Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Automobiliai iki "Žigulių" epochos (1945-1970)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksas666
    replied
    Įterpsiu savo trigrašį. Nemaža tikimybė, jog tai Warzsawa arba Pobėda m-20 serijos, ar bent kažkokia jos atmaina

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Norint, galima ir limuziną padaryt.

    http://rukud.ru/uploads/posts/2011-0...-15_103927.jpg

    Komentuoti:


  • auris19
    replied
    Skiriasi Galinės zapo arkos jau šiuolaikiškos, prigludusios, o vabale dar išlindus dalelė prieškarinio dizaino dalis - pūstos arkos

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    ZAZ-365. Ar labai skiriasi?
    Taigi nėra plačių priekinių ratų arkų šitam ZAZ'e.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ZAZ-365. Ar labai skiriasi?

    Komentuoti:


  • auris19
    replied
    Nea, čia tikrai vabalas Zapą nuo vabalo atskirti nėra sunku Versija apie trofėjinį automobilį įdomi, bet netinka.Mat nuotraukoje matomas vabalas jau po septintajame dešimtmetyje atlikto facelifto - pakeisti galiniai žibintai ir dėl saugumo reikalavimų padidintas užpakalinis stiklas

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Po karo jau ketvirtis amžiaus.
    O ZAZ'us vabalus gamino 1960 - 1969 metais.
    Gali būti. Iš tokio atstumo atpažinti sunkoka.

    Dėl amžiaus čia nėra didelė problema. Žinau, kas dar 80'aisiais važinėjo su prieškariniu Opel Kapitan.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Po karo jau ketvirtis amžiaus.
    O ZAZ'us vabalus gamino 1960 - 1969 metais.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė auris19 Rodyti pranešimą
    Ką sovietiniame Vilniuje veikia vabalas ?
    Nebūtų nieko nuostabaus. Po karo daug įvairių trofėjinių automobilių privežta buvo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gal ten ZAZas.

    Komentuoti:


  • auris19
    replied
    Ką sovietiniame Vilniuje veikia vabalas ?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Antakalnis. Žurnalas "Statyba ir architektūra" 1968m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš knygelės "Kaunas" 1966m.















    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    60-ųjų "baikeriai". Žurnalas "Švyturys" 1960m.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1955m.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Iš Knygos "Kaunas" (išleista rusu kalba 1962m.).

    Statybos ir architektūros institutas.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.18, 20:33. Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1956m. M.Rebio nuotrauka.

    Komentuoti:


  • auris444
    replied
    Nes pobedos tada Vilniuj buvo tik dvi - pas Sniečkų ir pas Paleckį

    Komentuoti:


  • auris444
    replied
    Sakiau, kad primontuota .Čia manau bus du variantai - slepiami iš Vokietijos parsivežti trofėjiniai auto arba eilinė tsrs propaganda, norint parodyti, kad ir ten buvo gerai gyventi .Ir šiaip, per gausiai mašinų prospekte kaip 47 metams, toks kiekis buvo maždaug apie 75-80 metus

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Jūs visi esate neišprusę, nepabijokime to žodžio. Šlovingojoje SSRS 1949 metais jau buvo išrastas klonavimo aparatas, o jūs čia kažką skiedžiate apie primontuotus automobilius.

    Komentuoti:

Working...
X