Jus isivaizduokite save tu zmoniu vietoje, pro kuriu namus numatomas nemazas transporto srauto padidejimas. Tiesiog kiekvienas gina savo interesus. O valdininkai turetu rasti visiems priimtina sprendima. O ne spjaut ant zmoniu nuomones ir daryt kaip jiems lengviau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Čia jau dieviškų savybių reikėtų. Gal pasakytum kaip tai padaryti? Jei jau nori visiškos ramybės, tegul kraustosi į kaimą, nors ir ten visko gali būti. Mano tėvai gyvena Savanorių pr., kai ten įsikėlė, eismas buvo nedidelis, dabar - pats matai. Tai ką, turi gultis kryžium, kad uždraustų eismą? Jei visi taip pradės, tai bus bardakas ir mes visi čia suplukę piktinsimės, kad niekas nevyksta.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąJus isivaizduokite save tu zmoniu vietoje, pro kuriu namus numatomas nemazas transporto srauto padidejimas. Tiesiog kiekvienas gina savo interesus. O valdininkai turetu rasti visiems priimtina sprendima. O ne spjaut ant zmoniu nuomones ir daryt kaip jiems lengviau.
Comment
-
ne, tai nera isskirtinis lietuvisku gatviu bruozas. prancuzijoje kai kur kur kas blogiau, ar pas vokiecius. liuxe irgi suliniai ir vidury gatves buna. viskas priklauso nuo asfalto kokybes. kaip kokybiskai jis issilaiko aplink sulini ir neissimusa nuo eismo apkrovu.Parašė liutass Rodyti pranešimąSu tais šuliniais gatvėse tai didžiausia nesąmonė. Įdomu, ar normaliose ES šalyse daro gatves su šuliniais? Bent jau Šveicarijoje tai tikrai šulinių kanalai eina šalia gatvių, o gatvės lygios kaip stiklas.
Comment
-
2 naujienos apie Europos prospekta (gera ir bloga). Gera, kad ji pagaliau atidare (nuokalne), bloga - kad zemyn praktiskai neimanoma pravaziuoti, nes per 2 paskutinius menesius, nors kelias ir buvo uzdarytas, visiskai jokiu darbu nebuvo atlikta, o susiaurejimas is 5 juostu i dvi siuo metu sudarytas is puses metro gylio molio duobiu. Vivat Garbaravicius!
Comment
-
Taip ir įsivaizduoju Garbaravičių su kastuvu kasantį duobes, kad tau būtų prasčiau važiuoti.Parašė sauls Rodyti pranešimą2 naujienos apie Europos prospekta (gera ir bloga). Gera, kad ji pagaliau atidare (nuokalne), bloga - kad zemyn praktiskai neimanoma pravaziuoti, nes per 2 paskutinius menesius, nors kelias ir buvo uzdarytas, visiskai jokiu darbu nebuvo atlikta, o susiaurejimas is 5 juostu i dvi siuo metu sudarytas is puses metro gylio molio duobiu. Vivat Garbaravicius!
Comment
-
Esme, kad Garbaravicius pazadejo atidaryti lapkricio viduryje (ka ir padare), nesvarbu, kad galejo atidaryti tik 3 is 5 juostu ir tos problemos _beveik_ nebutu buve, nesvarbu kad jau paskutinius 2 menesius ten buvo tas pats kelias, ir NEI VIENO darbininko, tik policininkai renkantys baudas. Ten butu uzteke 20 m atkarpa isasfaltuoti per tuos 2 menesius ir viskas butu ciki. Vat del to ir susiparinau, daromas rinkimu spektaklis, pamatysit kiek dar "pabaigtu" projektu Kaune pasipils per siuos 2 menesius.Parašė Linas Rodyti pranešimąTaip ir įsivaizduoju Garbaravičių su kastuvu kasantį duobes, kad tau būtų prasčiau važiuoti.
Comment
-
Paskaityk šios dienos "Kauno dieną", ten yra viskas paaiškinta. Kol nėra apsauginės sienelės tęsinio, kurį turi statyti jau koncesininkas, tol "Kauno keliai" negali pabaigti dar 30 m kelio galiuko.Parašė sauls Rodyti pranešimąEsme, kad Garbaravicius pazadejo atidaryti lapkricio viduryje (ka ir padare), nesvarbu, kad galejo atidaryti tik 3 is 5 juostu ir tos problemos _beveik_ nebutu buve, nesvarbu kad jau paskutinius 2 menesius ten buvo tas pats kelias, ir NEI VIENO darbininko, tik policininkai renkantys baudas. Ten butu uzteke 20 m atkarpa isasfaltuoti per tuos 2 menesius ir viskas butu ciki. Vat del to ir susiparinau, daromas rinkimu spektaklis, pamatysit kiek dar "pabaigtu" projektu Kaune pasipils per siuos 2 menesius.
Comment
-
Žinai, Liutee, geriau jau tikrai būtų buvę neatidaryti, negu atidaryti taip. Sekmadieni specialiai pravažiavau. Ženklas pakabintas 40 km/h, nesvarbu, kad daugiau kaip 10 km/h ten važiuoti nesusilaužant pakabos fiziškai neįmanoma. Ir jokių, JOKIŲ ženklų apie duobėtą kelią. Duobės iki pusmetrio gylio. Man paprasčiausiai pasidarė gėda, kad mano mieste daromos tokios nesąmonės. Net labai gėda.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Nenori - nevaziuok. Kam reiks tas pravaziuos.Parašė Simex Rodyti pranešimąŽinai, Liutee, geriau jau tikrai būtų buvę neatidaryti, negu atidaryti taip. Sekmadieni specialiai pravažiavau. Ženklas pakabintas 40 km/h, nesvarbu, kad daugiau kaip 10 km/h ten važiuoti nesusilaužant pakabos fiziškai neįmanoma. Ir jokių, JOKIŲ ženklų apie duobėtą kelią. Duobės iki pusmetrio gylio. Man paprasčiausiai pasidarė gėda, kad mano mieste daromos tokios nesąmonės. Net labai gėda.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
nu sukilėlių prospekte darbai verda kaip iš pypkės
jau biena eilė asfalto išlieta iki kmu barako 12 aukštų
daro visai kokybiškai, kaip man - ne ekspertui pasirodė
šuliniai neišlindę, lygūs, tik pakraštyje kelio ties vandens nutekėjimo grotelėmis yra įdubimai, bet turbūt ten jau kitaip techniškai neįmanoma padaryt
Comment
-
siaip dabar kai pagalvojau, kodel butent Sukilelius sugalvojo remontuot, o juk Garbaravicius, kaip nesenai suzinojau, gyvena kazkur tarp Sukileliu ir Lazunu gatviu.Parašė batista Rodyti pranešimąnu sukilėlių prospekte darbai verda kaip iš pypkės
jau biena eilė asfalto išlieta iki kmu barako 12 aukštų
daro visai kokybiškai, kaip man - ne ekspertui pasirodė
šuliniai neišlindę, lygūs, tik pakraštyje kelio ties vandens nutekėjimo grotelėmis yra įdubimai, bet turbūt ten jau kitaip techniškai neįmanoma padaryt 
gal cia tik sutapimas, o gal ir ne
Comment
-
Įvažos atsiranda dėl prasto padrindo, o ne dėl nekokybiškai pakloto asfalto.Parašė liutass Rodyti pranešimąnieko gero ta autostrada. Po 2 metų vėl atsiranda įvažos.
Comment
-
Visumoje jos atsiranda dėl nekokybiškai atlikto kelio tiesimo darboParašė Giedra70 Rodyti pranešimąĮvažos atsiranda dėl prasto padrindo, o ne dėl nekokybiškai pakloto asfalto.
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Tu visiškai teisus.Parašė liutass Rodyti pranešimąVisumoje jos atsiranda dėl nekokybiškai atlikto kelio tiesimo darbo
Comment
Comment