2017-11-23 Amalių požeminis tunelis



Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Žiauri problema čia, labai blogas vaizdelis kai ne visa linija naujų medžių, o su styrančiais senais (net jei jie ir būtų ne kraupiai apgenėti).Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Paliks visai mažai. Paliks tose vietose, kur toliau nuo pastatų ar pastatų visai nėra. Yra pažymėtų pjauti ir visiškai nedidelių medelių...
Comment
-
Baisūs ten tie medžiai (bent jau tie kur raudonais kryžiais nuotraukose matyti), nesuprantu aš tų paverkimų dėl tų baisių medžių, man labiau primena situaciją, kai vienas dirba, o 5 rėkia, kad ne taip ir ne ten, bet patys nė piršto nejudina....Parašė Missoni Rodyti pranešimąMickevičiaus gatvė pasiruošė medžių pjautynėms
Advokatas Dambrauskas galąstų kirvius ( bet negali...)
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Būtų bent dialogas, o buvo puolimas. Mačiau neišsilavinusį, nekultūringą elgesį. Medžius galima atsodinti: gražius, pritaikytus užterštam orui, derančius prie gatvės bendro vaizdo. Daaug didesnė problema yra vangiai arba visai nerenovuoji daugiabučių namų kvartalaiParašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Baisūs ten tie medžiai (bent jau tie kur raudonais kryžiais nuotraukose matyti), nesuprantu aš tų paverkimų dėl tų baisių medžių, man labiau primena situaciją, kai vienas dirba, o 5 rėkia, kad ne taip ir ne ten, bet patys nė piršto nejudina....
Comment
-
Gerai, 2 juostos vietoj trijų dar gal ir sueis. Bet jie dar masto ar nevertėtų palikti vos 1 juostos automobiliams (kitą atiduodant A juostai). Nuprotėjimas. Ir tai sakau aš, VT entuziastas. Nėra jokios rimtesnės naudos iš tų A juostų, automobiliai važiuoja greičiau nei VT ir iš esmės nieko nestabdo. O turėti tik 1 juostą Kęstučio g. tik idiotas gali sugalvoti.Parašė Missoni Rodyti pranešimą
Comment
-
O tai dabar kitaip yra? Troleibusas važiuoja tarp pirmos ir antros juostos, automobilis tarp antros trečios. Ant šaligatvio sustatyti skersai automobiliai trukdo savo galine dalimi pilnai naudotis pirma ir trečia juostomis.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gerai, 2 juostos vietoj trijų dar gal ir sueis. Bet jie dar masto ar nevertėtų palikti vos 1 juostos automobiliams (kitą atiduodant A juostai). Nuprotėjimas. Ir tai sakau aš, VT entuziastas. Nėra jokios rimtesnės naudos iš tų A juostų, automobiliai važiuoja greičiau nei VT ir iš esmės nieko nestabdo. O turėti tik 1 juostą Kęstučio g. tik idiotas gali sugalvoti.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Troleibusas + automobilis vienoj ir automobilis kitoj. Svarstoma padaryti, kad tik troleibusas vienoj būtų.Parašė booraz Rodyti pranešimą
O tai dabar kitaip yra? Troleibusas važiuoja tarp pirmos ir antros juostos, automobilis tarp antros trečios. Ant šaligatvio sustatyti skersai automobiliai trukdo savo galine dalimi pilnai naudotis pirma ir trečia juostomis.
Ir išsikišę auto trukdydavo ne visoje gatvėje, nemenkomis atkarpomis juosta puikiai naudotina buvo.Paskutinis taisė Gator; 2017.11.30, 17:41.
Comment
-
bet tai gali dabar tuos medžius rausti išklojus naujai plyteles? šaligatvius klojo, o medžių tvarkymą konservatoriai stabdė. Dabar jų stiliuje-stagarai yra ir dūšiai ramiau.Parašė Missoni Rodyti pranešimąРусский военный корабль, иди нахуй!
Comment
-
Panašiai padarė Vytauto pr. - tarp Kęstučio ir Griunvaldo važiuojant link stoties, ir mano supratimu gavosi negerai - mašinų kamščiai akivaizdžiai padidėjo, VT situacija nepakito, nes iki tol mašinos ten nei kiek netrukdė VT.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gerai, 2 juostos vietoj trijų dar gal ir sueis. Bet jie dar masto ar nevertėtų palikti vos 1 juostos automobiliams (kitą atiduodant A juostai). Nuprotėjimas. Ir tai sakau aš, VT entuziastas. Nėra jokios rimtesnės naudos iš tų A juostų, automobiliai važiuoja greičiau nei VT ir iš esmės nieko nestabdo. O turėti tik 1 juostą Kęstučio g. tik idiotas gali sugalvoti.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Pastebėjau, kad šiandien (šeštadienį), Tunelio g. įrengiami aptvarai skiriamojoje juostoje. Jų paskirtis yra ne sulaikyti pėsčiuosius, o išvengti avarijų, kai automobilis išlėkia į priešpriešinį eismą (daugiausiai dėl kelių erelių veiksmų).
Pertvarkomos pėsčiųjų perėjos Tunelio g. ties Dainų slėniu ir Viaduko stotele.Paskutinis taisė PoDV; 2017.12.02, 19:54.
- 1 patinka
Comment
-
Ties Viaduko stotele turėtų nelikti nei perėjos, nei stotelės. Labai mažai žmonių jomis naudojasi, o saugumo problemų sukelia daug.Parašė PoDV Rodyti pranešimąPastebėjau, kad šiandien (šeštadienį), Tunelio g. įrengiami aptvarai skiriamojoje juostoje. Jų paskirtis yra ne sulaikyti pėsčiuosius, o išvengti avarijų, kai automobilis išlėkia į priešpriešinį eismą (daugiausiai dėl kelių erelių veiksmų).
Pertvarkomos pėsčiųjų perėjos Tunelio g. ties Dainų slėniu ir Viaduko stotele.
- 1 patinka
Comment
-
Panašu, kad ten bus daromos šviesoforu valdomos perėjos, kas savaime nėra blogai, tik tada būtų galima didinti greitį tame ruože iki kokių 70km/h ir dar padaryti šviesoforus, kurie persijungia į raudonus, kai viršija greitį, kad neprisilakstytų žmonės.Parašė PoDV Rodyti pranešimąPastebėjau, kad šiandien (šeštadienį), Tunelio g. įrengiami aptvarai skiriamojoje juostoje. Jų paskirtis yra ne sulaikyti pėsčiuosius, o išvengti avarijų, kai automobilis išlėkia į priešpriešinį eismą (daugiausiai dėl kelių erelių veiksmų).
Pertvarkomos pėsčiųjų perėjos Tunelio g. ties Dainų slėniu ir Viaduko stotele.
- 1 patinka
Comment
-
Tenka neretai naudotis perėja ties Dainų slėniu, tai mašinos labai nenoriai čia stoja praleist pėsčiųjų. Manau, čia būtinos reguliuojamos perėjos. Kadangi atsiranda aptvarai, tada manau iš ties galima padidinti iki 70 km/hParašė Malach Rodyti pranešimą
Panašu, kad ten bus daromos šviesoforu valdomos perėjos, kas savaime nėra blogai, tik tada būtų galima didinti greitį tame ruože iki kokių 70km/h ir dar padaryti šviesoforus, kurie persijungia į raudonus, kai viršija greitį, kad neprisilakstytų žmonės.
- 1 patinka
Comment
-
Kad perėja ten bjauri tai faktas, ir dar nieks stot nenori, nes neįpratę ten stoti praleist, ir nes toli matosi, kad policijos nėra.... Bet tokiu principu naikinant stoteles galima ir visai VT sunaikinti, pavyzdžiui, po 20:00 ar prieš 7:00 labai mažai kas naudojasi, tai gal naikinam, dar savaitgaliais irgi mažai kas važiuoja.Kokioj Elektrėnų gatvėje tikriausiai visas stoteles galima naikinti, nes jomis naudojasi tikrai mažiau nei ta prie viaduko Tunelio g. Čia tokiu principu galima labai toli nuvažiuot.Parašė disident Rodyti pranešimą
Ties Viaduko stotele turėtų nelikti nei perėjos, nei stotelės. Labai mažai žmonių jomis naudojasi, o saugumo problemų sukelia daug.As much power as necessary, as much freedom as possible
- 3 patinka
Comment
-
Taip, perėja ties viaduku tikrai bjauri. Ypač, kai koks vaikigalis nusileidžia laiptais nuo tilto ir, net nestabtelėjęs mauna tiesiai per gatvę. Kartą žmona vos vos spėjo sustabdyti. Tai dabar visada pro ten važiuoja labai įsitempus. Mačiau, kad tose atnaujinamose perėjose žemina bordiūrus, įrengia apšvietimą. Na, jei bus išmanieji šviesoforai, tai bus lengviau ir pėstiesiems ( kurių šiose perėjose nėra daug ), ir vairuotojams.Keliauju per Lietuvą
- 1 patinka
Comment

Comment