Vilnius 1959-1963.
Sulankstomų spalvotų atvirukų rinkinys išleistas 6 kalbomis.
Foto D.Smirnov / Д.Смирнов
Вильнюс в 1960 году
Альбом-"раскладушка" Издательства литературы на иностранных языках с видами Вильнюса. Год выпуска не указан, но по косвенным признакам - автопарк, общественный транспорт, некоторые здания, время съемки - не ранее 1959 года и не позднее 1963 года.
Так что, с большой степенью уверенности, можно считать, что на фотографиях Вильнюс 1960 года.
Kadangi įvairiose temose apie sovietmečio architektūrą susikaupė daug nuotraukų su anų laikų automobiliais, sukurta atskira tema apie automobilius.
Skiriamasis laiko ženklas Sovietijoje buvo automobilių masinė gamyba nuo 1970 metų, kai sovietai iš pradėjo gaminti "Žiguli" ("Lada")
Pas mus Lietuvoje jų pagausėjo apie 1971-1973 metus.
Turbūt kiekvienai automobilio markei skirti atskirą temą nėra reikalo.
Gal pakaktų dviejų temų:
1) 1971 - 1990 m. ("Žiguli" epocha). Tuomet dar buvo "Moskvičiai" 408 ir 412 (AZLK ir IŽ), "Volgos" GAZ 24 ir "Zaporožiečiai" ZAZ 966, 968
2) 1945 - 1970 m. ( epocha iki "Žigulių").
Tas 25 m. laikotarpis pagal automobilių modelius gali būti sukirstytas į du etapus (riba apie 1956-1961 m.)
- Pokaris - "Pobiedos" GAZ M20, iš Opelių perdaryti "Moskvičiai" 400-401, ir nuo prieškario laikų užsilikę ZIS'ai bei kitos retos sovietinės markės
- Chruščiovo laikotarpis- Volgos (GAZ 21), apvalių formų "Moskvičiai" 402, 403, 407 (gaminti iki 1968 m.), ir "Zaporožiečiai" ZAZ 965 (nukopijuoti nuo FIAT 600)
Gero žiūrėjimo ir diskutavimo apie ankstyvojo ir viduriniojo sovietmečio (1945-1970) automobilininkų džiaugsmus ir rūpesčius.
Vaizdas į Kauno greitosios pagalbos automobilių garažų kiemą pro buvusio Kauno konkės administracinio pastato (Gedimino g. 34 / Kęstučio g. 12) pastogės langą.
Okupuota Lietuva, gal kokie 1957-1969 m. Fotografas Leonas Čerškus.
Komentuoti: