Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?
Komentuoti:
-
Parašė VNS
Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
Vilniuje... (IŠTRINTA)
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąJau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turitę labai trumpą atmintį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?
Toliau. Parkuojant lygiagreciai, o ne staciai gatves jau vien puse juostos sutaupoma, kurios saskaita galima plesti saligatvi. O siaip, jo, ten tiesiog asfalto jura, o ne Kauno eismui gyvybiskai svarbios 5ios (ar kiek ten) juostu.
Komentuoti:
-
Gerai, kad tik tiek tereikia. Dar didinant užstatymą ir automatiškai vietinius srautus, bei parkingo poreikį. Bet abejoju ar Kaune kas nors kasis po gatvėm artimiausiu metu (Net Vilniuje to dar nematau), todėl geriau žiūrim ką turim.
Komentuoti:
-
Nereikalingas tas KMP toks koks yra, didesnę dalį paros ten tuščia asfalto jūra. Reiktų parkingą pakast po juo, patį KMP daryti 2+2 max, palei upę promenadą ir dar liks erdvė pastatų eilei, kuri užstotų dabar prie KMP stovinčias šlykštynes.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Snekejai normaliai, dabar cia kazka aiskini, kad nezinau apie NMC uzuomazgas ir Kauno biuru rinka. Kad KM tipine jungiamoji gatve nereiskia, jog ji negali buti siaurinama po viena ar po dvi juostas is abieju pusiu. Jos, tokios placios, kokia dabar yra nereikia, ta rodo ir juostos naudojamos kaip parkingas. Alternatyva ir labai aiski tranzitu vykstantiem per centra bus, kai pastatys Kedainiu tilta.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Tai siūlote Kaune daryti taip, kad tie kamščiai atsirastų? Įtariu su Kaunu mažai esatę kuo susijęs, nebent kažkada gyvenęs. Gali būt, kad jums neteko girdėt, apie, taip kol kas, nedideles Kauno NMC užuomazgas KM pr. (ofisai, Žalgirio arena ir saloje statomi objektai, PC ir pan.). Be to kaip rašiau (komentaras buvo ištrintas) KM pr. yra tipinė jungiamoji, magistralinė gatvė, kuri surenka ir skirsto srautus iš miesto centro į kitas miesto dalis. Alternatyvų faktiškai nėra. Buvo minėta Minkovskių gatvė, kuri alternatyva būti negali, nes atsiranda dideli lankai, o tai papildoma transporto tarša ir resursai. Didžioji dauguma miesto gyventojų turėtų išvažiuoti priešingą kryptimį iš centro, padaryti garbės ratą grožintis Kauno panoramomis ir vėl kažkuriame taške grįžti vos ne ten pat, kad tik pasiektų savo namus.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky
Pats eismas skaiciais gal ir mazesnis, bet Vilniuje kamsciu problema nepalyginamai didesne nei Kauno centre, o ta gatvele jungiasi su Konstitucijos pr., kuriame kasdieniniai kamsciai.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.
O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VNS
Bet temoje apie NMC džiaugiesi platinama gatve? Kaip čia yra, kad vienur džiaugiesi siaurinama gatve, kitur platinama? Čia tik šiaip klausimas
O ten Vilniuje Lvovo g. ...(IŠTRINTA)Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 20:03.
Komentuoti:
-
Manau, kad greičiau. Tik naujoji vizija turi būti aktyviai kalama į galvą visuomenei.
Aišku visokie tuleikiai su karaliais guls kryžium, kiršins, rašinės raštus spaudai, ministerijoms ir prezidentūrai. Bet stepas po stepo ...Paskutinis taisė Tomas; 2020.06.06, 19:28.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Viskam savas laikas, kažin ar Kaunas pribrendo tokiai piešiamai KMP "civilizacijai". Dabar žmonės nesuprastų, kaip galima tokią puikią gatvę siaurint, traktuotų kaip žmogaus teisių pažeidimą ribojantį mobilumą Po 20metų patikėčiau, dabar dar ne...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AukštaitisGal tai kaip nors susiję su tuo, kad Laisvės alėjoje buvo uždraustas automobilių eismas? Tiksliai nežinau, bet šitie du dalykai lyg ir įvyko panašiu metu?
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąVytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.
Komentuoti:
-
Vytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad 8 juostos eina ligi KMP/Birštono g. sankryžos, o už jos, artėjant prie Vytauto Didžiojo tilto, jos jau tik 6 ir prieš pat tiltą jų belieka tik 4.
Komentuoti:
Komentuoti: