Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.

    Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
    Tai ne KM uždarė gi. Kęstučio. Visi metės į KM.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
    Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.

    Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS

    Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
    Tiesa, pagrinde 4ios juostos, bet vietomis isplateja iki 5iu. Visu pirma, tada reiketu nusistatyti, kokia problema sprendzia tokio platumo KM prospektas? Nes dauguma gatviu, i kurias isilieja eismas is KM yra 2x2 ar dar mazesnes (Sv. Gertrudos per Birstono g., Aleksoto tiltas, Mickeviciaus, Maironio). Tai butelio kakliukai, kurie ta 4x4 gatve padaro neefektyvia.

    Vilniuje... (IŠTRINTA)
    Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 20:01. Priežastis: Ištrinta diskusija su VMS apie Vilniaus NMC

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Jau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turitę labai trumpą atmintį
    Įdomu tai, kad tema gaivina žmonės, net negyvenantys Kaune. Čia tas pats, kad eičiau aiškint vilniečiams dėl Šiaurinio aplinkkelio, kad jis nebūtinas (nors man jis ir nebus reikalingas pagal jo lokaciją). Bet jis vienareikšmiškai būtinas patiems vilniečiams, net kvaila kažką argumentuot prieš.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Jau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turite labai trumpą atmintį.
    Paskutinis taisė skyrma; 2020.10.27, 13:10.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?
    Nene, ne nera, ka daryt, o tiesiog taip susiklosciusios tradicijos. Yra naujas parkingas po Vienybes aikste, bus nauja aikstele Kaunakiemio g., po Magnum taip pat didelis parkingas, galima keist i iprocius del vykimo i darba ar renginius automobiliu ir t.t.

    Toliau. Parkuojant lygiagreciai, o ne staciai gatves jau vien puse juostos sutaupoma, kurios saskaita galima plesti saligatvi. O siaip, jo, ten tiesiog asfalto jura, o ne Kauno eismui gyvybiskai svarbios 5ios (ar kiek ten) juostu.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gerai, kad tik tiek tereikia. Dar didinant užstatymą ir automatiškai vietinius srautus, bei parkingo poreikį. Bet abejoju ar Kaune kas nors kasis po gatvėm artimiausiu metu (Net Vilniuje to dar nematau), todėl geriau žiūrim ką turim.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nereikalingas tas KMP toks koks yra, didesnę dalį paros ten tuščia asfalto jūra. Reiktų parkingą pakast po juo, patį KMP daryti 2+2 max, palei upę promenadą ir dar liks erdvė pastatų eilei, kuri užstotų dabar prie KMP stovinčias šlykštynes.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Snekejai normaliai, dabar cia kazka aiskini, kad nezinau apie NMC uzuomazgas ir Kauno biuru rinka. Kad KM tipine jungiamoji gatve nereiskia, jog ji negali buti siaurinama po viena ar po dvi juostas is abieju pusiu. Jos, tokios placios, kokia dabar yra nereikia, ta rodo ir juostos naudojamos kaip parkingas. Alternatyva ir labai aiski tranzitu vykstantiem per centra bus, kai pastatys Kedainiu tilta.
    Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Tai siūlote Kaune daryti taip, kad tie kamščiai atsirastų? Įtariu su Kaunu mažai esatę kuo susijęs, nebent kažkada gyvenęs. Gali būt, kad jums neteko girdėt, apie, taip kol kas, nedideles Kauno NMC užuomazgas KM pr. (ofisai, Žalgirio arena ir saloje statomi objektai, PC ir pan.). Be to kaip rašiau (komentaras buvo ištrintas) KM pr. yra tipinė jungiamoji, magistralinė gatvė, kuri surenka ir skirsto srautus iš miesto centro į kitas miesto dalis. Alternatyvų faktiškai nėra. Buvo minėta Minkovskių gatvė, kuri alternatyva būti negali, nes atsiranda dideli lankai, o tai papildoma transporto tarša ir resursai. Didžioji dauguma miesto gyventojų turėtų išvažiuoti priešingą kryptimį iš centro, padaryti garbės ratą grožintis Kauno panoramomis ir vėl kažkuriame taške grįžti vos ne ten pat, kad tik pasiektų savo namus.
    Snekejai normaliai, dabar cia kazka aiskini, kad nezinau apie NMC uzuomazgas ir Kauno biuru rinka. Kad KM tipine jungiamoji gatve nereiskia, jog ji negali buti siaurinama po viena ar po dvi juostas is abieju pusiu. Jos, tokios placios, kokia dabar yra nereikia, ta rodo ir juostos naudojamos kaip parkingas. Alternatyva ir labai aiski tranzitu vykstantiem per centra bus, kai pastatys Kedainiu tilta.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky

    Pats eismas skaiciais gal ir mazesnis, bet Vilniuje kamsciu problema nepalyginamai didesne nei Kauno centre, o ta gatvele jungiasi su Konstitucijos pr., kuriame kasdieniniai kamsciai.
    Tai siūlote Kaune daryti taip, kad tie kamščiai atsirastų? Įtariu su Kaunu mažai esatę kuo susijęs, nebent kažkada gyvenęs. Gali būt, kad jums neteko girdėt, apie, taip kol kas, nedideles Kauno NMC užuomazgas KM pr. (ofisai, Žalgirio arena ir saloje statomi objektai, PC ir pan.). Be to kaip rašiau (komentaras buvo ištrintas) KM pr. yra tipinė jungiamoji, magistralinė gatvė, kuri surenka ir skirsto srautus iš miesto centro į kitas miesto dalis. Alternatyvų faktiškai nėra. Buvo minėta Minkovskių gatvė, kuri alternatyva būti negali, nes atsiranda dideli lankai, o tai papildoma transporto tarša ir resursai. Didžioji dauguma miesto gyventojų turėtų išvažiuoti priešingą kryptimį iš centro, padaryti garbės ratą grožintis Kauno panoramomis ir vėl kažkuriame taške grįžti vos ne ten pat, kad tik pasiektų savo namus.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

    O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.
    O kiek ten eismas didesnis nei Kęstučio gatvėje. VT yra? Neabejoju kartais mažesnis. Nekalbu net apie KM pr. Kam ten 2X2?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė VNS

    Bet temoje apie NMC džiaugiesi platinama gatve? Kaip čia yra, kad vienur džiaugiesi siaurinama gatve, kitur platinama? Čia tik šiaip klausimas
    Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.

    O ten Vilniuje Lvovo g. ...(IŠTRINTA)
    Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 20:03.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Manau, kad greičiau. Tik naujoji vizija turi būti aktyviai kalama į galvą visuomenei.

    Aišku visokie tuleikiai su karaliais guls kryžium, kiršins, rašinės raštus spaudai, ministerijoms ir prezidentūrai. Bet stepas po stepo ...
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.06.06, 19:28.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Viskam savas laikas, kažin ar Kaunas pribrendo tokiai piešiamai KMP "civilizacijai". Dabar žmonės nesuprastų, kaip galima tokią puikią gatvę siaurint, traktuotų kaip žmogaus teisių pažeidimą ribojantį mobilumą Po 20metų patikėčiau, dabar dar ne...

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Aukštaitis
    Gal tai kaip nors susiję su tuo, kad Laisvės alėjoje buvo uždraustas automobilių eismas? Tiksliai nežinau, bet šitie du dalykai lyg ir įvyko panašiu metu?
    Tai turbūt tas prospekto plotis ir bus dėl kelių priežasčių: ir Laisvės alėjai kompensuot, ir „miestą reprezentuot“.
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Vytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.
    Įdomus pasiūlymas! Šitas projektas, kartu su K. Mindaugo prospekto susiaurinimu iki 2+2 su medžiais, galbūt dalį ploto užstatant, dalį paverčiant žaliąja zona, tikrai paverstų Kauną civilizuotu miestu.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kažkada vistiek bus tunelis tarp Jonavos - K. Mindaugo

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Vytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad 8 juostos eina ligi KMP/Birštono g. sankryžos, o už jos, artėjant prie Vytauto Didžiojo tilto, jos jau tik 6 ir prieš pat tiltą jų belieka tik 4.
    Ir Birstono gatvė sudaro bottlenecka

    Komentuoti:

Working...
X