Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[173] Molėtai - Joniškis - Pabradė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Už Inturkės, nuo 15,405 km beveik iki pat Molėtų vėl prasideda "autentiškas" siauras asfaltas
    Foto 2025.02
    Matomumo ypatumai








    Prieš kalniuką visi stengiasi nušokti vienu ratu ant žvyruoto kelkraščio


    Comment


      #42
      Viena iš labiau vingiuotų kelio Pabradė - Molėtai atkarpų.
      Foto 2025.02














      Comment


        #43
        Foto 2025.02






        Artėja Molėtų ežerynas (Bebrusai - Lakajai - Siesartis)


        Rudesos kryžkelė


        Nusileidimas prie Rudesos ežero




        Trumpam pasirodė saulė

        Comment


          #44
          Foto 2025.02
          Nusileidimas į Kirneilės upelio slėnį


          Kirneilės kaimas. Sankryža su RK2810 į Žydavainius


          Tiltas per Kirneilės upelį - šis jungia Luokesų - Kirneilio ir Siesarčio (ar Siesarties) ežerus


          Siesarčio (ar Siesarties) ežero pakrantė




          Čia dar siauras keliukas


          Keli šimtai metrų prieš Molėtus praplatinti




          Sankryža su keliu A1 Vilnius - Utena


          Comment


            #45
            Paskutinis kelio Nr. 173 kilometras Molėtų mieste
            Foto 2025.02


            Posūkis į Molėtų aplinkkelį link Ukmergės


            Molėtų miesto Inturkės gatvė








            Comment


              #46
              Prieš pusantro mėnesio buvo rašyta:

              Molėtų r. savivaldybė / Etaplius.lt 2025.02.04
              Šiuo metu penkiuose Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai- Pabradė ruožuose atliekami ir planuojami tokie darbai:
              • Ruožas nuo 1,88 iki 6,1km. 2025 m. vasario mėn. planuojama pradėti šio ruožo rekonstrukcijos techninio darbo projekto projektavimo paslaugų pirkimą. Preliminarus paslaugų suteikimo terminas iki 12 mėn.;
              • Ruožas nuo 6,1 iki 10,985 km. Vyksta rekonstrukcijos projektavimo darbai, šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV (poveikio aplinkai vertinimas) atrankos. Statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
              • Ruožas nuo 15,405 iki 17,925 km. Techninis darbo projektas patvirtintas 2024 m., šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos. Statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
              • Ruožas nuo 23,074 iki 27,054 km. Techninis darbo projektas patvirtintas 2024 m., šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos, statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.;
              • Ruožas nuo 27,054 iki 35,123 km. Vyksta projektavimo darbai, šiuo metu laukiama Aplinkos apsaugos agentūros išvados dėl PAV atrankos, statybos leidimo dokumentą planuojama gauti iki rangos pirkimo inicijavimo – 2025 m. rugsėjo mėn. Rangos darbai numatomi 2026–2027 m.
              https://www.etaplius.lt/naujiena/kai...rukcija-342624
              Perstumdyti finansavimo prioritetai.
              2025 m. gali prasidėti dviejų atkarpų rekonstrukcija (anksčiau minėta orientacinė abiejų atkarpų darbų pradžia 2025 m. rugsėjo mėnuo).
              Nuo 6,100 iki 10,985 km - nuo Rudesėlės iki Inturkės
              Nuo 27,054 iki 35,123 km - nuo Joniškio pakraščio iki Molėtų / Švenčionių rajonų ribos

              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              VZ.lt 2025.03.21
              Trukt už vadžių, vėl iš pradžių: po fantastiškų metų kelininkai grįžo laukti darbų
              ​​
              https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...i-darbu-565027

              Comment


                #47
                Dabartinė krašto kelio Nr. 173 projekto etapų būklė (2025.03)

                Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                Comment


                  #48
                  Kitais metais turbūt bus rekonstruojama atkarpa tarp Joniškio ir Molėtų - Švenčionių rajonų ribos.
                  Išbandžiau šią atkarpą vasarą. Važiavimas kur kas pavojingesnis nei žiemą, kai beveik nėra mašinų

                  Foto 2025.08
                  Nuo Pabradės iki Švenčionių - Molėtų rajonų ribos yra puiki beveik 7 km atkarpa


                  Rajonų riba


                  Kelio susiaurėjimas




                  Toliau laukia 9 km aštrių įspūdžių iki Joniškio


                  Arnionys




                  Comment


                    #49
                    KK173 tarp Arnionių ir Joniškio
                    Foto 2025.08


                    Po prasilenkimo tvyro dulkių debesis




                    Iš priekio atvažiuojant mašinoms dažniausiai į šonus traukiasi abi mašinos.
                    Tačiau pasitaikė ir pavojingai važiuojančių chamų, kurie nesitrauke į kelkraščius ir toliau važiavo siauro asfaltuoto kelio viduriu


                    Prasilenkimas su autobusu


                    Įdomu, kaip prasilenktų du autobusai arba, pvz. du sunkvežimiai


                    Ilgasis posūkis aplink Arino ežerą


                    Kažkas ir tokiame siaurame kelyje sugebėjo aplenkti lėčiau važiuojančią mašiną (ten iš principo nepalakstysii)


                    Prieš Joniškio miestelį - kryžkelė su rajoniniu keliu Nr. 4428 Joniškis - Lakaja - Labanoras
                    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.20, 00:45.

                    Comment


                      #50
                      Ar Radarų direkcijos pastatytų radarų nebuvo?

                      Comment


                        #51
                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Ar Radarų direkcijos pastatytų radarų nebuvo?
                        Jei ir bandė statyti kokį radarą, tai taip ir nepastatė - gal padangas prasipjovė į aštrias briaunas.
                        Antra vertus, ten greičiau nei 40 - 50 km/h nelabai pavažiuosi .
                        Paskutinis taisė Romas; 2025.08.20, 00:44.

                        Comment


                          #52
                          Kažkada tokio tipo kelyje esu gavęs akmenį į priekinį stiklą nuo prasilenkenčios mašinos, tai nuo tada nebevažinėju tokio tipo keliuose ir kitiems patariu taip daryti. Geriau padaryti lanką pro kitur jei išeina, nei tikėtis akmens ar minimum veidrodėlių susikabinimo.

                          Comment


                            #53
                            FB AB Hisk 2025.09.23
                            Pasirašėme sutartį Valstybinės reikšmės Molėtai – Pabradė 4,22 km ruožo rekonstrukcijai
                            ​Visus darbus suplanavome įgyvendinti per 15 mėn. kartu su techninio darbo projekto parengimu.​
                            ​Projekto vertė 5,7 mln. Eur (įskaitant PVM).​
                            ​Svarbus vietinėms bendruomenėms ir turizmui kelio ruožas bus atnaujintas su išplatinta danga, saugus bei nebedulkės prasilenkiant.

                            https://www.facebook.com/HISKinfra/

                            Comment


                              #54
                              Prisimename, kad šiemet - kitąmet buvo numatyti dviejų KK173 ruožų rekonstrukcijos pirkimai, kur projektavimas kaip ir baigtas:
                              Ieškome viešųjų pirkimų skelbimuose, kuris iš dviejų šiemet - kitąmet numatytų ruožų bus rekonstruojamas:
                              - 6,100 - 10,985 km tarp Rudesos ir Inturkės
                              - ar 27,054-35,123 km nuo Joniškio iki Molėtų ir Švenčionių rajonų ribos
                              Tačiau nesigauna 4,22 km...

                              Tuomet atsiranda trečias ruožas - nuo Molėtų iki Rudesėlės, kur ir yra tie 4,22 km:

                              Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 1,880 iki 6,100 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
                              Pasiūlymų vertinimo kriterijai:Kainos/sąnaudų ir kokybės santykis
                              Pasiūlymų arba paraiškų dalyvauti pirkime pateikimo terminas :27/06/2025 09:00
                              Sutarties trukmė mėnesiais arba metais, išskyrus pratęsimus:31 months
                              Pasiūlymo galiojimo terminas dienomis arba mėnesiais:3 months

                              https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft...urceId=2823549

                              Comment


                                #55
                                Žinoma, labai smagu, kai gerai sudėliojus konkurso sąlygas projektavimas ir statyba užtruks ne 31+3 mėnesius, o tik 15 mėnesių.
                                Rangovas žada, kad rekonstrukcijos darbai prasidės jau kitąmet pavasarį.

                                Tačiau įdomu, kodėl nebuvo paleisti du anksčiau "Via Lietuva" žadėti pirkimai (o gal tiesiog nebuvo paskelbta ar tiesiog buvo praleista).
                                Molėtų r. savivaldybės puslapyje galima surasti ruožo 6,100 - 10,985 km tarp Rudesos ir Inturkės projektą, kurį 2023 metais perengė SWECO.
                                https://www.moletai.lt/uploads/002%2.../202311_PP.pdf

                                Apie ruožą nuo 27,054 km iki 35,123 km tarp Joniškio ir Molėtų rajonų ribos randama tik kažkokia sena nuoroda (su saugumo įspėjimais):
                                (Nebus vykdomas) Krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ...
                                kontraktai.eu
                                https://www.kontraktai.eu › planuojami-pirkimai › nebus...
                                2024-09-05 — (Nebus vykdomas) Krašto kelio Nr. 173 Molėtai–Pabradė ruožo nuo 27,054 km iki 35,123 km rekonstravimas. Planuojamas Pirkimas vyks: po 2024-07 ...
                                Kelias Nr. 173 yra labai svarbus ne tik rekreaciniams tikslams. Tai galbūt tiesiausias kelias tarp Pabradės ir Ruklos (neskaitant žvykrkelių per Sužionis ar Dubingius).
                                Tačiau gali būti (iš turimų viešų duomenų), kad pirmiau bus rekonstruojamas ruožas be projekto, tačiau vedantis link Bebrusų, Siesarties, Rudeso ir kitų puikiųjų Molėtų ežerų. O ruožas su pavojingais kelkraščias esantis arčiau Pabradės kažkaip lieka nepaminėtas.

                                Tikėkimės, kad tie du ruožai vis dėlto bus pradėti rekonstruoti artimiausiu metu.
                                Tačiau, jei bus rekonstruojamas tik ruožas nuo Molėtų, o tie du žadėti ruožai liks nejudinti, tai šiek tiek primins Elektrėnų savivaldybėje esančio RK4736 rekonstravimo eiliškumą.
                                Ten pirmiau buvo išasfaltuoti 7 km nuo autostrados link rekreacinio objekto, o po tik po kelerių metų - 3 km nuo Trakų - Semeliškių plento link Laičių kaimo.

                                Comment

                                Working...
                                X