Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąĮtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?
Kaunas yra Kaunas
- 2 patinka
Comment
-
Aš kaip tik norėjau dėti šitą pavyzdį bet galvojau nesuprasit šito „reference'o“. KlydauParašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
O kaip tu autobusą pralenki? Ar taip ir triniesi už nugaros, visiems normaliems vairuotojams pypinant?
Comment
-
Su minivenu puikiai prasilenkia ir su autobusu, nebent parkuocojai dėje skersą, bet čia jau kitos problemos. Aš be problemų prisiparkuoju ir nelipu ant linijų.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
- 1 patinka
Comment
-
-
kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Vis dar galioja
- 1 patinka
Comment
-
kur tu matei lygiagretų stovėjimą šalia gatvės kur gali negalvodamas darinėti savo dureles?Parašė miraged Rodyti pranešimą
kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..
- 9 patinka
Comment
-
Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Vis dar galiojaKaunas yra Kaunas
- 2 patinka
Comment
-
Nes įgyvendindamas "tvarias judumo priemones" gali prašyt pinigų iš "tvarumo" fondų.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
Comment
-
Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
- 5 patinka
Comment
-
Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.Parašė Trimitas Rodyti pranešimą
Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.
- 3 patinka
Comment
-
siaip reikia sutikti, kad isilginio parkavimo STR reikalavimas 2.0m plotis yra per mazas. Maziausiai reikia koki 2.20-2.30m. Retas kuris rizikuoja nubraukt rata i borta ir privaryt prie pat jo. Ir masinos nera jau tokios siauros, tarkim passatas nuo veidrodzio iki veidrodzio yra 2.10m (jei neuzlenkti). Kestucio gatveje eismo juostos autobusu 3.25m, lengvuju 3.05, parkavimo 2.00m. Dali plocio dar suvalgo paciu juostu zenklinimas. Tai is principo lengvuju eismo juosta dar net ne maziausios reiksmes, kokia galetu buti, bet vaziuoti nepatogu. Yra pliusu yra minusu, pliusai - del nepatogumo mazeja greitis, vairuotojai gali rinktis kitus marsrutus del nepatogumo, mazet teoriskai turetu masinu, minusai - praktiskai vairuotojai vis tiek nesirenka kito marsruto ir vaziuoja keikdamiesi, vaziuoti nepatoguParašė iPhone Rodyti pranešimą
Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.
- 4 patinka
Comment
-
Norit radikalios minties? Man dėl parkavimo Kęstučio g. kyla abejonių, aplink pilna vietos parkavimui, geriau iš abejų pusių 2 m dviračių tako juostos arba, kad tikrai užsifiksuotų kaip vienpusės po kokius 1,75 m palikt, galima būtų turėt normalesnę važiavimo juostą (A juosta gali būt tokio pačio pločio).
Comment
-
Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.Parašė thomcius Rodyti pranešimąjau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo
Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
- 7 patinka
Comment
-
Turbūt yra kitokių racionalesnių priemonių gatvę daryti nepatrauklia tranzitui, nei išsikišę automobiliai į važiuojamąją dalį..? Ar čia manai toks užmanymas buvo..?Parašė booraz Rodyti pranešimąKuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.
- 3 patinka
Comment
-
Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
- 1 patinka
Comment
-
Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNa nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
Comment