Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
    Sujungtos dvi temos:
    - Karaliaus Mindaugo prospektas
    - Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
    Labai tikiuosi, kad niekada to nenutiks, nes nėra kaip per Žaliakalnį nukreipt, jei Centrą uždaryt (t.y. viską tarp Karaliaus Mindaugo ir Vytauto pr.) artimiausia gatvė per Žaliakalnį lieka Radvilėnų pl., o tada sekanti (į kurią galima įvažiuoti iš Baršausko - jau tik Kovo 11-tosios g. ir Pramonės pr.. kas jau faktiškai miesto riba.
    Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
    Gal, tik tada "Žalgirio arena" ir "Mokslo sala" galėtų kur nors LEZ'e stovėti,

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

    Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
    Parašė Specas Rodyti pranešimą
    Kaunas, apie 1976 metais

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Reikėtų temos "KM prospekto svajonės"

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
    Kitu atveju - jokių siaurinimų.
    Tada ok Nes tai atsitiks tik po kokių 50 metų Tada jau nebebus aktualus prospekto plotis, nes automobiliai skraidys

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Viskam savas laikas, parkingus bus mažiausia problema panaikint. Po 20metų bus kitaip

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
    Kitu atveju - jokių siaurinimų.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą
    Taip pat pavyzdys kaip nereikia formuoti aplinkos priešais pastatą..
    Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą ir pastūmus kuo toliau nuo upės palei krantinę tilptų visa eilė pastatų. Vilniuje to norėtųsi bet ir Kaune šioje vietoje glėtų būti krantinė palei kurią eitų ne gatvė, o pastatai, kuriuose galėtų įsikurti restoranai su terasomis. Ne tik visiškai pakeistų urbanistinį vaizdą bet ir būtų galima be automobilių triukšmo šiltą vasaros vakarą lauke pavakarieniauti su vaizdu į salą.

    O susiaurinus ir humanizavus prospektą bei užstačius krantinę šie biurų pastatai būtų jau šiek tiek per masyvūs formuoti gatvės perimetrą, todėl ta erdvė kur dabar įrengė parkingą pasitarnautų kaip nedideli parkai.

    Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    KM siaurint nematau prasmes, 3+3 juostos yra pats ir + parkavimui likusi dalis. Ka ten pakeis tas siaurinimas? Ogi nieko, jau geriau tada tegu lieka kaip yra

    Komentuoti:

Working...
X