Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[206] Šilutė - Rusnė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Nuspręsta, kas statys estakadą į Rusnę

    Estakadą nuolat potvynių užliejamame kelyje Šilutė–Rusnė už 9,46 mln. eurų statys įmonių „Kauno tiltai“ ir Tiltų ekspertų centras konsorciumas.
    Susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigia, kad jau po metų potvyniai netrikdys susisiekimo su Rusne. Automobilių kelių direkcija ir konkurso laimėtoja sutartį pasirašė trečiadienį – pagal ją iki 2018-ųjų pabaigos bus pastatyta 750 metrų ilgio dviejų eismo juostų estakada bei rekonstruota keturių kilometrų ilgio kelio atkarpa, pranešė ministerija.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76634099

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dts Rodyti pranešimą
    Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai
    Toks variantas galimas, jei ten yra nuotėkis, kitaip gali susidaryti didžiulis tvenkinys.
    Čia jau reiktų hidrologų specialistų tyrimų.

    Komentuoti:


  • dts
    replied
    Man atrodo, kad estakada yra pats brangiausias problemos sprendimo variantas. Manau realiai užtektų pakelti patį kelio pylimą ir sustiprinti betoninėmis užtvaromis nuo vandens. Porą metrų į viršų ir užteks ilgiems amžiams. Ir tilptų su visais atkatais į kokius 2 mln. O be atkatų į 1-1,2 mln drąsiai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Išsamus reportažas "Lietuvos ryte" su daug gražių nuotraukų

    Lrytas.lt 2017.03.05
    Rusniškių svajonė: kada gyventojai sulauks estakados?
    Rusniškiai dešimtmečius svajoja apie estakadą, kuri apsaugotų juos nuo pavasarinės bėdos, neleistų jų atskirti nuo pasaulio.










    Jau buvo paruoštas planas, paruošti brėžiniai, paskaičiuota, kiek kainuotų estakados statyba. Valdžia sako, kad tam tiltui reikėtų apie septynių milijonų eurų.
    (...)

    Eismą prie potvynio zonos reguliuojantys Šilutės kelininkai pasakojo, kad traktoriais per dieną perkeliama nuo šešių iki aštuonių šimtų mašinų.„Savaitgalį tai dar nieko. Bet darbo dienomis žmonės važiuoja į darbą, vaikai – į mokyklą. Ar valstybė akla, ar skaičiuoti nemoka? Nuo septynių ryto iki dešimtos nakties dirba kelininkai, samdomi traktorininkai. Ir visa tai kainuoja. Jau seniai galėjo būti pastatytas tiltas ir niekam galvos neskaudėtų“, – piktinosi kelininkai.

    http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...uz-lietuva.htm

    Turintys laiko gali pažiūrėti ir video apie Rusnės kelią

    Lietyvos ryto TV 2017.03.05
    Rusniškių svajonė: kada gyventojai sulauks estakados?

    http://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos-...kados--351076/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS 2017.03.03
    Rusnės bendruomenė kitą savaitę rengs piketą prie Seimo

    Rusnės bendruomenė, nesulaukianti valdžios pagalbos, reikalauja aiškių atsakymų dėl estakados potvynių nuolat užliejame kelyje statybos bei kitą savaitę žada rengti piketą prie Seimo.



    Planuojama, kad pikete dalyvaus keliasdešimt žmonių. Pasak Rusnės bendruomenės „Rusnės sala“ pirmininko R.Plikšnio, kasmet potvyniai Rusnėje dažnėja, jie darosi didesni, sala atskiriama 2-3 mėnesiams. Tuomet automobiliai per apsemtą ruožą keliami traktoriais, tai daroma tik iki 22 valandos.
    (...)

    Automobilių kelių direkcijos vadovas Egidijus Skrodenis BNS anksčiau sakė, kad skyrus reikiamą finansavimą, Rusnės gyventojai potvynių semiamo kelio atkarpoje į Šilutę estakados gali sulaukti jau 2020-aisiais. Skaičiuojama, kad estakada galėtų kainuoti apie 7 mln. eurų.

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...eimo-56-763150

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Įvertino estakados poveikį aplinkai

    2014 metais UAB „Kelprojektas“ parengė estakados projektinius siūlymus. Planuojamos statyti estakados kelio Nr. 206 Šilutė – Rusnė užliejamame ruože poveikio aplinkai vertinimo programą užsakė Lietuvos automobilių kelių direkcija, o ją parengė UAB „Infraplanas“ iš Kauno. Šilutiškius su šia programa supažindino minėtosios kauniečių bendrovės poveikio aplinkai specialistas Tadas Vaičiūnas.
    Estakadą planuojama įrengti kelio Šilutė – Rusnė užliejamame ruože, kurio ilgis apie 435 m (ilgis su prieigomis, t. y. atraminėmis sienomis, – apie 750 m), plotis – 14,5 m.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...inkai-1470264/

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Peterio tiltas per Atmatą. XX a. 4 deš.



    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK206. Šilutė - Rusnė

    PAV paslaugų pirkimas:
    Planuojamos statyti estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože poveikio aplinkai vertinimas
    http://cvpp.lt/index.php?option=com_...nder_id=243393

    Atrankos dėl PAV išvada: http://gamta.lt/files/949.pdf

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kelias Šilute - Rusnė. Potvynis




    ebay.de

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Peterio tiltas per Atmatą, apie 1940 m.





    www.bildarchiv-ostpreussen.de

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    LAKD paskelbė planuojamus 2014 m. pirkimus. O kurie iš jų iš tikrųjų bus paskelbti parodys laikas .

    Pirkimo objekto pavadinimas///Numatomas kiekis ar apimtis///Sutarties trukmė///Numatoma pirkimo pradžia

    A14 Vilnius-Utena, darbai, 21,50–93,65 km 156 mėn. II-III ketvirtis

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Dangos rekonstravimo II etapas, darbai, 15,04 km 24 mėn. I k.

    Transeuropinio tinklo kelio E262 A6 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
    Sutartis Nr. 2, darbai, 18 mėn. I k.

    Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas.
    Sutartis Nr. 2, darbai, 62-69 km (iš viso 7,0 km) 17 mėn. II k.

    Transeuropinio tinklo kelio E272 A11 plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 1, darbai, 5,5-16,9 km (iš viso 11,4 km) 19 mėn. II k.

    Transeuropinio tinklo kelio E85 A1 rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas.
    III etapas, darbai, 6,4 km 18 mėn. IV k.

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra.
    Sutartis Nr. 1, darbai, Apie 6,06 km 18 mėn. III k.

    Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra.
    Sutartis Nr. 3, darbai, Apie 9,75 km 18 mėn. IV k.

    Kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 58,58 iki 97,06 km rekonstravimo į AM kategoriją projektiniai pasiūlymai, paslaugos, 3 trasos variantai 12 mėn. I k.

    Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo
    į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai, 34,46 km, 12 mėn. I k.

    Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas, 7,6 km 27 mėn. II k.

    A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, 10,25 km
    27 mėn. II k.


    Estakados kelio Nr. 206 Šilutė–Rusnė užliejamame ruože statyba; statyba,
    9 mėn. I k.
    http://www.lakd.lt/files/pirkimai/2014_0.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 17:34. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos keliai"

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Peterio tiltas per Atmatą



    http://www.klavb.lt/krastas/klaipedos_krastas.html

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Rusnės tilto atidarymas įvyko 1914 m. spalio 10 d. Pavadintas jo statybą inicijavusio apskrities viršininko Peterio vardu. Atsitraukdami vokiečiai 1944 m. susprogdino dalį tilto. Atėję sovietai tilto neatstatinėjo, o jį išardė.

    Naujasis tiltas per Atmatą Rusnėje, čia matyt dar vyksta statybos darbai


    Kelias iš Rusnės į Šilutę ėjo pylimu


    Rusnės tiltas palengvino ūkininkų dalią, kuriems nušienautą ir parduodamą šieną nebereikėdavo per upę kelti keltais
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:39. Priežastis: Kopija iš temos "Rusnė ir Uostadvaris"

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atidarytas ledo kelias į Rusnę

    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-rusne-898914/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Šilutės ETA žinios" 2012-01-16, 17:24
    Kelio į Rusnę estakados projektas: ledai pajudėjo?
    estakados potvynio apsemiamame kelyje iš Šilutės į Rusnę projektavimui ir statyboms iš šių metų šalies biudžeto numatyta skirti 5 mln. litų. Tiksliau, iš taip vadinamos kelių programos, perskirstant jai skirtas lėšas.

    Estakados projektavimu ir statybomis rūpinsis Lietuvos automobilių kelių direkcija. Estakados projektui gali prireikti iš viso beveik 20 mln. litų. (...)

    2009 metais iš Kelių priežiūros programos estakados techniniam projektui jau buvo skirta 250 tūkst. litų. Tačiau Šilutės rajono savivaldybės administracija, kuriai tuomet buvo patikėta organizuoti projektavimo darbus, už šią pinigų sumą sugebėjo įsigyti tik pradėtą rengti estakados projektą.

    Tų pačių metų spalio 30 d. tarp Šilutės rajono savivaldybės administracijos (...) ir UAB "Tiltų ekspertų centras" buvo pasirašyta 800 tūkst. litų vertės estakados projektavimo sutartis. Tačiau Klaipėdos apygardos teismas vėliau nustatė, kad vykdant viešąjį projektavimo darbų pirkimą, buvo nusižengta kelių Viešųjų pirkimų įstatymo straipsnių nuostatoms (...) Todėl 2010–ųjų rugsėjį teismas estakados projektavimo sutartį pripažino negaliojančia.

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...judejo-674102/

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš knygos "Lietuvos keliai" 1982m.







    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tiltas į Rusnės salą per Atmatą

    2011 06






    Senojo tilto liekanos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokios čia aukos? Atrakcija! Ne aš vienas toks. Daug žmonių iš visos Lietuvos važiavo pasižiūrėti potvynio, ledų mariose... Tik, deja, iš to nei Šilutės rajono valdžia, nei verslininkai ne kažin ką uždirbo, nes nieko specialiai nebuvo suorganizuota. O galėjo pasistengti. Bet tik verkšlenti tesugeba...

    Komentuoti:


  • enigma
    replied
    Ir kaip jausmas būti potvynio "auka" ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobuso interjeras. Panaudota dviejų durų Ikarus 260 kėbulo pusė.



    Prie savivaldybės stotelėje laukusi minia šturmuoja autobusą.







    Pėsčias nuėjau iki apsemto ruožo, bet grįžti pasisekė autobusu. Tiesiog sustabdžiau ir vairuotojas mane paėmė į kabiną, nes tingėjo išlipti, nuleisti laiptelius, atidaryti duris, jas uždaryti ir vėl pakelti laiptelius.



    Išlipau prie policijos posto, kur buvau palikęs mašiną.

    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.05, 10:31. Priežastis: Kopija iš temos "2010 m. pavasario potvynis"

    Komentuoti:

Working...
X