Parašė strongiukas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tai kokia problema jei gerina susiekimą ir galima greičiau namo parvažiuot? Kas negerai?Parašė gerietis Rodyti pranešimąKodėl kauniečiai balsuoja už krabą? Nes platina gatves! (puristams - platina gatvių važiuojamąją dalį).
Aj, sorry tu vienas iš jų, kur NEvažinėja žiemą dviračiu, bet nori 2m dviračių tako (šildomo gal?) ir vadini žmones, kurie iš darbų važiuoja automarozais. Got it.
- 3 patinka
Comment
-
Šiandien nusprendžiau pereiti H. ir O. Minkovskių gatvę nuo Geležinkelio tilto link Aleksoto tilto. Aleksoto tilto nepriėjau, kelionę pabaigiau ties Nemunaičiais. Bet toliau eiti nebenorėjau, juolab, kad gatvė didžiausias purvynas. Automobiliai dar važiuoja, greičiausiai dirbantys aplink arba aptarnaujantieji įmones. Nes kelionė ties malūnais yra baisi ir vairuotojams ir automobiliams.
Netoli geležinkelio tilto
Nupjaustyti apšvietimo stulpai
Daug medžių nupjautų, išvežami kelmai
Gatvė plika, naikinami ir šaligatviai
Netoli "Kauno grūdų". Šis pastatas gali greitai atgyti...
Užmetu akį į girnapuses...
Aleksoto žydų kapinės atgijus gatvei sulauks daugiau lankytojų...
Prie Kauno tvirtovės sandėlių kai kurie uosiai išpjauti. Bet daug medžių bus (?) palikta. Būtų gražu...
statybų aikštelė vietoje anksčiau buvusios grūdų lauko saugyklos
Sandėliuojami šuliniai...
Prie senojo Kauno tvirtovės malūno. Medžių nebėr...
Toliau - plyta. Eismas tragiškas...
Milžiniškas šulinys - kam?
Prie Nemunaičių irgi išpjauti medžiai.
Šiandien viskas. Pratęsiu kažkada vėliau...Keliauju per Lietuvą
- 25 patinka
Comment
-
Pirma juosta ten nesąmoningai plati:
Laisvės al. – „Google“ žemėlapiaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Normali PROSPEKTO eismo juosta.Parašė Tomas Rodyti pranešimąPirma juosta ten nesąmoningai plati:
Laisvės al. – „Google“ žemėlapiaiKaunas yra Kaunas
- 1 patinka
Comment
-
Na nevisai. Uz perejos grizta, bet ties pereja sakyciau per siaura gaunasi juosta masinai pravaziuoti. Manau turetu linijas perpiestParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Comment
-
Ten ne koks Taikos prospektas, o vidinė miesto pagrindinė gatvė. Juostos neturėtų būti sudeliotos taip kad vairuotojai jaustūsi saugūs skraidant 60 km/h. Ten greitis turi būti 40 km/h ir atitinkamai juostų plotis. Pirmoji juosta turėtų būti platesnė autobusam bei krovininui transportui. Manau taip ir padarys ir perpaišys juostas, nes šiuo metu akivaizdžiai pirma juosta gerokai siauresnė nei kitosParašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Normali PROSPEKTO eismo juosta.
- 5 patinka
Comment
-
Šiam momentui, pagal žymėjimą, senąjį, ten net lengvoji netelpa, didžiausia nesąmonė, kad už perėjos vėl išplatėja,ką jie ble... rūko? Ta juosta dažniausiai naudojasi viešasis transportas, važiuojantis į Kęstučio gatve. Jau dabar prie policijos pastato telpi jei nėra mašinų priparkuota ir tai milimetrais.
Comment
-
Genocidas yra krūvą kibiru isivaizduojanciu, kad jie gatvei važiuoja vieni, ir ,,vunderkindai" projektuotojai su savivaldybės klerkai, jiems pagal teorija turi būti ir praktika, užtenka Romainių, Regitros kalno, Marių gatvė, Ateities pl. Biruliškių g. žiedo. Nuvažiuok į Mariu-Panerio gatvių sankryža, netoli ,,Palemono keramikos" apšvietimo stulpas, pastatytas tik pernai geriausias pavyzdys.Parašė Tomas Rodyti pranešimąPasigarsinsiu ir aš klaviatūrą: GENOCYDAS!!!Paskutinis taisė ikarusas; 2024.11.18, 18:01.
- 2 patinka
Comment
-
Įdomu stulpus vėl permontuos ar taip ir paliks viduryje šalgitvio..Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Comment
-
Dar žiauriau pasakysiu, Vytauto pr. klausimas ar reikia ten trijų juostų stoties kryptimi. Tilptų net dviračių takas ir patogesnė stotelė link Laisvės alėjos. Vis tiek viena juosta nusuka į Kęstučio g., kuri tokia iš inercijos tranzitinė, bet nebėra dėl savo siaurumo "pagal idėją" tranzitinė.
Pats Vytauto pr. jau pusiau vienos juostos, nes likusias užima A juostos atkarpos. Suprantu palikt Parodos kalną dvejų juostų, kad greičiau šviesoforą pravažiuot, nes su viena juosta kol kas ir aš pats sunkiai įsivaizduoju kaip ten išgyvent piko metu, nebent statant požeminį rytinį Centro aplinkkelį B kategorijos gatvę.Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.19, 14:14.
- 1 patinka
Comment
-
Siaip dviracio tako nebuvimas Vytauto prospektu link gelezinkelio stoties, autobusu stoties ir akropolio nuo Laisves alejos tai sakyciau didelis minusas, tikrai ten jo reikia. Reikia dviracio tako ir i Parodos kalna, bet ten turbut netilps.Parašė PoDV Rodyti pranešimąDar žiauriau pasakysiu, Vytauto pr. klausimas ar reikia ten trijų juostų stoties kryptimi. Tilptų net dviračių takas ir patogesnė stotelė link Laisvės alėjos. Vis tiek viena juosta nusuka į Kęstučio g., kuri tokia iš inercijos tranzitinė, bet nebėra dėl savo siaurumo "pagal idėją" tranzitinė.
Pats Vytauto pr. jau pusiau vienos juostos, nes likusias užima A juostos atkarpos.
- 3 patinka
Comment
-
Vytauto pr. būtų labai patogu įrengti dviračių taką, nes juostų pločiai tokie, kad susiaurinus ant 50 cm iš abejų pusių nelabai net pasijus vairuotojams (išskyrus jeigu norėsis lėkt 70 km/h, bet miesto centre tai turėtų būti šventvagiška dėl Centro kaip reprezentacinės miesto vietos menkinimo).Parašė vital7777 Rodyti pranešimąSiaip dviracio tako nebuvimas Vytauto prospektu link gelezinkelio stoties, autobusu stoties ir akropolio nuo Laisves alejos tai sakyciau didelis minusas, tikrai ten jo reikia. Reikia dviracio tako ir i Parodos kalna, bet ten turbut netilps.
- 3 patinka
Comment
Comment