Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Karaliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams​​​​​​

    Apie tą aikštelę prie salos tilto.

    Comment


      Kaunas vel bus antras po Vilniaus drasiuose sprendimuose? Lauksim ar pasiteisins kaip su skiepais?
      Attached Files
      Paskutinis taisė Sklansky; 2021.03.21, 10:06.

      Comment


        Parašė Romas
        Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
        Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniau ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteritiskų aptarimai pasiūlumai ir kiti dalykai.

        Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
        Kas vyksta Kaune infrastrukturos prasme tikrai nera atskirta nuo Vilniaus, nes tai turbut pirmas miestas, su kuriuo lyginamasi. Sneketi apie Kauna Vilniaus kontekste yra normalu.

        O del skiepu, tiesiog metafora.

        Comment


          Parašė Romas
          Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
          Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniaus ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteriskų aptarimai, pasiūlumai dėl Šnipiškių vykstymo, kalvarijų gatvės sprendinių ir kiti su Kauno tema nesusiję dalykai.

          Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
          Šiaip neblogas palyginimas ir tinkamas temai. Nes labai dažnai diskutuojant apie Mindaugo prospekto siaurinimą buvo metama "o tai ko jūs savo Konstitucijos prospekto nesiaurinat". Tai va - planuojama tai, o ir Kaune gatvę būtų galima panašiu stiliumi pertvarkyti.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            OK, vienas kita palyginimas gal ir nieko.
            Bet prašom nenukrypti nuo Kauno temos, kaip čia buvo jau ne kartą.

            Comment


              Dar vienas argumentas prospekto važiuojamosios dalies siaurinimui (jo perdarymui į bulvarą) ir eismo jame lėtinimui – tie durniai, kurie sugeba tai įlėkt į požeminę pėsčiųjų perėją, tai nulėkt nuo stataus pylimo į pėsčiųjų krantinę, o nebūtų tvorelės, tai būtų įskridę ir į Nemuną. O tikėjausi, kad čia mano tuščias nerimas, kad taip gali būt.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Karaliaus Mindaugo prospekte – daugiau stovėjimo vietų automobiliams​​​​​​

                Apie tą aikštelę prie salos tilto.
                Tai vis dėlto žmonės iš stalinkių bandė nuo tos aikšelės gelbėtis. Nepavyko.
                ПТН ПНХ
                «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                Comment


                  Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.

                  Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.

                  Comment


                    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                    Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.

                    Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
                    Argumentuok kodėl nebūtų tai galėję įvykti 2+2 gatvėj su tokiu pat greičio limitu.
                    Ta prasme yra situacijų, kur būtent dėl pločio galėjo įvykti, bet yra (daug daugiau) situacijų, kur lygiai taip pat abiem atvejais įvyktų.

                    Comment


                      Visu pirma, vairuotoju elgesi itakoja ne vien ju subjektyvus noras lakstyti, lenktyniauti, virsyt greiti, bet ir paciu gatviu dizainas t.y. juostu skaicius, ju plotis, gatves trajektorija, bordiuru, saleliu, atitvaru buvimas ir t.t. Todel ir dragai Kaune vykdavo ne kur kitur, o KM, o ne tarkim kokiam Vytauto prospekte, nes KM tiesiog yra didele asfalto jura puikiai tam tinkama.

                      Kaip atrodo, kur didesne tikimybe, kad i nedrausminga vairavima linke vairuotojai lakstys, tokioje gatveje:
                      https://www.instantstreetview.com/@5...CKFQJ15_r9rc_g
                      ar tokioje:
                      https://www.instantstreetview.com/@5...ynkRyONJLTKEGw

                      Kuri is siu gatviu atrodo saugesne? T.y. apsaugo aplinkinius nuo debilu?

                      Antras dalykas, si avarija ivyko butent toje KM vietoje, kur palei krantine nera medziu, viskas plika. Realiai pro ten pravaziavus visiskai aisku, jog tam ivykti visiskai nesudetinga. Kai kitoje KM dalyje, mazdaug nuo sankryzos su Maironio gatve, medziai auga (ju kokybe ir tankis cia jau atskiras klausimas). Toks naturalus barjeras taip pat mazina sansus, jog masina nuriedes iki krantines ir kabins ten vaiksciojancius zmones.

                      Comment


                        Kad didesnė tikimybė, ar kad dažniau tai įvyktų plačioje gatvėje niekas nesiginčija.
                        Tavo teiginys buvo, kad tai apskritai nebūtų galėję įvykti siauresnėje gatvėje.
                        Aš prieštaravau ir sakiau, kad galėjo ir siauresnėje (tik mažesne tikimybe ar mažesniu dažniu)

                        Comment


                          Būtent. Jei eismo juostos plačios, jų daug, šalia nėra kliūčių (salelių, medžių, stulpelių etc.) psichologiškai atrodo saugiau spausti, nes atrodo kad padarius klaidą erdvės išvairuoti daug. Kol pasidaro nebesaugu ir nuskrendi į upę.

                          Susiaurink juostas, įrenk saleles, taip kad atrodytų jog vos padarius menką klaidą ant ko nors užšoksi ir savo BMW sudaužysi, sumažės drąsos ir lėkti.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            As manau saugumas yra prioritetas nr1., todel jei pagal tikimybes siauresneje gatveje jis padideja, reikia to siekti.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Paaiškėjo, kodėl Kėdainių tiltas Kaune atrodys kitaip, negu planuota: tai lėmė svarbi priežastis

                              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bustas/archite...astis-21011936
                              Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
                              „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


                              Comment


                                Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

                                Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
                                „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


                                Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
                                Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
                                  Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.
                                  bet nebus

                                  Comment


                                    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

                                    Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
                                    „Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.


                                    Labai ambicinga, t. y., tai realizuoti Kaune labai ilgai užtruktų.
                                    ПТН ПНХ
                                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                    Comment


                                      Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                      Labai ambicinga, t. y., tai realizuoti Kaune labai ilgai užtruktų.
                                      Tiesa, tikrai dar kokius 15 metų jokių statybų ten nebus, bet gerai bent tas, kad apie tai kalbama žiniasklaidoje, tokiu būdu visuomenė bent greičiau pripras, kad tokia idėja išvis įmanoma.

                                      Comment


                                        Svajones

                                        Comment


                                          https://i.redd.it/w8owfhid92y71.jpg

                                          kazin kaune isdrys kazkas ta padaryt?
                                          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                          - George W. Bush President of the USA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X