Parašė fastas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pietinis aplinkkelis (1000-mečio gatvė)
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
vilniaus estakada
kaip ir visa estakada. Estakada is apačios bus apšviečiama 400 lepu. Gražiausia bus nakti. Pažadu.Parašė deep'as Rodyti pranešimąKokia spalva dažys?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tai turite omenije raudona?Parašė fastas Rodyti pranešimąkaip ir visa estakada. Estakada is apačios bus apšviečiama 400 lepu. Gražiausia bus nakti. Pažadu.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tikrai taip bus kaip ir visas tiltasParašė kaskas Rodyti pranešimątai turite omenije raudona?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.Parašė fastas Rodyti pranešimątikrai taip bus kaip ir visas tiltas
Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.
Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laura Čyžiūtė, "Vilniaus diena"
2008 liepos mėn. 29 d. 00:00
Sostinės Miesto plėtros komitetas ieškojo kriminalo
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17874000Baigiamas pietinis greitkelis
Per išvyką politikai susipažino su dviem projektais: baigiamu tiesti pietiniu aplinkkeliu ir viaduku ties Laisvės prospektu, Ukmergės ir Ateities gatvėmis. Pietinį aplinkkelį statančios bendrovės „Fegda“ direktorius Arvydas Gribulis nudžiugino politikus pristatydamas, kad darbai kruta sparčiau, nei planuota. Šių metų spalį ketinama dalį aplinkkelio atverti, taip sumažinant spūstis link oro uosto.
„Taip projektas bus tarsi iš dalies priduotas. Visiškai pietinį aplinkkelį baigti ketiname iki lapkričio pabaigos. Kadangi darbai baigiami anksčiau, sutaupėme apie 6 mln. litų. Už juos galėtume pastatyti nuovažas nuo aplinkkelio, tačiau jos būtų už objekto raudonųjų linijų. Tam mums reikia savivaldybės leidimo“, – tikino A.Gribulis.
Apie 267,6 mln. litų vertinamas pietinis aplinkkelis prasideda nuo Žirnių gatvės ir tęsiasi iki Vandentiekio gatvės. Aplinkkelio ilgis – 3 km. Objektas pradėtas statyti 2006 m. rugsėjį, kai Vilniui vadovavo liberalcentristai. Tąkart planuota pietinę greitkelio atkarpą baigti iki 2009 m. kovo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Echm, echm, negražu taip apie lenkus ir baltarusius...Parašė deep'as Rodyti pranešimąMačiau dažo kolonas violetine spalva, tokia pačia kaip estakada virš Geležinio Vilko gatvės ir jei dar tos metalinės konstrukcijos bus raudonos tai vaizdas bus pakankamai bjaurus. Geriau išvis būtų palikti pliką betoną, o metalines konstrukcijas nudažyti kokia nors iš aplinkos neišsiskiriančia spalva.
Geras pavyzdys estakada prie spaudos rūmų, blogas - geltonai violetinė virš GV gatvės.
Nesuprantu, kam reikalingi šitie margumynai, kuriuos taip mėgsta ko gero tik lenkai ir baltarusiai?
Be to čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai labai patinka Vilnius-Kaunas kelyje oranžiniai viadukai.
Bet koks geras išsiskiriančių spalvų derinys, manau, tik suteiks gyvumo ir žaismingumo, o tos "aplinkos spalvos" dažniausiai apsiriboja pilka ir aprūkusia žalia. Nu argi tai gražu? Galų gale tai išvirsta į vientisą slogią spalvinę gamą, kuri yra totaliai nuobodi ir į kurią niekas nenori žiūrėti.
Žinau, suabejosit mano skoniu, bet pasakysiu, geriau "rožinė su svarovskio kristalais" estakada, nei kad pilka
.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujoji estakada – po asfalto apklotu
Ant statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.
Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.
Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
Artimiausiu metu dar laukia ir Laisvės prospekto prie estakados asfaltavimo darbai. Čia bus liejamas jau viršutinis asfalto sluoksnis.
Bendrovės „Fegda“ vyriausiasis projektų vadovas Romas Katilauskas vylėsi, jog pastarieji asfaltavimo darbai nepridarys daug nepatogumų vilniečiams, nes bus atliekami naktimis.
Jie vyks kitą savaitgalį, rugpjūčio 8-10 dienomis.
Kai vyks darbai, bus stabdomas transporto eismas šia Laisvės prospekto dalimi.
Statoma estakada virš Savanorių prospekto transporto žiedo bus 380 metrų ilgio.
Ji bus Vilniaus pietinio aplinkkelio grandis tarp Žirnių gatvės ir Lazdynų tilto.
Šiame aplinkkelyje statoma ir daugiau didelių statinių: septyniasdešimt penkių metrų ilgio viadukas virš Naugarduko gatvės, 1,6 metro skersmens tunelis lietaus nuotekoms Savanorių prospekto transporto žiede, trisdešimties metrų ilgio tunelis po geležinkeliu.
lrytas.ltgera gyventi gerai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tris mėnesius klos asfaltąParašė Kema Rodyti pranešimąAnt statomos estakados virš Savanorių prospekto transporto žiedo įsitaisė kelininkai. Jie ėmė lieti asfaltą.
Kol kas tai – tik apatinė asfalto dalis.
Visą estakadą planuojama išasfaltuoti iki lapkričio.
 Na ir tempai 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi straipsnis tik reklama. Iš tikrųjų, kaip mačiau, dar tiktai dengia hidroizoliacija viaduka, iki asfaltavimo toloka.Parašė Sula Rodyti pranešimąTris mėnesius klos asfaltą
 Na ir tempai 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toje nuotraukoje iš viršaus gan aiškiai matosi atstumas tarp kolonų, kur įtaisyta ferminė konstrukcija. Tarpas kaip tik tokio dydžio, kad tarp eismo juostų galėjo būt tvarkingai ir subtiliai pastatyta dar viena kolona. Šia tema jau buvo šnekėta, bet gal dabar jau yra žinoma konstruktorių/architektų fiks idėja kabinti tą metalinę kerėplą? Ji aišku viaduko kaina turėjo padidinti.
1. variantas. Ties ta konstrukcija būtinybė daryti viaduko deformacinę siūlę, ar slankiojantį sujungimą, kad nebūtų tokia ilga vientisa metalinė konstrukcija dėl temperatūrinių deformacijų. Bet panašu, kad ten viskas suvirinta į vieną gabalą.
2. variantas. gal tą konstrukcija reikalinga, kad suteiktų kokio nors mistiško stabilumo visam kitam estakados ilgiui?
3. variantas. Išsigando, kad mūsų lenktyninkai sugebės kiaurai per apsaugines tvoreles numušti koloną? Bet kodėl neišsigąsdavo ties kitais viadukais?
4. variantas. Dėl gražumo. Pagalvojo, kad bus per monotoniškas viadukas, reikia jam uždėti "akcentą" %)
5. variantas. Sutrukdė žemėje esančios komunikacijos. Nusprendė, kad porą metrų pastūmėti komunikacijas į šoną bus brangiau, nei pagaminti, atvežti ir iškelti milžiniškas konstrukcijas
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai jos tik dėl grožio?
Nors grožis abejotinas kai sukištos į duobę ir kabo kažkur žemai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mmm, o jei panašią konstrukciją atbulai užkėlus į viršų efektyvumas būtų mažesnis? gautųsi panašiai tokia konstrukcija kaip Senojo Nemenčinės tiltoParašė Lettered Rodyti pranešimąAišku, kad ne dėl grožio, santvara į apačią yra efektyviau šiuo atveju.
 
Foto iš http://www.miestai.net/forumas/showp...0&postcount=76
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Be abejo, ji ne tik dėl grožio ir ji atlieka savo darbą. Klausimas, ar nebuvo galima padaryti kažką žmoniškesnio.Parašė LBP Rodyti pranešimąNa, jei ta santvara tik dėl grožio, tada šitas statinys nebus pirmas atvejis VIlniuje. Karaliaus Mindaugo tilto šoninės (atsišakojančios) atramos taip pat neatlieka jokio darbo
 .
Comment
 
 


							
						
Comment