Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
Sujungtos dvi temos:
- Karaliaus Mindaugo prospektas
- Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?
Komentuoti:
-
Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTuriu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui
Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
Parašė Specas Rodyti pranešimąKaunas, apie 1976 metais
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąNu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
Kitu atveju - jokių siaurinimų.
Komentuoti:
-
Viskam savas laikas, parkingus bus mažiausia problema panaikint. Po 20metų bus kitaip
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąNu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
Kitu atveju - jokių siaurinimų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimąTaip pat pavyzdys kaip nereikia formuoti aplinkos priešais pastatą..
O susiaurinus ir humanizavus prospektą bei užstačius krantinę šie biurų pastatai būtų jau šiek tiek per masyvūs formuoti gatvės perimetrą, todėl ta erdvė kur dabar įrengė parkingą pasitarnautų kaip nedideli parkai.
Tai vat tokia mano svajonė Kaunui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
KM siaurint nematau prasmes, 3+3 juostos yra pats ir + parkavimui likusi dalis. Ka ten pakeis tas siaurinimas? Ogi nieko, jau geriau tada tegu lieka kaip yra
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: