Aš galvoju kol miestas didelėse skolose, bet koks gatvių sutvarkymas yra sveikintinas. O akmenis ir trinkeles reikėtų palikti geresniems laikams. Nors užtenka jau Gedimino pr. Jeigu toks "chaltūrnas" brokas visose gatvelėse atsirastų, tai aš geriau pasilieku prie asfalto...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Na, čia jau sovietmečio masinio griovimo ir perstatymo pasekmės. Senamiestyje aplamai sugriausta daug įdomių ir didelių pastatų.Parašė balietis Rodyti pranešimąSorry, bet jūs nueikite ir pasižiūrėkite, kelių aukštų namai stovi toje Labdarių gatvėje. Dar galite i kiemus įlįsti iš abiejų gatvės pusių - vaizdas kaip Naujamiestyje.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
"Žiauriausia, kad mačiau keliuose Lietuvos miesteliuose (na, gyventojų skaičius 8-30 tūkst.), kuriuose rekonstruojama už ES pinigus, paprastuose kvartaluose, kur nieko nėra išlikę iš anksčiau kaip 20 amžiaus vidurys, deda akmeninius mozaikinius šaligatvius, o gatvėse - akmeninį grindinį. Paimkim kad ir Uteną. O Vilniuj istoriniaum Senamiesty daro tokį absurdą. Siaubas "
Nepamirškim, kad mažesniuose miestuose ir ypač miesteliuose už ES lėšas pakanka gerai sutvarkyti porą trejetą pagrindinių gatvių ir viso miesto vaizdas labai pasikeičia. Didmiesčiuose to paprasčiausiai nesimato, ten jau reikia gal kokį 20 stambių gatvių kapitaliai sutvarkyti, kad pasikeistų bendras vaizdas, deja, ES neremia pilno didmiesčių gatvių rekonstravimo.
Comment
-
O ar tas didmiestis su UNESCO saugomu senamiesčiu nevertas bent tiek investicijų į infrastruktūrą kaip 20 kokių nors sovietinių miestelių ar net kaimelių? Manau viskas turėtų būti proporcinga, dabar viskas sukoncentruota į provinciją, o didieji miestai negauna pakankamai pinigų.Parašė Linas Rodyti pranešimą"Žiauriausia, kad mačiau keliuose Lietuvos miesteliuose (na, gyventojų skaičius 8-30 tūkst.), kuriuose rekonstruojama už ES pinigus, paprastuose kvartaluose, kur nieko nėra išlikę iš anksčiau kaip 20 amžiaus vidurys, deda akmeninius mozaikinius šaligatvius, o gatvėse - akmeninį grindinį. Paimkim kad ir Uteną. O Vilniuj istoriniaum Senamiesty daro tokį absurdą. Siaubas "
Nepamirškim, kad mažesniuose miestuose ir ypač miesteliuose už ES lėšas pakanka gerai sutvarkyti porą trejetą pagrindinių gatvių ir viso miesto vaizdas labai pasikeičia. Didmiesčiuose to paprasčiausiai nesimato, ten jau reikia gal kokį 20 stambių gatvių kapitaliai sutvarkyti, kad pasikeistų bendras vaizdas, deja, ES neremia pilno didmiesčių gatvių rekonstravimo.
Comment
-
Šventaragio gatvėje nuo kovo 12 dienos bus draudžiamas transporto eismas, keisis viešojo transporto maršrutų trasos
http://www.vilnius.lt/index.php?3378373877Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo kovo 12 d. iki birželio 21 d. laikinai dėl gatvės rekonstrukcijos darbų bus draudžiamas transporto eismas Šventaragio gatve ir keisis 10,11,33,88 ir 89 autobusų maršrutų trasos.
Šventaragio gatvės remonto metu darbų zoną galima apvažiuoti Arsenalo, T.Kosciuškos, Olandų, Zarasų ir Subačiaus gatvėmis bei kitu maršrutu Žygimantų, A. Goštauto, vasario 16-osios, Mindaugo, Kauno, Drujos gatvėmis.
Comment
-
Vilniuje po dviejų metų pertraukos bus baigti Šventaragio gatvės rekonstrukcijos darbai
Be to, bus tvarkomi ir šiuo metu įrengti Natrio lempų šviestuvai juos keičiant LED tipo lempomis. Atnaujinant 13 stulpų jų stilistika sutaps su Maironio ir Barboros Radvilaitės gatvėse esančių atramų stiliumi.
Rekonstrukcijos metu be paviršiaus darbų (gatvės ir pėsčiųjų zona) bus atliekamas ir požeminės infrastruktūros tvarkymas. Bus perkloti šilumos, vandentiekio, lietaus kanalizacijos, elektros, dujotiekio, ryšių tinklai.
Darbų metu bus draudžiamas transporto eismas Šventaragio gatve ir keisis 10,11,33,88 ir 89 autobusų maršrutų trasos.
Comment
-
Turbūt kaip įprastai, ką įmonama susirinks, visą kitą nufotografuos ir užkas.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąMan idomu kaip su archeologiniais tyrinejimais bus?
Comment
-
Daug maž šioje vietoje tekėjo upė, todėl kultūrinis sluoksnis bus mažiausiai 5 m, todėl įdomu ar kažkas užsiims. Žinoma būtų gerai.
Edit: kaip ir sakiau, projektas.
http://archeologijosdb.kpd.lt/rinkme...aragio_v1..pdfPaskutinis taisė Depeche; 2013.03.15, 14:59.DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<
Comment
-
Ir inžinerinius tinklus tvarkys, tad kažkiek giliau pakasti reikėsParašė LBP Rodyti pranešimąTai nieko juk nekas giliai. Netyrinės, nes tikslas tik pakeisti gatvės dangą. O tyrimų projektas privalomas, nes darbai vykdomi paveldo teritorijoj.
Comment
-
Kažkaip šią dieną visi pamėgo kiek šyptelėti į Zuoko pusę:
R.Bogdanas. ES pirmininkavimui – požeminis Šventaragio tunelis
Comment
-
Ten visos komunikacijos, šilumos tinklai ir t.t. keičiamaParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąLabai gerai, kad tą atkarpą tvarko, nes jau seniai gėda. Bet stebina kaina. Ten toks trumpas gabaliukas, kad ko gero tą plotą išeitų iškloti 200 Lt banknotais
Comment
-
Na, reik tikėtis kad, kad po ta gatve nesidriekia hadronų greitintuvo linija, kurią perstatinėsimParašė ArtisLT Rodyti pranešimąTen visos komunikacijos, šilumos tinklai ir t.t. keičiama
O šiaip tai turbūt eilinisyk bus padarytas lietuviškas neūkiškumas – su tokiom investicijom, o vamzdžiai bus 18 amžiaus būdu kasami į žemę ir užpilami smėliu, "ant garbės žodžio" iki bet kokio kito remonto. Kai tuo tarpu kitur statomi tuneliai komunikacijoms. Pas mus tokio tunelio nesugebėjo pastatyt nei vienoje rekonstruotoje gatvėje.
Comment
-
Tuneliai gerai, tik tada, kai pašalinti gedimą užtenka 2-4 žmonių. Jeigu reikia keisti vamzdyno dalį, vis tiek reikia viską ardyti ir kastis iki to tunelio...Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa, reik tikėtis kad, kad po ta gatve nesidriekia hadronų greitintuvo linija, kurią perstatinėsim
O šiaip tai turbūt eilinisyk bus padarytas lietuviškas neūkiškumas – su tokiom investicijom, o vamzdžiai bus 18 amžiaus būdu kasami į žemę ir užpilami smėliu, "ant garbės žodžio" iki bet kokio kito remonto. Kai tuo tarpu kitur statomi tuneliai komunikacijoms. Pas mus tokio tunelio nesugebėjo pastatyt nei vienoje rekonstruotoje gatvėje.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment



Comment