Parašė manometras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
-
Geoportale ant dabartinės ortofoto uždėjau 1967 planą. Nelabai ryškiai, bet matosi, kad salos kanalas ėjo tiesiai po dabartiniu KMP ir baigėsi po Akropolio garažu
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Svarbiausia, kad rastų būdą kada nors nuimti tranzitą nuo Centro. Jei neblogai sutvarkys kitą Nemuno pusę (kur Kauno grūdai), galės bandyti pritaikyti panašų standartą ir Karaliaus Mindaugo pr. pusei.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Negaliu įsivaizduoti, kad realiai prospektui padaryti užteko tik “užasfaltuoti upę”, kaip užsimenama viename lietuvių filme (atrodo, “Vaikai iš “Amerikos” viešbučio”. Nuotraukose (gal jų yra labai mažai) matosi, kad namai gan arti kranto, nėra ten vietos aštuonių juostų prospektui.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDidele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 13:07.
Komentuoti:
-
Didele tikimybe, kad kitoje Nemuno puseje, pradedant Kongresu rumais ir baigiant Kauno grudu projektais, bus sutvarkyta iki pasaulinio normaliu zmoniu lygio.
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
O gal būtų galima sužinoti, kurie namai buvo nugriauti, kad būtų nutiesta Pergalės krantinė?
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Taip, nes kažką griovė nebent statant Pergalės gamyklos kvartalą, o Pergalės krantinė buvo suformuota upės sąskaita. Pasiskolinu keletą forumiečio Specas fotografijų patalpintų "Kaunas sovietmečiu" temoje:
Gal net galėjo nedaryt to nusileidimo link krantinės, o tiesiog palikt tik sutvirtintą šlaitą į upę, padaryt tokią kaip ir promenadą (pvz. 6 m pločio) palei Karaliaus Mindaugo pr. Padaryt praėjimą po tiltu (angl. underpass - labai universalus terminas), kad nereiktų kirsti prietilčio.
Bet 1970-1990 m. Kaunas buvo atvirai antikomformistiškas aukščiausia savo forma Tas labiausiai jaučiasi iš taikytų tų laikų infrastruktūros standartų. Paskui dėl santvarkų keitimosi, įsivyravo šiokia tokia stagnacija, besitęsusi iki 201X m.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.05, 11:33.
Komentuoti:
-
Parašė RokasLT Rodyti pranešimąNelabai matosi kad ten būtu stovėję normalūs pastatai, kurie dabar yra nugriauti.
Nuo 1922 iki 6-to dešimtmečio:
Parašė Specas Rodyti pranešimąApie 1976 metais pradėtas Pergalės krantinės platinimas.Statomas tunelis komunikacijoms.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąTradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu.Paskutinis taisė 99; 2020.06.04, 23:22.
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTankų paradų trasa Kaune KM? Kažko nesupainiojote?
Komentuoti:
-
Tradiciškai sovietai pragriovė namus prie upės ir padarė plačią gatvę, nes patogu. Taip darė daugelyje miestų. Kai kur palei pat upę, jūrą ar ežerą pas juos nutestas net geležinkelis. Dabar visur daro rimtas plačias krantines.
Neatsimenu, ar ten buvo tankų paradų trasa, bet gali būt. Stalinkėse iki šiol gyvena rusų.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
Kaune kaip to pasekmė galėjo būti Karaliaus Mindaugo pr. Labai plati gatvė, didelėje dalyje nėra žalios vejos, kuri būtų sukūrus nors šiokį tvarkos pojūtį, bet tuo pačiu ir tuštoka, nekokybiškai išnaudojomas plotas kaip važiuojamoji dalis.
Galbūt puikiai tiko (tiktų) kokiems paradams (pati gatvė vadinosi Pergalės krantinė), ir gražioms nuotraukoms, pabrėžiančioms SSRS didybę.
Primena:
(Naypiydaw, Mianmaras)
Tas iš dalies persidavė ir kitoms gatvėms Kaune. Pvz. tam tikros didelės svarbos plačios gatvės Kaune neturi žalios vejos (Jonavos g., Savanorių pr., Pramonės pr.), kai tuo tarpu Lenkijoje, dauguma bent 2x2 gatvių turi žalią veją.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.04, 08:16.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kas gali pasakyt, kodėl apskritai K. Mindaugo gatvę tokią plačią nutiesė? Žinoma, sovietiniai projektuotojai visada numatydavo perspektyvoje žymiai didesnius srautus, bet šitiek juostų vis tiek daugoka. Jokiame kitame Lietuvos mieste tokių plačių gatvių nebuvo nutiesta...
Komentuoti:
-
KM reiks Kaune tvarkyt patį paskutinį, kai nebeliks žvyrkelių mieste, o ir dar kanalizacija bus aprūpinti visi miestiečiai
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kątik (darbo diena, 17 val.) pravažiavau Karaliaus Mindaugo prospektu. Kaune, priešingai nei Vilniuje, transporto srautai jau arti normalios ribos. Taip, KM prospekte eismo srautas didelis, bet realiai pati kairiausia juosta nenaudojama - visi automobiliai susikoncentravę į 2 eismo juostas. Prie šaligatvio stovintys automobiliai atrodo labai negražiai, be to, atbuline eiga išvažiuojantys dar ir pavojingi - tenka stabdyti ir praleidinėti. Eismas KM pr. chaotiškas, o "jaukioji dalis" pasirodė visiškai nejauki.
Ar prospektas yra Nr. 1 problema Kaune? Ne, kol pusė miesto atrodo kaip statybų aikštelė atnaujinant šaligatvius. Bet dabar pats metas paraleliai kurti planus dėl KM prospekto, žinoma, kartu su Kėdainių g. tęsiniu ir tiltu per Nemuną.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: