Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Tiltas nuo Vingio parko iki „Litexpo“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    https://www.facebook.com/Zuokas/videos/421695688574697/

    Zuokas yra kitos nuomonės. Tikiuosi nelaimės rinkimų ir nestatys to "įspūdingo" tilto.

    Comment


      #62
      Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
      https://www.facebook.com/Zuokas/videos/421695688574697/

      Zuokas yra kitos nuomonės. Tikiuosi nelaimės rinkimų ir nestatys to "įspūdingo" tilto.
      Gal galima tiksliau? Biški Facebook užblokuotas.

      Comment


        #63
        Sako, kad nesąmonė yra tik pėsčiųjų tiltas, reik nutraukt konkursą ir skelbti normalaus tilto, skirto ir VT.

        Comment


          #64
          Nors ir nesu Zuoko fanas, tačiau man atrodo logiška sutapdinti tą tiltą, bent jau ateičiai.

          Comment


            #65
            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nors ir nesu Zuoko fanas, tačiau man atrodo logiška sutapdinti tą tiltą, bent jau ateičiai.
            Taip, dėl tilto sutrumpėtų kelionė VT, beto ateityje kai ten bus Akropolis 2, biurai, daugiabučiai, VT stotelė bus labai naudinga. Gal VT net paskatintų greičiau visą teritoriją sutvarkyti.
            Flickr

            Comment


              #66
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Taip, dėl tilto sutrumpėtų kelionė VT, beto ateityje kai ten bus Akropolis 2, biurai, daugiabučiai, VT stotelė bus labai naudinga. Gal VT net paskatintų greičiau visą teritoriją sutvarkyti.
              Nelabai įsivaizduoju kaip NRT galėtų normaliai kirsti Savanorių žiedą. O čia būtų kaip opcija ateičiai.

              Comment


                #67
                Jau žinomas tilto per Nerį Vingio parke laimėtojas.

                Comment


                  #68
                  Nuvylė...











                  Comment


                    #69
                    Pritariu.... II vietos laimėtojas ženkliai įdomesnis.

                    Comment


                      #70
                      Pasirinktas kaip visad vienas iš paprastesnių

                      Comment


                        #71
                        Aišku, kad pasirinko "įkandamą" variantą. Aišku visad galit eit balsuoti už Zuoką. Anas žadėjo padaryti geresnį, tai manau nesunkiai galėtų dar pažadėti kelerius metus, kad vat bus šitaip ir va kaip ir daug saliutų...

                        Comment


                          #72
                          Kažkaip labai arti vandens atrodo metalinės tilto atramos, ledonešis gali pažeisti

                          Comment


                            #73
                            Pasirinkitas Seulo laimetoju tiltas. Man jis nera prastas. Erdvus, platus, su galimybe pasedeti.

                            Comment


                              #74
                              Antras variantas nepraktiškas dėl vingių. Jie gražūs pažiūrėti ar pora kart praeiti. Bet kai tenka dažnai eit į Vingio parką, tai užknistu.

                              Comment


                                #75
                                Buvo užklausa „Facebok”, bet nei kas atsakė, nei atsakys iš Architektų sąjungos. Šitam forume turėtų būt žinančių: esmė – viršytas nuolydis.

                                Iš laimėtojo aiškinamojo rašto:
                                Išilginiai ir skersiniai einamosios dalies nuolydžiai numatomi atitinkamai 4-5 % ir 1-2 %.
                                Tuo tarpu projekto „12_Neries arka” aiškinamajame rašte rašoma:
                                Tilto išilginis nuolydis - 4%. Dėl didelio Neries krantų aukščių skirtumo tiltas projektuojamas su maksimaliu išilginiu nuolydžiu, kurį nustato STR 2.06.02:2001 „TILTAI IR TUNELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI“.
                                Kaip galėjo nugalėti projektas konkurse, kai jo sprendiniuose iš anksto numatomas STR pažeidimas? Ar tokiais sprendimais nėra pažeista kitų konkurso dalyvių konkurencinės galimybės? Laimėtojai pritaikė trumpiausią įmanomą konstrukciją, taip smarkiai atpigindami būsimas statybas, kai tuo tarpu dauguma kitų projektų raitė tuos tiltus bei numatė ištęstas estakadas dėl būsimų potvynių. Netgi konkurso sąlygose buvo rekomenduojama trasa tilto konstrukciją pradėti kur kas piečiau nei nugalėtojai pasiūlė savaip atitraukdami tiltą stipriai į šiaurę. Nuo to tik pablogės susisiekimas dviračiu važinėjant kvadratais.

                                „Facebook” kažkas pakomentavo, kad tokią bėda išspręs tech. projekto rengimo metu, bet tada juk tilto kompozicija visoje erdvėje stipriai skirsis jį stipriai ilginant? Kitu atveju turės smarkiai nukasinėti parko šlaitą – ar tas bus leista daryti?

                                Click image for larger version

Name:	tiltas.png
Views:	74
Size:	314,2 kB
ID:	1707353

                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  #76
                                  Parašyta 4-5%, tai aš nematau čia pažeidimo. Jeigu riba yra 4%, tai 4-5% telpa į tą ribą. Pakoreguos. Kaip ir dviračių trasą galima bus pakoreguoti, tikrai nėra prasmės jos daryt tokios per aplinkui, kai pagrindinis srautas bus nuo viršaus.

                                  Comment


                                    #77
                                    Tai netelpa. Aš suprantu, kad tai rėžis. Vietomis 4, kitur 5 proc. Kaip ir projekte „Tiltas X2” variavo nuolydis. Na pagal regia, tai nepanašu, kad norės jie ten lyst į tuos jau įrengtus parkingus, taip pat norėsis dvirtakio trasa pasiekti jau piečiau esančius ir būsimus biurus. Dubliuojančių dviračių takų nieks neties.

                                    Click image for larger version  Name:	ortofoto.png Views:	1 Size:	360,0 kB ID:	1707365
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      #78
                                      Nuo to tik pablogės susisiekimas dviračiu važinėjant kvadratais.
                                      Nuo kada papildomi keli šimtai metrų yra problema, ypač dviračiams?
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #79
                                        Gal problemos nebūtų, jei tai būtų rekreacinis takas, o ne skirtas susisiekimui? O kodėl automobilistai skundžiasi tokiais kampais? https://www.google.lt/maps/dir/54.71...e3!4m2!4m1!3e2

                                        Atsitraukiant nuo šalutinių niuansų, pagrindinis klausimas buvo ar tokie konkurso rezultatai aplamai yra teisėti ir ar nereikia diskvalifikuoti tokio nugalėtojo, kuris nesilaiko teisės normų, kai kiti dalyviai, natūralu vadovavosi standartiniais ir dėl to ženkliai brangesniais sprendimais.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė tongas Rodyti pranešimą
                                          Kažkaip labai arti vandens atrodo metalinės tilto atramos, ledonešis gali pažeisti
                                          Atramų gal ir nepažeis, bet didelio potvynio atveju tiltas gali tapti "į niekur":
                                          Click image for larger version

Name:	vingio_tiltas.png
Views:	54
Size:	30,7 kB
ID:	1707460

                                          Comment

                                          Working...
                                          X