Parašė Pauliukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ne tau vienamParašė Pauliukas Rodyti pranešimąAr cia man vienam atrodo, ar istikruju dabar pastatytas tiltas realios naudos neduotu?
nesamonė apie tokius projektus net svarstyti tokiu metu. Bet realiai kam jis naudingas būtų?
You've got one life! Live it!
Comment
-
Naudingas Šilainiams ir Centrui - Senamiesčiui. Planuojama, kad tokiu būdu bus sumažintas eismas iš Šilainių per Senamiestį ir Aleksoto tiltą, Fredos -Aleksoto - Garliavos kryptimis ir Via Baltica kryptimi. Pagerėtų eismas ir Raudondvario pl.Parašė fredis Rodyti pranešimąNe tau vienam
nesamonė apie tokius projektus net svarstyti tokiu metu. Bet realiai kam jis naudingas būtų?
Svarstyti projektus reika, dokumentaciją ruošti ir detaliuosius planus tvirtinti reikia, nes tai užima laiką. Pagerėjus ekonominei situacijai, sutrumpės įgyvendinimo laikas. Tada nesakysim visi garsiosos frazės - "o kur jie anksčiau buvo?"
Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Kartu su tiltu nebūtų tiesiama magistralė. Tai atskiras projektas, kuris dar neprasidėjęs. Kol kas kalbama tik apie tilto statybą.Parašė alm Rodyti pranešimąKartu su tiltu būtų statoma ir magistralinė gatvė Kėdainių kalnu iki Prūsų gatvės. Bent jau seniau tokie planai buvo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bet tikiuosi bent jau suprojektuoti viską iš karto žada? Nes kitaip gali nekas gautis.Parašė amiko Rodyti pranešimąKartu su tiltu nebūtų tiesiama magistralė. Tai atskiras projektas, kuris dar neprasidėjęs. Kol kas kalbama tik apie tilto statybą.kaip?
Comment
-
Šie du projektai įgyvendinami atskirai. Namanau, kad kils problemų, nes lygiai taip pat net 5 projektai buvo įgyvendinami atskirai: Čiurlionio tilto statyba, Aleksoto tilto mazgas, naujos Marvelės g. tiesimas, mazgas prie Radzinausko tilto, Europos pr. įkalnė. Visi šitie projektai labai susiję vienas su kitu, bet įgyvendinti atskirai, finansuoti atskirai ir skirtingais laikotarpiais.Parašė alm Rodyti pranešimąBet tikiuosi bent jau suprojektuoti viską iš karto žada? Nes kitaip gali nekas gautis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip, bet vis tiek bent eskiziniai projektai kažkokie buvo iš karto, bent jau prieš Čiurlionio tilto statybą buvo aiškinama, kaip jis bus sujungtas su miesto gatvių tinklu.Parašė amiko Rodyti pranešimąŠie du projektai įgyvendinami atskirai. Namanau, kad kils problemų, nes lygiai taip pat net 5 projektai buvo įgyvendinami atskirai: Čiurlionio tilto statyba, Aleksoto tilto mazgas, naujos Marvelės g. tiesimas, mazgas prie Radzinausko tilto, Europos pr. įkalnė. Visi šitie projektai labai susiję vienas su kitu, bet įgyvendinti atskirai, finansuoti atskirai ir skirtingais laikotarpiais.
Comment
-
20 metų į priekį dar niekas nieko nepaišė ir jokių eskizinių planų nebraižo, kurie tiesiogiai nesusiję su tuo projektu. Rašant projektą tik paminima dėl ko jis naudingas, ką gero padarys ir su kuo ką sujungs. Bet schemos nedaromos, parašoma tik raštu, kas nei garantuoja, nei pažada, kad tai bus tiesa.Parašė Linas Rodyti pranešimąTaip, bet vis tiek bent eskiziniai projektai kažkokie buvo iš karto, bent jau prieš Čiurlionio tilto statybą buvo aiškinama, kaip jis bus sujungtas su miesto gatvių tinklu.
Rašęs aš kelis projektus ES lėšoms gauti. Projektas rašomas gražiai, su visokiais išsipaistymais, pagal visus reikalavimus ir t.t. Svarbu idėja ir argumentavimas. O paskui įgyvendint galima tik dalį ką ten pripaistei. Tas pats ir šičia.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Matyt mazai dar gyvenime matei. Didziausi infrastrukturiniai projektai (pvz. Hoover Dam) kaip tik ir statomi krizes laikotarpiu. Valstybe islosia, nes statybos darbu kainos buna smarkiai krite, o bedarbiai statybininkai gauna nors kokio darbo (kad ir prastai apmokamo).Parašė fredis Rodyti pranešimąNe tau vienam
nesamonė apie tokius projektus net svarstyti tokiu metu. Bet realiai kam jis naudingas būtų?
Comment
-
Niekad daug nebūsi mates, nes vis tiek bus daugiau tokių kurie matę. Anyway, čia faktas, kad stato protingos valstybės-vyriausybės savo objektus ar iš kitų lėšų per nuosmukius, kai kainos salyginai mažesnės, kai visi statybininkai darbo prašo, o kiti meldžiasi, kad jo gautų, bet pas mus kitaip... Mes ir nei pinigų turime, nei ką. Aš manau Kaune šiuo metu yra tikrai daug svarbesnių dalykų. Paėmus siaurai, vien tik infrastruktūrą, tai oi dirbti daug kur galima ir be šito tilto statymo. Būtų statomi objektai prie Combo suprasčiau, bet dbr niekaip, nebent visi pinigai ES.Parašė sauls Rodyti pranešimąMatyt mazai dar gyvenime matei. Didziausi infrastrukturiniai projektai (pvz. Hoover Dam) kaip tik ir statomi krizes laikotarpiu. Valstybe islosia, nes statybos darbu kainos buna smarkiai krite, o bedarbiai statybininkai gauna nors kokio darbo (kad ir prastai apmokamo).
Pradžiai sutvarko kelių būklę, o paskui naujus tiltus lai stato. Neužaugs mūsų miestas tiek, kad naujo tilto verkiant reikės iki naujos krizės
Paskutinis taisė fredis; 2009.01.23, 07:46.You've got one life! Live it!
Comment
-
Planai planais, bet ar ne geriau būtų staigiai ruošt planus ir perstatyt Jesios tiltelį, tada griebtis Panemunės tilto remonto ar išvis jį išsprogdint ir naują pastatyt toj vietoj... O tas utopinis tilto į niekur planavimas manau suėda tikrai nemažai lėšų kurios jau turi būti panaudotos šiandien, tiksliau turėjau jau būt panaudotos vakar...Parašė fredis Rodyti pranešimąPradžiai sutvarko kelių būklę, o paskui naujus tiltus lai stato. Neužaugs mūsų miestas tiek, kad naujo tilto verkiant reikės iki naujos krizės
Comment
-
Va vaParašė Kadafis Rodyti pranešimąPlanai planais, bet ar ne geriau būtų staigiai ruošt planus ir perstatyt Jesios tiltelį, tada griebtis Panemunės tilto remonto ar išvis jį išsprogdint ir naują pastatyt toj vietoj... O tas utopinis tilto į niekur planavimas manau suėda tikrai nemažai lėšų kurios jau turi būti panaudotos šiandien, tiksliau turėjau jau būt panaudotos vakar...
ačiū, kad papildei mano mintį, kurios pilnai neišsakiau. Per žinias kažkada žiūrėjau, kad va Vilniuje kažkokie valdininkai žaidžia "Kauno tilto istorijos" korta ir reikalauja daugiau priežiūrai skirti pinigų būtent Vilniaus tiltams prižiūrėti. O mes Kaune, po tokio laimingo "bajerio" galvojame ir strateguojame, ką čia naujo pastačius, dzin, kad Kadafis ar Fredis nukris į nemuną tiltu važiuodami
You've got one life! Live it!
Comment
-
Man atrodo, kad tokių "bereikalingų" projektų įgyvendinimas yra žvelgimas į ateitį ir planavimas. Aišku, kurioziškai atrodo situacija, kai rengiami ir jau vykdomi projektai, sukursiantys naudos ateityje, o gyvybiškai svarbūs atidedami arba vilkinami. Manau taip yra dėl to, kad naujų projektų rengimas ir statyba neša didesnę finansinę naudą tuo suinteresuotiems asmenims ir grupėms.Parašė Kadafis Rodyti pranešimąČia iš serijos namo stogas kiauras, ant galvos bėga, nežinia kada įluš, o rengia planą pirtelei kieme statyt
Bet reikia pripažinti, kad štai Kėdainių tiltas vis tiek reikalingas. Kaip ir iš pradžių atrodęs nereikalingas trasos atnaujinimas nuo Čiurlionio tilto nauja Marvelės gatve iki Vakario lanksto, dabar bebaigiant visus tuo projektus matyti, kad tai iš tikrųjų reikalinga ir naudinga. Kaunas siekia tapti logistikos centru ir tam reikalinga gera kelių infrastruktūra. Tas pamažu ir daroma. Taigi atrodo prioritetas yra ne rūpinimasis miestelėnų gerbūviu, bet kuo greičiau Kauną padaryti patraukliu investicijoms ir tuo naudojantis, išplėšti pinigų sau.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.23, 14:08.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Aš irgi visuomet tik už tokias naujoves ir juolab kas liečia infrastuktūrą, bet... Graudu ir juokinga, kai tokie planai prasilenkia su sveiku protu. Tokie planai turėtų būt bent tuomet, kai nėra pinigų, bet viskas kas reik padaryta, o čia dar kiek laukia griūvančių objektų. Kam tuomet verkt, kad nėra pinigų griūvančio tilto remontui per kurį varinėjamas visuomeninis transportas. Juk taip taškydami niekad nesutaupys reikiamos sumos griūvantiems objektams.Parašė amiko Rodyti pranešimąKaunas siekia tapti logistikos centru ir tam reikalinga gera kelių infrastruktūra. Tas pamažu ir daroma. Taigi atrodo prioritetas yra ne rūpinimasis miestelėnų gerbūviu, bet kuo greičiau Kauną padaryti patraukliu investicijoms ir tuo naudojantis, išplėšti pinigų sau.
Kitavertus džiaugiuosi Kauno gatvių pralaidumu, esančiais tiltais ir beveik nejaučiu diskomforto dėl kamščių. Ateitis parodys kaip bus, o statyt manau tikrai reikės. Bet ar verta (apart to, kad praplaut gražaus pinigėlio kažkam) šiuo metu taškyt pinigus tokiem projektam?
Comment
-
Na, man tai išvis nesuvokiama, kokiam durniui gali užplaukt sukt toje vietoje į aikštelę, jeigu ten yra šaligatvis ir perėja ties ta vieta! Policininkų vietoj ten stovėčiau ir skalpuočiau. Ir šiaip, dar to betrūko, kad į aikštelę būtų šviesoforas ar žalia rodyklė.Parašė Gator Rodyti pranešimąne nauja. Ten yra sviesaforas su lentele zalia i desine, bet sviesaforas pastatytas pora metru uz sankryzos, pries isukima i tokia aikstele. Vieni supranta, kad ta lentele sukti leidzia i aikstele, todel nevaziuoja i KM, tada kiti supranta, kad ta lentele leidzia sukti i KM ir pypsina ir tt. ir panasiai
Tikrai kai kada juokina vairuotojų sąmojai.
Comment
-
Kaip tik dabar geriau vykdyti tokius projektus. Juk dabar atpigus darbas ir pačios statybos.Parašė Kadafis Rodyti pranešimąAš irgi visuomet tik už tokias naujoves ir juolab kas liečia infrastuktūrą, bet... Graudu ir juokinga, kai tokie planai prasilenkia su sveiku protu. Tokie planai turėtų būt bent tuomet, kai nėra pinigų, bet viskas kas reik padaryta, o čia dar kiek laukia griūvančių objektų. Kam tuomet verkt, kad nėra pinigų griūvančio tilto remontui per kurį varinėjamas visuomeninis transportas. Juk taip taškydami niekad nesutaupys reikiamos sumos griūvantiems objektams.
Kitavertus džiaugiuosi Kauno gatvių pralaidumu, esančiais tiltais ir beveik nejaučiu diskomforto dėl kamščių. Ateitis parodys kaip bus, o statyt manau tikrai reikės. Bet ar verta (apart to, kad praplaut gražaus pinigėlio kažkam) šiuo metu taškyt pinigus tokiem projektam?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tą visi suprantam, bet iš kur pinigai pinigėliai tokiam projektui?Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip tik dabar geriau vykdyti tokius projektus. Juk dabar atpigus darbas ir pačios statybos.You've got one life! Live it!
Comment
-
Grįžtam ten - nuo kur pradėjom. Visi sutinka, kad darbai atpigę ir dabar statyt būtų gerai du tiltus (Panemunės perstatyt, Jesios perstatyt ir Kėdainių naujai pastatyt - tai jau trys). Bet kadangi litų nėra net avarinės būklės tiltui pašpakliuot, tai ir telieka svaigt apie aukštas materijas ir grandiozinius planus, kurie šiuo metu geriausiu atveju bus naudingi kelių šeimų (užsiimančių projektavimu) biudžetui.Parašė fredis Rodyti pranešimąTą visi suprantam, bet iš kur pinigai pinigėliai tokiam projektui?
Comment
Comment