Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[140] Kaunas - Šakiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Per eismoinfo.lt atsekiau, kad tai ties 140 kelio sankryža su rajoniniu keliu 1932 į Juragius.

    Kažką darys 200 m ruože iki sankryžos.

    Comment


      #22
      cia pati sankryza bus, nes ten vienintele vieta nesutvarkyta ir yra sankryza.

      Comment


        #23
        Ieškau informacijos apie buvusį tilta netoli Lekėčių, kuriais metais kelias ištiesintas ir kokiu tikslu.
        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

        Comment


          #24
          CVPP 2018.08.23
          Pirkimas 397069
          Sankryžų mazgo su keliu A5 Kaunas-Marijampolė-Suvalkai 6,67 km, keliu Nr. 140 Kaunas-Zapyškis-Šakiai 6,04 km ir keliu Nr. 1903 Akademija -1-asis fortas 0,23 km rekonstravimas
















          https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-622481

          Comment


            #25
            Ką ta rekonstrukcija duos, jei ten reikia normalaus parkingo arba normalaus 18 autobuso kursavimo, nes privažiuoja studentai ir mėto savo mašinas. Po rekonstrukcijos kažin ar kas pasikeis su parkavimu, nebent fiziškai bus negalima parkuoti (bus tvorelės, atitvarai ir pan.).

            Comment


              #26
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ką ta rekonstrukcija duos, jei ten reikia normalaus parkingo arba normalaus 18 autobuso kursavimo, nes privažiuoja studentai ir mėto savo mašinas. Po rekonstrukcijos kažin ar kas pasikeis su parkavimu, nebent fiziškai bus negalima parkuoti (bus tvorelės, atitvarai ir pan.).
              Šios rekonstrukcijos tikslas- atlaisvinti pravažiavimą nuo Šakių (Ringaudų, Zapyškio) pusės. Nuolatiniai kamščiai. Sudės žiedus ir kamščių nebeliks!
              Pagaliau gal ledai pajudės!

              Niekaip neįdomu tas parkavimas. Yra didelės aikštelės, tai ten tegul ir stato.

              Comment


                #27
                Kokios aikštelės, kai ten pakraštys kelio visada būna apstatytas. O kartais ir apstato netgi nuvažiavimus į Kauno aplinkkelį (Via Balticą). Visokių besismaukančių su automobiliais studentų būtų kartais mažiau, jei būtų adekvatus miesto VT transportas.

                Comment


                  #28
                  Įdomiausias yra siauras nusukimas nuo Ringaudų/Šakių į autostradą link Lampėdžių. Spėju tai grynai vad. commuter'ių poreikiams. Matyt bus apribojimas 30 km/h ir draudžiama važiuot sunkesniam nei 5 t transportui. Kas neišsitenka į tuos ribojimų rėmus, važiuos žiedine sankryža ir ten nusuks link Lampėdžių.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kokios aikštelės, kai ten pakraštys kelio visada būna apstatytas. O kartais ir apstato netgi nuvažiavimus į Kauno aplinkkelį (Via Balticą). Visokių besismaukančių su automobiliais studentų būtų kartais mažiau, jei būtų adekvatus miesto VT transportas.
                    Sutinku, kad transporto parkavimą, ypač studentų, reikia riboti.

                    Comment


                      #30
                      Pirkimas 385859
                      Skelbimas apie sutarties skyrimą 2018.09.22

                      Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 7,47 iki 13,415 km rekonstravimas įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus ir ruožo nuo 10,00 iki 10,20 km kapitalinio dangos remonto techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

                      https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2018-615001

                      Comment


                        #31
                        GOOD NEWS!!!!
                        pagaliau!
                        "Sankryžų mazgas Akademijoje bus rekonstruotas jau kitąmet"

                        Comment


                          #32
                          Tik bandau suprasti, ką reiškia 2019 rudenį. Ar pabaigti tada žada, ar pradėti darbus eilinį kartą ant rugsėjo piko

                          Comment


                            #33
                            15min.lt 2019.02.12
                            Naujas iššūkis vairuotojams: ties Akademija prasidės transporto mazgo rekonstrukcija

                            Važiuojančių per Kauno rajoną į Akademiją ir Ringaudus vairuotojų laukia permainos: nuo kovo 15 dienos čia prasidės maždaug 2 mln. eurų kainuosianti sankryžų mazgo rekonstrukcija

                            Jau šiemet numatyta rekonstruoti sankryžų mazgą, jungiantį magistralinį kelią A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai (ties 6,67 km), krašto kelią Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai (ties 6,04 km) ir rajoninį kelią Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas (ties 0,26 km).

                            Projekto metu bus rekonstruotos dvi šį transporto mazgą sudarančios sankryžos. Valstybinės reikšmės krašto kelyje Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai reguliuojama šviesoforu keturšalė sankryža (šiaurinė) bus pertvarkyta į turbožiedinę, o valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 1903 Akademija–1-asis fortas reguliuojama kelio ženklais sankryža (pietinė) – į vienos eismo juostos žiedinę sankryžą.


                            Sankryžas jungiančiame viaduko ruože numatomos trys eismo juostos, o pietinėje sankryžoje atsiras galimybė sukant į dešinę išvažiuoti į magistralinį kelią A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai. Projektas bus įgyvendintas trimis etapais. Pirmasis prasidės kovo 15 d. ir baigsis liepos viduryje, antrasis truks iki rugsėjo 30 d., o trečiajame liks tik apdailos darbai.


                            Kauno rajono savivaldybė ir projekto vykdytojai prašo vairuotojų supratimo ir kantrybės.


                            https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ja-221-1101772

                            Delfi.lt 2019.02.13
                            Kauno rajone prasideda rekonstrukcija: pusę metų numatomi eismo ribojimai
                            https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=80353395

                            Comment


                              #34
                              Akademijos sankryžas rekonstruos ilgiau nei planuota?
                              Rekonstruojant Akademijos transporto mazgą, iškilo nenumatytų techninių kliūčių. Gali būti, kad dėl to piko valandomis didžiules transporto spūstis sukelianti rekonstrucija užsitęs.

                              Šis sankryžų mazgas jungia automagistralę "Via Baltica", krašto kelią Kaunas–Šakiai ir rajoninį kelią Akademija–I fortas. Šioje vietoje esančios dvi sankryžos nuo kovo mėnesio yra rekonstruojamos į žiedines. Darbų rangovės bendrovės "Autokausta" projektų vadovo Modesto Petrausko teigimu, šiuo metu atsiliekama nuo planuoto darbų grafiko: "Darbai šiek tiek užsitęs dėl bendrovės "Kauno energija" darbų, kurie mums trukdė žiedo prieigose dirbti. Kol "Kauno energija" nebaigė rekonstruoti jiems priklausančios šiluminės trasos, mes negalėjome formuoti pietinės sankryžos, esančios prie sveikatos priežiūros centro. O jie tų darbų negalėjo atlikti tol, kol nesibaigė šildymo sezonas." Pasak M.Petrausko, dėl "Kauno energijos" atliktos šiluminės trasos rekonstrukcijos kai kurie darbai vėlavo ir kitoje sankryžoje. Rangovo teigimu, kita priežastis, kodėl užsitęsė pirmojo etapo darbai – teko sutankinti sankasą, kas anksčiau nebuvo planuota. "Ją reikėjo sutankinti, nes gruntas toje vietoje buvo šlapias, minkštas – gali būti, kad ten teka gruntiniai vandenys. Laukėme sprendinių iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD), kad galėtume sutankinti gruntą. Dabar šios problemos išspręstos: sankasos stiprinimo darbai atlikti. Stengiamės pasivyti grafiką, – tikino M.Petrauskas. – Kelyje Kaunas–Šakiai esančioje sankryžoje nuo Ringaudų pusės jau pakloti inžineriniai tinklai, artimiausiomis dienomis bandysime kloti skaldą ir bortus. Artėjame prie asfaltavimo darbų. Šaligatvius jau pradėjome formuoti ir prie pietinės sankryžos, esančios prie universiteto bendrabučių."...
                              Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/kauna...lanuota-915636
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                #35
                                Svarbu nestovi statybos, dirbama, matosi judėjimas į priekį Svarbiausia ne biurokratinės kliūtys, su jomis liūdniau.

                                Comment


                                  #36
                                  Emilis Gorbačiovas
                                  3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
                                  https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/

                                  Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.
                                  Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
                                  „Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.

                                  Comment


                                    #37
                                    Akademija. Rekonstruota A5 ir KK 140 sankryža
                                    Akademijoje esanti A5 ir KK 140 sankryža buvo rekonstruota į dvi žiedines.
                                    Iki rekonstrukcijos

                                    www.maps.lt

                                    Po 2019 metų rekonstrukcijos

                                    www.mapy.cz

                                    Comment


                                      #38
                                      Akademija- Noreikiškės. A5 ir KK 140 sankryža
                                      Rekonstukcijos baigimo metu ji buvo pristatyta labai optimistiškai.

                                      www.delfi.lt 2019.10.28
                                      Vairuotojų košmaras baigėsi – dvi žiedinės sankryžos šalia Kauno išspręs krūvą problemų
                                      Visą [2019 m.] vasarą Kauno pakraštyje, Akademijos gyvenvietėje, vykusi kelio Kaunas–Zapyškis–Šakiai rekonstrukcija pagaliau baigta. Čia įrengtos dvi žiedinės sankryžos, iki trijų eismo juostų praplatintas viadukas. Tai turėtų išspręsti šio transporto mazgo pralaidumo problemą. Anksčiau, ypač rytinio transporto piko metu, Kauno kryptimi nusidriekdavo nuo Šakių pusės vykstančių automobilių eilės.


                                      Rytinis žiedas iš Akademijos pusės


                                      Vakarinis žiedas iš Šakių pusės



                                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82637117[/quote]

                                      Nors vėliau išaiškėjo, kad dėl galimai nelogiško projektavimo pridaryta naujų nepatogumų vairuotojams.
                                      Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas S.Nominaitis.
                                      Anot , dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika.
                                      (...)
                                      Projektuotojų logiką galima tik bandyti nuspėti. Po rekonstrukcijos viadukas buvo išplatintas į tris juostas. Papildoma juosta buvo padaryta tam, jog perkeltų eismo srautą nuo žiedinės sankryžos ir norintiems sukti į miesto pusę, nereiktų stovėti kamštyje. Vis tik akivaizdu, jog 2,8 mln. eurų kainavęs bei praėjusių metų spalį baigtas projektas srautą gal ir perkėlė, tačiau daugiau aiškumo nesuteikė.
                                      (...)

                                      Lrytas.lt naujienų portalui susisiekus su Universiteto gatvės žiedinę sankryžą projektavusios įmonės UAB „Kelprojektas“ projektų vadove Jurgita Kriščiūniene, paaiškėjo, jog autorė jokių nusiskundimų nėra gavusi. J.Kriščiūnienė tikino nesuprantanti, kur sankryžoje įžvelgiama problema, mat kamščiai atkarpoje sumažėję, o stebint eismo ženklus – viskas daugiau nei aišku.

                                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
                                      Įdomu, ar po 2020 m. Lietuvos ryto straipsnio apie neaiškų ženklinimą ten kas nors pasikeitė.

                                      Comment


                                        #39
                                        Tarp Ringaudų ir Kačerdinės 2019-2022 m. vyko kelio remontas 6 km atkarpoje.
                                        Rezultatas - susiaurintas kelias, pristatyta saugumo salelių, greičio ribojimo iki 70 km/val. ir pristatyta radarų.

                                        Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 7,47 iki 13,415 km rekonstravimas įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus ir kapitalinio dangos remonto ruožo nuo 10,00 iki 10,20 km techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
                                        https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-613955

                                        Buvo įrengtas ir dviračių takas, kuris pri vienos autobusų stoletelės nutrūksta ir lieka purvynas
                                        Delfi.lt 2023.11.12
                                        Naujo dviračių ir pėsčiųjų tako viduryje – „staigmena“:
                                        „Niekaip negaliu suvokti, kodėl apie 6 kilometrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų taką Kauno rajone tiesusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nusprendė taip pasityčioti iš žmonių. Šio, prabangiai ir kokybiškai atrodančio, kaip anksčiau skelbta, apie 1,67 mln. eurų kainavusio tako viduryje driekiasi per 200 metrų purvo ruožas“, – rašo skaitytojas. (...)

                                        Ringaudų gyvenvietę ir kurortinio Kačerginės miestelio prieigas sujungusį dviračių bei pėsčiųjų taką šalia judraus kelio Kaunas – Šakiai imta tiesti praėjusių metų rudenį . (...)

                                        Baigėsi vasara, paskubomis atlikti paskutiniai darbai. Darbininkai lygino šalikeles, įrengė net grublėtos dangos trinkeles, kad geriau orientuotųsi neregiai. Galų gale – pastatė kelio ženklus, liudijančius, kad tai pėstiesiems ir dviratininkams skirtas takas. Tačiau purvo ruožas taip ir liko nesutvarkytas. Nesuvokiu, čia specialus sumanymas, siekis supažindinti žmones su gamtinėmis kliūtimis, kurias senoliai turėdavo įveikti klampodami į pradžios mokyklas, pasibaigę pinigai, ar elementarus valdininkų proto bei atsakomybės trūkumas

                                        Situacija iš tiesų nėra juokinga. Kad pasiektų autobusų stotelę, klampoti purvynu nenorintys pėstieji turi žingsniuoti siauru judraus plento kelkraščiu. Beje, autobusų sustojimas – šio purvo ruožo viduryje, vienoje pusėje virš 100 metrų klampynės, antratiek – kitoje pusėje.





                                        https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...moniu-95036091

                                        Comment


                                          #40
                                          Numatomas kapitalinis remontas 776 metrų ruože.
                                          Zapyškio miestelyje bus remontuojamas kelias ir įrengiami dviračių takai

                                          Krašto kelio Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruožo nuo 17,940 Iki 18,716 km kapitalinis remontas
                                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...e/743834?B=PPO

                                          Projektiniai pasiūlymai

                                          https://www.krs.lt/media/30496/proj-pasi8lymai.pdf

                                          Atrodo, dalį projektavimo išlaidų išlaidų (~20%) dengė ir Kauno rajono savivaldybė
                                          https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...adde924aa85003

                                          Comment

                                          Working...
                                          X