Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Nauja gatvė Žemuosiuose Šančiuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Žmonės protestuoja nes egzistuoja aktyvi bendruomenė kuriai rūpi aplinka kurioje reikia gyvent. Jie daug kartų pabrėžė, kad sutvarkyt krantinę bei dviračių taką ir įrengt tą paplūdimį yra sveikintina idėja, bet ta gatvė yra apsurdas moderniam kontekste.
    Tai tada esamu žvirkeliu griežtai drausti važiuoti automobiliams ir užsėti žole.
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      #42
      Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
      Žmonės protestuoja nes egzistuoja aktyvi bendruomenė kuriai rūpi aplinka kurioje reikia gyvent. Jie daug kartų pabrėžė, kad sutvarkyt krantinę bei dviračių taką ir įrengt tą paplūdimį yra sveikintina idėja, bet ta gatvė yra apsurdas moderniam kontekste.
      Teisybę pasakius tai ta vadinama bendruomenė išties tai daugiau "šaika" kuri netoleruoja kitokios nuomonės net tų pačių šančiškių jei ji nesutampa su aršiausių nuomone - užtenka pasižiūrėti į jų feisbuko grupę, kurioje momentaliai išsityčiojama jei kažkas pasako jog gal ir gerai nupjauti seną medį ar sutvarkyti gatvę. Tiek toj grupėj tiek tarp protestuotojų (ypač daugiausiai rėkiančių) nemažai visai ne vietinių gyventojų, tiesiog etatinių "gamtos mylėtojų" kur dėl visokių medžių ir bruzgynų išsaugojimo kovoja. O ir iš pažįstamų šančių gyventojų (kad ir nedaug jų pažįstu) nė vienas nesipriešina gatvės sutvarkymui.

      Comment


        #43
        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Teisybę pasakius tai ta vadinama bendruomenė išties tai daugiau "šaika" kuri netoleruoja kitokios nuomonės net tų pačių šančiškių jei ji nesutampa su aršiausių nuomone - užtenka pasižiūrėti į jų feisbuko grupę, kurioje momentaliai išsityčiojama jei kažkas pasako jog gal ir gerai nupjauti seną medį ar sutvarkyti gatvę. Tiek toj grupėj tiek tarp protestuotojų (ypač daugiausiai rėkiančių) nemažai visai ne vietinių gyventojų, tiesiog etatinių "gamtos mylėtojų" kur dėl visokių medžių ir bruzgynų išsaugojimo kovoja. O ir iš pažįstamų šančių gyventojų (kad ir nedaug jų pažįstu) nė vienas nesipriešina gatvės sutvarkymui.
        Jeigu 3000 žmonių susirinkę į paplūdimį protestui ir daugiau kaip 6000 popierinių parašų yra "šaika", tai vadinkim ją "šaika". Gal reiktų susipažint su daugiau Šančių gyventojų?

        Comment


          #44
          Parašė Justin Rodyti pranešimą

          Jeigu 3000 žmonių susirinkę į paplūdimį protestui ir daugiau kaip 6000 popierinių parašų yra "šaika", tai vadinkim ją "šaika". Gal reiktų susipažint su daugiau Šančių gyventojų?
          tik 3000? Kodėl ne 30000? Visvien randominis skaičius.

          Comment


            #45
            Parašė evil Rodyti pranešimą

            tik 3000? Kodėl ne 30000? Visvien randominis skaičius.
            Tai gali būti ir 300, gali ir 30. O ir 3 - jau techniškai "šaika". Tai gal tik tiek ir tebuvo, kaip tamstos "pažįstami" pasakojo.

            Comment


              #46
              Žemūjų šančių gyventojai ir vėl nerimsta dėl šios gatvės

              https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/07/...moniu-gerovei/

              Comment


                #47
                Net ir pilvo Chirurgas atkreipia dėmesį į būsimą ir tik mero aptukusiai aplinkai reikalingą gatvę Nemuno pakrantėje.


                Žmonių sveikata kenčia nuo aplinkos veiksnių
                Gydytojas pabrėžia, jog norint neatsigulti ant operacinio stalo derėtų laikytis bendrųjų taisyklių – sveiko gyvenimo būdo puoselėjimo ir sveikos aplinkos palaikymo, tačiau išreiškia nuogąstavimą, jog laikui bėgant žmonės tam turi vis mažiau įtakos.

                „Jeigu gyvenimo būdą dar gali susitvarkyti pats, tai aplinkos klausimu tavo galimybės mažėja. Pavyzdžiui, aplink kertami medžiai, nuolatinis rekreacinių zonų mažinimas, susisiekimo tinklų tiesimas ten, kur šių neturėtų būti, išveda piliečius į gatves, skatina juos piketuoti, tačiau realaus mechanizmo, kuris leistų žmonėms daryti įtaką šiems procesams, tiesiog nėra“, – tikina G. Vislavičius.

                „Visas kultūringasis pasaulis grįžta į žaliąją gamtą, kiek įmanoma riboja taršą, o Lietuvoje vyksta priešingi procesai. Tai labai skaudina. Šie klausimai yra ypatingai aktualūs. Sveikatos ministerija neapsiima, Aplinkos ministerijos galimybės yra ribotos, o žmonių sveikata kenčia. Tai, jog tokiu svarbiu klausimu rūpinamasi tik deklaratyviai, ypatingai jaudina kiekvieną gydytoją“, – teigia pašnekovas.

                https://www.delfi.lt/sveikata/sveika....d?id=81294325

                Comment


                  #48
                  Kalbant apie tą gatvę, tai labiausiai gaila tų namukų, kur arčiausiai Nemuno stovi. Mačiau ir užrašus, kad nepritaria statybai. Gražiai (kaip ir) jie žiūrisi ramioje aplinkoje, sakyčiau gatvė vaizdelį jau gadintų. Toliau link Centro, kur šabakštynai, ten bet koks tvarkymas padėtų, ar tai būtų gatvė, ar tai dar kas nors.

                  Sutinku, kad gatvė turi privalumų ir trūkumų.
                  Juozapavičiaus pr. nors estetika yra vokiška, bet eismo organizavimas, sakyčiau, visai ne vokiškas. Per daug kairiųjų posūkių iš antros juostos, kuriame važiuojama tiesiai. Galėtų mieste po truputį atsisakyti tokių juostų, kur gali iš antros juostos galima neapsaugotai sukti tiek į kiemą, tiek važiuoti tiesiai. Tačiau taip būtų sumažintas gatvių pralaidumas, o pralaidumo trūkumą galėtų kompensuoti nauja gatvė.
                  Gatvė vis tiek įneštų daugiau tvarkos didesnėje dalyje pakrantės, bet tvarką galėtų įnešti ir šiaip aplinkos sutvarkymas
                  Trūkumai. Jei 100% mašinų kada nors bus elektromobiliai, gal tada užterštumas atpultų, lieka tik saugumo ir galbūt triukšmo klausimas. Dabar didžiausia problema, sakyčiau, bus užterštumas, o iš karto po to triukšmas ir eismo saugumas. Žmonės ir bijo, kad bus triukšmas ir užterštumas,

                  Dėl manęs aplinką ten būtina tvarkyt, ten tas turėtų būti Nr. 1 prioritetas, bet ar ten reikalinga gatvė... na, jos egzistavimas turėtų ir privalumų, bet gamtos ramybei keltų pavojų, sulaukiama protestų, kurie nėra visiškai nepagrįsti. Sakyčiau labiau pagrįsti, negu su medžiais, kur tiesiog nepasitikima specialistais dėl aplamai pastaruosius dešimtmečius prastai vystytos urbanistikos ir ypač želdinimo.
                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.03, 23:10.

                  Comment


                    #49
                    Ten šiuo metu yra tikras žvyrkelis kur vietiniai gyventojai ir svečiai(tarp kurių kartais ir aš) palieka savo mašinas, plius važinėja pirmyn atgal, kelia dulkes ir t.t., Jau senai formuojasi aikštelės ant žalios vejos. Ten tikrai reiktų tai sutvarkyti įrengiant pačia siauriausią, pasyviai greitį ribojančia gatvę su pirmumu pėstiesiams, nes padarius antrą Smetonos alėją pro ten visi apvažinės absurdišką ir tragišką vairuotojam Juozapavičiaus prospektą.

                    Comment


                      #50
                      Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
                      Ten šiuo metu yra tikras žvyrkelis kur vietiniai gyventojai ir svečiai(tarp kurių kartais ir aš) palieka savo mašinas, plius važinėja pirmyn atgal, kelia dulkes ir t.t., Jau senai formuojasi aikštelės ant žalios vejos. Ten tikrai reiktų tai sutvarkyti įrengiant pačia siauriausią, pasyviai greitį ribojančia gatvę su pirmumu pėstiesiams, nes padarius antrą Smetonos alėją pro ten visi apvažinės absurdišką ir tragišką vairuotojam Juozapavičiaus prospektą.
                      Gali būti ir plati gatvė, bet ji turi būti netranzitinė, dažnai užsienyje, ypač kokioje Danijoje pastebėjau, kad gyvenamuosiuose rajonuose, gatvės sutvarkytos, įrengti tam tikri ribojimai ir t.t., bet beveik niekur negali pravažiuoti į kitą gyvenamąjį rajoną, dar kartais būna padaryta specialus pravažiavimas autobusams su didele duobe, kad lengvosios nepravažiuotų.

                      Pvz.: Alborgas
                      Paskutinis taisė booraz; 2019.07.04, 11:08.
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        #51
                        Parašė Justin Rodyti pranešimą

                        Jeigu 3000 žmonių susirinkę į paplūdimį protestui ir daugiau kaip 6000 popierinių parašų yra "šaika", tai vadinkim ją "šaika". Gal reiktų susipažint su daugiau Šančių gyventojų?
                        Ten ir parašus rinko pateikdami stipriai sutirštinę spalvas ir iškreipę informacija, jau nekalbant apie daromą spaudimą pasirašyti. O protestuoja tie žmonės absoliučiai prieš viską, ir dažnai be jokios logikos ar racionalumo, tiesiog toks jų užsiėmimas, apimantis kai kurių asmeninius interesus ir užgautas ambicijas, taip pat ir kitų politinius interesus ir taip toliau. O toj fb grupėj veikia tik žmonės siekiantys skatinti pasipiktinimą, įtampas visuomenėj, kalbama visų gyventojų vardu, trinami nepageidautini komentarai, blokuojami nepalankūs nariai...

                        Comment


                          #52
                          Pokyčiai Kranto alėjos prieigose: pigesnė šiluma, patogus susisiekimas ir kokybiška laisvalaikio infrastruktūra

                          Paskutiniu metu gana sparčiai besikeičiantys ir vis daugiau naujakurių dėmesio sulaukiantys Žemieji Šančiai greitai sulauks teigiamų pokyčių. Atsižvelgus į vietos bendruomenės pastabas, parengtas naujas teritorijos palei Nemuną sutvarkymo projektas. Kranto alėjos daugiabučius pasieks centralizuotas miesto šildymas, o greta namų suplanuotos patogios parkavimo aikštelės, vietos gyventojams skirtas kelias, šiuolaikiški pėsčiųjų bei dviračių takai. Didelis dėmesys skirtas ir aplinkos sutvarkymui: daugiau vaikų žaidimo aikštelių, nauji želdiniai, patogus bei kiekvienam prieinamas patekimas prie upės.

                          Teritoriją tvarkys kompleksiškai

                          „Pernai pristatę Nemuno krantinės gatvės atnaujinimo projektą sulaukėme išties nemažai diskusijų, pastabų ir komentarų. Į juos atsižvelgėme ir kartu su projektuotojais parengėme naujus teritorijos sutvarkymo sprendinius, su kuriais pakviesime susipažinti visus kauniečius“, – sakė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

                          Šančių teritorija itin pastebimai pradėjo plėstis dar XIX a. viduryje – pramoninė veikla klestėjo, tad aplink vis gausiau kūrėsi fabrikų darbininkai. Kiek vėliau čia iškilo Kauno tvirtovės kareivinių kompleksas, o tarpukariu tai buvo apskritai vienas sparčiausiai besiplėtusių Kauno priemiesčių, ilgainiui priartėjęs prie miesto centro.

                          Dabar atėjo eilė visu gražumu suspindėti šioje teritorijoje esančiai Nemuno krantinės gatvei, kuri ilgą laiką stokojo dėmesio. Ligšiolinis dulkantis žvyrkelis nepuošia šios erdvės, o vietos gyventojai į savo namus Kranto alėjoje iki šiol priversti vinguriuoti siauromis gatvelėmis ir ten pat turi statyti savo automobilius.

                          Greta besidriekiantis vienas pirmųjų Kaune dviračių takas jau senokai tapo svarbia jungtimi tarp skirtingų miesto dalių ir nebeatlieka pilnavertiškos savo funkcijos – dėl nepakankamo pločio jame negali saugiai išsitekti pėstieji ir dviratininkai. Jų srautai šiltuoju metų laiku čia pastebimai išaugę.

                          „Pokyčiai vyksta visame mieste, tad Žemieji Šančiai – ne išimtis. Matome, kad šiame mikrorajone apsigyvena vis daugiau jaunų šeimų, čia pat kuriasi įmonės. Atitinkamai turi vystytis ir visa teritorija. Tikslas tik vienas ir labai konkretus – kompleksiškai sutvarkyti ir paversti šią vietovę patogia erdve, kuri būtų prieinama visiems.

                          Tikime, kad gyventojai įvertins tuos privalumus, kuriuos numatė projektuotojai: atskiri dviračių ir pėsčiųjų takai, saugi gatvelė su iškiliosiomis perėjomis, daugiau žalumos, į bendrą aplinkos visumą integruotos parkavimo aikštelės, vaikų žaidimų ir kitos laisvalaikio erdvės bei Nemuno link vedantys pandusai, kuriais patogiai galės naudotis ir žmonės su judėjimo negalia ar mamos su vežimėliais“, – numatomus pokyčius vardijo Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

                          Pigesnis šildymas šimtams šeimų

                          Pokyčiai Nemuno krantinės gatvėje prasidės nuo požeminių darbų. Iki šiol Kranto alėjoje esantys 9 daugiabučiai namai šiluma apsirūpindavo iš gamtinėmis dujomis kūrenamų nusidėvėjusių katilinių. Tiek už jų priežiūrą, tiek už suvartotas dujas apie 400 namų ūkių turėdavo gerokai patuštinti kišenes. Naujų katilinių įrengimas būtų kainavęs dar daugiau.

                          Dėl to dalis daugiabučių gyventojų prieš kelerius metus kreipėsi į bendrovę „Kauno energija“ dėl galimybės prisijungti prie centralizuoto šilumos tiekimo tinklo. Kiti kol kas tokią galimybę dar svarsto. Pigesnė šiluma apsisprendusius šančiškius turėtų pasiekti dar šiemet. Skaičiuojama, kad prisijungus prie miesto tinklų, sąskaitos už šildymą sumažės maždaug dešimtadaliu.

                          „Siekiant prijungti namus prie centralizuoto šilumos tinklo, „Kauno energija“ įtraukė šią investiciją į planą. Ji nustatyta tvarka bus derinama su Valstybine energetikos reguliavimo taryba bei kitomis institucijomis. Prijungus minėtus daugiabučius namus prie centralizuoto šilumos tiekimo tinklo, jų gyventojai už šilumą mokės vieną mažiausių kainų Lietuvoje“, – patikino bendrovės generalinis direktorius Tomas Garasimavičius.

                          Gyventojams nebereikės rūpintis kelių dešimtmečių senumo dujinių katilų atnaujinimu, eksploatacija bei reguliaria priežiūra. Šilumos punktų įrengimas daugiabučiuose atsieis bemaž trečdaliu pigiau nei esamų katilinių atnaujinimas.

                          Patogesnis susisiekimas

                          Centralizuoto šildymo trasos nutiesimas į daugiabučius prie Nemuno krantinės g. – tik dalis infrastruktūrinių pokyčių, kurie laukia vietos gyventojų ir čia užsukančių svečių. Įrengus komunikacijas po žeme, kompleksiškai bus sutvarkyta ir visa teritorija.

                          Nuo A. Juozapavičiaus prospekto iki Kranto 11-osios g. ruošiamasi iš pagrindų atnaujinti 1673 metrų ilgio žvyrkelį. Numatyta įrengti iškiliąsias sankryžas ir pėsčiųjų perėjas, kelio ženklus eismo saugumui užtikrinti, geresnį apšvietimą. Dviejų eismo juostų, 5,5 m pločio gatve nebus galima važiuoti sunkiasvorėms transporto priemonėms.

                          Po rekonstrukcijos teritorija ir toliau išsaugos žalumą. Aplinką papuoš dar daugiau medžių ir kitos augalijos.

                          „Dabartinis žvyrkelis palei krantinę – prastos būklės, be aiškių ribų. Dėl to kyla nemažai netvarkos. Automobiliai vietomis statomi kur papuola, o transporto judėjimas tokiu keliu apskritai gali būti pavojingas aplinkiniams. Suprojektuota gana siaura gatvė iš esmės tarnaus vietos gyventojų poreikiams, nes, atvažiuojant nuo A. Juozapavičiaus prospekto, kitas jos galas pasibaigs ties Kranto 11-ąja gatve, todėl magistralinio judėjimo čia nebuvo ir negalės būti“, – sakė Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas A. Pakalniškis.

                          Atsižvelgus į bendruomenės poreikius prie Kranto alėjoje esančių daugiabučių ir rekonstruotos gatvės atsiras daugiau vietos aplinkinių gyventojų transporto priemonėms. Prie namų įrengus gana erdvias aikšteles, bus išspręsta problema ir dėl galimų Kelių eismo taisyklių pažeidimų, kuomet automobiliai būdavo statomi ant žalios vejos ir kitose neleistinose vietose. Be to, kilus incidentui, ši Žemųjų Šančių vieta taps greičiau pasiekiama specialiųjų tarnybų transportui.

                          Dviratininkams ir pėstiesiems

                          Greta kelio numatyta rekonstruoti esamą dviračių taką prie Nemuno. Jis bus išplatintas iki 2,5 metrų. Pėsčiųjų maršrutai drieksis atskirais šaligatviais. Pastarieji bus ne siauresni nei 1,5 m ir atsišakos bei tęsis iki pat daugiabučių. Visi takai bus pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais.

                          Nuo Nemuno krantinės gatvės iki pėsčiųjų ir dviračių takų nusileisti bus itin patogu – projektuojami pustrečio metro pločio pločio pandusai su apsauginėmis tvorelėmis. Šlaitus numatyta sutvirtinti, keliose vietose įrengiant laiptus.

                          Šalia Nemuno krantinės ruošiamasi įrengti ir lauko treniruoklių bei vaikų žaidimo aikšteles, lietaus nuotekų tinklą su vandens surinkimo šulinėliais, šiuolaikišką LED apšvietimą. Įrengus tokią infrastruktūrą, ženkliai pagerės susisiekimas su vaizdinga upės pakrante.

                          Poilsio zonoje prie Nemuno planuojamos persirengimo kabinos, nauji suoliukai ir kita mažoji architektūra, tarnausianti aplinkinių gyventojų ir svečių poilsiui. Sutvarkyta ir išgražėjusi erdvė greta Kranto alėjos užtikrins geresnę gyvenimo kokybę ne tik esamiems, bet ir būsimiems šio mikrorajono naujakuriams.

                          Nuotolinis pristatymas internetu

                          Dėl šalyje paskelbto karantino ribojant renginius uždarose patalpose, gyventojų supažindinimas su rengiamu projektu gali būti organizuojamas tik nuotoliniu būdu. Tam numatyta pasitelkti vaizdo transliaciją internetu.

                          Vadovaujantis Aplinkos ministerijos rekomendacija dėl viešinimo procedūrų karantino metu, viešas svarstymas elektroninėmis ryšio priemonėmis vyks kovo 23 d. 17 val. Dalyvių prisijungimas: bit.ly/RegistracijaGyventojams (nuoroda aktyvuosis likus valandai iki renginio).

                          Susipažinti su parengtais projektiniais pasiūlymais galima nuo kovo 5 d. iki kovo 23 d. Kauno miesto savivaldybės svetainėje: bit.ly/NemunoKrantine.

                          Klausimai ir pasiūlymai dėl rengiamo projekto teikiami iki kovo 23 d. el. paštu rita.nageliene@kaunotiltai.lt arba raštu, adresu AB „Kauno tiltai“ Projektavimo skyriaus vadovei Ritai Nagelienei , Ateities pl. 46, LT-52502, Kaunas. Teikiant pasiūlymus projektuotojui turi būti nurodyta fizinio asmens vardas, pavardė arba juridinio asmens pavadinimas, el. pašto adresas bei kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data ir motyvai.


                          Comment


                            #53
                            Kaip suprantu, apie šitą kalbama?


                            Net žagtelėjau pamatęs, kad galima taip siaubingai nuprojektuoti tokią gatvę. Reikia tikėtis bus kažkas keičiama (tos siaubingos tvoros naikinamos kaip minimum), nes tokioje formoje šitas projektas yra tiesiog nusikaltimas prieš Šančius ir visą Kauną.

                            Comment


                              #54
                              Pavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
                              Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.
                              Paskutinis taisė Gator; 2021.03.05, 20:42.

                              Comment


                                #55
                                Nemuno krantinės gatvės rekonstrukcija. Paklausius gyventojų ir susiaurinus iki 2 juostų, atrodo labai gerai. Pirmą kartą sužinojau, kad yra tokia Nemuno krantinės gatvė. Taip šiuo metu vadinamas tas molynas.
                                https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...ekimas-1014870
                                Click image for larger version

Name:	Nemuno krantinės g..jpg
Views:	631
Size:	586,5 kB
ID:	1866700

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Pavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
                                  Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.
                                  Ta prasme reikia tvoros tarp kelių šaligatvių, kad neištryptų tarp jų esančios pievelės? Tu rimtai? Tai gal tada bent jau kokia gyvatvorė tam tiktų ar kažkoks panašus su sveiku protu daugiau bendraujantis sprendimas? Dabar pati pigaiusia ir šlykščiausia tvora.

                                  Beje, matosi ir tvora tarp parkingo ir daugiabučių. Kam? Žodžiu visiškas tvorelistanas. Nu kaip iš kokio stereotipinio "kaip nereikia daryti" projekto kokiam Novosibirske. Man tiesiog nuoširdžiai smalsui, koks žmogus, dar ir su atitinkamu architektūriniu/inžineriniu išsilavinimu, gali tai Kauno vietai rimtu veidu siūlyti tokį absoliutų mėšla?

                                  O šiaip rimtai, ar bus kas nors iš forumo kauniečių, kas dalyvautų šitų "pasiūlymų" svarstyme? Viena yra ginti Kauno garbę nuo visokių John ir panašaus plauko puspižonių, bet dabar Kauną iš tikrųjų reikia ginti nuo elementaraus niokojimo, kurį rimtu veidu siūlo pati Savivaldybė.
                                  Paskutinis taisė John; 2021.03.05, 21:21.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Pavardink taisytinus dalykus, galima bus nusiųsti į svarstymą. Gal kažkas tikrai iš forumo narių dalyvaus?
                                    Kas dėl tvoros tai ją nuėmusbus numindžota pievelė, nes daug kas eis žemyn tiesiai, o ne per tą takelį. Net jei takelis tiesus būtų, iki jo neprieitų daug kas.
                                    Dar be tvorelių pridėčiau, kad dviračių/neįgaliųjų (šiaip, geriau būtų atskiri, neįgaliesiems su vietomis sustoti) užvažiavimą ir laiptus reiktų daryti prie perėjos, o ne kažkur už trisdešimt metrų. Perėją reiktų padaryti ir dviračiams. Padarius užvažiavimą neįgaliesiems, būtų gerai visai nedaryti laiptų, nes jų nepastebėjęs koks dviratininkas ar paspirtukininkas ir užsimušti gali.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      #58
                                      Pavarčiau "pasiūlymus" ir jų planus. Aš net nežinau, ką pasakyti. Tiesiog siaubas. Absoliučiai nesuvokiamas siaubas. Ką būtų galima pasiūlyti vienai vaizdingesnių ir geresnių rekreacijai tinkamų vietų Kaune? Nu pristatyti tvorų iš visų pusių. Ai dar didelių parkofkių išilgai. Gatvę, žinoma, kad vietiniai ereliai galėtų normaliai paskraidyti tiesėse. I mean how? Kodėl? Už ką šitie siūlytojai taip smarkiai nekenčia Šančių ir apskritai Kauno?



                                      Net savo šūdinuose mėgėjiškuose renderiuose nesugebėjo nupiešti tinkamų nuolydžių/iškilimų

                                      Comment


                                        #59
                                        Dar dėl laisvalaikio infrastruktūros, tai geresnė laisvalaikio infrastruktūra būtų ne daug didžiulių parkingų (o čia jų tikrai solidžiai pavaryti nori, per visus susidarys ir antras Ąžuolyno parkingas), o bent viena kita įrengta vieta nusileisti iki Nemuno.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          #60
                                          Tuo pačiu Palionis metė Rusiškos propogandos, "Mažiau gatvėms, daugiau žmonėms"
                                          https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...monems-1014902

                                          Tada žiūri į pakrantės projektą ir atrodo, kad Kaune vyksta kažkas šizofreniško.

                                          Nemuno pakrantėje mažiausiai ko reikia tai automobilių srauto ir naujų parkofkių kauno triperiams. Čia labiausia reikia platesnio pėsčiųjų tako (gal net medžių alėjos) su galimybę spec tarnyboms greičiau patekti į įvykio vietą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X