Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Gal kas nors gali papasakoti kas vyksta Taikos ir Pramonės pr. žiede? Nu niekaip nesuprantu.. Kažkur pradėti, bet lyg ir iki galo nebaigti keisti bordiūrai, prie jau pakeistų bordiūrų žioja didžiausios skylės NAUJAME asfalte.. Kažkur lyg pradedami tvarkyti takeliai, bet neaišku kaip ir kas ten bus. Ten kur labiausiai reikia takelio (mano nuomone nuo urmo stotelės iki perėjos per taikos pr. nes ten dabar jokio pėsčiųjų tako nėra) nieko nedaroma, o seni takeliai lyg ir remontuojami. Darbai vyksta turbūt jau porą mėnesių, ir galo dar nematyti. Kažkokia pornografija. Lygiai taip pat jau antras mėnuo turbūt kaip vyksta darbai Taikos ir Garažų gatvės sankryžoje. Na ar negalima tų darbų atlikti vienu priėjimu iki galo, paimti ir padaryti o ne po truputį krapštytis ir taip ne gana to darkyti miesto vaizdą bet ir trukdyti eismą. Lygiai taip pat ir Taikos Pramonės žiedas baisiai atrodo su žemių kalnais...
Comment
-
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/11/2...#ixzz3sLQ8FjOiTvirtovės alėjos ir Savanorių prospekto sankryžą, dar vadinamą Aklųjų sankryžą, pritarta platinti tam, kad būtų sumažinti kamščiai.
Tvirtovės alėjoje žalios vejos sąskaita bus padaryta papildoma juosta, kuri leis sukti į kairę ir važiuoti link „Hyper Maximos“. Kitomis juostomis vairuotojai galės judėti tiesiai, į Taikos prospektą, o pirmąją sukti į dešinę ir toliau tęsti kelionę Savanorių prospektu.
Comment
-
gerai, bet pokyčių ten reiktų didesnių: pakeisti šviesoforus, Tvirtovės al. drausti stovėti, naikinti taksi stotelę, dar vieną juostą šaligatvio sąskaita (ten jis platus, o pėsčiųjų labai mažai) padaryti į Savanorius iš Taikos pusės.
O vėliau ten vis tiek reikės tunelio
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Savanorių, Šiaurės ir Pramonės prospektų sankryžoje – nuolatinės automobilių spūstys. Eismo saugumo komisija pritarė, jog būtina didinti eismo juostų skaičių, taip pagerinant vietos pralaidumą.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/11/2...#ixzz3sbXL7IEC
Comment
-
Manau, ji jau seniai pribrendusi, tačiau siūlomi pakeitimai kur kas pigesni ir greičiau įgyvendinami. Iš tikrųjų nesuprantu, kodėl nenorima skolintis infrastruktūros projektams - juk tokios investicijos labai didina miesto patrauklumą ir greitai atsiperka.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąGal šiek tiek pagerės, bes esmė nepasikeis. Dabar važiuojama beveik 4 eilėm, kai pirmoje eilėje automobiliai sulenda 2 eilėm. Tai jei jau imamasi, tai reik daryt iš esmės - 5 eiles, kraštinės posūkiams, 3 vidurinės tiesiai.
Na ir keista, kad ši sankryža vis dar nepribręsta viadukui.
Comment
-
Visiška nesąmonė. Tokios investicijos Kaune niekada neatsipirktų, nes jei žiūrėti į eismo pravažumą, tai ir taip Kaunas Lietuvoje tarp didžiųjų miestų geriausioj padėty yra, tuo tarpu investicijos jį aplenkia... Matomai, kad ne viadukų trūkume problema...Parašė disident Rodyti pranešimąManau, ji jau seniai pribrendusi, tačiau siūlomi pakeitimai kur kas pigesni ir greičiau įgyvendinami. Iš tikrųjų nesuprantu, kodėl nenorima skolintis infrastruktūros projektams - juk tokios investicijos labai didina miesto patrauklumą ir greitai atsiperka.
Comment
-
Savanorių prospekte montuojamas naujoviškas apšvietimas
Pagrindinėje miesto gatvėje darbuojasi apšvietėjai. Jie senuosius žibintus keičia naujaisiais LED šviestuvais, kurie ne tik taupo energiją, bet ir geriau apšviečia gatvę.
..
Atkarpoje nuo Kovo 11-osios gatvės iki Taikos prospekto iki Šv. Kalėdų taps gerokai šviesiau.
Comment
-

Tiltų statybos bendrovė baigė rekonstruoti tiltą per Jiesios upę kelyje Kaunas – Prienai – Alytus ties Linksmakalniu. Rekonstrukcijos darbų vertė – 768 tūkst. eurų. Atliktus darbus teigiamai įvertino Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudaryta priėmimo komisija. Rekonstruotu tiltu vairuotojai jau gali saugiai ir patogiai kirsti Jiesios upę gana intensyvaus eismo kelyje tarp Pajiesio ir Išlaužo.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/12/1...#ixzz3tvhQdGsd
Comment
-
Būtų įdomu pamatyti kaip Kauno meras įveikia šią gatvę savo prabangiais automobiliais..
Kelionę duobėta Bivylių gatve nufilmavęs kaunietis klausia: „Ar tai normalu?“
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...une-221-562665
Comment
-
O tegul kvartalų vystytojai taip pat įveikia tas duobėtas gatves, pas juos renderintose nuotraukose, viskas gražiau atrodo. Esmė, kad Kauno m. gyventojų skaičius mažėja, tačiau plotas didėja, kiekvienam Kauno m. gyventojui, papildomas km gatvių, inžinerinių tinklų kainuoja. Nereikia norėt, kad pardavęs butą žaliakalnyje ir už gautus pinigus bivilių g. įsigyjęs kotedžą, naujakurys gyvens naujoje infrastruktūroje.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti kaip Kauno meras įveikia šią gatvę savo prabangiais automobiliais..
Kelionę duobėta Bivylių gatve nufilmavęs kaunietis klausia: „Ar tai normalu?“
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...une-221-562665
Comment
-
Turėtų būti kažkaip nustatyta tvarka, kad statydamasis namą tokiame naujame rajone kartu susimokėtum ir už infrastruktūrą, kuri bus išvystyta, kad iki to namo galėtum atvažiuoti. Matomas vaizdas rodo, kad tokio mechanizmo nėra.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti kaip Kauno meras įveikia šią gatvę savo prabangiais automobiliais..
Kelionę duobėta Bivylių gatve nufilmavęs kaunietis klausia: „Ar tai normalu?“
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...une-221-562665
Neatrodo labai teisinga, kad savivaldybė turėtų 100proc. finansuoti tokias naujų rajonų gatves, kurios reikalingos tik tų naujų rajonų gyventojams ir naujų rajonų statybininkams. Naivu tikėtis, kad štai, aš pasistatysiu namą bet kokiam užkampyje, o valdžia man turi būtinai iki jo greitkelį nutiesti.
Comment
-
Bivylių gatvė nėra tik gatvelė vedanti į laukuose pastatytus kotedžus, tai gatvė kurią padarius pravažiuojamą pagerėtų visų Romainių gyvenimas, kadangi ši gatvė jungia 9 fortą su Romainiais. Ši gatvė labiausiai šiuo metu reikalinga Romainiams o ne keliems šioje gatvėje gyvenantiems gyventojams...
Comment
-
Žiūrint į situaciją iš kokios moliakelio g, ar gatvelių prie seniavos plento, jiems atrodo visiškai vienodai, kaip ir Bivilių g. gyventojams. Esmė ta, kad čia ne mero problema, aplamai pirmiausia vystytojų ir rinkos (pigaus būsto vaikytojųsi) problema. Tie patys Romainiai dejuoja dėl pradinės mokyklos, kurios tie patys vystytojai neįpareigoti pastatyt, nors gyventojų skaičių gausina jie, suviliodami naivius piliečius, kurie nori turėt gyvenamą būstą. Tokiu atveju mero reikia prašyti, kad mokyklą iš kokių eigulių perkeltų į romainius, kaip ir su tuo asfaltu. Šalia asfalto reikia takelio, dviračių takų, apšvietimo, lietaus kanalizacijų, žalių zonų.Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąBivylių gatvė nėra tik gatvelė vedanti į laukuose pastatytus kotedžus, tai gatvė kurią padarius pravažiuojamą pagerėtų visų Romainių gyvenimas, kadangi ši gatvė jungia 9 fortą su Romainiais. Ši gatvė labiausiai šiuo metu reikalinga Romainiams o ne keliems šioje gatvėje gyvenantiems gyventojams...
Mano nuomone vystytojai, kurdami vizijas, turi kurti ir infrastruktūrą, ypač jei tai miesto teritorija, numatyti teritorijas, investicijas į būtiną infrastruktūrą.
O valstybė galbūt galėtų reguliuoti tai per statybos leidimų statiniams išdavimą - kol nėra atitinkamos infrastruktūros, nėra ir leidimo
Comment
-
Labai lietuviškas variantas, kai užmiestyje laukuose pasistatyti prabangiems namams ir nusipirkti prabangius automobilius užtenka pinigų, bet gatvės asfaltavimui niekada neliks nei cento. Savivaldybės prioritetas visada bus pirma tvarkyti ne laukuose esančias gatves, bet mieste, kur didelis eismo intensyvumas, važinėja VT ir pan.
Comment

Comment