iskilo klausimas - kelyje Vilnius - Kaunas leistinas greitis yra 100 ar 110? Ten lyg ir ne magistrale.......
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tęsiami greitkelio apšvietimo darbai
 
 Dainoras LUKAS
 
 Kol kas nesiryžtama net prognozuoti, kada nušvis visas magistralės ruožas nuo Kauno iki Vilniaus
 
 Netrukus greitkelyje Vilnius - Kaunas toliau bus statomi nauji apšvietimo stulpai. Baigus šiuos darbus, šalia Kauno liks nedidelė neapšviesta atkarpa.
 
 Prie Kauno mažėja tamsių vietų
 
 AB “Lietuvos automatika” Kauno filialo direktorius Donatas Adomavičius sakė, kad rengiasi pradėti naujus darbus.
 
 “Laimėjome konkursą įrengti apšvietimą nuo “Tėvynės” restorano iki Neries tilto. Dviejų kilometrų atkarpoje abiejose pusėse įrengsime 115 atramų”, - sakė D.Adomavičius.
 
 Anot jo, greitkelyje bus pastatytos švediškos atramos. “Jos savo savybėmis panašios į tas, kurias iki šiol įrengėme, gal tik yra labiau atsparesnės korozijai. Šiems darbams iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos skirtas 1 mln. litų”, - sakė “Lietuvos automatikos” atstovas.
 
 Pasak D.Adomavičiaus, greitkelis šalia Kauno bus visiškai apšviestas, kai bus įrengtas apšvietimas ties Biruliškių ir Palemono sankryžomis. Šie darbai planuojami jau kitiems metams.
 
 Nauja apšvietimo sistema yra ekonomiška. Atramos yra priešsmūginės: įvykus susidūrimui, jos tiesiog apgaubia automobilį. Šviestuvai skleidžia tolygią šviesą, nėra tamsių ruožų.
 
 Turėtų nušvisti visas kelias
 
 Praėjusiais metais buvo apšviestas ruožas ties Biruliškių (Muravos) ir Sargėnų sankryžomis. Viso 12 km greitkelio ruožo šalia Kauno apšvietimo darbai kainuos apie penkis milijonus litų.
 
 Greitkelis jau yra apšviestas ties Rumšiškėmis, Žiežmariais, Vieviu, Kazokiškių sąvartynu. Šiemet planuojama įrengti apšvietimą nuo Grigiškių iki Gariūnų.
 
 Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo Gintauto Ruzgaus, yra planuojama įrengti apšvietimą visame greitkelyje Vilnius - Kaunas - Klaipėda. Tikimasi tam gauti lėšų iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, nes šiame kelyje naktį įvyksta skaudžių nelaimių
 
 Neapsisprendžiama dėl rekonstrukcijos
 
 Anksčiau buvo ketinama visą kelią apšviesti iki 2009 metų, tačiau dabar apie tai kalbama ne taip ryžtingai.
 
 “Kol kas nėra apsispręsta dėl atkarpos tarp Vilniaus ir Kauno rekonstrukcijos. Jeigu bus nutarta įrengti po trečią papildomą juostą, nėra prasmės dabar statyti apšvietimo stulpus, kad nereikėtų paskui jų griauti”, - sakė jis.
 
 Anot G.Ruzgaus, greitkelio rekonstrukciją varžo finansiniai ir žemės klausimai. “Žemės sklypai prie Vilniaus ir Kauno yra labai brangūs, sudėtinga jų paėmimo valstybės reikmėms procedūra”, - sakė jis.
 
 Įrengus trečią juostą, eismas greitkelyje kardinaliai pasikeistų. “Dabar juo ir automobiliai, ir važnyčiotojai važiuoja, ir pėstieji vaikšto. Greitkelyje tokios netvarkos neliktų, būtų panaikintos ir autobusų stotelės, kurias reikėtų perkelti į nuvažiavimus”, - sakė pašnekovas.
 
 http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=38137Occupation: igra na balalaikach v traktirach
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, tos perėjos - visiška nesąmonė. Tekdavo anksčiau dažnai važinėti Kauno kryptimi iš Žiežmarių ir Elektrėnų, tai aštrių pojučių tikrai netrūkdavo, ypač lietingais vakarais, kai matomumas ypač prastas. Mano senelės, atsimenu, vos nenutrenkė jai einant per kelią. Negi taip sunku padaryti kažką panašaus į Vievio pėsčiųjų tiltą?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stato prie Muniškių. Deja jis bus daug baisesnis nei ties Kleboniškiu, nors darbus atlieka tos pačios firmos. Bus labai panašus į geležinkelio tiltą per Nemuną Kaune, bet tokioje erdvėje manau labai nesižiūrės. Per sunkus ir per masyvus.Parašė Hunte-rTaip visi ir vaikščios per tą tiltą, o daug nepristatysi, beje aš ten perėjų nematęs o Kaunas-klaipėda, netoli kauno prie kažkokių sodų stato vieduką, tik ne tokį gražų kaip Kaune... o Kaunas-klaipėda, netoli kauno prie kažkokių sodų stato vieduką, tik ne tokį gražų kaip Kaune... Vasaros pabaigoje galėsite įvertinti galutinį rezultatą. Vasaros pabaigoje galėsite įvertinti galutinį rezultatą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar daugiau, miestuose, kur pėsčiųjų srautai šimtus kartų didesni iš vis tokų perėjimų nėra (Ukmergės g., Laisvės pr., Grigiškės, Nemenčinės pl. ir t.t.).Parašė Hunte-rHmm... Gal geriau 2 paprasti nei vienas įmantrus? praktiniu požiūriu... praktiniu požiūriu...  
 Rezultatas - dešimtys lavonų ir šimtai sudaužytų automobilių.Paskutinis taisė Sula; 2006.06.07, 09:45.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Bootsy...Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo Gintauto Ruzgaus, yra planuojama įrengti apšvietimą visame greitkelyje Vilnius - Kaunas - Klaipėda...
 http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=38137  
 o del trecios juostos, tai kodel negalejo nuspresti iki dabartines rekonstrukciojs? iseina taip, kad renovuotus ruozus reiks pertvarkyti vel is naujo???  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkur rašė, kad dabar rekonstruojant, kelio plotis numatytas trečiai juostai jei padidėtų eismo intensyvumas.Parašė oranger  
 o del trecios juostos, tai kodel negalejo nuspresti iki dabartines rekonstrukciojs? iseina taip, kad renovuotus ruozus reiks pertvarkyti vel is naujo??? 
 Bet aš manau, kad galėtų nelaukti intensyvumo padidėjimo ir padaryti tas 3 juostas, iškart visi lėtaeigiai pasitrauktų šonan. Aišku dar teks palukėt kol rekonstruos visus ruožus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikia racionaliau skirstyti pinigus ir kolkas manau trečios juostos tikrai nereikia.Parašė Rimas_OKKažkur rašė, kad dabar rekonstruojant, kelio plotis numatytas trečiai juostai jei padidėtų eismo intensyvumas.
 Bet aš manau, kad galėtų nelaukti intensyvumo padidėjimo ir padaryti tas 3 juostas, iškart visi lėtaeigiai pasitrauktų šonan. Aišku dar teks palukėt kol rekonstruos visus ruožus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jie tą kelią tvarko be sustojimo. Dar vaikas važinėdavau tuo keliu vos ne kiekvieną savaitgalį ir amžinai ten stovėdavo krūvos darbuotojų. Tai nesustojo iki pat dabar. Matyt "kažkam" buvo naudinga pompuoti pinigus į tai. Galbūt dabar, kai tas "kažkas" nebėra toks įtakingas, visos tos nesąmonės baigsis ir pagaliau bus padaryta kažkas naudinga, kas laikysis ilgiau nei vienus ar pora metų?Parašė oranger  
 o del trecios juostos, tai kodel negalejo nuspresti iki dabartines rekonstrukciojs? iseina taip, kad renovuotus ruozus reiks pertvarkyti vel is naujo??? You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist. You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
 Comment



 
							
						








Comment