Per vieną naktį, (taip, visą naktį dirbo) išasfaltavo A. Telyčėno gatvę (Santariškės). Tačiau ne pagal šį projektą: http://www.vilnius.lt/index.php?1955883224 , o kažkaip vingiuotai.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kolkas mačiau tik asfaltą, dar nei bordiūrų, nei dviračių tako, nei šaligatvio.Parašė dondc Rodyti pranešimąPažiūrėjus Telyčėno g. projektą, ten turėjo būti dviračių takas iš trinkelių. Trinkelės jau paklotos irgi ar tik pagrindai paruošti? Pabandyčiau Viešpatį Anton'ą informuot, gal įmanoma asfaltu trinkeles pakeist, jei dar ne vėlu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent iš ligoninių pusės tuoj pievų neliks. Iškirtus medžiųs ir sulyginus gruntą stato nemažai naujų privačių namų.Parašė dondc Rodyti pranešimąJei projektas keistas, tai gal atsisakė visai tų takų. Toliau toje gatvėje tik auto kelias ir pievos. Matyt, ateity vienu ypu šaligatvius ir / ar dvirtakius ties.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Santaros gatvė Santariškėse beveik baigta. Liko baigiamieji darbai sankryžoje su GV.
 
  
 
 Nuo GV į Santariškių pusę. Gražus dviračių takas. Tik įdomu kur pasidėti pėstiesiems. Užprogramuotas pėsčiųjų vaikščiojimas dvirtakiu 
 
  
 
 Santaros gatvė giliau. Pagal ženklus - parkavimo šioje gatvėje nebus. Nors pradinė idėja lyg ir buvo leisti pirmoje juostoej parkavimą?
 
  
 
 Sankryža su Santariškių gatve.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.Pradedama rekonstruoti Verkių gatvė (bus eismo ribojimų)
 
 Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad birželio 11-22 d. dėl Verkių gatvės rekonstrukcijos darbų tarp pastato nr. 100 (Verkių malūnas) ir Žvalgų gatvės laikinai įvedama vienpusio eismo tvarka. [...]
 
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten smagiausiose vietose būtų sunku ir 2 normalias auto juostas padaryt. Dviračių takui vienintelis sprendimas būtų grąžinti vienpusį eismą kaip buvo prieš kokius 10 metų. Buvo visai neblogai.Parašė kutas Rodyti pranešimą
 Ar kur nors galima rasti rekonstrukcijos projektą? Toje atkarpoje visada buvo smagu važiuoti automobiliu, o visų smagiausia - važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis. Įdomu, ar tik paplatins asfaltą, ar pagaliau atsiras ir pėsčiųjų bei dviračių takas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp sklypų ten visur palikta 15 m., tik tvoros ir gyvatvorės be abejo eina palei pat kelią. Vienintelė vieta, kur tikrai spaudžia reljefas yra ~70 m. vingis tarp 80-to namo ir upės skardžio. Toje vietoje dviračių takas galėtų tiesiog įsilieti į gatvę. Nes gaila, kad vietoje, kuri tiesiog sutverta alternatyviam susisiekimui, einantis kelias jau daug metų naudojamas pirmiausiai kaip tranzitinė gatvė priemiesčių gyventojams. Vienintelė vieta, kur tikrai spaudžia reljefas yra ~70 m. vingis tarp 80-to namo ir upės skardžio. Toje vietoje dviračių takas galėtų tiesiog įsilieti į gatvę. Nes gaila, kad vietoje, kuri tiesiog sutverta alternatyviam susisiekimui, einantis kelias jau daug metų naudojamas pirmiausiai kaip tranzitinė gatvė priemiesčių gyventojams.
 
 Bet kaip atkreipė dėmesį Creatium, 11 dienų per trumpas laiko tarpas rimtesnei rekonstrukcijai.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai labai norint - ir ties tuo namu galima praplatint. Visada galima upę siaurinti arba kokią platformą padaryt Kitose probleminėse vietose irgi iš principo viskas įmanoma, bet reiktų rimtų žemės darbų. Kitose probleminėse vietose irgi iš principo viskas įmanoma, bet reiktų rimtų žemės darbų.
 
 "Alternatyviam susisiekimui" tranzitu ir dabar ją naudoja tie patys priemiesčių gyventojai. Jei kalniukai bei minti >20km (Balsiai-centras) į vieną pusę neproblema, tai ir dvirtakio nebuvimas problemų nesudaro. Maža to, kad su tos gatvės reljefu atskiras dvirtakis (o ne vienkryptės dviračių juostos atitinkamose pusėse) būtų dar pavojingiau nei dabartinė situacija.
 
 Kitas klausimas kiek tam yra prasmės. Daug daugiau naudos atneštų civilizuota jungtis tarp Trinapolio vienuolyno ir Kunigų seminarijos. O vasarą galima laisvai padaryti vienpusį auto eismą leidžiant dviračius ir priešinga kryptimi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.
 
 Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.Parašė kutas Rodyti pranešimąIki Trinapolio vienuolyno ateina pati ilgiausia nepertraukiamų Vilniaus dviračių ir pėsčiųjų arterijų. Toliau nuo Verkių malūno dviračių trasos tęsiasi tiek link Santariškių, tiek link Žaliųjų ežerų. Tik toje Verkių g. atkarpoje nutrūksta. Vasaros savaitgaliais dar ir perkėla per Nerį veikia. Daug kultūrinių objektų - vienuolynas, Kalvarijos, Verkių malūnas, dvaras.
 
 Tiems, kas dviračiu važinėja ir centre gatvėmis, ta atkarpa gal ir nedaro didelio įspūdžio, bet tai nėra ta vieta, kur saugu važiuoti su šeima. Pėstieji išvis neturėtų vaikščioti gatvėmis. Taip kad prasmės labai daug. Jungties tarp Trinapolio ir Kunigų seminarijos irgi reikia, bet ten bent grunto takai yra, tik reikia žinoti, už kurios pušies sukti.
 
 Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.
 
 O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.
 
 Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 “Tik” toje atkarpoje trūksta. Bet tvarkingai viską padaryti kainuotų labai brangiai. Ten gyventojų ar objektų praktiškai nėra. Į Santariškes ar Jeruzalę patogiau minti per Kryžių kelią. Į Verkių rūmus yra dvitakis per viršų.
 
 Per Kryžių taką pravažiuosi tik su mtb. Su plentiniu ar miesto gausi vestis. Šitu atžvilgiu Verkių gatvė net dabar yra geriau, nes pravažiuojama kiaurus metus bet kokiu dviračiu.
 
 O turistams kaip jau sakiau galima vasarą padaryt vienpusį.
 
 Pėsčiųjų Verkių gatvėj toj atkarpoj praktiškai nėra. Kas turistauja - eina per Kryžių taką. Vietiniai iš kelių namų irgi per Kryžių taką eina į stotelę ar apsipirkt. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad būtent tais objektais ir apeinama. Kryžių takas ir yra vienas iš objektų. Iš jo nenorint eiti pro Santariškes galima nueiti per pievą po elektros linija, gatvė lieka šone ir net jei prie jos būtų šaligatvis - nebūtų patogu, gautųsi lankas. Sutvarkyti takelį per pievą ir įrengti laiptus nusileisti iki malūno būtų n kartų paprasčiau ir kainuotų pigiau nei daryti grandiozinį gatvės platinimą.Parašė kutas Rodyti pranešimą
 Sprendžiant pagal tai, kiek lankytojų būna aplinkiniuose objektuose, spėčiau, kad tako nebuvimas ir yra priežastis, kodėl beveik nesutiksi pėsčiųjų. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami. Būtų infrastruktūra, būtų ir pėsčiųjų bei dviratininkų. Anapus Neries, Valakampiuose, dar mažiau objektų ir gyvenamųjų namų, bet takai palei Nerį labai aktyviai naudojami.
 
 Valakampiuose yra pliažas. O prie Neries ties Verkių gatve net neprieisi - bruzgynai, šlaitai ir tiek.
 
 Kita problema Verkių gatvę naudojant susisiekimui - dvirtakis nuo Verkių rūmų iki Balsių. Žaliųjų ežerų gatve minti yra gerokai baisiau nei Verkių gatve. Dvirtakis neasfaltuotas ir pusę metų sunkiai pravažiuojamas ne su kalnų dviračiu. Nusileidimas prie ežerų išvis žemiau kritikos. Galėtų bent kartą per metus palyginti. Bet net duobių neužpila Nuo ežerų pasiekti pačius Balsius irgi nėra patogaus kelio. Vasarą užstatyta auto, žiemą praktiškai nevaloma. O Jeruzalei/Santariškėms/Visoriams/Baltupiams/Ateities g. Verkių gatvė nei šilta nei šalta - gaunasi neblogas lankas ir dar su nemažai pakilimo. Nuo ežerų pasiekti pačius Balsius irgi nėra patogaus kelio. Vasarą užstatyta auto, žiemą praktiškai nevaloma. O Jeruzalei/Santariškėms/Visoriams/Baltupiams/Ateities g. Verkių gatvė nei šilta nei šalta - gaunasi neblogas lankas ir dar su nemažai pakilimo.
 
 Žodžiu tuos milijonus kurių pareikalautų Verkių gatvės rekonstrukcija galima išleisti n+k kartų geriau.
 
 Aišku atsiradus padoriai infrastruktūrai nestovėtų visiškai nenaudojama. Bet tai tikrai nebūtų efektyvus pinigų panaudojimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atrodo, Santaros gatvė dar neatidaryta .
 Dviejų savaičių senumo nuotraukos. Tuomet atrodė, kad eismą galima atidaryti nors ir po poros dienų.
 Foto 2018.05.27
 
 Molėtų plento sankryža su dabartine Kairiūkščio gatve
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 Molėtų plento sankryža su Santaros gatve ir būsimąja Kairiūkščio gatve
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 .jpg) 
 
 Santaros ir Santariškių gatvių sankryža
 .jpg) 
 
 .jpg)  
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ Pasirodo, šiandien ta gatvė ir atidaryta.
 Kažko labai tyliai įvyko atidarymas - gal kai kam pasidarė gėda, kad tokį paprastą projektą, skambiai pavadintą "strategine gatve", vykdė ilgiau nei metus ar pusantrų.
 
 Santaros žinios 2018.06.07
 Nauja Santaros gatvė sumažins eismo spūstis Santariškių medicinos miestelyje
 Birželio 11 d., pirmadienį, įvyko Santaros gatvės atidarymas. Naujoji gatvė Santariškių medicinos miestelio (toliau – SMM) lankytojams bei gyventojams pirmiausia užtikrins patogesnį judėjimą miestelio teritorijoje ir greta esančiuose mikrorajonuose. Naujoji jungtis taip pat padės sumažinti automobilių srautą Santariškių žiede – pasiekti Žaliuosius ežerus nuo šiol bus dar patogiau.
 
 Sekančią savaitę taip pat planuojama baigti Geležinio Vilko ir Kairiūkščio gatvių rekonstrukcijos darbus. Žemiau pavaizduota, kaip vyks judėjimas Santaros gatve.
 
  
 
 http://www.santaroszinios.lt/blog/na...os-miestelyje/
 Comment



Comment