Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei KMP būtų platesnis, gal būtų išvengta tokių, žmonių likimus luošinančių nelaimių.
    čia sarkazmas?

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      čia sarkazmas?
      Manau čia visiškai rimtas pastebėjimas, atspindintis daugumos kauniečių nuomonę. Pagrindinė miesto gatvė turi būti plati ir saugi, leidžianti automašinų vairuotojams važiuoti optimaliu greičiu su optimaliomis apsaugos zonomis. Akivaizdu, kad dabartinio pločio tam nepakanka.

      Comment


        Parašė manometras Rodyti pranešimą
        Štai kodėl reikia siaurinti KMP (nu nes siutina durniai, kuriems automatiškai įsijungia “čia gi greitkelis” arba “čia gi Maskva”, kai pamato šitokio platumo, šitokio tiesumo kelią):
        https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-bauda-1101788

        ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.

        Comment


          Parašė Azure Rodyti pranešimą

          https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-bauda-1101788

          ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.
          Šlykštu.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Manau čia visiškai rimtas pastebėjimas, atspindintis daugumos kauniečių nuomonę. Pagrindinė miesto gatvė turi būti plati ir saugi, leidžianti automašinų vairuotojams važiuoti optimaliu greičiu su optimaliomis apsaugos zonomis. Akivaizdu, kad dabartinio pločio tam nepakanka.
            graudu tada. Kada pradės kauniečiai mąstyti ne kaunietiškai, o vakarietiškai? Platu nereiškia saugu. Platu reiškiasi didelis greitis, arba noras jį viršyti. Apsaugos zonos? Apie ką čia?

            Comment


              Kurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:

              https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

              Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?

              Comment


                Kelio platinimas aišku būtų tas sprendimas kuris užtikrintų eismo saugumą. Kuo platesnis kelias, tuo daugiau vietos t.y. galimas ilgesnis stabdymo kelias (neįkrentant į upę). Bet nemanau kad artimiausiu metu tai realu, gal palikim tai ateičiai. Yra dar vienas ir labai paprastas sprendimas kuris pataisytų saugumo situaciją - rimti betoniniai kelio atitvarai:

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                  Kurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:

                  https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d

                  Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?
                  Ką ir reikėjo įrodyti - Laisvės alėjoje įvyksta daugiau įskaitinių eismo įvykių (su sužeistaisiais), nei KMP. Akivaizdu, kad pėsčiųjų gatvė yra mažiau saugi nei KMP.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    graudu tada. Kada pradės kauniečiai mąstyti ne kaunietiškai, o vakarietiškai? Platu nereiškia saugu. Platu reiškiasi didelis greitis, arba noras jį viršyti. Apsaugos zonos? Apie ką čia?
                    Apsaugos zona (clear zone) būna prie svarbių kelių ir gatvių, kur autobolidų vairuotojai važiuodami optimaliu greičiu (100-110km/h) galėtų nesunkiai sustabdyti iškilus nenumatytai kliūčiai, pavyzdžiui stulpui, namui, tiltui, upei ir pan. Apsauginė zona turi būti maždaug 2 eismo juostų pločio iš kiekvienos pusės. Tai KMP sprendimas manau būtų po papildomą eismo juostą iš abiejų pusių plius po ~10m pločio apsaugos zoną iš abiejų pusių. To turėti pakakti saugiam ir konfortabiliam Kauno vairuotojų navigavimui po Lietuvos širdį optimaliu greičiu. Iki galutinio saugumo ir patogumo pagerinimo dar reiktų keisti KET, nurodant, kad leidžiama važiuoti per raudoną šviesoforo signalą, esant dideliam kiekvieno individualaus vairuotojo poreikiui su tikslu visoje kelionės atkarpoje išlaikyti optimalų saugų greitį.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Ką ir reikėjo įrodyti - Laisvės alėjoje įvyksta daugiau įskaitinių eismo įvykių (su sužeistaisiais), nei KMP. Akivaizdu, kad pėsčiųjų gatvė yra mažiau saugi nei KMP.
                      Faktas, kad ten įvyksta daugiau eismo įvykių, kuriuose sužalojami žmonės, tai prioritetas būtų spręsti saugumo problemas ten, o ne kažkur kur tų problemų nėra. Jei jau siaurinti Karaliaus Mindaugo pr. tai nesidangstyti, jog tai daroma dėl saugumo. Asmeniškai būčiau labiau linkęs drausti/riboti transportą Vytauto pr./Kęstučio/Maironio/Mickevičiaus g. ir verčiant visus apvažiuoti centrą per Karaliaus Mindaugo pr.

                      Comment


                        Man atrodo cia zmones nesupranta elementariu dalyku. KM problema yra ne plotis, o nesaugus posukis. Ir ta nesunku pataisyti pakeiciant gatves pavirsiaus kampa - isorinis gatves krastas turi buti gerokai auksciau uz vidini. Pridedu pvz saugaus posukio: Click image for larger version

Name:	gettyimages-1231450157.webp
Views:	1106
Size:	70,7 kB
ID:	2004545

                        Comment


                          K.M. pr. atskiria krantinę nuo Centro. Jei siaurint tai su viltim, kad ji atsigautų, atsirastų verslai, kavinės, restoranai ir t.t.
                          Užtektų ten 2+2 arba 2+2 ir +kairieji posūkiai. Taip pat pastatyti tiltą už santakos. kad spręsti Birštono-K.M. pr. problemas. Ten šiuo metu yra didžiausias Centro siaubas po pramoninio kebabinio Lituanica kvartalo su žiedu.

                          Dėl Laisvės al. 100% sutinku, kad reikia perkirsti tiesiog Maironio g. ir Mickevičiaus g., kad automobiliam būtų akligatvis. Dabar ten realiai košmaras.

                          Comment


                            Dėl Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimo ir bendros Nemuno krantinės transformacijos yra užvesta tam atskira tema:
                            https://www.miestai.net/forumas/foru...-miesto-dalyje

                            Nežinau kodėl dalis komentatorių su Hello Kitty ar kitais vaikų filmukų paveikslėliais traukia šią temą per dantį - kiek esu diskutavęs viešoje erdvėje, dar nesutikau kauniečių ar miesto svečių pasisakančių už KM status quo. Jei norime labiau atsukti miestą į upę bei plėsti miesto centrą - KM yra vienas iš pagrindinių trukdžių tam.

                            Comment


                              Žmonės net elemntarių biudžeto dalykų neapgalvoja, KM yra asfalto jūra kuri miestui kainuoja didelius pinigus dangos remontui ir praktiškai visiškai nužudo visą smulkią ekonominę veiklą per didžiają dalį nemuno kranto pačiam miesto centre. Dabar KM paskirtis yra piko metu tapt tokia mašinų su užvestais varikliais parkofke ir gaidukų pakilimo taku naktį.
                              Net ir tas parkingas jo kraštuose atstoja nu gal 3 ar 4 autobusus žmonių, visi kažkokie įsikibę šito šlmašto nes bijo realaus progreso mieste.

                              Comment


                                Faktas, kad pirma reikalingas Kėdainių tiltas ir pilnai padaryta 2+2 H. ir O. Minkovskių g., galbūt ir P. Vileišio tilto mazgas, prieš šnekant apie bet kokį siaurinimą. Realistiškai žiūrint, kokie 5 metai iki to. Manau, turėtų padėti ir pietinio aplinkėlio jungtis su šančiais. Lygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.

                                Comment


                                  Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.

                                  Comment


                                    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
                                    Lygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.
                                    Ten turėtų būti įrengtas TUNELIS, o gatvė viršuj siaurinama iki vienos-dviejų eismo juostų.

                                    Comment


                                      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                      Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
                                      Kad ir dabar nėra poreikio autostradai. Vakar kaip tik „piko“ metu ~ 17:30 gavau pravažiuot Mindaugo prospektu. Tuuuuuščia.

                                      Comment


                                        Ne kartą baidare plaukiau nuo Žirmūnų paplūdimio iki Balto tilto arba Vingio parko viaduko. Kad neplauki džiunglėmis Vilniuje paaiškėja daugmaž nuo sporto bazės Olimpiečių g., bet ir šiaip vaizdas nuo vandens meh. Kaune plaukiau Nemunu nuo Jiesios iki Santakos su viltimi, kad miesto pamatysiu daugiau – deja, tas pats, gal dar neįdomiau. Tiesiog neįtikėtikėtina, kaip neišnaudojamos krantinės bei upės miestuose.

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                          Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
                                          Galvojau išsemta tema, bet pasirodo, ne.
                                          Kaunas yra Kaunas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X