Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 99
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
    Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad 8 juostos eina ligi KMP/Birštono g. sankryžos, o už jos, artėjant prie Vytauto Didžiojo tilto, jos jau tik 6 ir prieš pat tiltą jų belieka tik 4.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Geoportale ant dabartinės ortofoto uždėjau 1967 planą. Nelabai ryškiai, bet matosi, kad salos kanalas ėjo tiesiai po dabartiniu KMP ir baigėsi po Akropolio garažu

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Svarbiausia, kad rastų būdą kada nors nuimti tranzitą nuo Centro. Jei neblogai sutvarkys kitą Nemuno pusę (kur Kauno grūdai), galės bandyti pritaikyti panašų standartą ir Karaliaus Mindaugo pr. pusei.
    tam tikslui naujas Kedainiu tiltas ir pesciuju tiltas i sala

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
    Gal tai kaip nors susiję su tuo, kad Laisvės alėjoje buvo uždraustas automobilių eismas? Tiksliai nežinau, bet šitie du dalykai lyg ir įvyko panašiu metu?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
    Na anksčiau Nemuno salos kanale, kuris dabar tėra tik siaura šliauka, tilpo visas laivų uostas. Tai galima įsivaizduoti kiek ten užpilta.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Didele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.
    Svarbiausia, kad rastų būdą kada nors nuimti tranzitą nuo Centro. Jei neblogai sutvarkys kitą Nemuno pusę (kur Kauno grūdai), galės bandyti pritaikyti panašų standartą ir Karaliaus Mindaugo pr. pusei.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 13:07.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Didele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    O gal būtų galima sužinoti, kurie namai buvo nugriauti, kad būtų nutiesta Pergalės krantinė?
    Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Taip, nes kažką griovė nebent statant Pergalės gamyklos kvartalą, o Pergalės krantinė buvo suformuota upės sąskaita. Pasiskolinu keletą forumiečio Specas fotografijų patalpintų "Kaunas sovietmečiu" temoje:
    Būtų buvę žymiai jaukiau, jei būtų padarę 2+1 (ir ne tokius prastus šaligatvius sudėję ) panašaus pločio važiuojamoji dalis kaip Aleksoto tilto.

    Gal net galėjo nedaryt to nusileidimo link krantinės, o tiesiog palikt tik sutvirtintą šlaitą į upę, padaryt tokią kaip ir promenadą (pvz. 6 m pločio) palei Karaliaus Mindaugo pr. Padaryt praėjimą po tiltu (angl. underpass - labai universalus terminas), kad nereiktų kirsti prietilčio.

    Bet 1970-1990 m. Kaunas buvo atvirai antikomformistiškas aukščiausia savo forma Tas labiausiai jaučiasi iš taikytų tų laikų infrastruktūros standartų. Paskui dėl santvarkų keitimosi, įsivyravo šiokia tokia stagnacija, besitęsusi iki 201X m.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 11:33.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Palei Nemuno krantine kursavo tramvajus

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Nelabai matosi kad ten būtu stovėję normalūs pastatai, kurie dabar yra nugriauti.
    Nuo 1922 iki 6-to dešimtmečio:
    Taip, nes kažką griovė nebent statant Pergalės gamyklos kvartalą, o Pergalės krantinė buvo suformuota upės sąskaita. Pasiskolinu keletą forumiečio Specas fotografijų patalpintų "Kaunas sovietmečiu" temoje:

    Parašė Specas Rodyti pranešimą
    Apie 1976 metais pradėtas Pergalės krantinės platinimas.Statomas tunelis komunikacijoms.





    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Nelabai matosi kad ten būtu stovėję normalūs pastatai, kurie dabar yra nugriauti.
    Nuo 1922 iki 6-to dešimtmečio:
    Paskutinis taisė RokasLT; 2020.06.04, 23:47.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Tradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu.
    O gal būtų galima sužinoti, kurie namai buvo nugriauti, kad būtų nutiesta Pergalės krantinė?
    Paskutinis taisė 99; 2020.06.04, 23:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Tankų paradų trasa Kaune KM? Kažko nesupainiojote?
    Atkarpa tarp Daukanto tilto ir Birštono g. tam kaip ir tinkama

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Tankų paradų trasa Kaune KM? Kažko nesupainiojote?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Tradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu. Taip darė daugelyje miestų. Kai kur palei pat upę, jūrą ar ežerą pas juos nutestas net geležinkelis. Dabar visur daro rimtas plačias krantines.
    Neatsimenu, ar ten buvo tankų paradų trasa, bet gali būt. Stalinkėse iki šiol gyvena rusų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
    Stebina ir mane. Siečiau su gigantomanijos polinkiu SSRS, kas nesijaučia pvz. Lenkijoje, buv. Čekoslovakijoje, Vengrijoje, buv. Jugoslavijoje (bent jau Slovėnijoje ir Kroatijoje). Bet iš dalies buvo Rumunijoje, labiausiai Bukarešte.

    Kaune kaip to pasekmė galėjo būti Karaliaus Mindaugo pr. Labai plati gatvė, didelėje dalyje nėra žalios vejos, kuri būtų sukūrus nors šiokį tvarkos pojūtį, bet tuo pačiu ir tuštoka, nekokybiškai išnaudojomas plotas kaip važiuojamoji dalis.

    Galbūt puikiai tiko (tiktų) kokiems paradams (pati gatvė vadinosi Pergalės krantinė), ir gražioms nuotraukoms, pabrėžiančioms SSRS didybę.

    Primena:
    Click image for larger version  Name:	neipidas.jpg Views:	1 Size:	717,7 kB ID:	1806474
    (Naypiydaw, Mianmaras)

    Tas iš dalies persidavė ir kitoms gatvėms Kaune. Pvz. tam tikros didelės svarbos plačios gatvės Kaune neturi žalios vejos (Jonavos g., Savanorių pr., Pramonės pr.), kai tuo tarpu Lenkijoje, dauguma bent 2x2 gatvių turi žalią veją.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.04, 08:16.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    KM reiks Kaune tvarkyt patį paskutinį, kai nebeliks žvyrkelių mieste, o ir dar kanalizacija bus aprūpinti visi miestiečiai

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Kątik (darbo diena, 17 val.) pravažiavau Karaliaus Mindaugo prospektu. Kaune, priešingai nei Vilniuje, transporto srautai jau arti normalios ribos. Taip, KM prospekte eismo srautas didelis, bet realiai pati kairiausia juosta nenaudojama - visi automobiliai susikoncentravę į 2 eismo juostas. Prie šaligatvio stovintys automobiliai atrodo labai negražiai, be to, atbuline eiga išvažiuojantys dar ir pavojingi - tenka stabdyti ir praleidinėti. Eismas KM pr. chaotiškas, o "jaukioji dalis" pasirodė visiškai nejauki.

    Ar prospektas yra Nr. 1 problema Kaune? Ne, kol pusė miesto atrodo kaip statybų aikštelė atnaujinant šaligatvius. Bet dabar pats metas paraleliai kurti planus dėl KM prospekto, žinoma, kartu su Kėdainių g. tęsiniu ir tiltu per Nemuną.

    Komentuoti:

Working...
X