinimas dar labai didelis ir kol vykdomi darbai, jis nuolat auga", - sakė R.Čepienė.
Jos duomenimis, gruodžio 1-ąją vakarinio aplinkkelio pirmajame etape (nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės) "Panevėžio keliai" kartu su "Kauno tiltais" atliko darbų už 49,8 mln. litų, o sumokėta 15,7 mln. litų.
(...)
Nuo gruodžio 18 dienos Vilniaus vakarinio aplinkkelio objektuose nebedirbs ir 42 subrangovų organizacijos.
Lazdynų tilto rekonstrukciją buvo planuota baigti iki 2010 metų rugpjūčio, o pirmojo etapo statybą - iki 2010 metų gruodžio pabaigos.
Komentuoti:
-
Parašė giurza Rodyti pranešimąNuo sios savaites pradzios tiek ant tilto tiek oslo g. kelis kartus padaugejo darbininku ir technikos. Gal visgi pinigu bus?
b. nori grazius skaicius balanse turet
Komentuoti:
-
Nuo sios savaites pradzios tiek ant tilto tiek oslo g. kelis kartus padaugejo darbininku ir technikos. Gal visgi pinigu bus?
Komentuoti:
-
nu nieko, tikekimes kad ES uzfinansuos sitam projektui ir tikekimes kad nors pirma etapa uzbaigs nors iki 2011
Komentuoti:
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimątoks įspūdis, kad savivaldybė prieš pradedama šitą projektą net neturėjo finansavimo schemos ir plano.. kodėl pinigai iš ES ieškomi tik dabar?? Ar čia jau norima 100 proc. iš ES lėšų tą aplinkelį prafinansuot??
bardakas totalus, trūksta žodžių.. gerai, kad koks Imbrasas nespėjo palaimint kokio kosminio ne pagal kišenę metro projekto, o tai dabar Vilnius turbūt jau defaultint'ų kaip koks Dubajus..
Nemanau, kad neturejo finansavimo schemos. O ir ES pinigai seniai numatyti. Tiesiog prispaudus krizei, tuoj pinigelius, kuriuos turejo koofinansuoti, matyt, panaudojo kazkam kitam. Panasiai buvo su Sventosios pramoginiu uosteliu - ES pinigai paskirti, visi vietiniai ir ne tik laukia, kada bus pradeti darbai, taciau... Neseniai paaiskejo, kad tuos pinigus (~135 mln. Lt) skirs keliams, o uostelis nuplauks...
Komentuoti:
Komentuoti: