Kartu su pagrindiniu keliu KK176 rekonstruotos ir privažiuojamųjų kelių atkarpos:
RK5203 Ąžuolijai–Salininkai–Juodšiliai–Juodšiliai–Valčiūn ai–Parudaminys–Jašiūnų g. st. nuo 19,882 iki 22,438 km
RK3917 Mikašiūnai–Rūdninkai - visas ruožas nuo 0,000 iki 2,703 km
Kelias Nr. 5203 Jašiūnų geležinkelio stotis – Valčiūnai
Foto 2024.06
Vaizdas nuo sankryžos su KK176 ties Jašiūnų stotimi
Šviesoforas suveikė
Matosi asfalto sluoksnio storis
Šviesoforinio ruožo pabaiga
Kažkur čia yra Šalčininkų ir Vilniaus rajonų riba
Rekonstruoto ruožo pabaiga
197x metų autentika
Toks kelias bus apie 7 km iki Parudaminio bažnytkaimio
Sprendžiant iš nuotraukų naujų KK176 atkarpų atidarymas nesulaukė rimtesnio žiniasklaidos dėmesio
Via Lietuva 2024.09.16 Atnaujintos dvi kelio atkarpos prie Rūdninkų karinio poligono
Vyriausybei skyrus papildomą finansavimą karinio mobilumo projektams, šiandien oficialiai atidarytos dvi atnaujintos kelio prie Rūdninkų karinio poligono atkarpos.
Suderinus su Krašto apsaugos ministerija „Via Lietuva“ iš viso šalia Rūdninkų karinio poligono yra suplanavusi atnaujinti 34 km ilgio kelių atkarpas. Šiandien atidarytos užbaigtos dvi 16 km atkarpos kelyje Pirčiupiai–Jašiūnai. Taip pat per šiuos metus ketinama užbaigti darbus kelyje Mikašiūnai–Rūdninkai bei kelyje Ąžuolijai–Juodšiliai–Jašiūnai (atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki kelio Pirčiupiai–Jašiūnai). Kitais metais bus užbaigtos likusios, 11 km ilgio, atkarpos kelyje Pirčiupiai–Jašiūnai. Visų darbų kaina siekia 62,3 mln. eurų.
Rugsėjo 16 dieną visus žiniasklaidos atstovus kviečiame į specialų kelio Pirčiupiai–Jašiūnai antrojo ruožo atidarymo renginį (...)
Šio renginio metu žiniasklaidos atstovams bus pristatyta ir mobilioji kelių tyrimų technika, kurios pagalba vietoje atlikę bandymus, galėsime įvertinti, kuo ne tik visuomenės, bet kariuomenės poreikiams parengtas kelias Pirčiupiai–Jašiūnai skiriasi nuo mums įprastų kelių.
Baigiamas rekonstruotas ruožas 9,590 -1,450 km tarp Žagarinės kaimo ir Senojo Pirčiupio tilto
Kol kas veikia greičio ribojimai, nėra horizontalaus ženklinimo. Kelio ženklai sustatyti, bet apdengti juoda plėvele ar nusukti į šoną
Foto 2024.06
Senieji Maceliai
Anksčiau čia buvo antrojo šviesoforinio ruožo pradžia
Čia turbūt kartu pastatyti laikini ir nuolatiniai ženklai
Greičio ribojimas iki 50 km/h, už keleto metrų - vėl ribojimas iki 50 km/h,
Šlaitas kairėje, šlaitas - dešinėje... Gal kas iš ekspertų paaiškintų kokią paskirtį atlieka atitvaras vidinėje posūkio dalyje? Kad "nekarpytum" kampų ralio stiliumi? Ar išorinei pusei pinigų pritrūkom?
Geras pastebėjimas.
Pagal signalinius stulpelius matosi, kad ten yra pralaida, galbūt vienoje pusėje ji yra giliau
Rekonstruotas ruožas 21,809 - 14,325 km tarp kryžkelės su keliu RK3903 Sližiūnai–Gerviškės ir Rūdninkų kaimo
Net lyginant su kitais naujais keliais tas kelias neįprastai lygus
Foto 2024.06
Šlaitas kairėje, šlaitas - dešinėje... Gal kas iš ekspertų paaiškintų kokią paskirtį atlieka atitvaras vidinėje posūkio dalyje? Kad "nekarpytum" kampų ralio stiliumi? Ar išorinei pusei pinigų pritrūkom?
Uždarytas kelias į Mikašiūnus, kur buvo kertamas kampas važiuojant į Vilnių
Apylankos ženklai
Žvilgsnis į rekonstruojamą kelią RK3917 Rūdninkai - Mikašiūnai
Rūdninkų "kaimo riba" yra gerokai nutolusi nuo apgyvendintos teritorijos.
Paskui kai kas stebisi kad nėra pagarbos nelogiškiems kelių ženklams ir dauguma vairuotojų atseit "viršija greitį"
Gyvenietės ruožo pabaigoje - greičo lėtinimo kalnelis
Rekonstruotas ruožas 21,809 - 14,325 km tarp kryžkelės su keliu RK3903 Sližiūnai–Gerviškės ir Rūdninkų kaimo
Net lyginant su kitais naujais keliais tas kelias neįprastai lygus
Foto 2024.06
Rekonstruotas ruožas baigiasi rytiniame Rūdninkų bažnytkaimio pakraštyje
Puikaus ruožo pabaiga,o už jos - lietuviškas greičio slopinimo kalnelis
Tarp Jašiūnų g.st. ir Šližiūnų kryžkelės
Toliau - autentiška nuo kokių 1970 metų nepasikeitusi atkara - visu savo siaurumu
Artėja mašina, bandysime prasilenkti
Abi prasilenkiančios mašinos nulipa vienu ratu nuo asfalto.
Gerai, kad kelkraštis nenuduklėjęs.
Beje, ta mašina iš priekio - baltarusiškais numeriais, Iš priešingos pusės link link Šalčininkų / Benekainių važiavo bent trys gudų mašinos
Šližiūnų kryžkelė su keliu RK3903 link Gerviškių (KK126)
Tas kelias turi dar siauresnį ir silpnesnį asfaltą nei KK176 , tai juo draudžiamas sunkvežimių eismas
Tarp Jašiūnų miestelio ir Jašiūnų geležinkelio pervažos kelias Nr. 176 yra normalaus pločio, bet kelio danga savo duobėtumu nusileidžia gal tik KK172 tarp Arnionių ir Joniškio (Molėtų r.)
Šioje vietoje pagrindinis kelias suka kairėn, tačiau norodos nėra labai ryškios.
Manau, kad buvo ne viena mašina kuri per klaidą nuvažiavo tiesiai keliu RK5203 link Valčiūnų - Juodšilių.
Beje, kelias RK5203 bent iki Šalčininkų - Vilniaus rajonų ribos irgi yra rekonstruojamas ir turbūt galėtų būti laikomas to paties karinio mobilumo projekto dalimi
Tarp Pirčiupių ir Baltosios Vokės vis dar yra 3 ar 4 šviesoforai, bet apatinis asfalto sluoksnis visur paklotas, keli kilometrai yra, kur viena pusė jau turi viršutinį asfalto sluoksnį su skaldedle. Nustebino apatinio asfalto storis, kur dar neužpilta šalikelė, ten grynai 25-30 cm.
Dangos storis ir KK176, ir RK5203 yra neįprastas. Auditoriai, kurie surado, kad betaupant ar bevagiant "sutaupyta" asfalto, ten nelabai turės ką veikti.
Pravažiavau visą kelią Nr.176 nuo Jašiūnų (A15) iki Pirčiupių (A4).
Dabartinė rekonstrukcijos būklė:
Abu ilgiausi ruožai yra išasfaltuoti: II ruožas tarp Žagarinės ir Senojo Pirčiupio upelio (8,14 km) bei V ruožas tarp Šližiūnų sankryžos ir Rūdninkų (7,48 km). Pirmas ruožas (nuo A4 iki Senojo Pirčiupio upelio) yra pačiame remonto įkarštyje (7,48 km)
Kitur - autentiškas siauras kelias su nutrupėjusiais kelkraščiais. Prasčiausia danga yra tarp Jašiūnų ir Jašiūnų geležinkelio pervažos
Pažiūrėjau CVPP puslapyje, naujų skelbimų apie sutarčių skyrimą neaptikau.
Detaliau pagal ruožus: I ruožas: (0 - 1,450 km). Nuo A 4 iki tilto per Senąjį Pirčiupį. Vyksta rekonstrukcija. Eismas vyksta viena juosta, neliko asfalto dangos, eismas reguliuojamas šviesoforais II ruožas: (1,450 km - 9,590 km). Tiltas per Senąjį Pirčiupį - Žagarinės V pakraštys Kelias jau išasfaltuotas, liko šviesoforais reguliuojamas ~ 300 metrų ruožas ties 3,500 km. Nėra horizontaliojo ženklinimo. Kelio ženklai sustatyt ir nusukti, kol kas galioja greičio apribojimais
III ruožas: (9,590 km - 11,470 km). Žagarinė - sankryža su KK202 ties Baltąja Voke. Autentiškas siauras kelias. Pirkimas paskelbtas, pasiūlymų teikimas iki 2024.05.07
IV ruožas: (11,470 km - 14,325 km). Sankryža su KK202 - Rūdninkai. Autentiškas siauras kelias. Pirkimas paskelbtas, pasiūlymų teikimas iki 2024.03.22 V ruožas: (14,325 km - 21,809 km) Rūdninkai - sankryža su RK3903 ties Šližiūnais. Kelias jau išasfaltuotas ir priduotas
VI ruožas: (21,809 km - 24.790 km). Sankryža su RK3903 - Jašiūnų miestelio riba. Autentiškas siauras kelias, labai prasta danga . Pirkimas paskelbtas, pasiūlymų teikimas iki 2024.03.22
VII ruožas: (24.790 km- - 14,325 km). Jašiūnų miestelio riba - sankryža su A15. paprasta miestelio gatvė. Pirkimas paskelbtas, pasiūlymų teikimas iki 2024.05.08.
Paskutinis taisė Romas; 2024.09.17, 08:29.
Priežastis: Baltoji Vokė
Komentuoti: