Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Pačiam forume tai taip, turbūt būtų 90% į vienus vartus. Bet forumo ir visuomenės nuomonė tarpusavyje skirtųsi gerokai.Parašė digital Rodyti pranešimą
Forume bent pradžiai, nemanau, kad kardinaliai skirtųsi.
Comment
-
As tik priminsiu, kad komentarus su savo paties paskaiciavimais "O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai." pradejai tu, taip kad pasikartosiu - nerasinek to, kas paciam nuo pirmu zodziu gali but pritaikoma.Parašė mantasm Rodyti pranešimąO kur tavo statistika? Kaip diskutuoji, taip ir atsakinėju. Sunku argumentuotai atsakinėti kai nepateiki jokių argumentų.
Miestas turi teisę prioretizuoti kokias tik nori sritis. Kaip ir gyventojai įtakoti miesto raidą per rinkimus ar kitais būdais, jei tie prioritetai ryškiai gyventojų daliai atrodo neteisingi.
Nuo minimalkės sumokama €3 pajamų mokesčio. Mauricas tikėkimės uždirba solidžiai ir nuo €3k susimoka €450 pajamų mokesčio. Turėtų būti nemažas daugiabutis studentų, kasininkių ir statybininkų su patentais, kad aplenktų Mauricą.
As net neabejoju, kad Mauricas (ar kita maza dalis periferijos gyventoju) uzdirba tikrai daugiau nei 3k, bet nepamenu, kad butu kazkur istatymiskai reglamentuota, kad daugiabuciuose gyvenant galima uzdirbt tik minimuma..
anyway, palieku kai ka pamastymui:
Comment
-
Turėjau omenyje, kad bendrai daroma kas patrauklu didesnei visuomenės dalei. Šiuo klausimu nežinau kas būtų patrauklu didesnei visuomenės daliai. Bet gal reiktų tai išsiaiškinti prieš norint daryti pakeitimus. Nes turiu įtarimą, kad tokie pakeitimai patiktų tik nedidelei visuomenės daliai, kuri šiaip ar taip gyvena centre ir net Šiaurinę gatvę laiko einančia per periferiją, o ne miestąParašė mr_miegas Rodyti pranešimą
As tik priminsiu, kad komentarus su savo paties paskaiciavimais "O demokratinėje visuomenėje dažnai daromi ne optimalūs sprendimai, o kas atrodo labiau patrauklu didesnei visuomenės daliai." pradejai tu, taip kad pasikartosiu - nerasinek to, kas paciam nuo pirmu zodziu gali but pritaikoma.
As net neabejoju, kad Mauricas (ar kita maza dalis periferijos gyventoju) uzdirba tikrai daugiau nei 3k, bet nepamenu, kad butu kazkur istatymiskai reglamentuota, kad daugiabuciuose gyvenant galima uzdirbt tik minimuma..
anyway, palieku kai ka pamastymui:

P.S. Dedant grafikus būtų gerai, jei juos būtų galima įskaityti...
Comment
-
Kalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.
Šiaip būtent tie 10 pensininkų užautino Mauricą. Įdomu kas, jei ne tie pensininkai jam ligoninėje nupjovė virkštelę, valė snarglius darželyje, reguliavimo eismą su policininko lazdele, kad saugiai nueitų iki mokyklos į kurią kitas pensininkas atvežė puspriekabę maisto ir profesorius, kuris suteikė išsilavinimą, kurio dėka dabar ir užkala tiek kiek užkala Mauricas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
nemokamai gavę butus dabar iš vis turėtų tyliai sėdėti kamputyje, realybė tokia, kad koks bendorėlių gyventojas mauricas išlaiko kokį 10 šeškinės pensininkų per sodros įmokas ir dar iš jo gpm savivaldybė dabar tvarko tų pensininkų daugiabučių kiemus, įrenginėja skverus, parkingus, važinėja lengvatinis VT ir t.t., kai tuo tarpu individualių namų kvartaluose visa aplinka įrengiama ir prižiūrima tik pačių savininkų lėšomis. Ir jūs dar sakot, kad mauricas asmeninės atsakokymės neturi. O kokia tada asmeninė atsakomybė tų pensininkų?
Dar yra klausimų ar priekaištų pensininkams? Mauricas bagotas – puiku, dabar tegul tiems visiems pensininkams stato parką ir kloja plyteles, kad per silpnus sąnarius kojos nelūžtų dėl išbyrėjusių trinkelių.
Gaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žingsnis link sovietmečio yra siūlymas visus dar tankiau kišti į šeškinės bendrabučius ir troleibusus.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Man irgi gaila, nenorėčiau taip gyventi, o jūs apie tokį gyvenimą svajojate? Skirtumas tas, kad Japonija viena tankiausiai apgyvendintų pasaulio šalių, ypač dar atmetus kalnus, o mes Europoje viena rečiausių, Vilnius irgi retai apgyvendintas miestas, tad koks tikslas tankinti šeškinę ir siaurinti Ukmergės g.?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.
Gaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:
P.S. važiavau prieš kelias dienas iš Riešės iki centro, keliolika min. automobiliu, su autobusu apsimoka važiuoti nebent per rytinį piką, ir tai tik jei reikia konkrečiai į patį centrą.
Comment
-
Uzbegdamas ivykiams uz akiu: prasau negalvokit, kad pasalinus finansinius apribojimus, visi pradeda galvot apie namus uz Pilaites, bendoreliuose ar dar kokiam uzkampy. Nes gi nera tokiu rajonu kaip Zverynas, Valakampiai ar kazkiek toliau esantys Baltupiai.Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos apklausos rezultatai rodo, kad daugiau nei pusė (51 proc.) respondentų, jei neribotų finansai, norėtų gyventi name arba kotedže,
Comment
-
Dėl P+R ir ištisinės A juostos nuo Perkūnkaimio P+R iki centro niekas ir nesiginčija. Šnekama apie norą siaurinimas Ukmergės gatvę ir ją paversti jaukia gatvele su parkeliais ir žaidmų aikštelėmis.Parašė dondc Rodyti pranešimąKalbant faktais: ne kartą buvo pasirodžiusi savivaldybės bei žiniasklaidos informacija, kad piko metu nuo Perkūnkiemio iki centro VVT greičiau nei automobiliu. Tarandiečiai gali per porą min. atvažiuoti mašina ar dviračiu iki būsimos P+R ir sėst į VT. Klevinė išvis net ne Vilniuj.
Niekas ir nestumia ant pensininkų. Bet ar tiems pensininkam reikia dviračių takų ir žaidimo aikštelių palei Ukmergės gatvę? Ar jie labiau norėtų, kad jų mauricai atvažiuotų jų aplankyt iš priemiesčių? Ir dar turbūt (pagal Aruodo duomenis) slapčia pasvajoja persikelt už miesto.Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip būtent tie 10 pensininkų užautino Mauricą. Įdomu kas, jei ne tie pensininkai jam ligoninėje nupjovė virkštelę, valė snarglius darželyje, reguliavimo eismą su policininko lazdele, kad saugiai nueitų iki mokyklos į kurią kitas pensininkas atvežė puspriekabę maisto ir profesorius, kuris suteikė išsilavinimą, kurio dėka dabar ir užkala tiek kiek užkala Mauricas.
Dar yra klausimų ar priekaištų pensininkams? Mauricas bagotas – puiku, dabar tegul tiems visiems pensininkams stato parką ir kloja plyteles, kad per silpnus sąnarius kojos nelūžtų dėl išbyrėjusių trinkelių.
Tokijus ir yra gana depresyvus miestas. Beje, taip pat su nesibaigiančiais priemiesčiais su individualiais ir sublokuotais namais. Dar depresyviau yra nykstantys miestukai ir kaimukai kalnų slėniuose, palyginus su kuriais net mūsų provincija turi labai daug galimybių.Parašė dondc Rodyti pranešimąGaila man Tokijaus, visiškame sovietmetyje, gerai, kad ne visi automobiliuose, nes reiktų buldozerių divizijos pravalyt gatvėm:
Comment
-
radau siek tiek didesni. Cia is Simasiaus FB post'o.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turėjau omenyje, kad bendrai daroma kas patrauklu didesnei visuomenės dalei. Šiuo klausimu nežinau kas būtų patrauklu didesnei visuomenės daliai. Bet gal reiktų tai išsiaiškinti prieš norint daryti pakeitimus. Nes turiu įtarimą, kad tokie pakeitimai patiktų tik nedidelei visuomenės daliai, kuri šiaip ar taip gyvena centre ir net Šiaurinę gatvę laiko einančia per periferiją, o ne miestą
P.S. Dedant grafikus būtų gerai, jei juos būtų galima įskaityti...
Comment
-
Ir dar prie kiekvieno namo po VT stotelę su 5 min dažnumu. Autobusai pageidautina važiuotų greitkeliu minimum 100km/h. Taip pat atvesti dujas ir kanalizaciją.Parašė Lettered
Radau apklausą aruode (vienas populiariausių portalų Lietuvoje, pro kurį sukasi turbūt beveik visas NT):
Nekilnojamojo turto portalo Aruodas.lt atliktos apklausos rezultatai rodo, kad daugiau nei pusė (51 proc.) respondentų, jei neribotų finansai, norėtų gyventi name arba kotedže, dar 24 proc. – sodyboje arba sode užmiestyje.
- 1 patinka
Comment
-
Ir...? Jei daug žmonių gyvena Šeškinėje ar Fabijoniškėse, ar tai reiškia, kad jiems patiktų mintis siaurinti Ukmergės gatvę ir parkelių su vaikų žaidimų aikštelėmis palei ją?Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
radau siek tiek didesni. Cia is Simasiaus FB post'o.
Tikėjausi, kad čia bus diagrama apie pajamas skirtingose teritorijose. Kažkada ir tokia buvo.
Comment
-
Kiekvieną rytą, to rajono tikslas yra centras, kiek susidariau įspūdį. Jeigu gatvės pralaidumas mažėja, visas rajonas lieka nepatenkintas. Bėda ta, kad tos gatvės pralaidumas mažėja natūraliai besiplečiant miestui į šiaurę. Pralaidumą reiktų didinti, o ne mažinti, norinti išlaikyti bent dabartinį pralaidumą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir...? Jei daug žmonių gyvena Šeškinėje ar Fabijoniškėse, ar tai reiškia, kad jiems patiktų mintis siaurinti Ukmergės gatvę ir parkelių su vaikų žaidimų aikštelėmis palei ją?
Comment
-
O "nesvietiškai" čia nuo kokio skaičiaus skaitytųsi? Ar nėra skirtumo tarp "ne tiek ir mažai" ir "nesvietiškai"? Be to, didelė dalis periferijos išvis neįskaičiuota. Ar čia su mintim, kad miestas turėtų atsiriboti nuo rajono ir pvz perkasti kokią gatvę, kad iš rajono būtų sudėtingiau atvažiuoti? Dar galėtų įvažiuojant tikrinti registraciją. Miestiečiams dvi juostos, juodadarbiams iš rajono viena ir ta netaisyta n metų
Comment
-
Aš apie didesnį tankumą svajoju, ką ir duoda šis Ukmergės g. naujas konceptas, kai bus galima su dviračiu normaliai transportuotis ir komercinės paslaugos tolygiau po miestą išsidėstys, tai nereiks nei kamštyje nuolatos stovėt, nei grūstis VT, kad kažkur nuvažiuoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Man irgi gaila, nenorėčiau taip gyventi, o jūs apie tokį gyvenimą svajojate? Skirtumas tas, kad Japonija viena tankiausiai apgyvendintų pasaulio šalių, ypač dar atmetus kalnus, o mes Europoje viena rečiausių, Vilnius irgi retai apgyvendintas miestas, tad koks tikslas tankinti šeškinę ir siaurinti Ukmergės g.?
P.S. važiavau prieš kelias dienas iš Riešės iki centro, keliolika min. automobiliu, su autobusu apsimoka važiuoti nebent per rytinį piką, ir tai tik jei reikia konkrečiai į patį centrą.
Per kelis metus Lettered jau ne pirmą ir, ne antrą kartą užstūmė.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNiekas ir nestumia ant pensininkų. Bet ar tiems pensininkam reikia dviračių takų ir žaidimo aikštelių palei Ukmergės gatvę? Ar jie labiau norėtų, kad jų mauricai atvažiuotų jų aplankyt iš priemiesčių? Ir dar turbūt (pagal Aruodo duomenis) slapčia pasvajoja persikelt už miesto.
Gal kaip tik Mauricai neturėdami išvystytos infrastruktūros priemiestyje, važiuodami iš darbo dažniau sustotų aplankyt giminaičių gražioje aplinkoje, kai būtų galima išeit pasivaikščiot ir pasižvalgyt maloniai bei prisėst lauko kavinėje ir miegamuosiuose rajonuose. Va dabar nėra ko važiuot į svečius, ką ten daryt, virtuvėj arbatą gert ir pro langą žiūrėt?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Paprastai žmonės važiuoja į svečius, kad pabendraut.. Nežinau kiek turėtų būti užknisantys giminaičiai, kad būtų smagiau gert arbatą šalia 6 eismo juostų gatvės. Aišku jei jau taip užknisa, gal tik į naudą - per transportą nesigirdi apie ką šneka. Be to, ir tie giminaičiai gyventų ne gražioje Ukmegės gatvėje, o tolėliau sovietiniuose daugiabučiuose.Parašė dondc Rodyti pranešimąPer kelis metus Lettered jau ne pirmą ir, ne antrą kartą užstūmė.
Gal kaip tik Mauricai neturėdami išvystytos infrastruktūros priemiestyje, važiuodami iš darbo dažniau sustotų aplankyt giminaičių gražioje aplinkoje, kai būtų galima išeit pasivaikščiot ir pasižvalgyt maloniai bei prisėst lauko kavinėje ir miegamuosiuose rajonuose. Va dabar nėra ko važiuot į svečius, ką ten daryt, virtuvėj arbatą gert ir pro langą žiūrėt?
Gal daugiau prasmės būtų tvarkyti tas gatves (Rygos, Stanevičiaus, Fabijoniškių...). Tada ir žaidimų aikštelės turėtų prasmės, ir kavinaitės ne prie atseit nebemagistralinės gatvės, ir mauricų giminaičiai gyventų gražioje aplinkoje, o ne šalia jos. Bet tada tektų klausytis tetos Adelės geriant arbatą tiek virtuvėj, tiek cukrainėj malonioje aplinkoje
Comment
-
Tai gerai, galite svajoti, bet aš nesvajoju, Mauricas irgi nesvajoja, ir dar likusių 99% Vilniaus gyventojų nesvajoja, taip pat nesvajoja švedai, suomiai, norvegai ir savo autostradų per miestą neatsisako, nes tai reikštų blogesnę gyvenimo kokybę. Dviračių ir pėsčiųjų takus galima nutiesti ir nesiaurinant gatvės, tai šitie dalykai vienas kitam netrukdo, vietos ten sočiai viskam. Komercinių paslaugų per visą Ukmergės g. pilna visur nuo prekūnkiemio iki centro ir dar n tuščių sklypų, tai vėl kokia logika siaurinimo ir parkingų naikinimo?Parašė dondc Rodyti pranešimąAš apie didesnį tankumą svajoju, ką ir duoda šis Ukmergės g. naujas konceptas, kai bus galima su dviračiu normaliai transportuotis ir komercinės paslaugos tolygiau po miestą išsidėstys, tai nereiks nei kamštyje nuolatos stovėt, nei grūstis VT, kad kažkur nuvažiuoti.
Comment
Comment